Katso äänestykset tulokset: ENITEN KYSYTTY KYSYMYS, - Eli mihin joudutte vastaamaan useimmin.

Äänestäjät
1364. Et voi äänestää tässä kyselyssä
  • 1: Kuinkas iso kone tossa on?

    536 39,30%
  • 2: Paljos tuossa on heppoja?

    129 9,46%
  • 3: Kuis kovaa kulkee?

    264 19,35%
  • 4: Kuis kovaa oot ajanut?

    98 7,18%
  • 5: Paljon tollanen maksaa?

    68 4,99%
  • 6: Minkäs merkkinen toi on?

    47 3,45%
  • 7: Keuliiko?

    23 1,69%
  • 8: Taitaa olla mukava peli ajella?

    57 4,18%
  • 9: Ajokortti ja rekisteriote, kiitos...

    35 2,57%
  • 10: Jotain muuta, mitä?

    107 7,84%
Sivu: 1 / 13:sta 12311 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 1:stä 30:een 365:sta
  1. #1
    Tuo moottoripyörä on siitä kummallinen laite, että jostain syystä tuntemattomat ihmiset tuntee suurta kiusausta tulla kyselemään pyörästä ja usein ne tulee sitten kyselemään...

    Mikä kysymys on yleisin tai muuten vaan jäänyt mieleen tuntemattomien kanssa höpötellessä, pistäkääs näppäimistöt sauhuamaan...

    Edit: Täytyy varmaan selventää noita kysymyksiä, ettei tule epäselvyyksiä:

    1: Kuutiotilavuus...
    2: Hevosvoimat...
    3: Km/h...
    4: Km/h...
    5: €...
    6: (Tätä tuskin tarvii selventää...)
    7: (Eikä tätä...)
    8: (Joopa joo...)
    9: Ks. kohdat 1-5...
    10: ?



  2. #2
    Aina siinä yleensä käy niin, että kun multa jotain kysytään niin en osaa siihen vastata. Miksei voi kysyä jotain helppoa, niinkun merkkiä tai kuutioita?
    Täytyy varmaan ottaa projektiks rekisteriotteen ulkoaopettelu, niin osaa kertoa asiat tosta vaan, tietäväisenä

    Niin, heppoja kysytään yleensä ... kilowatit minä tiedän
  3. #3
    Reaktio yleensa kun kaupunkialueella kiskoo kyparaa paaha 'ihanko tosissas sina itse ajat tuolla? Ei voi olla!'

    Ja kyseessahan on pieni nakumopo, mut kai se ei tassa kulttuurissa naismopoilija ole ihan jokapaivainen naky.

    Ja toinen mita kysytaan usein on etnisen rodun edustaja (nainkos se oikeaoppisesti meni?) viereisen kaistan kotilosta et 'josko drinkille haluisit lahtea'

    Ajokorttii ja rekisteriotetta ei kukaan ole viela halunnukkaan nahda
  4. #4
    Kyllä ne minulta on yleensä hintaa kysynyt,koska pyörä on minun omia saksan tuliaisia...

    Ei ole kukaan halunnu kortteja katella...vielä...

    Kaikki muut paitsi Thunderace on turhaa....
  5. #5
    Yleensä, että mitä sinullako on pyörä ??? *. Eivät meinaa uskoa, että ajan. Seuraavaksi, että miten iso ja paljonko kulkee *
    Nenu kohti aurinkoa
  6. #6
    Jotain muuta...
    Onko toi oikeesti sun? Yletytkö maahan ja osaatko varmasti ajaa?
    Että semmosia, onneksi jokaiseen vastaan hyvällä (?) omalla tunnolla: TOTTAKAI!
    "Nähdäksesi sateenkaaren,
    tulee sinun ensin kestää sade"
  7. #7
    Viime päivinä lähinnä että pystyykö tuolla vielä kääntymään
  8. #8
    -"Paljollako myyt?"

    ..johon vastaan luonnollisesti, että Zeta ei ole myynnissä. Mutta ainahan voi ostaa jonkun vähemmän harvinaisen..
    Gray-haired riders don't get that way from pure luck !
  9. #9
    Minkä ikäinen toi on? Ja kun sanoo et vm -80, niin sanotaan, ai et niin uusi! Miksi muka 23 vuotta uusi mopo ei voi olla matta vihreä..??
    I put the butcher knife up to her neck and said if you wanna live to see tomorrow, you better start fryin' 'em eggs a little better'n what'chu been fryin' 'em. I'm tired of eatin' sloppy, slimy eggs!
    -Jesco White
  10. #10
    Vaihtoehto 1. Yleensä kysyjänä on miespuolinen, täysin moottoripyöristä mitään tietämätön hekilö. Kun vastaukseni on 600 kuutiota, niin seurauksena on tuhahdus sekä yleensä lause: "Jaa, no sehän on vielä ihan mopo sitten...Näyttää kyllä joltain tuhat-kuutioiselta."
    Siihen sitten vaan, että enemmän tässä on heppoja kun tuossa sun Nissanissasi... Tai että ei niillä kuutioilla ajella.
    Yleensä mua ärsyttää tuollainen moukkamaisuus niin paljon, että poistun eturengas ilmassa.
    Toinen epäusko liittyy siihen, että onko tuo SINUN pyöräsi. Jaa ihan oma vai..?
    HARD ROCK HALLELUJAH!!!!
  11. #11
    Mopoon suoraan liittyvä kysymys nro ykkönen on nro ykkönen. Mutta jaetulle sijalle pääsee tuo "Onks SULLA moottoripyörä?"
  12. #12
  13. #13
    Okei.. taitaa olla ihan yleiseurooppalaista tuo epausko motoristinaisiin

    Ehka me ollaan semmosii taruolentoja
  14. #14
    Mullahan toi yleisin kysymys taitaa mennä noihin kuutioihin, hevoset tulee toisena.

    Eilen oli kyllä tähän astisista paras (Siitä mä tän äänestyksen idean sainkin)...

    Kävin tuossa sepänkievarissa (5.tien varressa) juomassa pullon limunaatia. Olin siitä sitten pois lähdössä kun viereen pysäköi vanha patu etuvetoeskorttinsa. Humppa soi autossa kohtalaisen kovaa (autossa ikkunat kiinni, mulla korvatulpat ja kypärä, ja hyvin kuului) ja äijä kaivelee jotain ja asettelee karttoja, yms, yms...

    Käynnistin pyörän ja aloin peruutella, kun huomasin että autosta oli ikkuna avattu ja ukko katselee meikäläistä semmosella ilmeellä että nyt kysytään... Ja kysyihän se:

    -Paljos tuossa on tehoja?
    -Vajaa 140.
    -Niin paljonko? (pyörä käynnissä, ei varmaan kuullut)
    -Vajaa 140.
    -Tässä on 68.
    -Jaa.
    -Tää on kato brasilian tuonti malli.
    -Aha.
    -Tätä kyseli yks sälli peltoautoks, mutta mä sanoin sille että 30 donaa kun maksat, niin saat.
    -?
    -Tässä on kolme penkinlämmitintä kuskinpenkissä. Tänne mahtuu hyvin kolme ukkoa nukkumaan kun kääntää noi penkit tosta ja...

    Tän jälkeen en pystynyt oikein mitään enää sanomaan, äijältä tuli tekstiä siihen malliin ja tuli sitten kuunneltua kuinka luotettava peli se sen eskortti on, jne, jne... Eikä siinä mitään sanottavaa enää keksinyt, piti vaan keskittyä pokan pitelemiseen, onneks oli kypärä päässä...

    En olis kyllä ikinä pyörää ostaessa uskonut, että ihmiset tulee puhumaan omasta autostaan moottoripyörän nähdessään. Ja tähän mennessä on tullut yllätyttyä muutenkin positiivisesti noiden vanhojen mummojen ja vaarien suhteen, autossa istuessaan ne näyttää siltä että kohta ajetaan tuon motoristin yli. Mutta sitten kun ne alkaa höpötellä, niin osottautuu noi mun pelot turhiksi... *

    Edit: Meinaa hymiöt hyppiä silmille, ja kun vielä oppis kirjoittamaan...



  15. #15
    Uskoisin, että mulla on eniten kysytty kysymys.. "Meinaatko yksin lähteä?" Vaimokkeen kysymänä.

    On joku tehoakin kyselly ja huippunopeutta ja kuutioita ja hintaa ja ...

    Mutta kohta lähen mökille ja ainoita kysymyksiä on "missä on kaljat" ja "onko sauna jo lämmin"
    Entinen pyöräilijä... Mutta kohta taas.
  16. #16
    Mulle sattuu monesti seuraava:

    "Kuinkas iso tämä pyörä on?"

    "Seiskapuokki"

    "Jaa, no sillähän varmaan ehtii"

    "Joo"

    "No paljonko siinä on heppoja?"

    "122"

    "Ai paljonko?

    "122"

    "No kauanko se...öö kiihtyy tai siis..."

    "Siis montako sekuntti nollasta sataseen?

    "Joo, sitä tarkoitin"

    "3"

    "Siis mitä?"

    "3"

    "3?"

    "kyllä, 3 sekunttia"

    *nauraa " No voi perkele, on ne pyörät kehittyny mun ajoista, mulla oli..."

    "Joo, tuota voisitko nyt nousta pois mun pyörän selästä, S**tana!"

    Tai no harvoin siinä kukaan on istunu... On vaan niin tylsää töissä että piti vähän vesittää loppua!! *


    Hyvä galluppi!!!!
    ZX-9R 2002
    Yamaha YZ 250 2001

    " R.I.P. Dimebag 1966-2004 "
  17. #17
    Kaikenlaista on kyselty, mutta eniten kuutioita, kun se ei näy mistään. Jos ollaan mamman kanssa liikenteessä, häneltä kysytään usein "ootko itte ajanut?" *
  18. #18
    Ykköseen menee... Yleensä joku keski-ikäinen äijä joka toteaa heti vastauksen saatuaan jotain tyyliin "eiks se ole nykypäivänä vähän pieni" tms muuta fiksua ja ystävällistä... * Tähän sitten enemmän tai vähemmän ystävällinen vastakuitti kysyjän kulkupelistä... * *
    Kaikkea on kokeiltava ainakin kerran...
  19. #19
    Kuulun tuohon samaiseen porukkaan, jolle kommentit kuuluu:

    "Onko sulla IHAN OMA pyörä? Ajat sä sillä ihan itse? ...siis eiks toi ole sun miehes pyörä? Ai, teillä on molemmilla omat?*"

    "Ai vaan 500 kuutioinen, ihan mopo..." *Ja tuo tulee just niiltä joilla ei ole omaa moottoripyörää

    Johon vastaus:

    "Vaikka pieni onkin niin kyllä viivalla jäät autosi kanssa perävaloja katsomaan!" Tosin en ihan ferrarikuskeille tuota menis isottelemaan *

    Siis onhan mun mopo vielä ihan harjoittelupyörä, mutta kyllä se tuskaiselta tuntuu lähteä kavereden nissaneilla kiihdyttämään...
    Myytävänä Suzuki GSX 750 F
    http://www.nettimoto.com/viewVehicle.php?reg_no=yt-730

    Mimmi jolta on lähtenyt mopo käsistä...
  20. #20
    Lainaa (Matrix @ Heinä. 04 2003,11:36) kirjoitti
    "eiks se ole nykypäivänä vähän pieni" tms muuta fiksua ja ystävällistä... * Tähän sitten enemmän tai vähemmän ystävällinen vastakuitti kysyjän kulkupelistä... * *
    Jostain kumman syystä mulla ei mene herne nenään siitä jos joku toteaakin betsyn olevan pieni, puolilitrainen kun on. Se on niitten maailmankuvan ahtautta se, jos viissatasta pienenä pyöränä pitää *

    Edit: kummallista siitä tekee sen että mä nyt en varsinaisesti ole tunnettu siitä olisin kauheen kärsivällinen kuuntelemaan ihmisten idioottimaisuuksia *



  21. #21
    Ehkä tähänastisista hauskin tapahtuma minulla: vanha mummeli, varmaan jotain 70 tuli ihmettelemään pyörää kun olin pankkiautomaatilla ja keuhskeli että "voi hyvänen aika kun on nätti moottoripyörä ja niin kauniin värinen..."
    Kyllä nauratti!
    bon voyage...
  22. #22
    Lainaa (duracl @ Heinä. 04 2003,12:00) kirjoitti
    Jostain kumman syystä mulla ei mene herne nenään siitä jos joku toteaakin betsyn olevan pieni, puolilitrainen kun on. Se on niitten maailmankuvan ahtautta se, jos viissatasta pienenä pyöränä pitää *
    Ihan samahan se on miten ahdas niiden ihmisten maailmankuva on ja mitä mieltä ne on, hyvin minä viissatkullani olen ehtinyt... pyörää ei kuitenkaan sanota pieneksi positiivisessa mielessä, sen takia heitän kyllä aina takaisin jotain sellaisille jotka kehtaa päätänsä aukoa. Palaute toiminnan mukaisesti...

    Ja tämä pätee nimenomaan kotilokuskeihin, eipä kukaan motoristi ole vielä tuostakaan avautunut... *
    Kaikkea on kokeiltava ainakin kerran...
  23. #23
    No kokohan se kysyjälläkin ratkaisee....

    Mutta tuli tuosta aikaisemmasta kommentista mieleen mitä mulle sattui viime kesänä Catilla vielä pyöriessä:
    Kävin hakemassa jätskin matkan varrella yhdestä marketista ja kun tulin pihalle mopon viereen, niin vanha mummeli, kanssa ainakin 75-80v käpytteli kepin kanssa siihen viereen ja rupesi kehumaan: Onpa hyvän näköinen moottoripyörä ja kauniin värinen. Siinä muutama lause vaihdettiin ja selvisi että kyseisellä mummelilla oli ittellä ollut joskus 40-50 luvulla Jawa! Ja kun rupesin vetää kypärää päähän niin mummeli vielä lähtiessään tokaisi että voi kun vielä joskus tuollaisen kyytiin pääsisi! Taisi olla näitä meitin motoristi-tyttösten kantaemoja! Silloin siinä vasta on asennetta ollutkin.




    Friends call me a LonelyRider, but freedom is just another word for nothing to lose anymore......
  24. #24
    Lainaa (duracl @ Heinä. 04 2003,12:00) kirjoitti
    "Se on niitten maailmankuvan ahtautta se, jos viissatasta pienenä pyöränä pitää "
    no onhan betsy pikku-customi...

    multa ei kysytä mitään.. paitsi alakerran mummeli on pari kertaa kysynyt voisitko jättää pyörän muualle parkkiin kuin heidän ikkunan alle.. siitä lähtee kuulema mökä kun lähden aamutuimaan töihin...
    Terveys on hitain tapa tehdä kuolemaa
  25. #25
    tavallisimmin keskustelu aikaa päivittelyllä tyyliin "miten noin pieni nainen voi ajaa noin isolla pyörällä.." tai "kuinka sä uskallat ajaa, onko toi todella SUN pyörä.. " * no jos juttu jatkuu niin sitten kysytään kuutioita sun muuta.. Ihmetyksen aihe on siis useimmin kuski eikä pyörä, harvoin sitä ihminen saa niin paljon huomiota osakseen kuin Ninjan kanssa pyöriessä.. *

    tossa yks päivä kun oltiin parkissa kadun varressa ja pappa tuli naperon kanssa ihailemaan sinisiä kawoja (kukapa ei ihailisi.. ).. no kyseli siinä kaikkea mopoista ja lopuksi pappa totesi silmät lautasen kokoisena tuijottavalle pikkupojalle että "nii-in, täti ajaa siinä isolla pyörällä.." Meinasi nauruun tukehtua, kun sitä ikää on tosiaan 25...



    "Maailmalle sinä olet vain joku, mutta jollekin sinä olet koko maailma. Älä unelmoi elämääsi vaan elä unelmaasi."
  26. #26
    Yleisin on ollut: miten sä tommosen ostit?

    Kysymyksessä valkoinen YZF 750 R, mutta ilmeisesti kuskin ulkoinen olemus viittaa enemmän vanhaan mattamustaan Amerikan tuotteeseen. *
    Voihan sen kromata jos ei se kulje.
  27. #27
    Taitaapi olla tuo koneen koko. Sen jälkeen tietenkin "meneeks toi kovaa" , "Paljon makso" ja niin eespäin.
    -Vexu-
  28. #28
    Yleensähän se on vanhojen pappojen kyselyä, et kai sä itte tätä aja ja sit ne kyselee, et pääsiskö kyytiin
    Niin ja; miten sä uskallat..

    Viime kesänä kun systerin kanssa poikettiin illalla naantaliin kahville, ajokamat päällä tietty, niin lauma ukkoja katseli meitä hetken ja päättelivät sitten fiksusti et " tytöt on päässy tarakalle", eipä siinä viittiny ruveta oikomaan vanhoillisia käsityksiä.

    Hauska juttu oli muutama vuos sitten kun lainasin kaverin keltaista Suzukia, ajoin tankkaamaan ja hetken päästä siihen tuli mietteliään näköinen pieni tyttö joka päätteli et; sä oot varmaan prinsessa, kun prinsessat ajaa keltaisella moottoripyörällä... mitäs siihen enää voi sanoa
    On kumma miten vähän saa aikaan, jos vain lakkaa yrittämästä.
    Pauline 8v.
  29. #29
    "Miten kovaa tolla pääsee??" tuota sitä kysytään ensimmäisenä.. tuntus että hevosvoimat olis tärkeempi kysymys mutta ei
    ..kettu kuittaa
  30.  
  31. #30
    Kyllä mulle on toi kyssäri kuinka kovaa toi kulkee kaikista tutuin...ehkä pyörä provosoi kysymään,ei tää tiiä..
    Siitä seuraava asia onkin jo Eläintarhan-ajot ja osallistuminen niihin nuoruudessa(kysyjän ollessa vanhempi herrasmies)..sitä rataa...mutta aina hymyssä suin...
Sivu: 1 / 13:sta 12311 ... ViimeinenViimeinen