Katso äänestykset tulokset: ENITEN KYSYTTY KYSYMYS, - Eli mihin joudutte vastaamaan useimmin.

Äänestäjät
1364. Et voi äänestää tässä kyselyssä
  • 1: Kuinkas iso kone tossa on?

    536 39,30%
  • 2: Paljos tuossa on heppoja?

    129 9,46%
  • 3: Kuis kovaa kulkee?

    264 19,35%
  • 4: Kuis kovaa oot ajanut?

    98 7,18%
  • 5: Paljon tollanen maksaa?

    68 4,99%
  • 6: Minkäs merkkinen toi on?

    47 3,45%
  • 7: Keuliiko?

    23 1,69%
  • 8: Taitaa olla mukava peli ajella?

    57 4,18%
  • 9: Ajokortti ja rekisteriote, kiitos...

    35 2,57%
  • 10: Jotain muuta, mitä?

    107 7,84%
Sivu: 3 / 13:sta EnsimmäinenEnsimmäinen 12345 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 61:stä 90:een 365:sta
  1. #61
    "Minkä vuotinen toi on? Joo kun mun tyttärellä on samanlainen"
    Viime viikonloppuna tais tulla kolmeen kertaan, paitsi et yhes tapaukses se oli vaimo eikä tytär...onneksi miun 500S:äni on ees möreet äänet niin ei oo ihan tyttö-pyörä

    Koneen koko on sitten se, mitä ei-motoristit yleensä kysyy...päin naamaa ei oo kyllä kukaan viel pieneksi haukkunut
    "On se ny per... kun ei letitetyllä parrallakaa saa...!"
  2. #62
    Keväällä kun vaihdoin renkaat ja pistin pyörän talon eteen parkkiin niin tuli naapuri ihmettelemään mopotinta. Tuumas vaan että taidat olla aika varovainen ajelija kun ei oo kumitkaan kulunu kun hiukan keskeltä. Eipä paljon selitykset hetkauttanu kun sanoin että oon ajanu niillä tasan 2 kilometriä pajalta kotiin.
  3. #63
    Olin juuri 3 viikkoa lomalla vanhempien luona Etelä-Pohjanmaalla, ja kuutioiden lisäksi papat kyseli notta "minkämaalaanen tuollaanen pyörä oikeen on?" Taitaa Monsterit olla vähän harvinaisempia siellä.
    Seuraava kommentti yleensä oli notta: "Sulla on hienot kengät"
    Se on ihan totta, tykkään niistä itsekin kuin hullu punaisesta polkupyörästä.
    Seuraavaksi tärkeintä heille on tietää notta "Minkälaasia reissuja sinoot teheny? Ookko käyny kaukanaki?"
    Kukaan ei ole ainakaan ääneen ihmetellyt sukupuolta, ehkä mua ei naiseksi tunnista???
  4. #64
    Kyllä ensimmäinen kysymys on aina yleensä koneen koosta, sitten hevosista ja sit huipuista. Niitä on saanu kyl toistella ihan tarpeex!
  5. #65
    Yleensä se on se kuinka iso moottori tossa on? sitte kun siihen vastaa että 600 cc niin kai silläkin kerkiää?!
    Fun is not a straight line
  6. #66
    - Koneen koko
    - Minkälainen tolla on ajaa ? ( apinakiikku )
    - Paljoo pääsee
    - Paljonko vakuutus, eikö noissa ole älyttömän kalliit vakuutukset

    Monet ihmettelee millä rahalla noita ostellaan. Ite maksoin euroilla...
    " Very good homma ja asia meininki " http://kummituskauppa.spreadshirt.fi/
  7. #67
    ...joo ja joskus pikkutytöt kyselee pääsiskö kyytiin
    " Very good homma ja asia meininki " http://kummituskauppa.spreadshirt.fi/
  8. #68
    Koneen koko se mullakin, ehkä siksi kun sitä ei lue missään. 750cc ei kuitenkaan herätä kenelläkään mitään epäilyjä kulusta, taitaa mopo näyttää menijältä.

    ...vaan mehän tiedetään, että ei ne Ducatin vajaat 70 heppaa (tjsp) sitä oikeasti ihan kauheasti liikuta...
    On tärkeää erottaa terve innostus ja addiktio. Terve innostus tuo jotain elämääsi, mutta addiktio vie jotain pois.
    -prof. Mark Griffiths
  9. #69
    Lainaa (Pelle_nero @ Heinä. 10 2003,12:54) kirjoitti
    Kukaan ei ole ainakaan ääneen ihmetellyt sukupuolta, ehkä mua ei naiseksi tunnista???
    Tässä meillä motoristi henkeen ja vereen: käy uimassakin kypärä päässä ja ajopuku päällä ;)
  10. #70
    Lainaa (iama @ Heinä. 09 2003,23:19) kirjoitti
    Muuten oon itse huomannut, että kun on musta custom, mustat nahkat, mustaa sitä ja mustaa tätä ja muutenkin habitus tietynlainen, ei juuri muuta tulla kylemään kuin "saako anteeksi".

    * *
    Jeps, keula on paikoillaan

    Ihan piukkuvaivalla (nahkaliivit yms.) saisi kysymykset loppumaan (Citymarketin parkkipaikalla) kokonaan, mutta tyydyn nyt toistaiseksi siihen että nykyisellä mopolookilla ainakin näissä maisemissa kotilon perään ilmestyessä, tietä annetaan samantien ja välittömästi
  11. #71
    Yleisin kysymys puolitutuilta on :"Kuinka sä uskallat?" Täh! Ilmeisesti habituksessani on jokin uskottavuusongelma. Mutta vielä epäuskottavammaksi taitaisin muuttua, jos kiskoisin päälleni buutsit ja nahkaliivit ja irtoparran ja irvistäisin.
  12. #72
    "On SE kauheen iso paljonks se painaa ...
    no melkein 230kg ... "jaa ei se sit niin painava ookka" *
    *paljonks siin on heppoja" ...175hv ..."HÄH, sata seitkyt viis vai" * jouph... *
    "on se kauhee peli" ... joo *
    Autovero pois moottoripyöristä PERKELE!
  13. #73
    Olin yhtenä perjantaiyönä vetämässä kypärää päähän Hakiksessa, kun joku 40 vuotias deeku äijä tuli kyselee: "Mikä vittu toi on?" Siihen vastasin takas ihan yhtä tympeellä äänellä: "No miltäs näyttää?" Äijä tuijotti siinä hetken ja just kun olin laittamassa vaihdetta päälle, sai tokaistua suustaan jo positiivisemmalla painolla: "En oo ikinä ennen nähny noin hienoo pyörää!" Kummasti lämmitti mieltä, kun hetken jo epäilin et mulle vittuillaan...

    Yleisin kysymys on kyllä, et minkä kokoinen toi on.
    Aurinko paistaa aina, toisinaan vaan pilvet ovat edessä!
  14. #74
    -minkä kokonen toi on?

    -tonninen

    -jaa, sit sillä vissiin kerkee?

    -no joo, jos ei kiire oo

    -paljos se sit kulkee?

    -270

    -heh heh... "jos ei kiirettä oo..."
    Mc Kulkumulkut
  15. #75
    Monenmoiseen kysymykseen on saanut vastata, viime aikoina on jäänyt mieleen toi kasi kohta, joka lähinnä on toteamus - siinä sitten muistellaan menneitä kun kysyjälläkin oli vielä kakspyöräinen alla (tai serkkupojalta lainassa).
    Viime vuosina ei sukupuoliasia ole enää ollut se kysytyin asia. Tiedä sitten johtuuko siitä, että nainen ei ole enää harvinaisuus tällä alalla vai siitä ettei tee asiasta numeroa.
  16. #76
    Lainaa (Jussi @ Heinä. 25 2003,16:24) kirjoitti
    Lainaa (iama @ Heinä. 09 2003,23:19) kirjoitti
    Muuten oon itse huomannut, että kun on musta custom, mustat nahkat, mustaa sitä ja mustaa tätä ja muutenkin habitus tietynlainen, ei juuri muuta tulla kylemään kuin "saako anteeksi".

    * *
    Jeps, keula on paikoillaan *

    Ihan piukkuvaivalla (nahkaliivit yms.) saisi kysymykset loppumaan (Citymarketin parkkipaikalla) kokonaan, mutta tyydyn nyt toistaiseksi siihen että nykyisellä mopolookilla ainakin näissä maisemissa kotilon perään ilmestyessä, tietä annetaan samantien ja välittömästi *
    Näin on hyvä.
    "Tavara tykkää, että sitä käytetään."
    -Ohjeistamispäällikkö Jaakko Parantainen
  17. #77
    useimmin multa on kysytty "kenen pyörä toi on? onko se sun?"
    kysyjinä on työpaikan parkkipaikalla parveileva nuoriso... ja seuraavaksi yleisin kysymys on "pääseekö kyytiin?" Ei pääse. Mä en kyydittele
    "hiekkana kengässä"
  18. #78
    Mulla meni sarakkeeseen muu:
    -"vieläkö noita tehdään?"
    Ja hyvänä kakkosena "mitä vuosimallia toi on?" ja vasta kolmosena "kuinka iso kone tossa on?"
    -outoa.
    VI TRIMMAR INTE
  19. #79
    Tänä kesänä ollessani pyörällä (mamin Z 1000)liikenteessä ja parkkeerasin yhden raksan lähelle. Palattuani pyörälle oli raksaäijiä tauolla pyörän lähellä. Siinä lähtöä tehdessäni yks kyseli että:
    -Tolla varmaan saa naista kyytiin.
    Vähän huvitti, ku sanoin:
    - No joo, tää on kyllä meidän mamin pyörä, voi suuttua jos rupeen sutturoita tällä kuskaamaan.
    Ukot meni vähän hassun näköiseksi. Ei tainneet odottaa moista vastausta. Tarjosin peukkua napille ja poistuin..
    Nykyiset:
    Kawasaki KLX 250 B1 - 81
    Kawasaki Z 1000 ST E1 -79
    Kawasaki Z 1000 ST E2 -80
    Kawasaki Mean Streak 1600 -07
    Kawasaki Z 1000 Special Edition -14
    Kawasaki GTR 1400 -08
    Kawasaki Spectre 1100 D1 -82
    Kawasaki KX 250 XC KL Enduro -21
  20. #80
    Yli kakskymppiset kysyy kuutiotilavuutta ja nuoremmat "kuis kovaa tolla pääsee" ja jatkokysymys pikkupojilla on yleensä "kuis kovaa oot ajanut".
    "Isoille" yleensä vastaan että "on rauhallisen miehen peli" tai että "eipä oo vielä kiire tullu" mutta pikkupoikien pyöriessä ympärillä en aina malta olla sanomatta vaatimattomasti "vaajotaikahtajapuoltasataa" Kiva sitten sivukorvalla kuunnella kun ne supattaa toisilleen "iha hullu vauhti" Eihän se mitään oikeaa asennekasvatusta ole tuleville bombereille mutta ei voi mitään ku joskus kasvaa sarvet päähän
    - Fly on, little wing... -
  21. #81
    Vika kohtaan piti laittaa....

    Kaipa täällä itäisessä suomessa nainen ON vielä harvinaisuus motskan selässä -ajamassa siis. Jos ne ei suoraan kysy niin ilmeet kyllä kertoo kaiken...

    Sit taidetaan kysyä et "miten sä tuommoisella uskallat ajaa?!?" ja "onks toi S.U.N. ?!?!?"......

    ....pistää miettimään et kannattaako tätä edes harrastaa ku kaikki noin reagoi..... NO EI HEL***TI, en varmaan lopeta!!!!! Lisää vaan ällistelijöitä!!!!Hehee....
    Tosimotoristi käy turvallaan ainakin kerran uransa aikana.... NIINHÄN?!?!?
  22. #82
    Yleisin kysymys vähän ivallisella äänellä kysyttynä on että kuinkas paljon kulkee? ...johon vastaan että 180 asti koitettu, mutta alkaa tärrään niin pirusti, ettei viitti faarttia enää lisätä. Johonka taasen todetaan, että jaa, eikö tää oo piikki. Vastaan ettei ole. Sitten saa kuulla että tarinoita siitä, kuinka kyselijällä on ollu ekana pyöränä samanlainen piikkinen.. Tuntuu olleen kovin suosittu pyörä aikoinaan.. *

    Naisihmisenä saa kyllä vastailla myös kysymyksiin, että omako on ja ajaako mies kanssa? Johonka totean, että oma on ja mikä mies?!? *
    Elämä on ihanaa, kun sen oikein oivaltaa! Ja joskus se oivaltaminen on niin pienestä kiinni <3
  23. #83
    Kyllä ne yleensä huippuja kysyy, johon vastaan aina "Joku 260..." Seuraava kysymys on "Kuinka kovaa oot ajanu?" Johon vastaan "No sen mitä Suomessa saa, 120, 130 ..." Ja ikinä ne ei usko, luulee et mä oon joku hurjasteleva rikollinen.


    Kerran ku olin pihalla pesemässä ja vahaamassa mopoa niin siitä käveli ohi eräs naapuri, noin 75 v täti. Pysähty siihen ja aattelin että mitähän nyt, mutta täti sanoki "Kyllä oot hianoks se laittanu" ja nauro päälle. Mä siihen että "Joo, se on helpompi pestä ku pesee usein" tjsp. Sitte se täti osotti vaimenninta ja kysy "Mikäs putki se *tuo on?" Vastasin hieman huvittuneena "Se on pakoputki." Täti meni hämmentyneen näköseks ja kysy "Mikä putki?" . Nyt jo selkeesti hymyilytti, sanoin "Pakoputki, ihan niinkuin autoissakin". Tätin ilme kirkastui, "Ai ne käytetyt kaasut pääsee sieltä sitten pois?" * Melkein pokka petti, mutta myöntelin että "Niin justiinsa." Muutama sana vielä vaihdettiin ja täti jatko tyytyväisenä matkaa. Mukava naapurintäti mulla. *



    Pannuttaminen syntyy yrittämisen halusta.
  24. #84
    Yleensä tullaan taivastelemaan, et "Onks toi tosiaan sun pyörä" ja "Härre god, kun on iso, miten sä USKALLAT tollasella ajella!" Mihin yleensä vaan tuumaan, et "Ei se oo KU kuussatanen" ..ja mielessäni tuumaan, et hoh hoi, ei taida tietää mobedeista tuon taivaallista.. *
    -paljon tuli tehtyä oikeinkin-
  25. #85
    Yleiset kysymykset:
    1. onko oma/ajanko itse
    2. kuutiot
    3. huiput/oonko kokeillut
    4. kiihtyvyys
    5. vakuutusmaksut
    6. mällit
    7. sattuiko
    8. bensan kulutus (yllättävän usein!)
    9. missä käyny sillä
    10. onks kortti tallessa... *
    "Tässä taas puhutaan asiantuntemuksella, jonka tuo tullessaan vain täydellinen tietämättömyys.."

    "We ride together, we die together, Bad Girls For Life!"
    * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * -TMB "Martin Lawrence"-
    Yamaha YZF-R1, vm.-06
  26. #86
    Yleensä alkaa näin.

    Paljon kuutioita, mitä makso, heppoja, Huiput ja vakuutukset kiinnostaa aina. Ihme juttu.
    -=Lake=-

    "Ei ole tyhmiä kysymyksiä, on vain tyhmiä ihmisiä" * *-Cartman-
  27. #87
    Nuo vakiokysymyksethän ne aina tuppaa olemaan, mutta muutama muukin.
    Vuosia sitten vielä japsicustomilla ajaessani, oli kokkareilta paluukyydissä yks jannu. Huoltsikalla tauolla (jannu voi vähän pahoin *), jannu tuumas "ihan kivasti toi sun 250 kulkee"... "seittemänsatanen!!!!!"...
    HD:n kanssa sitä tapahtumia ja kyselijöitä onkin sitten riittänyt.
    Yksi parhaimmista kysyi "Oliko se sun se HD parkkiksella?" ..."Ihan tosi... tunnetko yhtään toista naista joka ajaa harrikalla?"... "Menetkö mun kans naimisiin?"...
    En mene.
    Toinen mikä taas saa sarvet pystyyn "Ai, onks toi 883?" ... "No ei varmana ole, tää on 1340!!" *
    ...siniset silmät ja naurava suu...
  28. #88
    Yleensä ensimmäinen kysymys on koneen koko. Siitä sitten jatketaan, henkilöstä riippuen, joko kysymyksellä "kuinka kovaa oot ajanut" tai toteamuksella "pääsisit kyllä hengestäsi pienemmälläkin koneella" * Joskus vielä vastaan tuohon jälkimmäiseen toteamukseen että "en näköjään pääse, täytyy vaihtaa isompaan!" *
  29. #89
    Kuutioitahan ne ihmiset yleensä kysyy ja sit hintaa
    Kun analogiset lähetykset loppuvat...
    ... siirrymmekkö oralogisiin???
  30.  
  31. #90
    Ensin ne kysyy aina, että kuinka iso moottori tossa on. Sitte sen jälkeen paljonko maksaa.
    Piaggio Vespa LX125 -05
    Suzuki SV650S -03
    Suzuki SV650S -02
    Yamaha XJ600 Diversion -94
Sivu: 3 / 13:sta EnsimmäinenEnsimmäinen 12345 ... ViimeinenViimeinen