Tulokset 1:stä 7:een 7:sta
  1. #1
    Onkos kukaan moista Puimuriin viritellyt Viaberin tai omalla avustuksella?

    http://www.techlusion.us/bikepages/bmw/r1100/index.htm#

    Seppo @ R850R
    <p>2002-2014</p>
  2. #2
    Mun oli tarkoitus tuollainen R259 laittaa, mutta
    kun kuulin hinnan säätöineen(445e) niin

    Saa toi Laserin chippi kelvata.
    Ducati Diavel Dark
  3. #3
    Mitenkäs tuo toimii ? Miten asennetaan? Tarviiko säätää vai meneekö putken kanssa parina heittämällä kiinni?

    Seppo @ R850R
    <p>2002-2014</p>
  4. #4
    No asennus on helppo. Kytketään alkup. johtoihin
    yhteensopivilla liittimillä. Eli bemarin R259 koneisiin
    menee heittämällä.

    Säätö kannattaa hoitaa ammattilaisella(Viaber) niin
    saadaan dynossa seokset kohdilleen.
    Ducati Diavel Dark
  5. #5
    Hmm, arveluttaa tosiaan, että antaako toi mitään? Itse päätyisin R1100S:n kohdalla Van der Linde -putkistoon ja chippiin. Ongelmana on vaan toi hinta. MotoTrip kuulemma on suomessa ainut Bemukauppias joka saapi myydä tuota, ja hintaa pitivät vielä tuossa keväällä 1850 Eur asennettuna K&N filtterillä ja joillakin erikoistulpilla. Suolanen hinta. *

    Saahan sitä tietty tilata ulkomaailmasta, ja kun kyselin suoraan Van der Linde:ltä, niin lupasivat postata putket ja chipin 700:n Eur lentokentän tulliin. *
    No, nyt odotellaan "hallitukselta" lupaa tuohon hankintaan, maksaahan se kuitenkin n 900 Eur kuluineen päivineen. *

    Ihmettelen eniten tuota katetta, jota Suomalaiset kauppiaat repii kaikista noista kivoista leluista. Hävetköön *

    Itse Dynokäppyrät lupaavat kuiteskin aikakivoja viivoja, ja ne äänet *, ne ne vasta on ihanat! *

    Käykäähän tutustumassa, esim tuossa: http://www.edgemoto.com/
    tomppa, R1200GSA Rallye & R1100S
  6. #6
    Kyselin Techclusionin supportista oikeaa mallia katalysaattorittomaan R850R malliin. Kehoittivat kääntymään Viaberin puoleen. Onneksi tuttuja asuu rapakon toisella puolella sen verran, että saan tuon 1030-mallin tilattua kohtuulliseen hintaan postimyyntinä itärannikolle....

    Kiinnostaisiko ketään muuta? Menisi varmaan samaan pakettiin?

    Seppo @ R850R
    <p>2002-2014</p>
  7.  
  8. #7
    Lainaa (Seppo@R850R @ Heinä. 04 2003,18:31) kirjoitti
    Onneksi tuttuja asuu rapakon toisella puolella sen verran, että saan tuon 1030-mallin tilattua kohtuulliseen hintaan postimyyntinä itärannikolle....
    Kiinnostaisiko ketään muuta? Menisi varmaan samaan pakettiin?
    Minua kiinnostaa siellä oli pyörääni tuo sama tfi-1030
    Laitoin sähköpostilla viestin tulemaan



    ~~ KTM 1190ADV R ~~

    Yamaha xt350.Honda VF750.Suzuki DR800.Triumph Tiger900.BMW F650GS Dakar.KTM950Adv.Aprilia Caponord.KTM950SE.KTM990Adv.Jotenkin se elämä on vaan paljon parempaa SORALLA