Tulokset 1:stä 5:een 5:sta
  1. #1
    Mun KTM GS250:n ensimmäinen ajoreitti: Lahti - Vantaa, ekat 95km vanhaa lahdentietä pit-t-t-t-t-kin. Kummasti katoaa ajohalut jo ekan tunnin jälkeen ! Se taitaa tämä pyörä toimia parhaiten ja käydä tasaisesti vain kaasun ollessa kokonaan auki..
    ..be sure to rebel in proper style.. *-J.Biafra-
  2. #2
    Jepulis. Ja varsinkin Dellorton kaasarilla tasaista vauhtia on vaikeahko ajella. Vaihdoin just Mikunin VM40 mehumaijan omaan GS:ään ja eka testilenkki tuntui tosi hyvältä. Kehutaan sitte lisää kun kilsoja kertyy.
  3. #3
    Mullon Keihinin ??mm kaasari, josta just on näköjään lentäny tyhjäkäyntiruuvi... Onko minkä vuoden mallinen toi sun ? Kas ku mulle on aikalailla tuntematon koko KTM ja endurot yleensäki.
    Olin ostamassa -94 pyörää ja maksuvaiheessa rek.otteessa lukikin -90, mutta pyörä on ainakin kuvien perusteella -94 ja rek.otteessa on myös merkintä "45% osista muutettu" Lisäksi sekoittaa katteissa teksti SX ja manuaalin kuvat, joissa SX on crossi.
    ..be sure to rebel in proper style.. *-J.Biafra-
  4. #4
    itellä gasgas 300 ,kun ajaa maantiellä niin kaasu joko on/off vaikee ajaa pinta kaasulla mutta eipä tuu paljoo noilla asfaltti pätkillä ajeltuu
    <p>filhos da puta&nbsp; </p>
  5.  
  6. #5
    Jep jep. 89 on toi mun kotari. 90 pitäs olla erilainen kones, ketjut vasemalla puolella. Vanhemmissa taas oikealla.
    Keihari pitäs olla parhaimmasta päästä kaasaririntamalla, jos vaan ei oo kovin kulunut. Se tyhjäkäyntruuvin reikä kandee kyllä tukkia välittömästi, osakaasun seokset häiriintyy sivulta tulevasta ilma"vuodosta".