Tulokset 1:stä 7:een 7:sta
  1. #1
    Tästä on ollut puhetta ennenkin mutta nyt näköjään sitä ollaan jo koeajettukkin. Ainakin kun sitä esiteltiin "prototyyppinä" minua melkein kauhistutti ajatus liian rohkeasta muotoilusta. Tottahan se on, kyllä toi aika futuristisen powercruiserin näköinen on. Minuakaan se ei oikein miellyttänyt silloin mutta nyt kun "näkee" sen ajossa ja kuski kyydillä, voi piru kun se on upea. Sen massiivinen muoto ja ulkonäkö on kyllä mieleen minun silmälle. Ainoa mikä tossa häiritsee on toi takalokari joka sais kyllä olla enemmän perinteistä mallia. Mut itehän sen nopeasti kyhäis mieleiseensä muotoon . Mut muuten tekis mieli lisätä minun pyörävalikoimaan sitten joskus tulevaisuudessa.

    Lue lisää tästä...
    - "No! It's not a Harley" -
  2. #2
    Nätti on.... Mutta ei kait siinä vaan ala olla jo liikaa muovia...

    Tuossapa sivuilta kuva jo tähänkin....





    *** mopoton ***
  3. #3
    Muovia??? Oliko muka jossain? . No, ehkä tuo lähes 7 litran ilmanottoloota tankin alla saattoi olla muovia mutta varmaan ihan järkevästä syystäkin

    Ja toi kuva oli mun suosikki

    UPEA!!!
    - "No! It's not a Harley" -
  4. #4
    Isot pojat ison meren takana ovat kyllä moittineet tuota muovin määrää... Lättäkuus -sivustoilla sitä on jonkin verran ruodittu. Lähes kaikki mikä näkyy on muovia: pl. kone, tankki, runko ja pakoputket... Noh muovin osuus prosentuaalisesti kyllä on aika vähäistä, mutta sitäkin näkyvämpää. Tällaisen kuvan mä olen saanut seurattuani keskusteluja jenkkifoorumeilla.
    Mutta tietty ne mallit joihin ihmiset ovat tutustuneet, ovat olleet niitä ensimmäisiä näyttelymalleja, joiden perusteella on tehty sitten valmistuspäätöksiä.
    Ehkäpä rautaa on lisätty tuotantomalleihin?

    Mutta kaikenkaikkiaan voisin tuollaisen itselleni hommata, oma mopo tuntuukin jo vähän pieneltä *
    Toisaalta jos se maksaa jo jenkeissä lähemmäs 25-27t€, niin paljon sitten täällä?



    Tähän monet kirjoittaa pyörähistoriaansa.
    Niin mäkin. ...Ne on kaikki olleet nopeita ;D

    Speed kills..........but only the dumb and the inexperienced!

  5. #5
    Kaikki mikä ei kulje kromataan.......
    *Mielipiteeni on voinut muuttua, mutta ei se tosiasia, että olen oikeassa*
    *Jättäydy ajoissa jälkeen, niin sinulle jää enemmän aikaa ottaa muut kiinni*
  6. #6
    Lainaa (ZX12R @ Kesä. 29 2003,20:55) kirjoitti
    Kaikki mikä ei kulje kromataan.......
    Toi laite on vaan perskuleen vikkelä peli kiihtymään paikaltaan. Saattaa moni "pikku" sportti kuski yllättyä, kun Valkyrie lipeää valoista.
  7.  
  8. #7
    niinpä, lähtöhinta jenkkilässa 24.499,- euroissa tällähetkellä hiukkavähempi ja eiku tulliin soittelemaan arvauksia verosta

    * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *
    paree mopo ittellä ku kymmenen hakuses
    "tuleviako kansan sanontoja"