Tulokset 1:stä 5:een 5:sta
  1. #1
    Moron Suzukimiähet ja naiset...

    Olisin ostamassa otsikonmukaista mopoa, siis jos luoja suo.

    Kertokaapa minkälaisia 'merkkivikoja' kyseisessä mallissa mahtanee olla.

    Ja mitä kannattaa tsekata em. mopoa ostaessa...

    Tuli vaan silmään tuommoinen mopo kun ketjurasvaa olin ostamassa tänä aamuna. Ja kun moinen mopo on ollut jo kauan haaveissa niin pitihän se varata jo itselle...

    Siis auttakaa miestä mäessä etten tee huonoja kauppoja...

    -E
    Todellisuus on viinan puutteen luoma illuusio !
    http://www.ekinet.com/
  2. #2
    Minulla oli gsx-r 750 vm. 97. Ajettu 29.000km ja toimi loistavasti kunnes kaadoin sen paikoillaan.

    Ei siinä mielestäni ole mitään tyyppivikoja.
    Ainoa asia mikä tulee mieleeni, mutta sekin on hivenen vaikea testata on alipaine bensajärjestelmä. Mulla oli siinä vaikeuksia ja ilmenee vasta jos neulaventtiili jää ylös.

    Muutoin mahtava pyörä voin suositella lämmöllä.

    Tsekkaa ne perinteiset hommat kuten kuuluuko kytkimestä tai venttiileistä epäilyttävää ääntä ja muutenkin tiputtaako jotain nesteitä tai savuttaako.

    Suorita pidempi koeajo että konelämpeää riittävästi kierrätä ja väännätä, käytä kaikki vaihteet vaihtelevasti läpi. Pyydä jotain kaveriasi tuomariksi, koska itse olet siihen pyörään jo ihastunut etkä raukkaudeltasi näe vikoja pyörässäsi joita kaverisi voipi nähdä.
    Kawasaki zx6r 636 vm. 03
  3. #3
    Hmm.... en varmaan ole paras vastaaja kun omistin kyseisen mopon vain 1.5 kk (n.6000km). Ihan kiva ajettava mutta huonoja puolia on enemmän... vie bensaa paljon ( ei haittaa jos on rahaa) mulla keskikulutus tuolla 8.4 l/100 km mikä on mun mielestä 600:lle kohtuu paljon!! Keula on löysä, mä olen tottunu ajamaan vahän jäykällä ja jäin kaipaamaan puristusvaim. säätöä!! Moottori se on kaikista huonoin kohta.... eli ei vedä kunnolla ala/keski kierroksilla vaatii yli 10000 rpm jotta tuli tehoa kunnolla ja se käy raskaaksi norm.ajossa. Mun mopoon oli laitettu Arrow race putkisto, suuttimet, vap.virtaus suodatin ja säädetty tehoa oli n.110 hv
    ja jos vertaan nykyiseen R6:seen niin se oli vähän "dinosaurus"!!!
    Ja nämä oli mun mielipiteitä joten kenenkään ei kannata otta hernettä nenään *

    Ps. Se alkuperäinen pleksi on suorastaan surkea..... ei nää edes mittareita norm. ajoasennosta=> joten suoraan vaihtoon *

    Jäi tohon vastaamatta, että onko tyyppivikoja..... Suzukit on kyllä melko "idioottivarmoja" laitteita.....



    Fun is not a straight line
  4. #4
    Osta uusi Performance Bikes, siinä on monisivuinen artikkeli kys. pyörästä.
  5.  
  6. #5
    Oho, karkasi muisti väärille raiteille, toukokuun numerossa on kyseinen artikkeli.