Tulokset 1:stä 8:een 8:sta
  1. #1
    Elikkä onko kokemusta Vanuccin nahkapuvuista, esim Vanucci Profi I Lederkombi, näytti olevan sopuhintaan Louisilla? Entäpä mitoitus, tartteeko ottaa kokoa isompi ku mitä normaalisti vaatetus on?
  2. #2
    Ei ilmeisesti ole kellään kokemuksia...?

    Itseänikin kiinnostaisi hieman edullisempi nahkapuku. Esimerkiksi Oulussa Spare Wheelissä on Richan pukuja ja ainakin Retro- takki näyttää kuvissa hyvältä. Onko tuosta kellään kokemuksia?
    Suzuki Bandit 1200T -97
    KTM 690 Enduro R -15
    Ex: Suzuki GSX 1100 T (-89), Yamaha YZ 450 F (-08), KTM 640 LC4 Supermoto -03, Suzuki Bandit 1200N -05, Kawasaki ZZR 1100 -97, Kawasaki GPX 750R -89, Kawasaki KX 125 -90, Yamaha YZ 80 -89, Helkama Raisu -??
  3. #3
    Richan puvuista on kokemusta, tai siis että olen kokeillut niitä, ja kaverilla on sellaiset... ihan hyvin toimii, ja kuulemma ihan mukavat pidemmänkin matkan ajossa.. koosta en oikeastaan muista...
    <br />
  4. #4
    Mulla on Vanuccin alaosa ja ihan jees hintaansa nähden. Ostin vähän liian pienet, niin nappi napsahti ja lenti vyötäröltä , ja ne polvi suojat on aika miehekkään kokoset.. (näyttää umpidorkalta sellasen näkökulmasta joka ei ymmärrä että ne on suojat).

    Mutta olenmää ihan tyytyväinen ja suunnittelen ostavani joko yläosan tohon tai sitte kokopuvun uusiks seuraavaks.
  5. #5
    Louisin nettisivulla on sentintarkat mitat, ota mittanauha käteen ja mittilöi. Yleensä suositus persjalkaiselle ja roikkuvamahaiselle suomalaiselle, kuten minulle, on numeroa isompi.
  6. #6
    Vanuccin hanskat ainakin on hyviä ja oikean kokoisia. Louisilta tilatut nimettömät nahkahousut piti ottaa numeroa isommat.
    Triumph Bonneville Bobber Black -18
    KTM 690 Enduro R -15
    Vespa GTS 300 SuperSport -21
  7. #7
    Sellaset tulossa, ehkä kai. Kattellaan sopiiko ees päälle. Kerron sitten lisää.
    KTM 690SM
  8.  
  9. #8
    Oli Louis niin saaaat*nan hidas että kerkesin ostaan jo Richa asun ennenku lasku kerkes suomeen. no Vanuccien ostaminen jäi..
    KTM 690SM