Katso äänestykset tulokset: Lainaisitko mopoasi - kaverille?

Äänestäjät
1365. Et voi äänestää tässä kyselyssä
  • 1. Lainaan, jos pyydetään.

    387 28,35%
  • 2. En ikinä, ostakoon itselleen oman.

    342 25,05%
  • 3. Vain äärimmäisessä hädässä (mikä voi olla moinen??).

    636 46,59%
Sivu: 1 / 13:sta 12311 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 1:stä 30:een 369:sta
  1. #1
    Eli heruuko ajoja niitä kärttäville? Kertokaapa parhaat kauhutarinat mopojen lainauksista.... Izze kuulun luokkaan 2. *
    Isoilla pojilla pitää olla isot vehkeet...
  2. #2
    Pistin nro 1.... eli lainaan jos tiedän kaverin ajotaidot ja sovitaan korvauksista jos sattuu jotain!!!!
    Fun is not a straight line
  3. #3
    ...no äärimmäisessä hädässä. En lainaa myöskään hammasharjaani enkä vaimoani niin miksi sitten pyörääni. Niin paitsi äärimmäisessä hädässä sitten
    " Very good homma ja asia meininki " http://kummituskauppa.spreadshirt.fi/
  4. #4
    Lainaan vain äärimmäisessä hädässä. Vaikka joku mopovahingon korvaisikin, niin millä korvataan esim. keskeytynyt ajokausi?

    Tällä hetkellä maailmassa on vain yksi henkilöä, kenelle olen uskaltanut moponi luovuttaa lyhyttä testiajoa varten.

    Satunnaisille "tyypittelijöille" sanon aina jyrkän ei:n.
  5. #5
    3. kohta! Ja tähänkin pätee, että koskaan ei saa sano ei koskaan
    "Nähdäksesi sateenkaaren,
    tulee sinun ensin kestää sade"
  6. #6
    Ei löydy kovin montaa kenelle lainaisin. Loppu syksystä voisin olla anteliaampi...
    Aurinko paistaa aina, toisinaan vaan pilvet ovat edessä!
  7. #7
    Millekään pidemmille reissuille en lainaa, mutta koeajoja olen "myöntänyt" muutamalle sellaiselle, joiden tiedän ajaneen mopolla aiemminkin. *
  8. #8
    ! Reilu haluaisin olla mutta että oma pyörä lainaksi...
  9. #9
    Onhan nuita, turhaapa nuo tallissa seisomaan niin ylimääräisiä on ollut "liisattuna" kavereille...

    Asiaa auttanee se, että ko. vehkeet ovat jo parhaimmat päivänsä nähneet...
    Epäonnistumisen vaara on melko suuri, kun taitamaton opettaa kokematonta tekemään tarpeetonta...
  10. #10
    Nro 1. varauksella. Ajotaidot pitää olla tiedossa eli
    omistaa/ omistanu oman pyörän.
    F042, M944S.i.e, 250SX-F
  11. #11
    defenetly not!
    aina noit menee...noit menee aina.
  12. #12
    En lainaa. Ainoastaan miehelleni Rydelle.
    BMW R45 700cc
  13. #13
    EN!!!
    Ainoa heikkouteni on ääretön nopeus.
  14. #14
    Tilanteesta ja henkilöstä riippuen, kyllä

    Kun esim. Zia oli ilman pyörää, niin tarjosin hänelle vieroitusoireiden lääkitsemiseen pikkurosvoa (vaan ei kelvannut kun satula niin korkealla)
  15. #15
    Kyllä se aika nihkeetä on...

    Vaimon olen antanut tyypätä. Sen ajotaidot ja varsinkin varovaisuus ovat ok. Edellistä pyörää annoin isukinkin kokeilla, mutta nykyisen kanssa on vähän että antaisko vaiko eikö. Kavereista jos puhutaan, niin pitää olla aika lailla kokemusta kaksipyöräisistä ennen kuin annan. Ja sittenkin vähän ahdistaa...
    Mitä ne ulkomaalaisetkin meistä ajattelevat jos Ahveniston moottorirata suljetaan?
  16. #16
    Kyselystä puuttui "Lainaan vain harvoille ja valituille". Tähän mennessä olen lainannut ainoastaa siipalle, jonka ajotaitoon luotan kuin kallioon. Voisin kyllä hyvien perusteluiden kanssa lainata myös muille.

    Nyt äänestin "vain äärimmäisessä hätätapauksessa", koska pyörää ei ole vielä muut ajaneet kuin tuo mainitsemani siippa.



    Myytävänä Suzuki GSX 750 F
    http://www.nettimoto.com/viewVehicle.php?reg_no=yt-730

    Mimmi jolta on lähtenyt mopo käsistä...
  17. #17
    lainaanko pyörääni EN
    1100 ajelen ja 1000 muistelen
  18. #18
    Kyllä "muuten vaan tyypittäjät" saavat kävellä...Mä en laina pyöräni semmoselle. Enkä lainaa ihan vaan huvin vuoksi. Broidi pääs koklaan sitä, ja voisin lainata jollekin kaverille, jos on vaan tarpeeks hyvät perustelut miksi hänen pitäisi saada lainata just MINUN PYÖRÄNI! Eikä mille kaverille tahansa, vaan pitää olla kokemusta ja osaamista pyörän kanssa.
    Vaikka vaeltaisin pimeyden laaksossa, en pelkää koska olen laakson suurin paskiainen...

    " Been there, wrecked that... "

    En se ollu minä, ja sitäpaitsi se oli vahinko!!!

    The more I learn about women, the more I love my motorcycle
  19. #19
    No tuota, meidän rakkaustarina on niin uusi että sydäntä särkee luovuttaa sitä muiden käsiin. Pyytäjiä on jo ollut, mutta ei raaski, kun en luota ajokykyihin, varsinkin kun niillä ei oo koskaan omaa mopoa ollutkaan. Mut tietty jos tiiän että kykyjä löytyy ja on erittäin hyvä ystävä niin poikkeustapauksissa kyllä harkitaan
    Kun pyrkii täydellisyyteen, voi saavuttaa erinomaisuuden
  20. #20
    Kohta 3 ja todellakin vain äärimäisessä hädässä. Niin ja riippuuse tietenkin kysyjästä.
    Kun analogiset lähetykset loppuvat...
    ... siirrymmekkö oralogisiin???
  21. #21
    Halvemmalla saa vuokraamalla jostain muualta
    Back in business.
  22. #22
    En!!Ainoa poikkeus on kun ajetaan porukalla jossain ja silloin kamu pyytää koklata jolloin ajan tietty hänen mopolla...!?`
  23. #23
    Lainaan kyllä mopoani, en tosin mielelläni mutta jos kaverilla on työkalut levyjarrulukon ja hälyttimen purkuun sekä virtalukon irroitukseen sekä lukkoketjun katkaisuun, lainatkoon vain. Voin vaikka antaa omaksi...
    - Fly on, little wing... -
  24. #24
    Eipä tule lainailtua, korkeintaan sellaselle kaverille jolla on oma mopo ja vaihdetaan vaihtelun vuoksi vehkeitä keskenään hetkeksi *
    *Mielipiteeni on voinut muuttua, mutta ei se tosiasia, että olen oikeassa*
    *Jättäydy ajoissa jälkeen, niin sinulle jää enemmän aikaa ottaa muut kiinni*
  25. #25
    en lainaa, enkä kyllä sais lainata vaikka haluaisinkin... vois olla tullin sedät jos jäis kiinni
    Tonnikeiju
  26. #26
    Paria poikkeusta lukuunottamatta EN lainaa katupyörää.
    Kurapyörää saa kyllä kokeilla.Sillä tulee välillä itekkin kontattua
    Ei oo riemulla rajaa kun Busalla ajaa
  27. #27
    Juu EI, ihan äärimmäisessä tilanteessa harvalle valitulle, ajokokemusta omaavalle. Päikseen voi mopoja reissun päällä ollessa vaihdella ->
  28. #28
    totta kai woin lainata
    köyhyys ei ole ilo kenelläkään??
    mua se wain naurattaa
  29. #29
    Kyllä se kallistuu tuon yleisen mielipiteen puolelle; voin antaa kokeiltavaksi, jos tunnen kaverin ja tiedän taidot. Pidemmälle reissulle saa olla aika hyvä syy ja kaveri..
    * Arctic Ranger *
  30.  
  31. #30
    Periaatteenani on, että lainaan Mirriä ainoastaan mopollisille, ja yritän arvioida että ko. henkilön ajotaidot ja -tyyli ovat edes jollain tavalla kohdallaan. (siis paremmat ja lainkuuliaisemmat kuin minulla ) *Pari mopotontakin on kyllä päässyt lainaamaan Mirriä. Kaikki kuitenkin sellaisia jotka olen tuntenut jo pidemmän aikaa. Mitään mahtikäskyä korvauksista en ole koskaan antanut... olen luottanut siihen että jos jotain sattuu niin ne myös korvataan.

    p.s. Tämä EI tarkoita sitä että jatkossa kannattaa tulla ruinaamaan... Kukaan muu .ORGilainen ei ole ajanut sillä... vielä..
    ---ÄLÄ ota kesäkissaa!!!---
Sivu: 1 / 13:sta 12311 ... ViimeinenViimeinen