Katso äänestykset tulokset: Lainaisitko mopoasi - kaverille?

Äänestäjät
1365. Et voi äänestää tässä kyselyssä
  • 1. Lainaan, jos pyydetään.

    387 28,35%
  • 2. En ikinä, ostakoon itselleen oman.

    342 25,05%
  • 3. Vain äärimmäisessä hädässä (mikä voi olla moinen??).

    636 46,59%
Sivu: 3 / 13:sta EnsimmäinenEnsimmäinen 12345 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 61:stä 90:een 369:sta
  1. #61
    Kaikkien kavereiden ja tuttujen joukossa on vain kaksi sellaista joille suostun moponi luovuttamaan.
  2. #62
    Tuskinpa lainaan!



    Minä en ole koskaan väärässä, vaan saatan joskus erehtyä!

    http://www.bike.fi/valokuv....095.jpg

    Honda CBR 1100 XX -04
  3. #63
    Lainaa (rico @ Kesä. 16 2003,20:44) kirjoitti
    Kyllä se kallistuu tuon yleisen mielipiteen puolelle; voin antaa kokeiltavaksi, jos tunnen kaverin ja tiedän taidot. Pidemmälle reissulle saa olla aika hyvä syy ja kaveri.. * * *
    Kutakuinkin samoin perustein antaisin heittää tyypit jos tarvetta ilmenis
    Muussa tapauksessa on kyllä aika nihkeetä
    Yamaha Diversion600 -00, Kawa ZR-7S -02, Honda CBR1100XX -00, Busa -03, Fireblade 1000RR -04, Honda CBR1100XX -99, Busa -07, Busa -12, Busa -05.
    ”Hovikuvaaja”. Kuvia Motorg ry.:n ratapäiviltä : https://www.flickr.com/photos/holtsu/albums
  4. #64
    Tasan yks kaveri on jolle lainaan (39 kesää prätkällä, on ajanu myös kisaa) sekä faijalle. Muihin tuskin luottaisin niin paljon.
    Triumph S4 -04, Triumph Sprint ST1050 -06, Peshoo Vivacity Sixties -12
  5. #65
    Lainaan hyvälle kaverille. Olen varmasti tyhmä, mutta reilu.
    Huominen on tulevaisuutta -Matti Nykänen-
  6. #66
    Kaz:n avatar
    Liittyi May 2003
    Melkein Savon sytämmessä
    Valitsin vaihtoehdoita tuon hätätilanteen, tosin se on osittain harhaan johtava..
    Pahempi puolisko saa yleensä käydä heittelemässä erilaisia testilenkkejä (ihan varmuuden vuoksi, kun tuntuu huomaavan kaiken paremmin.. ).
    Ja siskotyttökin saa silloin tällöin hieman testailla... eihän sitä niin itsekäs isosisko saa olla...
    Mutta muuten ei kukaan vieras ole mopoani ajanut ja liekö ikinä ajaakaan?? Niin se hätätilanne?
  7. #67
    Tottakai tyypit voi ottaa ja mikä etten antaisi ensikertalaisenkin kentällä kokeilla, jos on edes mopolla joskus pystyssä pysynyt. Niinhän sitä olen itsekin aloittanut. Mutta pidempään lainaan... milläs minä sitten ajan?
  8. #68
    Voin lainata hyville tutuille tyypitykseen sekä todellisen mielenkiinnon omaavalle oudommallekin motoristille
  9. #69
    Riippuu hiukan tyypistä mutta kokemattomalle en kyllä lainaisi. ajatuskin siitä, että antaisi 1000 kuutioisen mopon kokemattomalle kaverille lainaan jotta se pääsee vähän kokeilemaan, tuntuu kaameelta.

  10. #70
    Mielelläni en lainaa kyllä, mutta jos tiedän kaverilla olevan kokemusta tarpeeksi ja muutenkin kaikki kotona niin miksi ei. Tyypit saa aina kokenut ottaa. Pahin oli kun tuttu yritti, että olisin lainannut viikonlopuks pyörän sille, että se olis päässy jonnekki 400km päähän.. Kaveri ajanu viimeks 1½ vuotta sitten 9kW piikkiä inssissä.. vaikka mullakin on "pieni" mopotin niin on on 37kW sportissa aika harppaus eurotehopiikistä täysin kokemattomalle. voitte arvata lainasinko
    CBR1000RR
    ex
    Suzuki SV 1000S
    Yamaha TZR 250
  11. #71
    Lainaan kyllä kunnon kaverille,

    ...vaikka sissybarin tarra väittääkin muuta.
    "Tavara tykkää, että sitä käytetään."
    -Ohjeistamispäällikkö Jaakko Parantainen
  12. #72
    Kamulle jos tiedän hänen ajotaidot
    GSX-R750 K7
  13. #73
    Tulipa eilen lainattua, viime viikolla kortin saaneelle kaverille. Täytyy sanoa, että "ihan pikkusen" sitten pelotti .

    Ajoin varmuudeksi peltiplootulla perässä koko matkan
    'Like a soul without a mind
    In a body without a heart
    I'm missing every part'
  14. #74
    en kyllä mielelläni lainaa..., vaimolle on annettu käyttöön, mut sil onkin kovempi tykki itsellään
    muuten saa kyl olla aika erikoinen tilanne( enkä heti keksi semmoista )
    pahimmat mokat ovat ne jotka jättää tekemättä...
    www.goexperience.fi
  15. #75
    No on tullut monta kiusallista tilannetta "kaverien " kanssa kun ei sitä pyörää millään raaskisi lainata, ja tietäähän ne koeajot...
    - Entinen hondamies -
  16. #76
    Joskus unissani olen lainannut, ja nähnyt painajaisia siitä kuinka moto on romuttunut täysin. Oikeassa elämässä lainaan vain isälleni (pyörävuosia takana 25, ja koska tiedän, että jos jotain hajoaa, niin korvaus tulee varmasti)
    -Paha saa palkkansa, hyvä donitsin, sanoo sananlasku. *Joskus kieltämättä tekisi mieli sanoa paljon muutakin. *Mutta kun donitsi suussa on huono huutaa eikä vatsa täynnä jaksa tapella. *On paljon helpompaa hymyillä ja näyttää kieltä donitsi reiästä. *Olla ystävä, donitsin ystävä. *On turha tärkeillä, teeskennellä, paastota, etuilla, huutaa ja huitoa, koska ne kaikki on pahasta. *On mukavampaa olla aito, laiska, rehellinen ja runsas, apina tai gorilla, koska ne on kaikki hyviä. *Joten jos sopii, niin ei jakseta eikä viitsitä. *Hyvät on kivempiä kuin pahat ja me ollaan hyvien puolella. -
  17. #77
    En lainaa!

    Tosin jos vaihto operaatio tehään et saan kaverin pyörän tilalle ni sillo joo.
    Kalkkarokäärmeet pitävät meteliä, mutta Cobrat iskevät ääneti.
  18. #78
    En lainaa! Paitsi miehelleni. Mutta sainhan minäkin ajella hänen pyörällä
    "hiekkana kengässä"
  19. #79
    Lainaa (pete @ Kesä. 17 2003,19:59) kirjoitti
    Äärimmäisessä hädässä pitää ystävää auttaa, eli sillon lainaan ellei muita keinoja ole käytettävissä. Tosin tuolla nykyisellä mopolla ei vielä minun omistusaikana ole muut metriäkään ajaneet
    Ha! Vaan niin muuttui tuokin, tulihan harrilla moninaisia satoja kilometreja huristeltua loman aikana

    Minun mopoo puolisko saa lainata vapaasti, jos haluaa (ei kauheeta tunkua ole kylla ollu ;)) seuraavan mopon kans voi sit olla jo hiljasempaa.

    Kotiloo ei sit taas sit lainaa tasan kukaan! (paitsi nyt ehka tuo puolisko joskus aarimmaisessa hadassa) Et kauheesti anteeks sille joka kysy jysarissa
  20. #80
    Joo no eeeii kai sitä nyt kuitenkaan...
    Good to the bone
    ...
  21. #81
    Molemmat velipojat ovat saaneet kerran kokeilla. Kokeneelle varovaiselle kuskille voisin antaa kokeiltavaksi. *
    Miksi olla hankala, kun pienellä vaivalla voi olla täysin mahdoton.
  22. #82
    Tietyille henkilöille olen jopa itse tarjonnut tyyppejä * , mutta normaalisti melkoisen nihkeetä on tuo mopon lainaaminen * .
    SE
  23. #83
    Vain muutamalle tutulle voisin lainata!! Ei Jerry sentään mikään kiertopalkinto oo!!
  24. #84
    Eipä kyllä tule mieleen lainata kenellekään! Muutamat tutut tietenkin koeajolle voivat päästä mutta lainaksi ei kenellekään!
  25. #85
    Tähän ois hyvä vastata, että sopii lainata jos saat polettua käyntiin!! ..Siis JOS oisin iso mies ja mulla ois sellanen mopo.

    Mutta oikeesti... riippuu moposta ja henkilöstä. Ihan uutta omaa hienoa beibee en varmana lainais kellekkää, mutta jotain ihan rutkua saattasin antaakin kokeilla. Time will show.
  26. #86
    No viime kesänä annoin yhelle tutulle prätkän illaksi lainaan ku siltä oma mopotin petti kesken kesän. Toi illan jälkeen tankki täynnä takaisin ja kiitollisena... Tuli mullekkin hyvä mieli. En kyllä kellekkään keltanokalle omaani lainaisi...
    It´s better to die on your feet than live on your knees...
  27. #87
    *En tietenkään. Kuka sitä nyt rakastaan muille jakaa..
    Sais olla sydän kurkussa koko ajan ja miettiä kuinka kireellä se naru nyt on *
  28. #88
    En lainais vaikka mikä olis. Tosin kaveripiirissä ei pahemmin oo prätkäkuskejakaan
    Pain is just weakness leaving the body
  29. #89
    Lainaisin tutulle kaverille ilman muuta. Ei ole mulle niin elämän kuoleman kysymys tämä harrastus, että välineet olisi jotenkin pyhiä.
  30.  
  31. #90
    Kerran olen lainannut.Tarkoituksena saada poikani ostamaan mp(kun harrastaa jenkkiautoja..nyyh).EN oo katunut-kloppi totesi : Tämmöinenkin pitää ostaa!!!
    life is life-tät täädä dä
Sivu: 3 / 13:sta EnsimmäinenEnsimmäinen 12345 ... ViimeinenViimeinen