Tulokset 1:stä 17:een 17:sta
  1. #1
    Tietääkö kukaan mistä saisi edullisen kaasun lukituksen moottoripyörään tai peräti oikean vakionopues säätimen? Liekö kaasun lukitus (throttle lock) laillistakaan EU-Suomessa?
  2. #2
    Halvin on Throttle rocker jonka linkki on TÄSSÄ
    Myytävänä lähes jokaisessa mp-tarvikemyymälässä, auttaa ainakin pidemmillä matkoilla.

    TÄSSÄ linkki amerikkalaiseen cruiser controlliin, en tiedä mistä saa, mutta ainakin Oitracon on luvannut hankkia melkein mitä vaan kun rahasta sovitaan



    <p>Teknik sano ryssä kun saranan näki </p>
  3. #3
    Taisi se halvin olla pari kiekkaa kuminauhaa kahvan juuressa => kahvan joutuu kääntämään kumpaankin suuntaan => turvallisuus?
    Suzuki GSF 1250 SA GT ABS Bandit -08
  4. #4
    Eihän tuo throttle rocker mikään kaasunlukittaja ole, eikös sen tarkoitus ole vain jakaa se kaasukäden ns. "stressi" tasaisesti koko kämmenelle?? tj.
    Ei ole riemulla rajaa, kun Aprilialla ajaa.

    "Odottakaas vaan ens vuotta jumalauta" -Jysäri 2.8.03
  5. #5
    Lainaa (tekniikanihmelapsi @ Kesä. 15 2003,23:09) kirjoitti
    Eihän tuo throttle rocker mikään kaasunlukittaja ole, eikös sen tarkoitus ole vain jakaa se kaasukäden ns. "stressi" tasaisesti koko kämmenelle?? tj.
    Minun mielestäni tarkoitus on molemmilla sama eli helpottaa kaasukäden "stressiä" vai kuinka
    <p>Teknik sano ryssä kun saranan näki </p>
  6. #6
    tietenkään sitä tuolla lailla ajatellut Itse kuvittelin vain heti, että siinä ollaan vetämässä leap of faithia ja christ stand( vai krusifiksiko se nyt on) no joo. Aina jaksa muistaa, että noita vehkeitä voi käyttää ihan fiksuihinkin asioihin. Tarkoitin siis vain sitä, kun nyt sitä ajattelen, että se thorttle rocker ei ole mikään kaasun lukitsin
    Ei ole riemulla rajaa, kun Aprilialla ajaa.

    "Odottakaas vaan ens vuotta jumalauta" -Jysäri 2.8.03
  7. #7
    Vielä kun löytäisin yhden vanhan jutun... Norjassa on joku firma joka tekee vakionopeussäätimiä prätkille... Siis modifioi noita autoon tulevia säätimiä... Mulla ainakin tuo käsi puutuu jossain vaiheessa ja ihan pikkaisen värisee tuo stonga joten olisi kiva välillä vähän lepuuttaa pitemmällä matkalla...

    Jes ja löysinkin. .. mut eihän se mikään norski ollut...

    http://www.mccruise.com/

    Tsekatkaa...

    PaHa
  8. #8
    Ja vielä lisää....

    http://www.motorsykkel.net/shop/cruise_control.htm

    Hinnat 5000 - 5600 norjan kruunua...

    1 Norwegian Kroner = 0.11969 Euro

    PaHa
  9. #9
    Pakko mainita tähän yhteyteen, että mulla olis Throttle Rocker myytävänä. Käytännössä käyttämätön (=hienosti sanottu). Hintaa olis vaikka 10e (Kaupassa 19e).

    Tuki löytyy Vantaalta.


    Edit: myyty.



    Mitä ne ulkomaalaisetkin meistä ajattelevat jos Ahveniston moottorirata suljetaan?
  10. #10
    Lainaa (wekkuli @ Heinä. 21 2003,07:14) kirjoitti
    Pakko mainita tähän yhteyteen, että mulla olis Throttle Rocker myytävänä. Käytännössä käyttämätön (=hienosti sanottu). Hintaa olis vaikka 10e (Kaupassa 19e).

    Tuki löytyy Vantaalta. 040-7164779
    Voitko kertoa käyttökokemuksia? Vai kertooko tuo myynti-ilmoitus kaiken? * En aio sitä ostaa, mutta mielenkiinnosta...
  11. #11
    Minulla on tämän kesän ollut käytössä tuollainen Throttle Rocker ja olen ollut tyytyväinen siihen, kun sain sen säädettyä kohdalleen. Tosin nyt kun olen ajanut ohuemmat hanskat kädessä, niin sitä pitäisi taas säätää. Vaatii pysähtelyä, kun sitä säätää.

    Eli hyvä laite, kun siihen tottuu ja sen saa säädettyä kohdalleen. Voi lepuuttaa kättään kahvan "päällä", kun kaasu pysyy kohdallaan. *
  12. #12
    Lainaa (hooaa @ Heinä. 21 2003,10:15) kirjoitti
    Lainaa (wekkuli @ Heinä. 21 2003,07:14) kirjoitti
    Pakko mainita tähän yhteyteen, että mulla olis Throttle Rocker myytävänä. Käytännössä käyttämätön (=hienosti sanottu). Hintaa olis vaikka 10e (Kaupassa 19e).

    Tuki löytyy Vantaalta.
    Voitko kertoa käyttökokemuksia? Vai kertooko tuo myynti-ilmoitus kaiken? * En aio sitä ostaa, mutta mielenkiinnosta...
    No pakko myöntää ettei se mulle oikein sopinut, reissut on paljolti niin lyhkäsiä, ettei siitä ole hyötyä. Kaasukäsi puutuu vaan pitkillä matkoilla. Jollekin siitä apua kuitenkin varmaan ois, varsinkin paljon matkaa ajavalle. Ei kai noita muuten myytäis. Ja kun hinta kaupassa on aika kova, niin toivottavasti nyt joku tajuais korjata tuonkin pois kuleksimasta...

    Mut jos ei, niin kyllä mä sitä aika ajoin saatan käytellä. Ajelut on vaan oikeastaan tota työmatkaa ja p****rallia, jolloin ei jaksa laittaa sitä. +200km /sivu reissuille tulee vähän harvemmin lähdettyä.



    Mitä ne ulkomaalaisetkin meistä ajattelevat jos Ahveniston moottorirata suljetaan?
  13. #13
    Throttle Rocker on kyllä hyvä matka-ajossa. * *Sen käyttöön kun on tottunut, niin ilman sitä ei oikein enää osaa/jaksa ajaakkaan. * *Ei siitä kyllä tosiaankaan ole juurikaan hyötyä lyhessä ajossa, mutta pitemmissä reissuissa se on kyllä tosi hyvä.
    Suomessahan (myös) ko. laite on YLIhinnoiteltu ja oikein kunnollla. * **"Maailmalla" tuo sama läpyskä maksaa reilusti alta 10€. No, silti se käy kaupaksi myös täällä suomenniemella, joten se kertoneen tuotteesta jotain. * *

    Ps. Kyllä sen TR:n säätäminen onnistuu ajossakin helposti, joten ei kyllä tarvitse välttämäti pysähtyä sen takia. *
  14. #14
    "Kaasukeinun" saisi näköjään 10$ hintaan, ilman toimituskuluja tuolta em. linkistä Oiskohan noin?
    Suzuki GSF 1250 SA GT ABS Bandit -08
  15. #15
    Lainaa (HiTec @ Heinä. 23 2003,12:35) kirjoitti
    "Kaasukeinun" saisi näköjään 10$ hintaan, ilman toimituskuluja tuolta em. linkistä Oiskohan noin?
    Hmm... mikäs se taalan kurssi olikaan?
    Mitä ne ulkomaalaisetkin meistä ajattelevat jos Ahveniston moottorirata suljetaan?
  16. #16
    Tein itse lepuuttajan painepesurin varren seinäkiinnikkeestä. Oli sellainen puolen ympyrän muotoinen pitkällä verrella....ei muuta kuin "varsi" sopivan pituiseksi ( se kohta joka tulee kämmenen kohtaan). Varmaan vastaavan voisi saada esim. isosta kaapelikiinnittimestä.
  17.  
  18. #17
    Mulla Ducatissa "ryyppy" on oikeasti käsikaasu. Sen kun vetää pohjaan, niin nopeus on tasaisella vähän vajaa 80. Olen käyttänyt esim. jos on täytynyt korjata hanskaa paremmin käteen. Muutenhan sitä ei tietenkään oikeasti voi käyttää.
    On tärkeää erottaa terve innostus ja addiktio. Terve innostus tuo jotain elämääsi, mutta addiktio vie jotain pois.
    -prof. Mark Griffiths