Sivu: 7 / 7:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 567
Tulokset 181:stä 184:een 184:sta
  1. #181
    Lainaa TommyRock kirjoitti Katso viesti
    Mä en ole törmännyt yhteenkään asiakkaaseen, joka jäisi odottamaan että myyjä pitää taukonsa. Tuo on niin pieni liike, eikä siellä kokoaika ole asiakkaita jonoksi asti. Miksi myyjä ei pidä taukoa silloin kun ei ole maksavia asiakkaita? Itse kun olen asioinut tuolla, niin aika hiljaista siellä yleensä on ollut. Eikä siellä ole ollut mun lisäksi ketään tai parhaassa tapauksessa max. 2 asiakasta..Kyllä tuossa liikkeessä ehtii myyjä taukoja pitää..
    Jos se myyjä ei olekaan ennustaja, joka tietää etukäteen, jotta millä kellonlyömällä se asiakas tulee kauppaan? Joutuu silloin ihan arvaileen ja se voi joskus mennä pieleen.
    Relax!
  2. #182
    Ilmeisesti se myyjän tauko on kuitenkin jo 2020 päättynyt ? Kaksi kertaa olen vuoden sisään asioinut, saanut molemmilla kerroilla hyvää, asiantuntevaa ja ystävällistä palvelua vaikka en VIELÄ ostanut sieltä pyörää. Mutta ehkä ensi kerralla ?
    Fireball
  3. #183
    Lainaa Fireball kirjoitti Katso viesti
    Ilmeisesti se myyjän tauko on kuitenkin jo 2020 päättynyt ? Kaksi kertaa olen vuoden sisään asioinut, saanut molemmilla kerroilla hyvää, asiantuntevaa ja ystävällistä palvelua vaikka en VIELÄ ostanut sieltä pyörää. Mutta ehkä ensi kerralla ?
    Mukava paikka, ei valittamista. Mutta kauppoihin ei vaan ole päässyt, välirahastahan se on aina kiikastanut, vaikka muutaman kerran on yritetty vuosien varrella.
    FJR -17
  4.  
  5. #184
    Lainaa Tinde kirjoitti Katso viesti
    Mukava paikka, ei valittamista. Mutta kauppoihin ei vaan ole päässyt, välirahastahan se on aina kiikastanut, vaikka muutaman kerran on yritetty vuosien varrella.
    Ehkä se on syy miksi toimivat vieläkin omassa kiinteistössä, edustukset ovat pysyneet, nimeä ei ole näkynyt protestilistalla ja henkilökuntakin on ollut talossa pitkään ja hyvin koulutettu ?
    Fireball
Sivu: 7 / 7:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 567