Sivu: 6 / 7:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 4567 ViimeinenViimeinen
Tulokset 151:stä 180:een 184:sta
  1. #151
    Mopoon tuli haettua 70-luvun lopulla osia. sen jälkeen ei oikein mitään asiaa, muutaman kerran käynyt... mutta asiointi ei ole johtanut mihinkään kun muualta saa aina paremmat tarjoukset ym.
    WildStar rumble in skräddarskog

    ex. busa
    K12RS
    XJR1300
    VTR
    HORNET900
    SPEEDMASTER
    AMM.BONNE
    FMX650
    CR250
    XR250
    BETA250
  2. #152
    Muutama vuosi sitten olin tilannut ketju/ratas paketin frankilta, soittivat ja ilmoittivat että saapi tulla noutamaan.

    No seuraavana päivänä vettä tuli kun esterin *ersiistä, menin kauppaan ja myyjä huikkas heti ovelta että sä oot varmaan sitä ketjupakettia hakemassa kun ei kukaan muu hullu tässä säässä liiku mihinkään jatkoi vielä että kannatti pitää pulju auki tänäänkin tästä tapahtumasta jäi itelle ainakin ihan hyvä fiilis ko. liikeestä vaikka en sen jälkeen olekaan paikan palveluja käyttänyt...
    Suzuki sv650s -> Suzuki GSX 750F -05
  3. #153
    Viime syksynä kolaroidun pyörän laukkut olivat sapuneet,ja soitteli että voi tulla vaihtamaan,no minulle meni 2 vikkoo ennen kun ehdin työkiireiden takia ja odottaessa vaihtoivat lukot uusiin laukkuihin *
    Tuli sitten ostettua kahvalämmittimet, sopivasti kun kesäkin on tulossa *
  4. #154
    Syksyllä vaihdoin pyörän BMWstä Kawasakiin ja viime lauantaina sitten kävin Kawan hakemassa kotiin.
    Hyvin kaikki pelasi ja se mitä oli luvattu/takalaukku+noja oli laitettu. Ei valittamista.
  5. #155
    Onkos kukaan vienyt pyöräänsä Frankille talvisäilöön...minkälaista hintaa pyytävät?
    -Honda CBR900RR ´01-
  6. #156
    Lainaa (Shoei @ Loka. 12 2011,21:33) kirjoitti
    Onkos kukaan vienyt pyöräänsä Frankille talvisäilöön...minkälaista hintaa pyytävät?
    Kliks!
    Triumph Thunderbird 1700 -10
    BMW R1200RT -05
    Yamaha DT 125 X -06
    Gilera SMT50 -18
  7. #157
    Talouteemme on ostettu kaksi pyörää Beniltä, palvelu pelannut hyvin ja erittäin joustavalla asenteella. Varmasti asioidaan vielä jatkossakin.
    BMW F700GS - Honda VFR800 - Honda CBF600S - Honda Monkey
  8. #158
    Itse olen saanut hyvää palvelua FN:ltä.
    Tossa kuukausi sitten merkitsemättömällä tietyömaalla koholla ollut sporakisko oli ajolinjoistani kanssani erimieltä ja siihen mätkähdin komeasti keskelle risteysaluetta.

    Noh, pyörä saatiin toki himaan talliin joltain hinausfirmalta (en tiedä siitä enempää, avopuoliso hoiti). Mutta syyshuolto ja 18kkm huolto piti hoitaa pois alta ja jotain kustannusarviota kaatumisesta vaurioituneista osista ja niiden vaihdosta. Avokki ensin otti yhteyttä FN:lle ja he lupasivat palata asiaan takaisin pikapuolin. Mitään ei kuitenkaan ensin kuulunut viikkoon ja soitin itse sitten heille, mun pyörä kuitenkin kun on. He muistivat asian ja pahoittelivat, että unohtunut. Tarjosivat samalla talvisäilytyspakettia pyörälle huoltojen yhteyteen ja mie tartuin tarjoukseen. Pyörä haettiin mukavasti multa himasta ja seuraavalla viikolla käytiin liikkeessä tekemässä sopparit talvisäilytyksestä ja maksamassa homma. Paperi pyörän korjausarviostakin tuli mukavasti ja hienosti (kaupungille vahingonkorvaushakemuksen liitteeksi). Kohtelivat minua mielestäni hyvin ja asianmukaisesti, vaikka nuori nainen olenkin ja eivät edes syyllistäneet uutta kuskia kaatumisesta.

    Katsotaan tarkempia kommentteja toimivuudesta vielä sitten, kun kaatumisvauriota pitää korjata ja keväällä haen pyörää pois talvisäilytyksestä. Mutta tähän asti homma pelannut.
    Kawa ER-6F vm. 2013
    ex. Honda CBR600f vm. 2006
    ex. Kawa ER-6N
  9. #159
    Pyörä viety talvisäilöön ja maksettu, sovittiin huollot ja jos löytyy jotain erikoista niin soittelevat.
  10. #160
    Homma hoitui täällä hyvin loppuun asti.
    Helsingin kaupunki antoi myöntävän päätöksen vahinkojen korvaamisesta ja näppärästi hoitui ilman minun kummempaa puuttumista asiaan pyörän priimakuntoon laittaminen, laskun lähettäminen Hgin kaupungille ja kaikki. Minä senkuin soittelin tässä toissapäivänä, että saankos pyörän talvisäilöstä ajoon ja haku onnistui jo tälle päivälle, vaikka takuulla pojilla kiirettä on!
    Talvella oli puhetta kaatumatappien asentamisesta, mutta se oli päässyt pojilta unohtumaan. Noh, ei se mitään, nyt on tapit tilauksessa ja kenties jo ensi viikolla saadaan pyörään kiinni.
    Kawa ER-6F vm. 2013
    ex. Honda CBR600f vm. 2006
    ex. Kawa ER-6N
  11. #161
    Olen ostanut 2 kertaa uuden pyörän Nymanilta ja ensimmäisen pyörän huollot tehty myös samassa paikassa. Viimeksi pari viikkoa sitten ostin Yamaha FJR:n ja huollot aion teettää ehdottomasti samassa paikassa. Molemmilla ostokerroilla ja huolloissa palvelu on pelannut loistavasti.
  12. #162
    Oma kokemus liikkestä on pelkästään positiivinen.

    About 3 vuotta sitten olin emännälle etsimässä Hondan 600 cbf mopoa. Ao liikkessä oli mokoma myynnissä ja menin sitä yksin katsomaan emännän ollessa silloin vielä töissä. Vajaassa minuutissa tultiin kysymään mitä etsin ja sen jälkeen mopon päällipuolinen tarkastus. Mopottimen ollessa käytännössä virheetön(yhdellä omistajalla ollut, 9tkm ajettu) kysyin mikä on viimeinen hinta suoralla rahalla, kun en jaksa alkaa tinkaamaan sen enempää. Ben sanoi lopullisen hinnan ja alennus oli mielestäni huomattavan hyvä. Koeajo sovittiin samalle päivälle vaikka liike oli juuri menossa kiinni kun emäntä töistä pääsi. Hondan ollessa kyseessä mopohan oli täysin virheetön tekniikaltaan ja paperit oli seuraavana päivänä allekirjoitusta vaille valmiina niinkuin oli sovittu.

    Samaan settiin sovittiin givin laukkupaketti asennettuna ja takuuta pyörälle tuli seuraavan kesän loppuun asti. Laukut asennettin myöhemmin kun ne piti tilata, mutta asennus ja muut jälkitoimet menivät moitteettomasti ja sovitulla tavalla. Teen varmasti mopokauppaa tulevaisuudessakin Frankilla jos heillä jotai sopivaa on tarjolla
  13. #163
    Täältähän se kawa tuli hommattua.

    Asiointi on ollut oikein miellyttävää ja nopeaa. Vaihtotarjous oli paras (onnistuin saamaan vertailutarjouksen yhdestä kolmannesta liikkeestä joka ei siis ollut Heino) vaikkakin marginaali oli niin pieni että palvelukokemus tms. olisi voinut kelkan kääntää, mutta ei siis tarvinnut kääntää koska kaikki on sujunut oikein sujuvasti ja palvelussa on ollut aistittavissa jopa sellaista "ylimääräisen mailin kulkemista". Suosittelen!

    Tarjous tuli ns. suoralta kädeltä ja siitä ei enää tingitty.

    Kävin tällaista pyörää jo aiemmin koeajamassa Nymanin Kawasaki-koeajopäivillä ja siitä se ajatus lähti
    Husqvarna Svartpilen 401 -22
    Ex. Honda Monkey 125
    Ex. BMW S1000RR -15
    Ex. Suzuki UK110 Address
    Ex. KTM 790 Duke
    Ex. R1 -08 kilpa-ajoneuvo
    Ex. ZX-6R -13
    Ex. GSR750
    http://www.youtube.com/user/exhaust34
  14. #164
    Ostin heinäkuussa Franknymanilta saman pyörän kuin edellinen kirjoittaja (ZX-6R 2013). Koska uusi pyörä piti siinä kuumeessa saada heti alle (ja ko. kappale oli ainoa Etelä-Suomessa), en kilpailuttanut sen enempää. Tarjous oli kuitenkin vaihdokin kanssa riittävän hyvä. Erityistä kiitosta ECU-takuuasian hoitamisesta ja muusta normiasioinnista ennen ja jälkeen kauppojen.
  15. #165
    Frankilta siis Beniltä ihan ok ystävällistä ja asiantuntevaa palvelua.Mutta tuntuu että muu henkilökunta/myyjä ei ole ihan samalla tasolla palvelun suhteen ehkä ei aina huvita.Mutta Benin kanssa on mukava tehdä kauppoja myös tulevaisuudessa.
    Viimeksi muokannut: lämmittäjä; 28.12.2013 klo 14:07.
    <br />
  16. #166
    Viime kesänä olin vaihtamassa pyörää F4:een ja huomasin siistin sellaisen Nymanilla. Menin liikkeeseen ja näytin vaihdokin ja ilmoitin Benille, että laskee sen tiukan hinnan, niin mietin asiaa. Ilmoituksen jälkeen ei tarvinnut miettiä, tarjous oli sellainen, josta ei voinut kieltäytyä. Kaupat tehtiin ilman ongelmia ja joutuisasti. Palvelu oli loistavaa ja sen jälkeen aina löytynyt apu pikaisesti mm. rengastöihin.

    Palvelu oli hyvää jo 37 v sitten, kun faija osti mulle Frankilta ekan katulaillisen mopon.

    Ilman epäilyksen häivää - Ruusuja Frankille ja Benille!
  17. #167
    Todella hyvin sujuneet kaupat Frank Nymanilla Benin kanssa.
    Suosittelen lämpimästi.
  18. #168
    Mulla on ollu kyllä vaan positiivisia kokemuksia.

    Olisin halunnu varmaan jonku Hayabusan ensipyöräksi, mutta sain suositukset vähän helpompaan ajettavaan ja edullisempaan pidettävään. Oikein hyvä, koska oon ollu tosi tyytyväinen ja pyörän vakuutuksetkin on sellaiset, että voin nyt kotihoidontuella elellessä silti moottoripyöräillä.

    Ostin pyörääni ennenkun oli edes korttia kädessä tai edes ajokorttilupaa olemassa. Maksoin käsirahan ja lupasin palata asiaan kun kortti olis vihdoin lähempänä. Jouduin odottamaan ajokorttilupaa niin kauan, että pari alkanutta kurssia meni ohi. Kirjalliseen kokeiseen pääsyäkin piti odottaa ihan tolkuttoman kauan. Soittelin FN pari kertaa tilannepäivitystä ja aina palvelu oli tosi miellyttävää. Lopulta piiiiitkän odottelun jälkeen sain vihdoin pyöräni ajoon ja sieltä mainostettiin mahdollisuutta talvisäilytykseen. Mun pyörään tuli mukana vakkariputket kiinni olevien akrapovicien lisäks ja unohdin hakea ne vaikka lupasin. Ne oli siellä varmaan vuoden ennenku rupesin miettimään "missä tallilla ne muuten on..."

    Palasin liikkeeseen seuraavana keväänä lastenrattaiden kanssa ja palvelu oli edelleen tosi hyvää vaikka olikin ilmiselvää, että ihan vain katselemaan ja hypistelemään on tultu. Asiallisesti sain vastauksia varaosakyselyihin.

    Seuraavalla kerralla asioidessa taidettiin olla ostamassa miehelle pyörää ja tehtiin kaupat samantien. Kun mies teki papereita bongasin toimiston seinältä kuvan missä oon ostamassa ensipyörääni. Frank on siinä muistaakseni joku luuta kitarana poseeraamassa.

    Kahvanlämmittimiä kyseltiin molempien pyöriin, niin olis voinu tulla hakemaan mun pyörän säilytyksestä sinne asennettavaks ja olisin sit vaan omassa aikataulussa hakenut sen takas itselleni.

    Ei tosiaan mitään moitittavaa. Aukioloaikakin on venynyt mun aikataulujen mukaiseksi.

    Terveisin, maanteiden Prinsessa.. (haha, tai sitten ei. )
    Fazerin sininen.

    https://facebook.com/jennijiii/
  19. #169
    607267A3-03D7-4AE5-85EF-9736D6688147.jpg

    Benin kansa tuli MT-09 kaupat tehtyä - vanha Hornet meni vaihdossa. Kaupat sujuivat mukavasti, hyvitys vanhasta kohtuullinen ja muutenkin jäi hyvä maku. Lisävarusteita asenneltiin ja Yamahan omien laukkujen (jotka on vanhemman mallin) vuoksi asentaja rakenteli taka ledivilkuille spesiaalikiinnikkeet. Eli kapeammalle kuin normikiinnitys.

    Eka eli 1000 km huolto tuli myös tingittyä kauppaan.

    Pelkkää plussaa siis tähän saakka.

    Tänään piti kaydä vähän mutkapätkää kokeilemassa, eli Hirsalantietä meren rantaan Kirkkonuemmella. Vähän matkaa myös soratietä ja yksityistietä, kavereilla mökki tuolla saaressa, joten kävin heidän venerannassa.
  20. #170
    Tänään avasin kyseisen puljun oven viimeisen kerran, nyt tuli paikan ylimielisyyskiintiö täyteen.
    Menin ostamaan varaosia pyörään, varaosapuolella ei ollut ketään mutta avasin huollon oven ja myyjä seisoi haarukka kädessä keskellä lattiaa. Sanoin että varaosia olisin vailla, herra ilmoitti alkavansa juuri syömään ja sanoi et odottele sen aikaa. Kerroin että syö aivan rauhassa, ostan osat toisesta liikkeestä enkä enää ikinä tule häiritsemään herran ruokarauhaa.
  21. #171
    Oli jäänyt kaverilta huollon/ruokailutilan ovi lukitsematta...saisi olla noissa kivijalkamyymälöissä odotusnumero systeemi, kuten muissakin palvelupisteissä nykyään. Asiakkaat tulisi palveltua saapumisjärjestyksessä... olihan siellä myymälässä varmaan muutakin henkilökuntaa... ?
    Fireball
  22. #172
    Lainaa Fireball kirjoitti Katso viesti
    Oli jäänyt kaverilta huollon/ruokailutilan ovi lukitsematta...saisi olla noissa kivijalkamyymälöissä odotusnumero systeemi, kuten muissakin palvelupisteissä nykyään. Asiakkaat tulisi palveltua saapumisjärjestyksessä... olihan siellä myymälässä varmaan muutakin henkilökuntaa... ?
    Onhan siellä väkeä ja mukavaa porukka onkin niin huollon kuin myynnin puolella.

    Itse olen asioinut useasti viimeiset kolme vuotta ja mitään ongelmia ei ole koskaan ilmennyt (Ehkä se on vain omasta asenteesta kiinni).
  23. #173
    Lainaa Ö kirjoitti Katso viesti
    Miksi et voinut odottaa 10 min että kaveri syö valmiiksi?
    Kyllä ainakin omalla työpaikalla ruokatauolla syödään eikä tehdä sorvin ääressä töitä.
    Mä en ole törmännyt yhteenkään asiakkaaseen, joka jäisi odottamaan että myyjä pitää taukonsa. Tuo on niin pieni liike, eikä siellä kokoaika ole asiakkaita jonoksi asti. Miksi myyjä ei pidä taukoa silloin kun ei ole maksavia asiakkaita? Itse kun olen asioinut tuolla, niin aika hiljaista siellä yleensä on ollut. Eikä siellä ole ollut mun lisäksi ketään tai parhaassa tapauksessa max. 2 asiakasta..Kyllä tuossa liikkeessä ehtii myyjä taukoja pitää..
    Suzuki GSX-R 600 K8
    Yamaha YZF 600R -99
    --------------------------------------------------
    Honda CB 125K -76
  24. #174
    Aika jänniä kokemuksia. Tai ainakin erilaisia.
    Kun minä olen käynyt ko. liikkeessä, viimeksi n. kuukausi sitten kun hain leiman Z650 kawan huolto vihkoon ( 'poika' ei muistanut ottaa vihkoa mukaan), niin melkein aina kaikki myymälän kaksi+kaksi työntekijää/omistajaa on tulleet jutuille? Huollon puolelle en tunge häiritsemään miesten töitä.

    T: Antti R.

    Ps. Olikohan siinä varaosissa soittokello kun Ståhlberg tai joku muu ei juuri nyt ole paikalla?
    Ei voi muistaa.
    Vanha&kädetön(mies)='tyttöjen' pyörä.
    Ei osaa/uskalla. Oppisi edes vähän ajamaan!
    Tauko 16/17.
    Nyt toi mopo on oma ja uusi yritys ;)
    Ihan ok 2018 ja 2019.
  25. #175
    Ei osaa ottaa kantaa työntekijöihin, onhan siellä voinut olla joku hankala myyjä joskus. Itse en ole ikinä päässyt kauppoihin, ei ole vaan osunut väliraha kohdilleen. Tosin viimeksi taisin siellä käydä joskus 90-luvulla.
    FJR -17
  26. #176
    Lainaa Ö kirjoitti Katso viesti
    Onhan siellä väkeä ja mukavaa porukka onkin niin huollon kuin myynnin puolella.

    Itse olen asioinut useasti viimeiset kolme vuotta ja mitään ongelmia ei ole koskaan ilmennyt (Ehkä se on vain omasta asenteesta kiinni).
    Samat on kokemukset
    Ko. myymälä on mun "hovihuoltaja/myyjä" kun itse en huoltoja / korjauksia ehdi tehdä, ja aina on hommat sujuneet joustavasti ja mallikkaasti, lisäduuneja myöten
    GSR750
    ex.Z800
    ex.ER6n
  27. #177
    Mitään en ole sieltä ostanut mutta välillä käynyt pyöriä katsomassa ja joskus koeajo mutta kauppoihin ei olla vielä päästy. Palvelussa ei ole ollut moitittavaa. FN on niitä katoavia "old school" kauppoja joista pitää tai ei, pyöritetään pienellä porukalla ja joskus pitää ihmisenkin syödä eikä välttämättä ole sijaistajaa syömisen ajaksi. Mua ei haittaa jos "kyläkaupassa" asiat ei aina mene mulle-heti-nyt periaatteella.
    Kylätason kurapyöräilijä.
  28. #178
    Hyviä kokemuksia ja mukavaa palvelua. Keulahuolto tuli teetettyä ja työnjälki siistiä. Kustannusarvio myös hieman alittui.
    Suzuki GSX 1400 K4
  29. #179
    Hyvin hoidettu takakumin vaihto tänään, aikataulu piti, samoin hinta-arvio. Lisäksi löydettiin edellisen omistajan jäljiltä vaarallinen viritys joka nyt saadaan korjattua.
  30.  
  31. #180
    Mul kans hyvii kokemuxii Nymanineilt ..
    GSR750
    ex.Z800
    ex.ER6n
Sivu: 6 / 7:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 4567 ViimeinenViimeinen