Sivu: 3 / 7:sta EnsimmäinenEnsimmäinen 12345 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 61:stä 90:een 184:sta
  1. #61
    Tänään kävin ostamassa/varaamassa Z750:n. Homma oli ohi 15 minuutissa ja ensi maanantaina saan alle kauan haaveilemani prätkän.
    Itse Frank taisi olla myymässä ja homma meni suurinpiirtein näin;
    Minä; - Terve, haluaisin tuon hopeisen alle ensi maanantaina, siis omaksi, onnistuuko.
    Myyjä (Frank); - Kyllä se onnistuu.
    Minä;- No perhana, hienoa! Sitten se hinta, kai se tuosta putoaa, oli jo sähköpostissa puhetta hinnasta?!?
    Myyjä(Frank); - Kyllä, se s-postin hinta on oikea + toimituskulut
    Minä;- Kaupat tuli!

    Tämä homma oli siis ohi 15minuutissa, kaikki mitä olinkin halunnut sain. Mitään punaisia mattoja minulle ei levitelty, eikä kaaakkukahveita tarjottu, mutta enhän minä mikään kukkahattu olekaan, eli noita en kaivannut! Palvelu oli hyvää ja sovittiin jo että maanantaina puhutaan huollot yms. tarkemmin! Eli ei pahaa sanaa liikkeestä! mikä sinänsä oli yllätys, kun täällä pääkaupunkiseudulla ei ole tuota asiakaspalvelualttiutta millään alallla!!!
    Kiitokset siis Frankille!
  2. #62
    Toki hinta on tärkeä kaupanteossa molemmille osapuolille, mutta Frankilla on kaupanteossa mukana myös moraalinen ajattelu ja järki.

    Muualla (oikeastaan joka paikassa) kyllä myydään vaikka Hayabusa Turbo kaverille jolla ei ole metrinkään ajokokemusta kakspyöräisellä tai Monster S4R customia etsivälle. Frankilla yritetään kartoittaa se ostajan oikea tavoite ja (taloudellisetkin) resurssit.

    Moni ostaja käy minimikäsiraha taskussa niin kuumana, että ei ole tottakaan. Silloin on hyvä, että viimeistään myyjä ( tässä tapauksessa Frank) puhuu realistisesti tulevasta kaupasta. Välttyy monelta pahalta kun viitsii kuunnella kokemuksen ääntä.

    Kumpi antaa enemmän; Pari päivää myhäily, että voi v...u kun sain halvalla vai ajella tyytyväisenä muutama kesä sellaisella laitteella jolla on oikeasti kiva ajaa? Ja niin, ettei tarvi elää kädestä suuhun...

    Frankilla pyritään siihen, että ostaja olisi tyytyväinen. Pitempään kuin tuo pari päivää...

    Ja se on tosi, että Benin ruotsinkielisyyden takia moni ihminen on ymmärtänyt asiat väärin.
  3. #63
    Lusikka soppaan eli FN tuli kuuluisaksi jo ajalla kilpi/miekka siitä, kun PV tarvitsi jotain uutta osaa (rengas, ketjut tms.) ja 15 -kesäinen sälli käveli liikkeeseen sisään, yleensä mitään ei tapahtunut, ei vaikka kuinka odotteli ja sitten piti hakea jonpikumpi vanhemmista paikalle, jolloin alkoi myyjän puolelta armoton p.rseennuolenta ja saihan ne tarvitut osat sieltä lopulta *

    Tuossa alkukesästä kun käväisin piiiiitkästä aikaa ko. liikkeessä ihan huvikseen, myyjä kyllä ilmestyi suht. nopeasti kysymään "mitä saisi olla?" ja "millä pyörällä nyt ajat?". Vastasin ajavani Trumpalla, johon myyjä totesi "otan osaa". Ei jättänyt kovin hyvää kuvaa näin vuosien jälkeenkään.
    Triumph Thunderbird 1700 -10
    BMW R1200RT -05
    Yamaha DT 125 X -06
    Gilera SMT50 -18
  4. #64
    Ihmiset on erilaisia. Yksi odottaa yhdenlaista palvelua, toinen haluaa toisenlaista. Ja sitten kun odotukset ja palvelu eivät kohtaa, haukutaan koko liike. Edellä joku mainitsi, että asiakkaalla on rahat taskussa ja sisuskaluja polttelee pirusti... Silloin tulee helposti pettymyksiä, kun ei ole jalat maassa. Monessa tapauksessa, kun on saanut huonoa palvelua, niin syyllisen löytyy, kun käy katsomassa peiliin. Tämä asia voidaan yleistää mihin tahansa liikkeeseen, eikä pelkästään mp-liikkeisiin.

    Mitä taas tulee Frank Nyman Oy:n, niin minun asiaani on siellä aina hoidettu hyvin.
  5. #65
    Lainaa (harald73 @ Elo. 14 2007,08:03) kirjoitti
    "millä pyörällä nyt ajat?". Vastasin ajavani Trumpalla, johon myyjä totesi "otan osaa". Ei jättänyt kovin hyvää kuvaa näin vuosien jälkeenkään.
    Hahaa Tuo on ollut kyllä kylmän viileä kommentti ja varmasti kohtuullisen virne silmäkulmassa heitetty. Ei tuommoisesta kannata itseensä ottaa. Ainaista vääntöähän tuo on eri merkkien väliset "sodat"...

    Itsekin työssäni heitän joskus läppää asiakkaiden kanssa ja välillä tuommoisiakin heittoja. Toki auttaa kyllä asiassa, että tuntee vähän heittojen kuulijoita, että ei tule risteäviä latuja eteen
    Kitka miehen tiellä pitää!
  6. #66
    Minä oon AINA saanu fn:ltä hyvää pavelua ja myös tuusssilta paskaa ainoastaan mototripiltä ja eräältä herralta muinoin bw vantaalta ja sieltäkin hyvää myöhemmin P.S kohta on siis keväällä alla uus mopo ja fn:ltä ylivoimasesti paras tarjous
    Kaikki autoilijat on hirviä
  7. #67
    Hmm. Käytin pyörän FN:lla huollossa ja se pelas hyvin. Kaveri oli erittäin ystävällinen ja asiantunteva tällaisellekin toopelle (kun nääs kaikki MP-liikkeissä töissä olevat wannabemotogpdriver-tyypit ei sitä ole). Saattaisin tämän perusteella harkita kauppoja ens keväänä, kun kuussatanen ois tarkoitus vaihtaa "aikuisten pyörään" eli tonniseen.

    Tuli vaan vastaava juttu mieleen vakuutuspuolelta, kun kyselin tarjouksia pärrävakuutuksille: muista yhtiöistä antoivat tarjouksen antamieni tietojen perusteella hyvin seikkaperäisesti, paitsi Fenniasta. Sieltä sanottiin ensin, ettei vakuutusten tietoja voi antaa puhelimessa, koska niiden hinta määräytyy erinäisistä muuttujista. No kyllähän mä sen tiesin ja tarjouduinkin antamaan omat tarvittavat tietoni, mutta ei rouva toisessa päässä edelleenkään suostunut kertomaan hintoja. Kysyin, että miten he voivat olettaa mun ostavan tuotteen, jonka hintaa en tiedä etukäteen, ja millä perusteella, jos ei kerran iän, paikkakunnan, pyörän merkin, mallin, tehon, painon jne. nojalla, vakuutuksen hinta oikein määräytyy? Pärstäkertoimen? Tuulensuunnan? Henkilökunnan mielialan? Tähän en sitten saanutkaan kunnon vastausta. No, vakuutus otettiin toisesta yhtiöstä ja tyytyväisiä ollaan.

    No, ehkä kyse oli vain huonosti työnsä osaavasta henkilöstä ja fennia voi olla ihan hyvä yhtiö muuten (jos hyvää vakuutusyhtiötä on edes olemassa), mutta tämä olkoon esimerkkinä siitä, miten yksi huonosti hoidettu asiakaspalvelutilanne voi maksaa firmalle paljon. Tässä tapauksessa n.1500€/vuosi.
    Suzuki GSX-R600

    Ekaks olin et ei vittu, mut sit olin et ei saatana
  8. #68
    Juu, on sillä aina merkitystä minkä värisestä pilleripurkista on aamulääkkeensä ottanut. Eihän meillä kenelläkään ne päivät (myyjä/asiakas) samanlaisia ole. Itse ostin keväällä moponi FN:lta ja olin tyytyväinen palveluun. Tarjouskin oli paras (riittävän hyvähän se ei ole koskaan). Koeajo jäi tekemättä koska oli vielä lumi maassa, joten niiden toimivuuteen en ota kantaa. Kaikki sujui juuri niin kuin oli sovittu. Edellisen ostin Bw-vantaalta ja silloin kaikki sujui loistavasti, mutta keväällä ketään ei kiinnostanut kaupanteko, palvelusta puhumattakaan.
    Kawasaki H2 SX SE ja Mv Agusta Brutale dragster rr -16
  9. #69
    Olen pari pyörää ostanut frankilta, ekan jo joskus 90 luvulla ja huollattanut pyöräni siellä 2000 luvulla vaikka lähempää löytyis useampi paikka, ja aina on toiminut palvelu.
    Huollossa aina moikataan nimellä ja useasti saanut jotain extrapalvelua.
    Tosin pari tuttua saanut huonoa palvelua ja sanovat paikkaa oudoksi.
    Ruotsinkielisiä kun ovat niin suomenkieli tulee aika töksähdellen.
    Vuosi sitten vaihdoin pyörämerkkiin jota eivät huolla ja kyllä potuttaa.

    Bwssä olen pari kertaa huollattanut eri toimipisteissä ja hieronut kauppojakin. Mutta voin sanoa että mun mielestä paskempaa saa etsiä.
    Toki ovat ystävällisiä ja palvelualttiita, varmaan painottavat sitä henkilökunnalle. Aina saa sellaisen kuvan että täällä on kiva asioida, mutta...
    Huollon laatu joka kerta ja myös tutuilla ollut aivan ala-arvosta suorastaan vaarallista ajaa pyörällä sen jälkeen (eivät tee huolto-ohjelman mukaisia töitä), hinta arviot heittää joka kerta, oikeastaan pyörää haettaessakaan eivät pysty päättämään mitä maksaa ja myös huolto ajat eivät pidä kutiinsa (heittänyt päivillä), myyjät eivät ota yhteyttä soittopyyntöihin taikka sovittuihin yhteydenottoihin.
    Mun mielestä sananlasku "moni kakku päältä kaunis" sopii tähän.

    Mulle merkkaa palvelun kokonaislaatu, oikeastaan en tarvii edes ystävällistä palvelua (toki on plussaa) kunhan asiat hoidetaan hyvin, tarkoittaen huoltoa, toimitusaikoja, hintaa.



  10. #70
    Mun kokemukset Frankista on suorastaan erinomaiset, kiitos palvelusta ja hyvästä alttiudesta siihen .

    Vaatepuolella homma on toiminut kuin unelma. Sanoin kerran ostaessani alessa olleita ajosaappaita kuuluvani erään Etelä-Suomalaisen firman mp-kerhoon, niin siitä huolimatta ropisi alennukset... Outoa... Myyjä teki kaikkensa, jotta löydettiin mulle mun räpylään (48) sopiva saapas.

    Lisäksi, kun olin etsimässä itselleni uutta pyörää ja kerroin siitä myyjälle, hän alkoi istuttaa välittömästi minua ja vaimoa pyörien selkään. Mä en oikein päässyt edes kauppaan sisää, kun myyjä tuli kysymään mitä saisi olla... Taas outoa...

    Jatkakaa samaan malliin Frank. Kyllä pitkään alalla ollut firma on hionut myymisen osaamista ja se kyllä näkyy. Harmi vaan, aina ei voi olla 100 % ostajakontakti...

    Hyvät uudet vuodet ,
    "Päin helvettiä menee, mutta ei voi valittaa, rima pysyy paikallaan kun riman alittaa..."

    ZZR 1400 2014
  11. #71
    Ne harvat kerrat, kun olen käynyt, ovat vakuuttaneet, ettei ikinä enää...
    ... jotain piti muistaa
  12. #72
    Ai niin vielä,

    En kuitenkaan ostanut omaa pyörääni sieltä, koska saa halvemmalla muualta. Hyvä liike on, mutta hinnat on pilvissä.

    Hyvää uuttavuotta joka tapauksessa.
    "Päin helvettiä menee, mutta ei voi valittaa, rima pysyy paikallaan kun riman alittaa..."

    ZZR 1400 2014
  13. #73
    Samat kokemukset , tarjoukset sai ympäri suomea paitsi Nymanilta; Nymanin oma häpee, kauppaa käydään muuallakin , esim motoseinajoki on suurin yksityinen monen merkin osalta, annetaa frankin olla, siperia opettaa
  14. #74
    Lueskelin tässä mielipiteitä Frankista ja ajattelin laittaa omat kokemukset myös peliin.

    Huollatin muualta ostetun pyöräni siellä ja yllätyin hyvästä huollosta
    ja palvelusta. Hinta ja laatusuhde kohdallaan.

    Sitten aloin tehdä vaihtokauppaa uudesta pyödästa. Noin vuoden verran kävin vääntämässä kauppaa ja aina palvelu ja keskustelu oli asiallista, vaikka varmaan ajattelivat että taas toi persaukinen tulee kuluttamaan heidän aikaa. Vihdoin sitten vaihdoin pyöräni, vaihdatin sitä muuallakin mutta Frankin tarjous oli hyvä, huollatan
    pyöräni tulevaisuudessakin Frankilla kun tietää että huolto on tehty hyvin.

    Kävin yhtenä kesänä Seinäjoella MP-kaupassa. Kun myyjälle selvisi että olen pääkaupunkiseudulta kiinnostus lopahti heti kun en ollut potentiaalinen ostaja. Ei Frankillakaan ole aikaa vastailla ympäri suomea tuleviin kyselyihin, hehän elävät myyntikatteella.
  15. #75
    "Ei Frankillakaan ole aikaa vastailla ympäri suomea tuleviin kyselyihin, hehän elävät myyntikatteella."

    Jos viisas mies olis ni sitten vaikka palkkais jonkun näihin kyselyihin vastaamaan jollei oma aika riitä.

    Sanotaan että tuu paikan päälle hieromaan kauppoja, mut esim. jostain jyväskylästä ei ihan ilman suuntaa antavaa viitti lähtee 200 kilsaa edestakaisin kuulemaan hintaa.

    Ihme touhua kun jengi saa sellasta palvelua kun niitten kuuluukin saada, missä tahansa puljussa, ni ollaan jo taputtamassa karvasia käsiä yhteen ja ylistämässä maasta taivaisiin, sekö on hyvää palvelua että myyjä hakee varastosta oikeen kokosen kypärän kun pyydät, ttu sen kuuluukin hakea se, siks se siellä pyörii.

    Hyvää palvelua on vastata sähköpostillaKIN tulleisiin tarjouspyyntöihin, pitää liikettä auki ylimääräiset 15 minuuttia jos matti myöhänen on tullu kaupoille tai vaikka pestä kysymättä käytetty pyörä jonka just ostit liikkeestä. Omalla kohdallani tuotiin mopo pakulla pihaan kun ei ollu vielä korttia taskussa ja ihan liikkeen alotteesta ja veloituksetta.

    Nykyään jos mopokaupassa ei vittuilla niin se on jo jengin mielestä hyvää palvelua

    Taitaa olla niinkin että aikasemmin ku mopoja oli paljon vähemmän ei myyjien "ammattitaito" pysyny vireessä, ja nyt taas kun kaikilla on sellanen, väkeä laukkaa sesonkina niin paljon ettei enää keretä palvelemaan kaikkia vaikka haluttaisiinkin...

    Mut nyt hiihtämään kun tota lunta tuli säätiedotuksen mukaan yli 5 senttiä...paree panna vaan rullat alle jottei voiteet kulu...nuuka
    kun olen
  16. #76
    Frankin kokemuksista sen verran että hinnat ainakin on korkeat.

    Ostin äksäxään wingrackin ja keyless sivulaukku parin. Frank pyysi koko hoidosta ilman asennusta 720 €. BW Vantaa tarjosi 650€ mutta siitä voi keskustella. Ja RM Heino 550€. Sanoin Frankille että "sulla on ehdottomasti kovin hinta laukkusarjasta mitä oon koko suomessa lötäny". Frank ei siihen kommentoinut mitään. Ei edes halunnut keskustella vaikka sanoin että maksan käteisellä koko oston.
    Loppujenlopuksi ostin kaiken käytettynä, ja huomattavasti halvemmalla.
    Muistaakseni viime kesällä kattelin uutta Bandiittia Frankilla ja silloikin tarjottiin sellaista hintaa mikä oli paljon korkeampi kun Tuusmotorissa. Hintaa en nyt muista mutta liikuttiin yli 1000€ enemmän Frankilla.
    Muuten kauppa on ihan ok. En ole ostanut sieltä mitään koska kaupasta ei ole löytynyt juuri sitä mitä sillä hetkellä olen etsinyt. Hinnat vaan on jääny mieleen aika korkeet
  17. #77
    Asioin Frankin kanssa joskus ihan 70-uvun alussa, olisiko ollut 72 kun firma oli Kauniaisissa (mahtaakohan olla enaa samassa kasvihuoneessa). "Palvelu" oli kovin yliolkaista, mitapa noita 16-kesaisia passaamaan...

    No nyt on ollut mopoja yhtajaksoisesti 36-vuotta, rahaa on kulunut enemman kun ilkeaa ajatella mutta Frankille ei ole mennyt vuoden 72-jalkeen markkaakaan.

    Hur sku de vara (karvanenkana) med lite asiaksystavallisyysyys Frank , kanske de sku løna sig på langre juoksu.

    sag: w4p2
  18. #78
    Ootte te kowia, hain F:ltä ketjun mopoon ja vahingossa kävi niin että tavalliset oli loppunu ja kysyin mikä neuvoksi? saat oot samaan hintaan! Likalle ostin corepuvun joka oli puolikas siitä mitä muualla pyydettiin.
    poku banuhäiskä:Suzuki,Moto-Guzzi,Velocette ja NSU-601
  19. #79
    2 kertaa tuli joskus kauan sitten käytyä,riitti,jotten viitti enää
    edes kysellä.
  20. #80
    Viime kesän alussa ostin oman Kawani FN:ltä. Hyvän palvelun lisäksi sain vielä uudet laukkutelineet kaupanpäälle. Elokuussa rupes syylari tihuttamaan vettä pihalle, joten pyörä Frankille missä se ystävällisesti otettiin samantien sisään ja noin tunnissa homma oli hoidettu. Lähtiessä vielä toivotettiin tervetuloa uudelleen ja turvallisia kilometrejä. *

    Nyt on tässä talven aikana kypsyny ajatus uudesta, vähän isommasta pyörästä ja aion (ainakin ekax) Frankille mennä asiaa "haistelemaan".
    Kawasaki GPZ 500S -> Kawasaki ER-5 -> Ducati Monster 620D -> Ducati ST4 -> Ducati Multistrada 1000ds -> Ducati Monster 1100evo
  21. #81
    Lainaa (Kawantsa @ Tammi. 30 2008,14:50) kirjoitti
    Nyt on tässä talven aikana kypsyny ajatus uudesta, vähän isommasta pyörästä ja aion (ainakin ekax) Frankille mennä asiaa "haistelemaan".
    Nykyinen pyörä on Frankilta ostettu viime keväänä. Poika-Frankilta (Ben) sain useita satasia paremman tarjouksen välirahasta kuin esim. R.M.Heinolta ja lisäksi laukkusatsikin oli halvempi. Heinolla on toki paljon mukavampi puhua paskaa ja viettää aikaa Frankeilta kun ei paskanpuhuminen oikein suomeksi luista.

    Myös huollot on tehty Frankilla ja ajan on saanut parin päivän sisällä aina. Kerran tulin vähän ennen avaamista samaan aikaan isä-Frankin ja äiti-Frankin kanssa. Frank itse jutteli mukavia, äiti-Frank keitti kaffit ja kun poika-Frank saapui, tehtiin huoltolappu.

    Aika paljon se palvelun laatu on omasta suhtautumisestakin kiinni.
    - HMPK -
    - IBA Finland -
    http://www.jkweb.suntuubi.com
    Suzuki GSX 1400
  22. #82
    Ekaa isoa pyörää kun etsin ,niin ainut paikka mikä ei antanut koeajoon mitään eikä osanut sanoa hintoja pyörille,ostin sitten tuusmotorista.Nykyään kun olen käynyt kysymässä pyörää koeajoon aina itketään kuin juutalainen, ja selitetään jotain epämääräistä paskaa miksi ei voi antaa koeajoon.Päätin että en mene enää ostamaan sieltä edes sitä ketjurasvaa.
    Kumma että kaupanteko ei kiinnosta,taitaa olla mulla liian suomalainen aksentti koeajoon?
    God hates us all

    By SLAYER

    Suzuki Bandit 01 600n/Lunastettu 2002 autoilijan virheen takia
    Suzuki Bandit 02 600s/Myyty 2003
    Suzuki Bandit 03 1200s/Lunastettu 2008 autoilijan virheen takia.
    Suzuki Bandit 06 1200 Fighteri
  23. #83
    Lainaa (bandit @ Huhti. 04 2008,15:59) kirjoitti
    Ekaa isoa pyörää kun etsin ,niin ainut paikka mikä ei antanut koeajoon mitään eikä osanut sanoa hintoja pyörille,ostin sitten tuusmotorista.Nykyään kun olen käynyt kysymässä pyörää koeajoon aina itketään kuin juutalainen, ja selitetään jotain epämääräistä paskaa miksi ei voi antaa koeajoon.Päätin että en mene enää ostamaan sieltä edes sitä ketjurasvaa.
    Kumma että kaupanteko ei kiinnosta,taitaa olla mulla liian suomalainen aksentti koeajoon?
    Tässä se taas nähdään. Vuosi sitten tein kaupat Benin kanssa, ja nyt kun messujen jälkeen iski taas vaihteeksi pyöräkuume niin totta kai ajelin FN:lle hyvät kokemukset mielessä. Tällä kertaa ei sitten toiminut ollenkaan. Aikaisemmin tähän ketjuun kehuskelin FN:n toimintaa, mutta tällä kertaa sitten Tuusmotorissa sitten tuli kaikkein ikävintä kohtelua. Juttu kyllä luisti ja tarjouksenkin sain, mutta kun seuraavalla viikolla tulin takaisin niin väliraha oli kasvanut yli 1000 euroa Käsittääkseni tässä olisi ollut jo hieman riidankin aihetta, mutta myy niitä muutkin ja nyt olen onnellinen Busan omistaja eikä tarvinnut kumpaankaan edellämainittuun lafkaan enää takas mennä.
    Kawasaki H2 SX SE ja Mv Agusta Brutale dragster rr -16
  24. #84
    Lainaa (rico @ Heinä. 10 2003,11:01) kirjoitti
    Tunnen syyllisyyttä, mutta minähän kerroin vain omasta boikottipäätöksestäni perusteineen. Helposta sellaisesta, koska tuskinpa muutenkaan lähtisin Mansesta Hesaan pyöräkaupoille.
    Eihän se heassa ole ihan Kauniaisten kulmilla ehkä jopa espoon puolella.... Anyways itse ostin mielestäni sopuhintaan fillarin ja kamppeet kaikista tuli ihan kivasti alennusta toki itsellenikin tuli semmonen olo että kaverit jotenkin ei uskonut "ostoaikeitani" mut sitkun oot roudannut kaks fillaria ulos uskokaa pois palvelu pelaa
    Can-Am Outlander 1000 XT 2012
  25. #85
    Lainaa (Tribu @ Huhti. 04 2008,16:35) kirjoitti
    Lainaa (rico @ Heinä. 10 2003,11:01) kirjoitti
    Tunnen syyllisyyttä, mutta minähän kerroin vain omasta boikottipäätöksestäni perusteineen. Helposta sellaisesta, koska tuskinpa muutenkaan lähtisin Mansesta Hesaan pyöräkaupoille.
    Eihän se heassa ole ihan Kauniaisten kulmilla ehkä jopa espoon puolella.... Anyways itse ostin mielestäni sopuhintaan fillarin ja kamppeet kaikista tuli ihan kivasti alennusta toki itsellenikin tuli semmonen olo että kaverit jotenkin ei uskonut "ostoaikeitani" mut sitkun oot roudannut kaks fillaria ulos uskokaa pois palvelu pelaa
    Jos yhden pyörän osto ei riitä,että seuraavaa ostaessa saisi edes koeajaa on myyntimiehillä liian hyvät katteet tai
    mun rahat menee ainakin johonkin toiseen paikkaan missä asiakasta edes yritetään palvella.
    älä Beni ota ittees,teillä ei vaan saa palvelua kuin varaosatiskillä!
    God hates us all

    By SLAYER

    Suzuki Bandit 01 600n/Lunastettu 2002 autoilijan virheen takia
    Suzuki Bandit 02 600s/Myyty 2003
    Suzuki Bandit 03 1200s/Lunastettu 2008 autoilijan virheen takia.
    Suzuki Bandit 06 1200 Fighteri
  26. #86
    Lainaa (bandit @ Huhti. 04 2008,22:16) kirjoitti
    Jos yhden pyörän osto ei riitä,että seuraavaa ostaessa saisi edes koeajaa on myyntimiehillä liian hyvät katteet tai
    mun rahat menee ainakin johonkin toiseen paikkaan missä asiakasta edes yritetään palvella.
    älä Beni ota ittees,teillä ei vaan saa palvelua kuin varaosatiskillä!
    Kävin tänään kyselemässä vaihtopyöristä, tarvikkeista, yms. Ja ainakin itse sain myyjiltä todella hyvää palvelua!
    .. Se on totta, että varaosatiskin heppu on yliveto, muistaa asiakkaat vuosienkin takaa.. tämän kaverin palvelualttius ja asiantuntemus saa kyllä kieltämättä myyntiporukan vaikuttamaan "kömpelömmältä" tai jopa tylyltä, jos nämä kaksi eri myyntiosiota haluaa vastakkain asettaa.
    Ajuri ei sääennusteita kattele!
  27. #87
    Heh, muistuipa mieleen kun kaveri osti joskus vuonna miekka ja kirves FN:ltä uuden 600 zetorin ja valitteli huoltohintojen kalleutta johon Frank: "Sinä nauti, sinä maksa" .

    Pitäähän tuo tietysti paikkansa että jos on varaa ostaa uusi mopo niin huoltohinnat on (ainakin useimmille) toisarvoinen seikka mutta tuo sanamuoto huvitti jossain määrin...
    R1
  28. #88
    Lainaa (harald73 @ Elo. 14 2007,08:03) kirjoitti
    Tuossa alkukesästä kun käväisin piiiiitkästä aikaa ko. liikkeessä ihan huvikseen, myyjä kyllä ilmestyi suht. nopeasti kysymään "mitä saisi olla?" ja "millä pyörällä nyt ajat?". Vastasin ajavani Trumpalla, johon myyjä totesi "otan osaa". Ei jättänyt kovin hyvää kuvaa näin vuosien jälkeenkään.
    Kävin kerran vuonna 1992: en saanut palvelua. Ja tuon kommentin jälkeen jätän käymättä vastaisuudessakin. Pitäköön tunkkinsa...
    Moon oikias, sinoot vääräs - Moomma oikias, tootta vääräs...
    Opinions are like assholes, everybody got one.
    Honda XL 125 R -82 --> Kawasaki Z 650 -77 --> Honda CM 400 T -84 --> Honda NTV 650 Revere -90 --> Triumph Thunderbird 900 -00 --> Triumph Tiger 955i -05
  29. #89
    Yhden mopon ostaneena ei valittamista. Sain todella hyvän tarjouksen ja viikossa sain pelin
    Vaihtopeli lunastettiin myös hyvään hintaan
    FJR 1300 ABS PC III
  30.  
  31. #90
    Ensimmäistä kertaa tuolla äsken kävin kun netistä bongasin mielenkiintoisen pyörän. Paikanpäällä ehdin tovin ajokamoissa kierrellä kun myyjä tuli kyselemään jos voi auttaa.. Juteltiin vähän vaihtotarpeesta ja kateltiin pyörää. Kerroin nykyisestä pyörästä jota käytiin sitten kattomassa ja välirahasta tuli pari sanaa vaihdettua. Liike oli kuudelta menossa kiinni ja kello oli jo yli viisi, mutta kun kysyin että vieläkö ehtisi koeajolle niin samantien saatiin pyörä keskeltä myymälää kadulle ja ajolupa taskuun.

    Ei valittamista palvelussa; varmaan tuolla voisi ruotsia haastella, mutta mieluummin sitä solkkaa suomeksi Mutta hyvä palvelu, jos vertaa vaikka erääseen Lauttasaaressa sijaitsevaan mestaan.

    t.Ville
Sivu: 3 / 7:sta EnsimmäinenEnsimmäinen 12345 ... ViimeinenViimeinen