Sivu: 2 / 7:sta EnsimmäinenEnsimmäinen 1234 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 31:stä 60:een 184:sta
  1. #31
    Lainaa (jalin @ Heinä. 09 2003,19:10) kirjoitti
    Ehkä tuurini on ollut omasta asenteesta kiinni. Mua ei juurikaan kiinnosta alkaa pitämään mitään teatteria liikkeissä ja sen myös tuon esiin, ehkä hommat sen takia toimii...
    Jos mä olen ostamassa 20 000 euron pyörää niin voin vetää vaikka Shakespearea kunhan hommat tulee just niin selväks kun haluan.



  2. #32
    Lainaa (Petri12r @ Maalis. 11 2004,11:38) kirjoitti
    Yllätys olikin suuri kun Yoshimuran sopiva putki löytyikin
    saman tien hyllystä... no olihan se tilattu jollekin toiselle...
    mutta kuulemma voin ottaa sen putken mukaan, niin tilaa
    sitten uuden, kun ei kuulemma tällä toisella ole mitään kiirettä.
    Haluaisin nähdä sen kaverin ilmeen, jolle putki oli alunperin tilattu, kun frangie onkin mennyt myymään sen toiselle

    No, ei se ole ensimmäinen kerta kun frangie kusettaa
    Donitsia sen olla pitää!
  3. #33
    Kaiken aiemman luetun perusteella tuntuu olevan varsin hauska paikka tuo Ränk Nyymän. Mistäköhän sinne saa ostaa lippuja, ei kai noin naurettava palvelu ilmaista oo, saa kai jonkin taiteen alan tukea..?

    Päätelmä: Jos tamperelainen tarwii jotain eikä Tampereelta saa, en kyllä FN:llekään mene..!
    * Yamaha Tenere 700 -22
    * KTM 200 EXC -10
    * KTM 250 EXC-F -10
    * KTM 300 EXC Six Days -11
    * Husqvarna TE 450 -10
    * Yamaha YZ 250 -00
    * Suzuki Bandit 1200 GSF -04
    * Honda Transalp 600 -96
  4. #34
    Edelleenkin varustepuolelta on positiivista sanottavaa, moottoripyöräpuolelta en osaa sanoa koska ostimme pyörämme muualta, jossa sen koommin ei myöskään ole "vanhaa" asiakasta kiinnostanut palvella.
    Mies tarvitsee uuden prätkätakin ja sitä aiomme mennä ko. kaupasta kyselemäänkin, kuitenkin kun varustepuolelta aina meitä on palveltu hyvin ja muistettukin, monessa mielessäkin
    Katsellaan miten käy, palautetta lienee luvassa jatkossakin
  5. #35
    Lainaa (MadMax @ Maalis. 13 2004,17:28) kirjoitti
    Kaiken aiemman luetun perusteella tuntuu olevan varsin hauska paikka tuo Ränk Nyymän. Mistäköhän sinne saa ostaa lippuja, ei kai noin naurettava palvelu ilmaista oo, saa kai jonkin taiteen alan tukea..? *

    Päätelmä: Jos tamperelainen tarwii jotain eikä Tampereelta saa, en kyllä FN:llekään mene..!
    *
    Kun olen henkilökohtaisesti asioinut silloin tällöin Frank Nymanilla ja ostanut jotain pientä tarviketta sekä vaihdattanut renkaita, voin kokemuksesta sanoa, että palvelu on ollut hyvää. Hyvityshinnoissa uuteen eivät tahdo ihan pärjätä Vantaan Bike Worldille, joten pyöräkaupat ovat heidän kanssaan jääneet tekemättä.
    Mitään ei ole jaettu yhtä oikeudenmukaisesti kuin tervettä järkeä - kukaan ei tunne tarvitsevansa sitä lisää.
  6. #36
    Kävin eilen Fränk Nyyyyymanilla... kyllä on myyjällä hyvä asenne:

    Kiertelin liikkeessä hetken ja istuskelin pyöriä, kunnes n. 5-10 minuutin kuluttua myyjä tuli kyselemään voisko hän auttaa. No minähän tietysti olin lähtenyt liikenteeseen oman pyörän arvonmittaus mielessäni (siis n. arvio ilman pyörän näkemistä).

    Kyselin siinä sitten, että minkäs hintainen on tuo uusi Kawa Z750? Siis todellinen myynti hinta. No hinnaksi muodostui 9700€ siniselle ja punaiselle, toimitus heti. Mustalle löytyi parisataa kalliimpi hinta ja toimitus toukokuussa.

    Kun hinta oli saatu selville, kerroin, että itselläni on Fazer '99 ajettu 33tkm. Mitenkäs olis tuon vaihtohinta/väliraha?

    Myyjä tähän, että sunhan olis HETI pitänyt kertoa, että sulla on oma pyörä, jonka antaisit vaihdossa. (en ole tiennytkään, että FN:lla on säännöt, että minun pitää kertoa omista aikeistani ja omaisuudestani heti kauppaan saavuttuani ) Alkoi hieman v****taa!

    No, keskustelu jatkui tyyliin, että en mä kuule sitä sun pyörää ota vaihdossa ollenkaan, kun hinta ero on niin marginaalinen. Mä myyn kuule nuo KAIKKI Zetat suoraan. Ehkäpä sun kannattaa mennä Tuus-Motoriin tai jonnekin muualle.

    Siis kaverilla ei ole ollenkaan halua tehdäkään kauppaa!!! Ja P*RK*L* minähän kerron kauppiaalle omasta pyörästäni, milloin itse haluan. Kaveri oli kuin pikkulapsi, jonka hiekkalaatikolle olin astunut! Ei koskaan enään Fränkille!

    ASENNE syvältä P:stä!! Muutamalla mullakin kaverilla on samanlaisia kokemuksia. Pitää varmaan olla Granista ja ajaa Ässä Mersulla, niin saa hyvää palvelua...

    Onneksi muualla ymmärretään asiakkaan asema - sehän maksaa myyjänkin palkan...
    Suzuki GSX-R 750 -04
  7. #37
    Lainaa (Bomber @ Maalis. 13 2004,23:42) kirjoitti
    Kun olen henkilökohtaisesti asioinut silloin tällöin Frank Nymanilla ja ostanut jotain pientä tarviketta sekä vaihdattanut renkaita, voin kokemuksesta sanoa, että palvelu on ollut hyvää...
    Niin no, tuskin koskaan asioin ko liikkeessä jos kokemukset ovat edellämainittujen kaltaisia. Tämänkin foorumin tarkoitus on kerätä kokemuksia, niin hyviä kuin huonojakin, ja niden perusteella hyvin pitkälle itsekin aion toimia, jatkossakin (Kuhmon Laatukone on itselläni kuitenkin hankintapaikka numero 1) ...
    * Yamaha Tenere 700 -22
    * KTM 200 EXC -10
    * KTM 250 EXC-F -10
    * KTM 300 EXC Six Days -11
    * Husqvarna TE 450 -10
    * Yamaha YZ 250 -00
    * Suzuki Bandit 1200 GSF -04
    * Honda Transalp 600 -96
  8. #38
    Lainaa (aaprahami @ Maalis. 11 2004,16:44) kirjoitti
    Lainaa (Petri12r @ Maalis. 11 2004,11:38) kirjoitti
    Yllätys olikin suuri kun Yoshimuran sopiva putki löytyikin
    saman tien hyllystä... no olihan se tilattu jollekin toiselle...
    mutta kuulemma voin ottaa sen putken mukaan, niin tilaa
    sitten uuden, kun ei kuulemma tällä toisella ole mitään kiirettä.
    Haluaisin nähdä sen kaverin ilmeen, jolle putki oli alunperin tilattu, kun frangie onkin mennyt myymään sen toiselle

    No, ei se ole ensimmäinen kerta kun frangie kusettaa
    Tiedoksi vaan, että se jolle se oli tilattu, oli ostanut pyörän Frankilta ja siihen tämän putken, ja pyörä odottelee vielä kevättä siellä liikkeessä.
    Että sillä ei todellakaan ollut tarvetta. Anteeksi että en kertonut yksityiskohtaisesti.
    ©
  9. #39
    Ei minullakaan ole pahaa sanottavaa Nymanista. Olen heiltä kaikki pyöräni tähän mennessä ostanut ja vaihturistakin ollaan aina päästy sopuun. Heillä on ihan sama systeemi kuin monella muullakin kauppiaalla eli he valitsevat mitä pyöriä vaihtoon haluavat ottaa. Katselkaapa huviksenne vaikka Mototripin vaihtopyörälistaa ja laskekaa, montako Suzuki GSX:ää siellä on.
    Varustepuolesta en osaa sanoa mitään, kun en ole niitä heiltä hankkinut. Yhdet hanskat sain ensimmäisen pyöräni kaupan "kylkiäisiksi", mutta vielä ei ole ollut niin kylmiä ajosäitä että olisin voinut niitä käyttää.
    - Rajatonta Voimaa! -
  10. #40
    Lainaa (MadMax @ Maalis. 25 2004,10:02) kirjoitti
    Lainaa (Bomber @ Maalis. 13 2004,23:42) kirjoitti
    Kun olen henkilökohtaisesti asioinut silloin tällöin Frank Nymanilla ja ostanut jotain pientä tarviketta sekä vaihdattanut renkaita, voin kokemuksesta sanoa, että palvelu on ollut hyvää...
    Niin no, tuskin koskaan asioin ko liikkeessä jos kokemukset ovat edellämainittujen kaltaisia. Tämänkin foorumin tarkoitus on kerätä kokemuksia, niin hyviä kuin huonojakin, ja niden perusteella hyvin pitkälle itsekin aion toimia, jatkossakin (Kuhmon Laatukone on itselläni kuitenkin hankintapaikka numero 1) ... *
    Suosittelen käymään henkilökohtaisesti mp-liikkeessä - oli se sitten Nyman tai mikä muu tahansa - jolloin voi muodostaa käsityksensä aivan omakohtaisesti. Jos minä muodostaisin käsityksen eri mp-liikkeistä niistä tällä foorumilla esitettyjen arvioiden perusteella, en voisi asioida yhdessäkään niistä kun samaa mp-liikettä säännönmukaisesti sekä kehutaan että haukutaan. En tehnyt tänäkään keväänä pyöräkauppoja Frankin kanssa, vaan muualla, mutta ei se muuta sitä, että kokemukseni ko. liikkeestä ovat positiivisen puolella.
    Mitään ei ole jaettu yhtä oikeudenmukaisesti kuin tervettä järkeä - kukaan ei tunne tarvitsevansa sitä lisää.
  11. #41
    Lainaa kirjoitti
    Suosittelen käymään henkilökohtaisesti mp-liikkeessä - oli se sitten Nyman tai mikä muu tahansa - jolloin voi muodostaa käsityksensä aivan omakohtaisesti.
    Aamen. *

    Kovin on rajoittavaa muodostaa niitä omia mielipiteitä muiden kokemuksista. Eihän sitä esimerkiksi kannata moottoripyörää ostaa ollenkaan tämän foorumin kokemuksilla. kyykkypyörähän on sen luokan tupperware, ettei sitä vaan kannata ostaa, jos ei halua peräsuoli pitkällään ajella. Custom on myös hanurista. *Hidas paska, vanhojen ukkojen homosohva jonka ajettavuus ei ole läheskään muoviluodin tasoa. *

    (hieman taisi mennä off topic. )
    http://www.etukaista.com/ Houkuttelevan helposti loistokaupat ja -kohteet
  12. #42
    No näinhän se on. Kyllä mielelläni luen muiden kokemuksia eri liikkeistä. Se on kuitenkin paljon vaivattomampaa kuin käydä henk.koht. jokaisessa putiikissa.

    Itse olen ollut havaitsevinani, että täällä on mainittu liikkeitä, joista on tullut voittopuolisesti hyvää palautetta sekä myös sellaisia, joista suurella osalla on jotakin mukisemista.
    Jos sitten pitää lähteä ostoksille, totta kai ensin suuntaan niihin 'hyvämaineisiin' kaupppoihin, ja vasta viimeksi niihin huonommaksi haukuttuihin.
    En toki tee ostopäätöstä muiden kokemusten perusteella, mutta arvokasta infoahan täälläkin on, kunhan lukee sitä oikeanlaisten suodattimien kanssa..
    * Arctic Ranger *
  13. #43
    Janecky79 kawa z750 on kortilla 2viikoa sitte oli 4kpl maahantuojalla, kun kaveri tilas pyörän. kyseistä mallia ei vissiin tule enään tänävuonna suomeen. oli saanut alta 9000€ suoralla käteiskaupalla. tarkaa hinta en tiedä.
  14. #44
    Lainaa (oh5hrm @ Maalis. 26 2004,14:21) kirjoitti
    Janecky79 *kawa z750 on kortilla 2viikoa sitte oli 4kpl maahantuojalla, kun kaveri tilas pyörän. kyseistä mallia ei vissiin tule enään tänävuonna suomeen. oli saanut alta 9000€ suoralla käteiskaupalla. tarkaa hinta en tiedä.
    Kiitti infosta. Itse oon myös kuullut, että halvalla zetan saa, jos oikeasta paikasta menee kysymään.

    Nyt siis on kiire, jos meinaa täksi kesäksi saada sen alle... Vitsit on vähissä...
    Suzuki GSX-R 750 -04
  15. #45
    Ite kävin tänään koeajamassa kevaria frankilla. No vähän lattea fiilis kun odottelin yli puol tuntia että sain käsiini myyjän vaikka liikkessä ei ollut kuin yksi asiakas mun lisäksi. Sitten kun vihdoin pääsin kysäsee koeajoa ni eka vastaus oli "etkös sä ollu jo eilen täällä" tympeällä äänellä. "joo en ku en oo pitkään aikaan käynytkään". No siinä myyjä kyselee mun nykystä pyörää ja kertoo että käytetty-käytetty tyylisiä vaihtoja ei tehdä ja sit käskee vaan yhden toisen tyypin luo kirjottamaan ajolupaa.

    No pihalla myyjä sitten sanoo että vähän erilainen peli on ku tuo cbr, että lähtee paremmin myös, että ajele varovasti.

    No ensinnäkin se 15heppanen aprilia ei edes lähde paremmin kuin nykynen piikki cbr. Mutta joo.

    Sitten liikkeeseen takas niin myyjä kyseli miltä tuntu ja eri fiilis oli tehdä kauppoja. Mutta ei niitä kuitenkaan tullut kun parempiakin on jo löytynyt koeajettavaksi....

    Tjoo...ärsyttävää vaan kun mahdollisuus vaihtoon olisi jos siltä tuntuisi(kiva vehe löytyisi) niin palvelu on niin tympäisevää, että huhhuh, liittyyköhän kuskin ikä jotenkin tähän ? (jonka voinee päätellä tekstistä).



    Ja vielä semmonen juttu kantautu korviin siinä, kun kirjoteltiin niitä ajo-oikeus lappuja, kun tämä nyman palveli toista asiakasta:

    A=asiakas
    M=myyjä
    (näin pääpiirteittäin näin meni)
    A:"oisin kiinnostunu siitä ja siitä ja siitä moottoripyörästä että mites noita pääsis koeajamaan"
    M:"No en mä niitä kaikkia sulle koeajoon pistä"

    -no tätähän se asiakas varmaan halusikin....
  16. #46
  17. #47
    Juu aika heikkoja kokemuksia itsellänikin Frank itsehän ei enää liikkeessä pahemmin vaikuta, jos oikein muistan. Johtuneeko asiakaspalvelun taso sitten tästä vai muusta, mene ja tiedä.
  18. #48
    Kun itse tein kyselyjä alkuvuodesta FZ1:sestä, niin FN kuitenkin vastasi postiin, mutta tarjous oli huonoin kaikista viidestä liikkeestä, josta kysyin. Välirahan ero oli n.2000€ verrattuna vantaalaiseen Jammukauppaan. Sieltä sitten pyörä haettiinkiin. Ilmeisesti asiakkaita riittää, että pystyy valikoimaan.
    990 SM-T -11
    FZ1-N -07
    ZX-9R F2P -04
    CBR 600 F4 -00
    NSR 125R -94
  19. #49
    Eräässä Suomalaisen kirjakaupan toimipisteessä oli tapana käydä nuorempana lukemassa lehtiä. Myyjän tullessa säikähdettiin jotta nyt tuli sanomista mutta tää nainen sanoikin vaan "lukekaa vaan niitä lehtiä, eihän niistä lukematta tiedä minkä ostaa". Eli veti hiukan överiksi mutta toisaalta jäi jotenkin siitä liikkeestä positiivinen mielikuva ja samalla tuli mieleen että ehkä myyjä ei kuitenkaan tarkoittanut juuri sitä mitä sanoi. Lehtien lukemisen sijaan tuli mieluummin ostettua lehti sieltä.

    Koeajopyörissä sama homma. Jos aina on nihkeästi katsomassa asiakasta ja kyselemässä "ostatko nyt varmati tämän pyörän jos saat sitä koeajaa" niin jää asenne että ei haluta oikeasti kuin rahat pois (mikä taitaa olla kyllä totta).
    Eräs KTM liike sanoi että on hänellä koeajopyörä mutta sillä ei olla vielä ajettu metriäkään ja jos SINÄ sillä ajat niin siitä tulee heti käytetty ja sitä on hankala myydä kenellekään. Kyseli että oletko varmati ostamassa. Sanoin että rahat makaa tilillä ja olen tosissani mutta ajamatta en osta. Oli niin vaikean tuntuista ja kaiken lisäksi hankala löytää oulua lähempää koeajopyörää että ostin toisen merkkisen.
  20. #50
    Lainaa (T_T @ Elo. 09 2007,13:13) kirjoitti
    Eräässä Suomalaisen kirjakaupan toimipisteessä oli tapana käydä nuorempana lukemassa lehtiä. Myyjän tullessa säikähdettiin jotta nyt tuli sanomista mutta tää nainen sanoikin vaan "lukekaa vaan niitä lehtiä, eihän niistä lukematta tiedä minkä ostaa". Eli veti hiukan överiksi mutta toisaalta jäi jotenkin siitä liikkeestä positiivinen mielikuva ja samalla tuli mieleen että ehkä myyjä ei kuitenkaan tarkoittanut juuri sitä mitä sanoi. Lehtien lukemisen sijaan tuli mieluummin ostettua lehti sieltä.

    Koeajopyörissä sama homma. Jos aina on nihkeästi katsomassa asiakasta ja kyselemässä "ostatko nyt varmati tämän pyörän jos saat sitä koeajaa" niin jää asenne että ei haluta oikeasti kuin rahat pois (mikä taitaa olla kyllä totta).
    Eräs KTM liike sanoi että on hänellä koeajopyörä mutta sillä ei olla vielä ajettu metriäkään ja jos SINÄ sillä ajat niin siitä tulee heti käytetty ja sitä on hankala myydä kenellekään. Kyseli että oletko varmati ostamassa. Sanoin että rahat makaa tilillä ja olen tosissani mutta ajamatta en osta. Oli niin vaikean tuntuista ja kaiken lisäksi hankala löytää oulua lähempää koeajopyörää että ostin toisen merkkisen.
    Vähän off topic mutt kuitenkin.
    Kyllä mä vaan oo ikäni ollu niin tyhmä että olen vain käynny koeajamassa varmistaakseni että mp/auto on siinnä kunnossa jota myyjä sanoo.
    Eli en oo menny kokeilemaan customia vaan huomatakseni ettei se sovi mutkatielle nii hyvin ku joku kyykky.
    Ehkä mä en oo nii vaativa mutta aina sitä on tottunnu siihen minkä on ostannu. Mun mielestä erot nykypeleissä on niin pieniä enään ja paskoja ei enään valmisteta.
    Sit ku peli on oma niin oon saannu ajaa ni paljo ku jaksan.
    Pelkällä puolen tunnin koeajolla en edes ehtis tottu peliin niin että vois hake sen ääri ominaisuuksia niin kuin sitten omallaan aikanaan.
    LIFE'S TOO SHORT NOT TO BE

    * *-jokaisen motoristin sisällä asuu se pieni bomberi-
    -joka muuta väittä valehtelee tai ei käytä moottoripyörää-

    www.gamblerracing.eu
    www.bombermagazine.com
    www.riding.fi
  21. #51
    Itselläni on vähän ristiriitaiset tunnelmat FN:sta. Keväällä kun olin vasta korttia ajamassa, kiertelin eri liikkeitä aloituspuörän hankinta mielessä. Kävin kyselemässä ja istumassa 500 - 600 kuutioisia Helsingin ja Raision BW:ssä MP Salosella ym. Netistä satuin sitten bongaamaan aika edullisen oloisen ER 5:n FN:lta. Kävin n. viikko ennen inssiä kauppaa pohjustamassa ja kyselin, josko pyörän voisi jo vähän niinkuin varata mulle, että viikon päästä olis inssi. Frank tuumaili siinä että ilman muuta se käy ja kortin saatuani menin konetta hakemaan ja sain vielä 300€ + tk alennusta. Liikkeessä oli tosiaa hieman "outo" tunnelma, mutta olin tyytyväinen saamaani palveluun niin mikäs siinä.
    No tällä viikolla sitten päätin lähteä taas kiertelemään liikkeitä isompien pyörien koeajot mielessä. FN oli ainoa paikka, jossa myyjä tuli edes kysymään voiko auttaa. No, kerroin siinä pyörän vaihtamisajatuksistani, että ajelisin loppukesän erkillä ja olisin sitten vaihtamassa ensi kaudeksi isompaan. Ja että siinä näytti hallissa olevan sopivan näköisiä ja kokoisia pyöriä. Frank oli heti antamassa pyörää koeajolle ja kyse oli vain siitä, minkä ottaisin. Sovittiin siinä että keskiviikkona tulisin vähän aikaisemmin paikalle ja saisin tyypit. Keskiviikkona asioinkin sitten Benin kanssa. Alku oli todella tylyn oloinen, kun sanoin että olen sopinut näiden pyörien (600 Bandit, 600 Hornet ja Z750) koeajosta, niin vastaus oli "En minä niitä kaikkia anna!". No sanoin, että jos kokeilisin sitä Kawaa... No, ajolupa mukaan ja tienpäälle. Päästyäni takaisin tuli puhe sitten vaihtopyörästä. Näytin Erkkiä Benille ja sanoin heiltä ostaneeni sen toukokuun lopussa. Ben mietti hetken ja lupasi siitä 100€ vähemmän mitä olin maksanut! Lisäksi kun vaihtoehdot olivat kaks vuotta vanha Z, jossa oli givin takateline tai vuoden vanha ilman telinettä, niin luvattiin laittaa samaan rahaan siihen uudempaankin teline, jos sen ottaisin. Siitä eteenpäin *kaikki meni hienosti ja eilen tehtiin kaupat. Nyt on suu korvissa kun pyörä on alla. Loppukaneettina voisin sanoa, ettei se FN mikään ensisijainen vaihtoehto minullekaan ole, mutta tähän astisista se ainoa (Raision BW:iä lukuunottamatta), jossa olen lopulta saanut asiallista palvelua ja aina pyörän alle...
    Kawasaki Er-5 -05
    Kawasaki Z750s -06
    Honda CBF1000S -08
  22. #52
    Asiallista ja hyvää palvelua olen aina saanut FN:llä, niin isältä, pojalta kuin äidiltäkin. Täytyy muistaa ja ymmärtää, että Nymanin herrasväeltä ei kevyt paskapuhe oikein luista suomeksi ja siksi vastaukset välillä kuulostavat hiukan töksähtäviltä.
    - HMPK -
    - IBA Finland -
    http://www.jkweb.suntuubi.com
    Suzuki GSX 1400
  23. #53
    en tiedä mitään kyseisestä firmasta, mutta jo 80 luvun prätkälehdissä oli muistaakseni sen mainoksia, joten on ollut pystyssä ja pitkään. varmaan tekee jotain oikein kun pysyy pystyssä?
    we cannot tolerate zero tolerance!

    BMW R1200GS & Speed triple 1050
  24. #54
    Eikös se ole myös silleen, että jokainen yksityisyrittäjä/firman pitäjä saa valita semmoisen palvelustavan kuin häntä huvittaa. Palvelun taso vaikuttaa tulokseen. Jos riittävän paskapalvelu ja jos muutenkaan ei suju, voipi vähitellen päättyä se paskapalvelukin. Asiakkaat päätyvät muualle. Kerrotuista erikoisuuksistaan huolimatta FN-liike on kai jonkin aikaa toiminut eli aina silloin tällöin sattunut hyvä päivä ja "oikeat aamulääkkeet" syöty.

    Itse olen joskus arkanahkainen palvelun suhteen vaikka aika hyvin pystyn kakkoja torjumaankin.

    Yleensä saamani palvelu on ollut joka paikassa hyvää. Eräässä hesassa harlikoitakin kaupittelevassa puodissa tosin kummallisenniminen puksu käyttäytyi persoonallisen typerästi. Niitä on. Totesin mielessäni, että siinähän olet ja siihen jäät.

    En ole FN:llä käynyt mut varmaan vielä käyn, kun tuntuu niin omaperäiseltä.

    "If a..holes could fly, this place would be an airport"
  25. #55
    Olen pyytänyt ko. putkasta kaksi kertaa sähköpostilla tarjousta uudesta 10R:stä suoralla kaupalla. Sähköpostitse siksi, että tarjouskierros oli aika laaja enkä viitsinyt soittaa joka liikkeseen. Näin jäi myyjillekin aikaa vastata oman aikataulun mukaan.

    Kaikista muista liikkeistä tuli tarjoukset mutta ei FN:lta

    No ei se mitään... onneksi on Tuusmotor jonne kyseiset kaupat sitten ohjautuivat ja sieltä saa PALVELUA
    dYNY

    "Those who risk nothing, do nothing, achieve nothing, become nothing"! *
    *David Jefferies 1972-2003

    FEEL THE NOISE * *



    * Kawasaki ZX-10R '07*
  26. #56
    Lainaa (archer @ Elo. 10 2007,10:26) kirjoitti
    Keskiviikkona asioinkin sitten Benin kanssa. Alku oli todella tylyn oloinen, kun sanoin että olen sopinut näiden pyörien (600 Bandit, 600 Hornet ja Z750) koeajosta, niin vastaus oli "En minä niitä kaikkia anna!". No sanoin, että jos kokeilisin sitä Kawaa... No, ajolupa mukaan ja tienpäälle.
    Hahah On se maailma pieni, itse olin juuri kirjottelemassa lappusta piikkisen mäxän koeajosta kun kuulin takana benin väläyttävän (sulle) tuon "en minä niitä kaikkia anna!".
  27. #57
    Omakohtaisesti on kyllä palvelualttiutta löytynyt erittäin paljon kyseisessä kaupassa. Kävipä itse pappa Nyman esittelemässä minulle henkilökohtaisesti talvisäilytys tilojaan ja kertoi mitä palveluita siihen on saatavana mukaan... ja minä olin vaan vilkuilemassa vaihtopyöriä siellä.
    Renkaan vaihto alta alle sujui jonon ohi, varaosia löytyy yllättävän hyvin ja palvelu on hyvää.
    Punainen Honda VFR 750F -90 -> Honda VTR 1000F -97 -> Aprilia SL 1000 Falco -00
    V2 = Voima + Vääntö
  28. #58
    Itse vein 12ärrän sinne huoltoon. Vähän ennenkun tulin hakemaan pois niin näin huoltomiehen ajavan sillä kauniaisten valintataloon Huolto oli muuten ihan ok mutta vasemman ohjauskonsolin piuha oli unohtunut kytkeä. Siinä sitten availtiin pihassa mopoa uudelleen kun ajovalot ja vilkut eivät toimineet.
    F4i Sport '02 -> ZX12R '05 -> Hayabusa '09 -> Ducati 1098 '09 -> pyörätön
  29. #59
    Olen käynyt ko. liikkeessä muutaman kerran. Ja voin antaa arvosanaksi

    En mene enää ikinä.





    KaKKaa PuKKaa

    Hayabusa -08
    ZX-10R -04
    TL 1000 R -98
    ER-5 -97
  30.  
  31. #60
    (poistettu tili)
    Olen ostanut moponi FN:ltä ja aina huollattanu muualtakin ostetut siellä.

    Aina on palvelu pelannut.

    Ja tänään kävin Tuusmotorissa ajamassa sekä Busan että ZZR1400:n. Palveluhan oli erinomaista. Ei mitään niuhotusta että "meillä koeajo on puoli tuntia, muuten maksat 200e vuokraa" kuten eräässä toisessa, sinänsä muuten mukavassa kaupassa.

    Ainoa kauppa mitä vältän, on BW Vantaa, sinne kun tekee helposti hukkareissun. BW Laru on OK.

    Mitä välii onko joku mies outo vai ei, en mä miestä olekkaan etsimässä vaan mopoa.



Sivu: 2 / 7:sta EnsimmäinenEnsimmäinen 1234 ... ViimeinenViimeinen