Tulokset 1:stä 7:een 7:sta
    Mulla on 2002 vuoden Aprilia RS 125 ja haluaisin tietää minkälaisia kokemuksia tehoputkista on kevareissa, mikä merkki on paras, onko tehonlisäys suuri ym.
    On paha ruveta sanomaan onko jokin tehari nimenomaan se "paras", Hinta-laatusuhde on ehkä parhaiten kohdallaan aprilian tt-putkessa. Sit taas Arrow joka maksaa lähes 500, ja jolly-moto jonka saat 300. Itse hommaisin jollyn tai tt-putken, jos ei teharia pyörässä vielä ois
    PS: höntsy, mitä äijä
    Stuntriding is NOT a crime

Kawasaki Z750
    itselläni oli arrow, myin pois, ostin tt:n , tyytyväinen olen ollut muuten mutta istukka vuotaa niin saatanasti, muutenkin tuo on kyllä vihonviimeinen aprilia minkä omistan, jos ja kun virittämistä ajattelit, unohda pakoaukonsäätimen toimivaksi laittaminen, laippa ei muuta kuin jumittaa, tosiaan tuo putki vuotaa alkuliitoksesta aivan tautisesti, samaa ongelmaa ei ollut arrowilla, mutta arrowin poliisi huomaa heti kättelyssä, arrowilla ja muilla hiluilla pyörä kulkee kuin tauti mutta ei se tt putkellakaan paljon jää.
    C B R
    ja siirretty mp-talliin...
    Terveys on hitain tapa tehdä kuolemaa
    Itse en teharia raaskinut laittaa, enkä laita Mutta luulisin että tuo aprilian oma vesseli on kyllä kaikista paras, säilyy vielä takuukin?
    Ei ole riemulla rajaa, kun Aprilialla ajaa.

"Odottakaas vaan ens vuotta jumalauta" -Jysäri 2.8.03
    Jep takuu säilyy. Arrowissakin takuu SAATTAA säilyä, täysin liike kohtaista, mutta tt-putkessa säilyy aina.
    Stuntriding is NOT a crime

Kawasaki Z750
  7.  
    Tietty se arrow on reippaasti kevyempi kuin aprilian oma ja pirun paljon paremman näköinen, mutta onko se kuitenkaan hintansa väärti?
    Ei ole riemulla rajaa, kun Aprilialla ajaa.

"Odottakaas vaan ens vuotta jumalauta" -Jysäri 2.8.03