Tulokset 1:stä 11:een 11:sta
  1. #1
    Yokon vuoden käytetyt tixtexit alkoivat vuotaa, joten vitutukseltani ajattelin vaihtaa merkkiä: Scott. Kukahan myy Scottin hanskoja pk-seudulla?
    BikeW Vittuniemenkadulla, Helsingin P ja M Konalassa ja Frank N Espoossa myyvät ei oota
    Kaikki mikä ei tapa, niin ainakin vituttaa
  2. #2
    Ykkös-MP Järvenpäässä ainaski.
    H-D Sportster Bobber kyhäelmä, enemmän säätöä vähemmän ajoa
  3. #3
    Duell tuo maahan ja ilmoittaa yhteistyökumppaneikseen pk- seudulla Frankin, Mototripin, HD-centerin, Stormin ja jo mainitun Ykkös-Mp:n.
    Voihan sen kromata jos ei se kulje.
  4. #4
    Kiitos.
    Ongelmana on se, että Duellin yhteistyökumppaneilla on kovin rajoitetusti tarjolla Scottia, esimerkiksi hansikkaita. Mielellään myisivät jtk yokolaatua, johon en enää erehdy Olen ostanut kolmet luotettavan laadukkaat yokot ja * kaikki ovat alkaneet vuotamaan vuoden sisällä kerpele!
    Kaikki mikä ei tapa, niin ainakin vituttaa
  5. #5
    Lainaa (rekako @ Kesä. 11 2003,10:59) kirjoitti
    Kiitos.
    Ongelmana on se, että Duellin yhteistyökumppaneilla on kovin rajoitetusti tarjolla Scottia, esimerkiksi hansikkaita. Mielellään myisivät jtk yokolaatua, johon en enää erehdy Olen ostanut kolmet luotettavan laadukkaat yokot ja * kaikki ovat alkaneet vuotamaan vuoden sisällä kerpele!
    Onko noilla hanskoilla takuuta? Takeissa ja housuissa on muitaakseni parin vuoden takuu, ainakin Goreissa.
    - Rajatonta Voimaa! -
  6. #6
    Niin minunkin mielestä....kannattaa kiikuttaa takuuseen...Gorevaatteillakin on yleensä viiden vuoden takuu..ja saumoihin on kuulema ommeltu tunnisteet et tiedetään mikä vuosimalli on kyseessä...Ei kun valittamaan!
  7. #7
    Ennenkuin ostat mitään, kiikuta ne Yokon tixtexit takaisin Yokolle ja kysypä josko tämä on laadun mittari, ei vuoden vanhat vermeet tulis vuotaa. Itselläni 10+ vuoden ikäiset Yokon goret ja ei vuoda vieläkään, edes saumoista jotka kuitenkin hapertuu (liimaus) ensimmäisenä laatugoreista.
  8. #8
    Hanskoilla ei ole yleensä kuin korkeintaan vuodentakuu tietääkseni. Oletko varma ettet ole vahingossa repinyt tai polttanut hanskoihin reikää? luulis saumojen kestävän normaalia kääyttöä pidempäänkin.
    Nero, hullu vai hölmö? Ero ensimmäisen kahden on käsittämätön, vastaus on siis jälkimmäinen.

    -Jokaisen varjo on suuri sopivassa valossa-

    JKS
  9. #9
    Lainaa (gipran @ Kesä. 12 2003,10:19) kirjoitti
    Hanskoilla ei ole yleensä kuin korkeintaan vuodentakuu tietääkseni. Oletko varma ettet ole vahingossa repinyt tai polttanut hanskoihin reikää? luulis saumojen kestävän normaalia kääyttöä pidempäänkin.
    Ei, kyllä hanskat ovat olleet ihan normaali ajokäytössä ja sehän tässä v####taakin.
    Tarkennukseksi: kaksi muuta hajonnutta ovat olleet Yokon takkeja, joista ovat pettäneet juuri hihansaumat. Toisesta sain rahat takaisin, mutta toinen olisi pitänyt lähettää Kankaanpäähän tutkittavaksi - kesken ajokauden se ei oikein innosta. Mahtaako olla tätä kuuluisaa Made in Finland * laatua?
    Kaikki mikä ei tapa, niin ainakin vituttaa
  10. #10
    Hankippa seuraavaksi mp-ajoasu vaikuttavat erittäin laadukkailta lisäksi istuvat hyvin. Ostin itse mp-sport ajotakin 249€ ja ainakin vielä olen (niukalla kokemuksella vesisateessa, poutasäässä ja tuulessa) eritäin tyytyväinen takkiin kaikin puolin, hanskat ovat "DRY" matkaajoon materiaali pehmeää vasikannahkaan erittäin mukavat kädessä. 59€ Allright.
    Nero, hullu vai hölmö? Ero ensimmäisen kahden on käsittämätön, vastaus on siis jälkimmäinen.

    -Jokaisen varjo on suuri sopivassa valossa-

    JKS
  11.  
  12. #11
    Kokeile IXS:n Gorehanskoja. Itse olen ajanut 4 kesää niillä kylmällä ja sateella. Viime perjantaina mm. Juvalle 2 tuntia sateessa kuivin ja lämpimin käsin. Niitä saa ainakin Tuusmotorista.
    Kela racing club, factorydriver
    Hayabusa K8
    alias buslake