Tulokset 1:stä 4:een 4:sta
  1. #1
    Liittyi Aug 2002
    Läsäkoski, joen rannalla, tehtaan varjossa
    Kavin kaupungilla asioilla ja laittaessani pyoraa parkiin rupesi kuulumaan lorinaa ja loisketta, ja kas vain ilokseni totesin kuinka paljon vetta Assan myllyyn mahtuu. No siita sitten tyontelemaan sivukujalle, ja kaveria apuun vesisankojen ja tyokalujen kera. Katteet pois ja tutkin kaikki letkut ja liittimet. Ei mitaan. Vedet sisalle ja mylly kayntiin. Ei mittaa. Ajoin kotiin huoltoajoneuvon saattamana. Kotonakaan ei mittaa, vedet pysyi sisalle. Onkohan teitilla mitaan hajua mista moinen johtui?On minulle aikamoinen mysteeri.
    "Mä lupaan tässä ja nyt maksaa bensat jokaiseen Ladaan, jolla suomalaiset kommunistimaanpetturit tsörää punanen pipo päässä ikuisesti helvettiiin täältä.. ..ei auta muuta kuin balalaikka perseeseen ja rajalle" Tony Halmeen suusta.



    Meikän turpokwaak
  2. #2
    On kyllä aika erikoinen tapaus
    Ei oo riemulla rajaa kun Busalla ajaa
  3. #3
    Terkkuja sinne Englantiin täältä Kouvolasta Passe!
    Tulehan kannustamaan Indians voittoon!
  4.  
  5. #4
    Liittyi Aug 2002
    Läsäkoski, joen rannalla, tehtaan varjossa
    Jou. Selvisi sekin kun vei ammattimiehelle. Sellain viddumainen vuodo oli dullunna syylarin kupeeseen. Mudda juotti aijja kuntoon sen. Oli vaan janna kun loppu se vuoto valilla ja sitten taas roimi jotta ajoropposetkin kastui.Mutta taas on kasassa ja hanaaaaaaaa! Hei Hartsa, kayko etta kannustan taalta, vai maksaako Inkkarit liput sinne ja takasin. Voinhan ma ottaa harttarit mukaan
    "Mä lupaan tässä ja nyt maksaa bensat jokaiseen Ladaan, jolla suomalaiset kommunistimaanpetturit tsörää punanen pipo päässä ikuisesti helvettiiin täältä.. ..ei auta muuta kuin balalaikka perseeseen ja rajalle" Tony Halmeen suusta.



    Meikän turpokwaak