Tulokset 1:stä 5:een 5:sta
  1. #1
    Tulipa tuossa mieleeni, että mahtaakos kenelläkään olla otsikon mukaista pyörää ajossa? Ei ainakaan ole tiellä vastaan tullut moneen vuoteen.

    Itsellä oli vuosia sitten ko. pyörä mallia -85. Oli melkoinen pyörä aikanaan. Pyörä kulki kuin riivattu vaikka kytkin luisti, vaihdelaatikko huusi kuin viimeistä päivää, pakoaukon säätimessä oli paha vuoto ja katteet oli ihan vinkisinvonksin. Ei saa enää tuollaisia fiiliksiä aikaiseksi näillä uusilla tasaisesti käyvillä nelarikoneilla.. *
  2. #2
    suzukigirl:n avatar
    Liittyi May 2003
    Vaala, Oulujärven kuppeessa...
    ai rupeetsäää fiilisteleen

    tätähän mä just sillo meinasin ku AKE teki mahdolliseksi kysyy myös mp:n omistajan rekkari tietojen perusteella.....

    itse ainaki kysyisin jos en tietäis missä entiset moppeni on....
    ei sitä aina tarvi käyttää rosvous tarkoituksella vaik moni varmaan niinki tekee...

    ja saahan siitä selville että onko se enää rekkarissakaan....musta ainaski hieno jutska
    Suzuki RF600 -96
    (Suzuki GS500EZ -82)
    Yamaha PW50

    PITSIÄ PINTAAN SISKOT!! ;)
  3. #3
    Oli mahtava vehje tosiaan... mulla oli mallia -87 (kokokatettu räyhääjä). Ajosta "mukavan" teki kakstahdin parikin tehopiikkiä, jotka riuhtas sillai kivasti. Myönnettävä on, että ei nykyisellä nelarilla samoihin fiiliksiin pääse. 2-tahti, öljynkäry ja öljylammikko maassa... HUOH, oi niitä aikoja!
    Isoilla pojilla pitää olla isot vehkeet...
  4. #4
    Olihan se..., ainakin Hoppe 350 twinin jälkeen.
    Oma oli -86, se meni jonnekin Uudellemaalle, XX-300, meinaan...lähti kuin hauki rannasta, kävi pieneksi.
    ...while I'm working, 'am working on the road...
  5.  
  6. #5
    Juuri kun pääsi rehvastelemaan ettei kolmepuolikkaita RD:tä ole tullut vastaan, niin tokihan toissapäivänä sellainen Turun motarilla vastaan ajoi. Väri oli sininen ja vuosimalli -86 eteenpäin.

    Mutta on hauska huomata, että muillakin on samanlaisia fiiliksiä muistoissaan. En ilmeisesti ollut ainoa joka kiroili ajopuvun kakstahtiöljypilkkujen takia. Vanhassa ajopuvussa on vieläkin pilkut (ja melkein hajukin) tallella *