Sivu: 18 / 22:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 81617181920 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 511:stä 540:een 645:sta
  1. #511
    Vianor Lappeenranta:

    Irtovanteet ja omat kumit(etu&taka) 77 Euroa!




  2. #512
    Rengas Jokke Riihimäki

    Muualta ostetut renkaat ja irtovanteet 15,00 € / kpl.
    .
  3. #513
    Kysellyt nyt vähän Oulun seudun liikkeistä alta alle vaihtoa omille renkaille. EMC:tä kyselin ja 90€ renkaanvaihto, mutta perivät erikseen kierrätysmaksut ja uudet venttiilit ym? 100€ luokkaa sain vastauksen, ilmeisti ylikin. Jännä kun sivuilla lukee tasan se 90€ ja erikseen vielä kerrotaan töiden sisältävän uudet venttiilit. Speedhousessa taitaa olla kiirusta paljon, mutta sivujen mukaan 70€, en ole saanut vielä kiinni. Sparewheelissä 65€ alta alle. Taidan käydä ensviikolla kokeilemassa siis sparewheelin. Muilla kokemuksia Oulun seudun liikkeistä?
  4. #514
    Molitor Turku
    Oma rengas irtovanteelle tasapainotettuna 25€
  5. #515
    Orgin Keulahahmo JMH:n avatar
    Liittyi Jul 2010
    Presidentin naapuri
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa ve_stone kirjoitti Katso viesti
    Molitor Turku
    Oma rengas irtovanteelle tasapainotettuna 25€
    Turussa noi kannattaa kiikuttaa Turun Autohuoltoon. Kympin laaki sama setti:

    http://www.turunautohuolto.com/hinnasto
    02 Mille R
    Kaikki kirjoittamani on lähes poikkeuksetta täyttä paskaa, eikä sitä ole tarkoitettu kenenkään silmille, vaan tulisi pikemminkin moderoida helvettiin... ja heti.
    Ajolinjani ovat kuin Hendrixin soolot. Ennalta-arvaamattomia, ja aina erilaiset.
  6. #516
    Lainaa JMH kirjoitti Katso viesti
    Turussa noi kannattaa kiikuttaa Turun Autohuoltoon. Kympin laaki sama setti:

    http://www.turunautohuolto.com/hinnasto
    Pitää muistaa ens kerralla
  7. #517
    En tiedä onko ketjussa jo vinkkinä mainittu, mutta itse sain ilmaisen alta alle vaihdon kun viime lokakuun lopussa ostin samasta liikkeestä renkulat. Yhteensä siis tuli maksamaan 200e.

    Eli kun ei sesonki aikana mene ja ostaa varastossa pyörinyttä tavaraa - niin avot.
    BMW R850R
  8. #518
    0 euroa kun vaihtaa itse
    EK
  9. #519
    Lainaa Ek1 kirjoitti Katso viesti
    0 euroa kun vaihtaa itse
    Mitenkäs tuo liittyy liikkeiden hintoihin?
    ZX-9R -95
    Ex YZF 750 R -95
    Ex FZR 1000 -92
    Ex FZS 600 -01
    Ex XJ 900F -93
    Ex XJ 600 S Diversion -96
    Kukahan nää mutkat oikein määrää..
  10. #520
    Orgin Keulahahmo JMH:n avatar
    Liittyi Jul 2010
    Presidentin naapuri
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa tate66 kirjoitti Katso viesti
    Mitenkäs tuo liittyy liikkeiden hintoihin?
    Ei mitenkään, mut kehutaan nyt Ekiä, ku se vaihtaa ite.
    02 Mille R
    Kaikki kirjoittamani on lähes poikkeuksetta täyttä paskaa, eikä sitä ole tarkoitettu kenenkään silmille, vaan tulisi pikemminkin moderoida helvettiin... ja heti.
    Ajolinjani ovat kuin Hendrixin soolot. Ennalta-arvaamattomia, ja aina erilaiset.
  11. #521
    Lainaa tate66 kirjoitti Katso viesti
    Mitenkäs tuo liittyy liikkeiden hintoihin?
    Ei sitten millään lailla mutta se taas tällä foorumilla ei ole uutta eikä yllättävää.
    .
  12. #522
    Lainaa JMH kirjoitti Katso viesti
    Ei mitenkään, mut kehutaan nyt Ekiä, ku se vaihtaa ite.
    Hyvä Eki ja hyvä minä, kun vaihdan myös itse. Mutta ei se ilmaista ole, ensin piti maksaa laitteet ja sitten menee rengasrasvaa ja painoja joka kerta. Pitää vaihtaa renkaita eestaas, niin saa hintaa alaspäin per vaihto.

    Paikallisessa Nurmi MP:ssä 25€ irtovanteelle oma rengas.
  13. #523
    R.M.Heino Espoo, oma gummi alta alle 38 EUR

    MUOKS: Sama irtovanteelle 19 EUR
  14. #524
    Monitoimirengas - Nurmijärvi.

    18€ - oma rengas irtovanteelle.

    Homma toimii hinnan ja aikataulujen puolesta
  15. #525

    Gummisepät Jyväskylä irtovanne, kumin vaihto ja painotus 30€, aika tyyristä😀
    ---------------------------------------------
    Kawasaki z1000sx 2012
    ex Suzuki GSF 1250 S Bandit 2009
    ex Kawasaki er6-n 2006
    ex Helkama Raisu 1983
    ---------------------------------------------
  16. #526
    Pari vkoa sitten Vianor Mäntsälä omat renkaat alta alle 40 €, ei paha! Nosturia ei ole, mutta ainakin nakuilla homma hoituu trukilla ja liinalla nostamalla yksi pää kerrallaan. Customien tanko ei välttämättä kestä nostoa joten niihin ei kai vaihdeta. 24 mm kuusiokoloavainta ei ollut, mutta homma hoitui vippaskonstilla, työvoitto. Asentajalla asenne kohdallaan.
  17. #527
    Lainaa Pego kirjoitti Katso viesti
    Kysellyt nyt vähän Oulun seudun liikkeistä alta alle vaihtoa omille renkaille. EMC:tä kyselin ja 90€ renkaanvaihto, mutta perivät erikseen kierrätysmaksut ja uudet venttiilit ym? 100€ luokkaa sain vastauksen, ilmeisti ylikin. Jännä kun sivuilla lukee tasan se 90€ ja erikseen vielä kerrotaan töiden sisältävän uudet venttiilit. Speedhousessa taitaa olla kiirusta paljon, mutta sivujen mukaan 70€, en ole saanut vielä kiinni. Sparewheelissä 65€ alta alle. Taidan käydä ensviikolla kokeilemassa siis sparewheelin. Muilla kokemuksia Oulun seudun liikkeistä?
    Michelin Pilot Road 4:set 120/70 ja 180/55 vahvistetut gt 377€ alta-alle Teräs-Rengas Oulu.
    Antaa vaan rampan kalakattaa.
    Yamaha Tenere 1200 ZE -15.


  18. #528
    Kyllä tuo Oulun vaihtohinta on yläkanttiin; tuntipalkka nousee satoihin euroihin ainakin, jos normaalista pyörästä on kysymys. Irtovanteella 15-25 euroa ja pyörästä alta alle vaihdettuna 25-35 euroa on vielä järkevissä rajoissa (eli max 70e jos vaihtaa molemmat renkaat irroittamatta itse mitään).
    Niin sitä juuri pitää nyt selvittää, että kuka sanoi minulle ja mitä, että sain sellaisen käsityksen, minkä sanoin käsityksenäni.
  19. #529
    Tuli iloisena yllätyksenä Heinon tiskillä kun kertoivat irtovanteelle vaihdon hinnaksi 10e. Kuulemma joku kampis.
    Kawasaki Versys 650 2008
    Yamaha xj 600 1999
    Jingcheng 250-6 2007
  20. #530
    näyttää eidem tarjousta turun pielessä

    Rengassarja Pilot Road 4GT 120/70-17 ja 180/55-17 alta/alle 330,-€

    suht halpa minusta
  21. #531
    Siitäpä sitten vain ostamaan, jos joku viitsii tuohon hintaan koko hoidon laittaa. Joku tykkää harrastaa, liiketaloudellisesti tuo ei minusta ole kovin terve hinta. Suosi kotimaista! Sikahalpakin vielä.
    "I don't care to belong to a club that accepts people like me as members." -Groucho Marx

    Moto Guzzi California EV Touring
  22. #532
    Mp-korvenpää Ruutana
    Omat renkaat alta alle 60e yhteensä
    Suzuki GSX 1250FA -14

    Edelliset pyörät:
    Suzuki GSX1250FA -10, Suzuki GSF1250FA -08, Suzuki GSX650F -08, Suzuki GSX650F -07,Suzuki GSX750F -03, Suzuki GSX750F -02, Kawasaki LTD450
    + kevarit joskus nuorena
  23. #533
    Autohuolto S.Öhman Lintuvaarassa Espoossa alta alle omiin renkaisiin tarjous 60e. Pyysin vaihtamaan jarrupalat, tarkistamaan kytkinvaijerin ja kytkimen säädön, ohjauslaakerin kiristys. Laskua yht. 70e. Mukava ja ystävällinen palvelu. Onnistuikin keskellä lomakautta ilman isompaa odottelua oman mökkireissun aikana.
  24. #534
    Liittyi Sep 2017
    Viidenkympin kriisi, lopetin moottoripyöräilyn
    Halpojakin paikkoja on, mutta itse en enää käytä kuin sellaista missä on kunnon tasapainoituskone.
    Kovemmassa vauhdissa tärisevä ja vatkaava etupää ei ole yhtään kiva. Se ei välttämättä sillä joidenkin paikkojen manuaalisella telinetasapainotussysteemillä mene ihan kohdalleen.
    Exät: Honda ST70Dax,SL125S,CB125T,CB125TD,MTX125R,CB250RS,CB25 0N,CB400N,FT500,CB750K,VF750F,CB900F,VF1000F2, CBR1000F(4),CBR1100XX(2).Yamaha DT125MX,DT125R,RD125LC(2),RD250LC,RD350LC(2),XJ750 SECA,XJ900.Kawasaki Z500, GPZ900R(2),GPZ1000RX.


  25. #535
    Lainaa Zen kirjoitti Katso viesti
    Halpojakin paikkoja on, mutta itse en enää käytä kuin sellaista missä on kunnon tasapainoituskone.
    Kovemmassa vauhdissa tärisevä ja vatkaava etupää ei ole yhtään kiva. Se ei välttämättä sillä joidenkin paikkojen manuaalisella telinetasapainotussysteemillä mene ihan kohdalleen.
    Mitenkäköhän manuaalinen tasapainotus riittää ratakuskeille? Kovaakin ajavat. Taitaa olla enemmän tasapainottajasta kiinni. Ei ole mitään rakettitiedettä. Nopein tapa: selvitä renkaan painavin kohta, käännä painavin kohta vaakatasoon, lisää/poista painoja tarpeen mukaan (jesari on tässä hyvä), kun rengas ei enää pyöri, niin liimaa painot paikalleen (puhdistus tietenkin ensin Bräkleenillä). Youtubessa paljon videoita, jos haluaa itse opetella rengastyöt.
    Tallissa: GSF 1250 S -08, Tunturi Sport -73, Solifer Suzuki S -84 & Pappatunturi -74
  26. #536
    Orgin Keulahahmo JMH:n avatar
    Liittyi Jul 2010
    Presidentin naapuri
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa Zen kirjoitti Katso viesti
    Halpojakin paikkoja on, mutta itse en enää käytä kuin sellaista missä on kunnon tasapainoituskone.
    Kovemmassa vauhdissa tärisevä ja vatkaava etupää ei ole yhtään kiva. Se ei välttämättä sillä joidenkin paikkojen manuaalisella telinetasapainotussysteemillä mene ihan kohdalleen.
    Toistaiseksi olen saanut tasapainotettua vanteet oman mopon maksiminopeuteen.

    Kotarista oon tasapainottanut vain vanteet, koska siinä on vannelukot. Ei rupuleilla niin tarkkaa.
    02 Mille R
    Kaikki kirjoittamani on lähes poikkeuksetta täyttä paskaa, eikä sitä ole tarkoitettu kenenkään silmille, vaan tulisi pikemminkin moderoida helvettiin... ja heti.
    Ajolinjani ovat kuin Hendrixin soolot. Ennalta-arvaamattomia, ja aina erilaiset.
  27. #537
    Liittyi Sep 2017
    Viidenkympin kriisi, lopetin moottoripyöräilyn
    Lainaa Kolmone kirjoitti Katso viesti
    Mitenkäköhän manuaalinen tasapainotus riittää ratakuskeille? Kovaakin ajavat. Taitaa olla enemmän tasapainottajasta kiinni. Ei ole mitään rakettitiedettä. Nopein tapa: selvitä renkaan painavin kohta, käännä painavin kohta vaakatasoon, lisää/poista painoja tarpeen mukaan (jesari on tässä hyvä), kun rengas ei enää pyöri, niin liimaa painot paikalleen (puhdistus tietenkin ensin Bräkleenillä). Youtubessa paljon videoita, jos haluaa itse opetella rengastyöt.
    Joo varmaan riittääkin, kun kaikki palikat ovat upouusia ja pro-miehet tekemässä.
    Sitten kun otetaan joku vähän kokemattomampi asentaja ja X-kilometriä ajetut pyöränlaakerit, kuluneet jarrulevyt ja 30 vuotta vanha nahkea pukki, niin se ei välttämättä aina mene ihan optimisti, mutta keskimäärin varmaan ihan toimiva metodi. Paljonhan sitä käytetään.
    Exät: Honda ST70Dax,SL125S,CB125T,CB125TD,MTX125R,CB250RS,CB25 0N,CB400N,FT500,CB750K,VF750F,CB900F,VF1000F2, CBR1000F(4),CBR1100XX(2).Yamaha DT125MX,DT125R,RD125LC(2),RD250LC,RD350LC(2),XJ750 SECA,XJ900.Kawasaki Z500, GPZ900R(2),GPZ1000RX.


  28. #538
    ^Optimitilanne on varmaan se, että yhtään painoa ei tarvita Onko tullut usein vastaan?
    Tuono 660 ja 14 exää + 1 r.i.p.
    "Ajelee siellä porukan perällä vaan ja syö siellä patukkaa koko ajan"
  29. #539
    Pitkään tasapainottelin katurenkaita ja yhtä pitkään olen nyt jättänyt tasapainottamatta. En ole mitään eroa huomannut. Jos pyöränlaakereissa on vikaa, ennemmin laitan uudet kympin kappale ja ohjauslaakeri nyt pitää olla rasvattu ja säädetty muutenkin.

    Kotarin piikkipyöriin laitoin pinnoihin painot, koska vannelukot painoivat 90g eteen ja 140g taakse.

    Joskus aikoinaan tein sellaisen tasapainotuspukin paikalliselle rengasliikkeelle, kun omistaja innostui moottoripyöräilystä. Tekivät vertailuja ja pukki oli loppupelissä jopa tarkempi. On minulla tallissa samanlainen, mutta en ole jaksanut alkaa tekemään akseleita yksipuoliselle swingille.
    Triumph Bonneville Bobber Black -18
    KTM 690 Enduro R -15
    Vespa GTS 300 SuperSport -21
  30.  
  31. #540
    Lainaa terppa23 kirjoitti Katso viesti
    Tuli iloisena yllätyksenä Heinon tiskillä kun kertoivat irtovanteelle vaihdon hinnaksi 10e. Kuulemma joku kampis.
    Oliko rengas Heinolta vai itse hankittu? Tainnu kamppanja loppua,ei ainakaan nettisivuilla mitään. Edullinen kyl ollu.
    Ehkä huolsin,ehkä en,so not kunhan mopo kulkee...
Sivu: 18 / 22:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 81617181920 ... ViimeinenViimeinen