Sivu: 19 / 22:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 91718192021 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 541:stä 570:een 645:sta
  1. #541
    Lainaa B12 kirjoitti Katso viesti
    Pitkään tasapainottelin katurenkaita ja yhtä pitkään olen nyt jättänyt tasapainottamatta. En ole mitään eroa huomannut. Jos pyöränlaakereissa on vikaa, ennemmin laitan uudet kympin kappale ja ohjauslaakeri nyt pitää olla rasvattu ja säädetty muutenkin.

    Kotarin piikkipyöriin laitoin pinnoihin painot, koska vannelukot painoivat 90g eteen ja 140g taakse.

    Joskus aikoinaan tein sellaisen tasapainotuspukin paikalliselle rengasliikkeelle, kun omistaja innostui moottoripyöräilystä. Tekivät vertailuja ja pukki oli loppupelissä jopa tarkempi. On minulla tallissa samanlainen, mutta en ole jaksanut alkaa tekemään akseleita yksipuoliselle swingille.
    Äsken pyöräytin Metzeler Sportec M7 RR renkaat alle (lue: ähelsin niiden kanssa pari iltaa ) Pukissa takarengas ei näyttänyt vaativan yhtään painoa ja eturengas oli siinä ja siinä, mutta laitoin 10g. Onhan tuo melkoista "neekerihommaa" käsityökaluilla vaikka tämä kerta meni jo paremmin kuin eka. Taas oivalsin samalla yhden asian
    Tuono 660 ja 14 exää + 1 r.i.p.
    "Ajelee siellä porukan perällä vaan ja syö siellä patukkaa koko ajan"
  2. #542
    Orgin Keulahahmo JMH:n avatar
    Liittyi Jul 2010
    Presidentin naapuri
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa Pet_M kirjoitti Katso viesti
    Äsken pyöräytin Metzeler Sportec M7 RR renkaat alle (lue: ähelsin niiden kanssa pari iltaa ) Pukissa takarengas ei näyttänyt vaativan yhtään painoa ja eturengas oli siinä ja siinä, mutta laitoin 10g. Onhan tuo melkoista "neekerihommaa" käsityökaluilla vaikka tämä kerta meni jo paremmin kuin eka. Taas oivalsin samalla yhden asian
    Toistoja vain, niin alkaa sujua aika vihellellen.

    Aloitat kuminpolton tai ratailun ja jo vain taidot kehittyvät.
    02 Mille R
    Kaikki kirjoittamani on lähes poikkeuksetta täyttä paskaa, eikä sitä ole tarkoitettu kenenkään silmille, vaan tulisi pikemminkin moderoida helvettiin... ja heti.
    Ajolinjani ovat kuin Hendrixin soolot. Ennalta-arvaamattomia, ja aina erilaiset.
  3. #543
    MotOrg ry:n hallituksen jäsen, ratavastaava Jonezi:n avatar
    Moderaattori
    Hallitus
    Rata & Koulutus
    Liittyi Jun 2014
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa JMH kirjoitti Katso viesti
    Toistoja vain, niin alkaa sujua aika vihellellen.
    Ja liinat apuun.
    Ei järjellä, ei taidolla, ei työllä, ei tuskalla vaan tuurilla.
  4. #544
    Orgin Keulahahmo JMH:n avatar
    Liittyi Jul 2010
    Presidentin naapuri
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa Jonezi kirjoitti Katso viesti
    Ja liinat apuun.
    Juu... se on tolla Power Cupilla ja mun vanteella pakko. Muut kumit nousee kyllä.

    Siitä voisikin tehdä 50€ haasteen. Kuka nostaa vanteelle ilman liinaa, nippusiteitä jne. yksin tollasella peruskompuralla.
    02 Mille R
    Kaikki kirjoittamani on lähes poikkeuksetta täyttä paskaa, eikä sitä ole tarkoitettu kenenkään silmille, vaan tulisi pikemminkin moderoida helvettiin... ja heti.
    Ajolinjani ovat kuin Hendrixin soolot. Ennalta-arvaamattomia, ja aina erilaiset.
  5. #545
    MotOrg ry:n hallituksen jäsen, ratavastaava Jonezi:n avatar
    Moderaattori
    Hallitus
    Rata & Koulutus
    Liittyi Jun 2014
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa JMH kirjoitti Katso viesti
    Siitä voisikin tehdä 50€ haasteen. Kuka nostaa vanteelle ilman liinaa, nippusiteitä jne. yksin tollasella peruskompuralla.
    Silloin ku minä olin nuori, niin kumit nostettiin vanteelle ilman kompuraa, puhaltamalla.
    Ei järjellä, ei taidolla, ei työllä, ei tuskalla vaan tuurilla.
  6. #546
    Starttipilotti on poikaa tuollaisten kanssa. Hanskat pitää olla kädessä, kerran poltin sormen kipiästi.
    Ei metsäpalovaroituksen aikaan.
  7. #547
    Rengas Park Kangasala, vaihto ja puntitus 25e/irtovanne. Ei jaksanut tuolla hintaa alkaa vääntämään itse...
    BMW R1200GSA
  8. #548
    Espoon Lommilan Euromaster irtovanteelle laitto ja tasapainotus 25€. Ei kuulemma väliä, ostaako kumin heiltä vai muualta.
  9. #549
    Gustafsson Racing Karkkilassa, 15€/rengas(itse hankittu) irtovanteelle. Palvelu loistava eikä hintakaan paha.
    Ehkä huolsin,ehkä en,so not kunhan mopo kulkee...
  10. #550
    Lainaa Mikeyx kirjoitti Katso viesti
    Finnservice Lappeenrannassa:

    - oma rengas
    - pelkkä vannetyö (heillä ei tasapainotus onnistu)

    - 15€
    Tämän päivän hinta 10€.
  11. #551
    Jyväskylässä koittanut saada kiinni paria eri mp-liikettä tuloksetta. Officeajat vähän rajottaa mutta pitännee lähteä paikan päälle kyselemään kerta ei muuten kiinni saa
    Tarve olisi alta-alle asennukselle eteen+taakse näin tuoreena betonibunkkeriin muuttajana. Onko jollain joku paikka lähiseudulla, mitä suositella? Normi katumopo kyseessä ja uudet renkaat oottaa jo partsilla.
    Tunturi Sport -73 | Yamaha R1 -07
  12. #552
    Liittyi Sep 2017
    Viidenkympin kriisi, lopetin moottoripyöräilyn
    Tätä liikettä voin suositella lämpimästi Stadissa, jos vanteelta-vanteelle asennus riittää. Alta-alle eivät tee.
    Vaihdatin tänään tuolla eteen ja taakse. 20 euroa per kiekko ja erinomainen tasapainotus, ei täristä yhtään...rivakammassakaan vauhdissa. Elikkä Roihupellon Rengas, Motonetin takana.

    https://roihupellonrengas.fi/
    Exät: Honda ST70Dax,SL125S,CB125T,CB125TD,MTX125R,CB250RS,CB25 0N,CB400N,FT500,CB750K,VF750F,CB900F,VF1000F2, CBR1000F(4),CBR1100XX(2).Yamaha DT125MX,DT125R,RD125LC(2),RD250LC,RD350LC(2),XJ750 SECA,XJ900.Kawasaki Z500, GPZ900R(2),GPZ1000RX.


  13. #553
    Oisko kellään tietoa missä Kuopiossa voisi asennuttaa itse hankkiman renkaan irtovanteelle + tasapainoitettua ja vieläpä edullisesti?
    "They may take our driving licenses, but they will never take... our FREEDOM!” (Braapheart)
  14. #554
    Kajaanin seudulla on ainakin Kaimoto, asiakkaan oma rengas tasapainotettuna 25 € ja alta alle 50 €, myös iltaisin ja viikonloppuisin. https://www.kaimoto.fi/
    Viimeksi muokannut: 57pannu; 10.05.2019 klo 22:32.
    <p>Tallissa odottelee ajovuoroa: WLA45-1942 _FLH74-1957 _FLSTC-1994 _T120R -969 _K100RS-1991 _CR500Hm-2005 _CR 500-1988&nbsp; _RD125-1970 _HVA125-1974_KTM EXC300-2005_R 1200 GSA -2011_ Kawasaki G5 100_CR 250 -1996</p>
  15. #555
    Onko edellisestä offtopicista jo tarpeeksi aikaa? Sitä vaan tulin sanomaan, että jos tarvii kysellä vaihdon hintaa, ni parempi opetella vaihtamaan ite. (Kyllä, olen persaukinen ja joudun tämänkin asian hoitamaan omin käsin.)
    Kawasaki KLR 650 1988 20->
    Aprilia Tuono V4 APRC 2012 19->
    ex: KTM 990 Super Duke 2006 17-18
    ex: Honda VTR 1000F Firestorm 2005 12-16
    ex: Honda VT750 Shadow 2007 07-11
  16. #556
    Orgin Keulahahmo JMH:n avatar
    Liittyi Jul 2010
    Presidentin naapuri
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa kum1ankka kirjoitti Katso viesti
    Onko edellisestä offtopicista jo tarpeeksi aikaa? Sitä vaan tulin sanomaan, että jos tarvii kysellä vaihdon hintaa, ni parempi opetella vaihtamaan ite. (Kyllä, olen persaukinen ja joudun tämänkin asian hoitamaan omin käsin.)
    Aika raju provokaatio sieltä puolueettomasta ja liittoutumattomasta maasta käsin. Mistsie tällaista olet oppinut? Oletko kenties juonut väärällä vuoren rinteellä kypsytettyä viiniä?
    02 Mille R
    Kaikki kirjoittamani on lähes poikkeuksetta täyttä paskaa, eikä sitä ole tarkoitettu kenenkään silmille, vaan tulisi pikemminkin moderoida helvettiin... ja heti.
    Ajolinjani ovat kuin Hendrixin soolot. Ennalta-arvaamattomia, ja aina erilaiset.
  17. #557
    Lainaa Squbbe kirjoitti Katso viesti
    Jyväskylässä koittanut saada kiinni paria eri mp-liikettä tuloksetta.
    Ootko kokeillu Nurmi MP:tä? Vianorilla myös vaihtavat (en tiedä vaihtavatko, jos tuo omat renkaat).
    Suzuki AN400 Burgman (2018) - vaimo
    Suzuki DL650 (2009) - mä
    Suzuki GSF 600 s bandit (2002) - mä
    Ex-pyörä: Honda Shadow 750 ACE (2001) - vaimo
    EX-pyörä: Yamaha XV250 Virago (2000) - vaimo
  18. #558
    Lainaa kum1ankka kirjoitti Katso viesti
    jos tarvii kysellä vaihdon hintaa, ni parempi opetella vaihtamaan ite. (Kyllä, olen persaukinen ja joudun tämänkin asian hoitamaan omin käsin.)
    Ja jos tarvii kysellä renkaiden hintoja, niin paras tehdä ne itse..? (Oli ihan pakko - kieroutunut huumoritaju nääs)

    Minäpä säästin huikeat 20€, kun vaihdoin itse Shadown eturenkaan. Oli kyllä aika vaikean tuntuista irrottaa vanhaa vanteelta. No, seuraavalla kerralla menee paremmin. Ai niin, mulla on tilat ja joitain - onnettomia - työkaluja. Aikaa tosin meni yllättävän paljon.
    Suzuki AN400 Burgman (2018) - vaimo
    Suzuki DL650 (2009) - mä
    Suzuki GSF 600 s bandit (2002) - mä
    Ex-pyörä: Honda Shadow 750 ACE (2001) - vaimo
    EX-pyörä: Yamaha XV250 Virago (2000) - vaimo
  19. #559
    Multa löytyy lainattavaksi Tampereen seudulla Bilteman bead breaker, toimiva kapistus. Saa paria oluttölkkiä vastaan
    Tuono 660 ja 14 exää + 1 r.i.p.
    "Ajelee siellä porukan perällä vaan ja syö siellä patukkaa koko ajan"
  20. #560
    Lainaa Squbbe kirjoitti Katso viesti
    Jyväskylässä koittanut saada kiinni paria eri mp-liikettä tuloksetta. Officeajat vähän rajottaa mutta pitännee lähteä paikan päälle kyselemään kerta ei muuten kiinni saa
    Tarve olisi alta-alle asennukselle eteen+taakse näin tuoreena betonibunkkeriin muuttajana. Onko jollain joku paikka lähiseudulla, mitä suositella? Normi katumopo kyseessä ja uudet renkaat oottaa jo partsilla.
    Kysys Vehniäinen racing.
    SF 1098S
    MTS V4S Sport
  21. #561
    Lainaa yöLiitäjä kirjoitti Katso viesti
    Ootko kokeillu Nurmi MP:tä?.
    Nurmi MP otti tiedot ylös, kun vihdoin sain kiinni ja huollon tyypin sanottiin soittavan takaisin, mutta ei ainakaan vielä ole kuulunut. Bike-Forumin ukko sanoi yhdistävänsä huollolle, oli muutama sekunti hiljaista ja puhelu katkesi
    KVR soitin ja kysyin, 50e per pääty ja ensi viikolla olisi aikoja.
    Pitää vielä noita tavan rengasmestoja kysyä läpi.
    Tunturi Sport -73 | Yamaha R1 -07
  22. #562
    Lappeenrannan Vianorilla kävin kyselemässä hintoja, niin 80€ olisi alta alle takarenkaan vaihto
    Suzuki GSX-R 1000 K7
  23. #563
    En kyllä ymmärrä. No ehkä silloin, jos kohdepaja on joku Euromaster, Vianor. Vaan mennä ostamaan verkkokaupasta ja sitten kyselemään halvinta mahdollista pienpajaa asennukseen. Ihan suosiolla olen suonut ne pienet katteet niistä renkaistakin sille omalle luottopajalle. Sen kun ajat pyörän pihalle, saat asiallisen konsultoinnin eri renkaista. Käyt kahvilla ja uudet renkaat on vaihdettu alle. Samalla katsottu laakerit ja tarvittaessa vaihdettukin.

    Aivan sama, kuin kävisi kivijalkaliikkeessä kokeilemassa farkut ym. ja sitten tilaisin netistä. Vielä jaksetaan ihmetellä, kun se vanha tuttu ostospaikka ei pysynytkään hengissä.
    ZZR 1400
  24. #564
    Lainaa Kotarikuski kirjoitti Katso viesti
    Kysys Vehniäinen racing.
    Joo, tai Päijätkumi Säynätsalossa. Niille jos vie vanteet, niin ne laittaa renkaat. Eivät pidä MP-renkaita varastossa, mutta tilaavat mitä halutaan. Itselle tuli alle Pirelli Angel GT:t (etu ja taka) alle, joka maksoi töineen kaikkineen muistaakseni 350€. Pidin halpana, kun halvin löytämäni saksalainen verkkokauppa olisi myynyt pelkät renkaat 50€ halvemmalla.

    Ja palvelu on aina ollut hyvää.
  25. #565
    Lainaa hidas-ja-kankee kirjoitti Katso viesti
    Joo, tai Päijätkumi Säynätsalossa. Niille jos vie vanteet, niin ne laittaa renkaat. Eivät pidä MP-renkaita varastossa, mutta tilaavat mitä halutaan. Itselle tuli alle Pirelli Angel GT:t (etu ja taka) alle, joka maksoi töineen kaikkineen muistaakseni 350€. Pidin halpana, kun halvin löytämäni saksalainen verkkokauppa olisi myynyt pelkät renkaat 50€ halvemmalla.

    Ja palvelu on aina ollut hyvää.
    mprenkaat-store.com:ista löytyivät Angel GT II 120/70 + Angel GT II 180/55 toimituskuluineen 298.23€. Allelaitto Lohjalla Rengas ja Vannemyynti Holmström Oy irtovanteille yhteensä 40 €. Olivat saaneet pyöriteltyä eturenkaan niin että ei tullut lainkaan painoja, takanakin vain hyvin vähän.
  26. #566
    Kouvolan euromasterilla uusi kumi ja takavanne mukaan, vaihto 15e aikaa vierähti n. 1h kun oli paljon muitakin asiakkaita 5/5.
    niin ja painotkin oli ilmestynyt vanteelle.
    niin ja painotkin olivat ilmestyneet vanteelle.
    XX 06
  27. #567
    Lainaa artoodetoo kirjoitti Katso viesti
    mprenkaat-store.com:ista löytyivät Angel GT II 120/70 + Angel GT II 180/55 toimituskuluineen 298.23€. Allelaitto Lohjalla Rengas ja Vannemyynti Holmström Oy irtovanteille yhteensä 40 €. Olivat saaneet pyöriteltyä eturenkaan niin että ei tullut lainkaan painoja, takanakin vain hyvin vähän.
    Tuolta niitä halvimpia muistaakseni katselinkin. Säästyin kumien kanssa puljaamiselta ja pääsin itse vähän vähemmällä. Ajattelin että maksan sen kympin tai kaksi, jonka tuossa olisi voinut säästää ihan siitä ilosta.

    EDIT:

    Ei vitsi, nyt kirjoitin ihan höpöjä. Piti oikein etsiä nettipankista kuitti. Rengas oli GT:n ykkösversio, ei kakkonen ja hintakin oli väärin. Olin oikeasti maksanut 295€, mutta erotusta nettikauppaan oli juurikin tuo 50€ nettikaupan hyväksi. Eli joku noita oli kai keväämmällä kaupannut n. kahteen ja puoleen sataan.
    Viimeksi muokannut: hidas-ja-kankee; 14.05.2019 klo 22:21.
  28. #568
    Talvella sain auton huollosta valmistumista odotellessa Vääksyn Varaosa ja tarvike liikkeestä (Vianor samassa yhteydessä) mielestäni kohtuullisen tarjouksen renkaista Bandiittiin. Michelin road 5 renkaat mopon alle vaihdettuna 315€.

    Otin tarjouksen vastaan, mutta en kehdannut viedä pyörää, vaan pelkästään renkaat, kun ilma oli yllättävän kylmä ja halusin tehdä vähän muutakin huoltoa. Asennus sujui nopsasti ja mitä nyt pari tuhatta km on tullut uusilla renkailla ajeltua, niin meno tuntuu tasapainoiselta ja tasaiselta.

    Tyttären skootteriin en enää näin houkuttelevaa tarjousta saanut, puhumattakaan vaimon shadowsta. Tilasin renkaat sitten netistä mp-storesta ja jostain oululaisesta mopokaupasta ja asensin itse. Samalla tuli saatua uusia elämänkokemuksia.
    Suzuki AN400 Burgman (2018) - vaimo
    Suzuki DL650 (2009) - mä
    Suzuki GSF 600 s bandit (2002) - mä
    Ex-pyörä: Honda Shadow 750 ACE (2001) - vaimo
    EX-pyörä: Yamaha XV250 Virago (2000) - vaimo
  29. #569
    Lainaa Partisaani kirjoitti Katso viesti
    En kyllä ymmärrä. No ehkä silloin, jos kohdepaja on joku Euromaster, Vianor. Vaan mennä ostamaan verkkokaupasta ja sitten kyselemään halvinta mahdollista pienpajaa asennukseen. Ihan suosiolla olen suonut ne pienet katteet niistä renkaistakin sille omalle luottopajalle. Sen kun ajat pyörän pihalle, saat asiallisen konsultoinnin eri renkaista. Käyt kahvilla ja uudet renkaat on vaihdettu alle. Samalla katsottu laakerit ja tarvittaessa vaihdettukin.

    Aivan sama, kuin kävisi kivijalkaliikkeessä kokeilemassa farkut ym. ja sitten tilaisin netistä. Vielä jaksetaan ihmetellä, kun se vanha tuttu ostospaikka ei pysynytkään hengissä.
    Partisaani puhuu järkeä, hyvä pohdinta siihen miksi moottoripyörä kaupat häviävät Suomesta. Tällä meiningillä häviää loputkin. Mutta toisaalta, jokainen saa ostaa renkaansa tai tarvikkeensa ihan mistä haluaa, mutta samalla kannattaa muistaa nuo Partisaanin kuolemattomat sanat.
    <p>Tallissa odottelee ajovuoroa: WLA45-1942 _FLH74-1957 _FLSTC-1994 _T120R -969 _K100RS-1991 _CR500Hm-2005 _CR 500-1988&nbsp; _RD125-1970 _HVA125-1974_KTM EXC300-2005_R 1200 GSA -2011_ Kawasaki G5 100_CR 250 -1996</p>
  30.  
  31. #570
    Heikko tuntuu olevan Lappeenrannassa tarjonta alta alle vaihdoille kun tässä liikkeitä läpi soittanut. Vianor ainoa mikä tähän mennessä tarjonnut.
    Suzuki GSX-R 1000 K7
Sivu: 19 / 22:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 91718192021 ... ViimeinenViimeinen