Tulokset 1:stä 8:een 8:sta
  1. #1
    Onko kellään kokemuksia Viragon sähköongelmista? Eilen käynnistyksen yhteydessä kuului jostain pyörän keskivaiheilta ikäänkuin vaimea tussahdus/paukahdus. Savua ei kuitenkaan noussut... *

    Tämän jälkeen käynnistyskytkin meni täysin mykäksi. Valokatkaisin toimii miten sattuu, välillä normaalisti ja välillä pätkii. Vilkut toimii välillä, välillä rele vaan rätisee häiriintyneesti. Äänitorvi on myös täysin mykkä... Vapaavalo sammuu itsekseen ja jonkun releen napsahduksen jälkeen syttyy jälleen. Fillari ei sitten suostunut käynnistymään edes työntämällä. Kosteudesta ei tämä johdu, koska pyörä on sisätiloissa.

    Tuleeko kellekkään mitään mieleen? Hyvistä vihjeistä elämää suurempi kiitos!!!

    t. ahdistus ja vitutus * * *
    Aurinko paistaa aina, toisinaan vaan pilvet ovat edessä!
  2. #2
    Eikös vikarossa ole satulan alla sulakerasia, ainaki minulla on 535:ssa ;)

    Ainiin ja tulipa mieleeni vaihtoehto, että jostain johtimesta olis kuori rikki ja vetää maihin.



  3. #3
    Vika lienee selvinnyt jo? Olis kiva tietää missä vika oli jos samaa sattuu omalle kohdalle ;)
  4. #4
    Joko selvis? itse en ymmärrä sähöistä paljoa mutta, meidän virman autosähköexpertti neuvoi tsekkaamaan
    maadoituspisteet välillä akku-runko-moottori!!??
    P:S:kaikki mahd. jälkiasennukset irti!!

    T:yamaha
  5. #5
    Oon nyt paikallistanut vian juuri penkin alla sijaitsevaan sulakerasiaan. Virrat on hävinnyt 3-4 kertaa ja aina ongelma on "ratkennut" sulakerasiaa käpistelemällä.

    Pitää tarkastaa ilmeisesti tuo maadoitus ja johtojen kuoret.
    Kiitti vinkeistä!
    Aurinko paistaa aina, toisinaan vaan pilvet ovat edessä!
  6. #6
    Ja muistathan nyt sitten samalla käpistellessäsi, että sähkölaitteet tykkää aikaajoin kylpeä CRC/WD40 liemissä...
  7. #7
    WD40:stä on kyllä suihkuteltu moniin paikkoihin...
    Aurinko paistaa aina, toisinaan vaan pilvet ovat edessä!
  8.  
  9. #8
    Mulla oli vähän samantyyppistä vikaa, kun oli vilkun johto kuoriutunut ja teki oikkaria. Poltti kyllä reilusti sulakkeen, kun aikansa piti vilkkua päällä. Onneks oli aavistus, mistä piti vikaa lähteä etsimään.
    Humppaa taikka kuole