Katso äänestykset tulokset: Gallup, Oulun seudun moottoripyörä liikkeistä - Anna äänesi mielestäsi parhaalle...

Äänestäjät
458. Et voi äänestää tässä kyselyssä
  • Euro Motor Center

    112 24,45%
  • Hirvonen Taisto Oy

    17 3,71%
  • J. Kärkkäinen, Oulu,

    11 2,40%
  • J. Kärkkäinen, Ylivieska

    15 3,28%
  • Motokeskus, Vojakkala

    11 2,40%
  • Motorman

    115 25,11%
  • Raahen Motocafe

    23 5,02%
  • Tatun Tarvike, Tornio

    15 3,28%
  • Spare Wheel

    87 19,00%
  • Muu, Mikä?

    52 11,35%
Sivu: 7 / 7:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 567
Tulokset 181:stä 184:een 184:sta
  1. #181
    Lainaa Wildhillman777 kirjoitti Katso viesti
    T. Hirvoselle hommasivat mulle sopivan pyörän. Jouni Palukan kanssa asioin. Kyseli heti, mitä lisävarusteita laitetaan. Eipähän tartte hommailla niitä enää sitten erikseen. Siltä Naismyyjältä (jonka nimeä en tiedä) sain tärkeää infoa vakuutusten omavastuista, hyvin tiesi niiden vaikutuksen vuosihintoihin. 1000 km:n huollossa asentaja oli mukava ja komiasti tilanteen tasalla. Moottoriöljyjen valuessa astiaan tsekkas, että kaikki paikat on kiinni, ja ketjuihin raswaa laittoi myös. Taitaa tosin kuulua huolto-ohjelmaan, mutta monessa paikassa oon saanut mopon kuivin ketjuin noutaa. Eihän tuo sinällään iso homma ole itsekään tehdä, mutta hyvä mieli jäi kyllä ! Niin, ja lopuksi vielä tarkisti kylmien renkaiden paineet. Homma pelitti siis kuin pitääkin ...
    joo, Palukalta ostin käytetyn Banditin aikoinaan, tosin taisi olla Motormanilla sillon töissä. Asiallinen heppu, tuntuu helpolta asioida tyypin kanssa. Hirvosen huollosta on kokemuksia suzuki ajoilta, ei siitäkään mitään valittamista.
    yleensäkin Oulussa on asiakaspalvelu hyvällä tolalla, mitä nyt joskus tilaustavaran saapuminen kestää.. Tänä kesänä piti saada 3 givin sisäkassia ostettua... yhteensä kuukausi ja kaks liikettä piti käydä läpi jotta sain riittävän monta ostettua.
    1991: Suzuki R 50
    1993-95: Helkama AX 50
    2007: Honda CBF 600 S
    2008: Honda CBR 600 F
    2009: Suzuki 1250 Bandit S
    2010: Suzuki Hayabusa
    2011: Yamaha FJR1300
    2014: Yamaha FJR1300
    2017: Yamaha Super Tenere 1200
    2023: bmw r 1250 gs
  2. #182
    Mikäs se KTM-huolto onkaan, Tarvikekeskus.

    Mulla oli ketjun kireys juuri ohjekirjan mukaisesa speksissä, mutta sankarit kiristi sen liian tiukalle, kun oli kuulemma ihan löysällä. Lisäksi akselin mutteri oli vedetty "varmasti" kiinni, ainakin 120N kun pitäisi olla 90N.

    En tykkää.
    Ready to race
  3. #183
    Lainaa taiger kirjoitti Katso viesti
    Mikäs se KTM-huolto onkaan, Tarvikekeskus.

    Mulla oli ketjun kireys juuri ohjekirjan mukaisesa speksissä, mutta sankarit kiristi sen liian tiukalle, kun oli kuulemma ihan löysällä. Lisäksi akselin mutteri oli vedetty "varmasti" kiinni, ainakin 120N kun pitäisi olla 90N.

    En tykkää.
    Tarvikekeskus Oulu laittoi miun 690n kuntoon pyörän hyydyttyä kesäretken päätteeksi Kuusamon korpeen.

    Vain hyvää sanottavaa kyseisestä puljusta ja laskukin oli enemmän kuin kohtuullinen.

    Lopuksi vielä toimittivat pyörän hieman lähemmäksi meikäläistä eli Lahteen, joka helpotti huomattavasti perheellisen miehen pyörän noutoa. Ei tarvinnut ajaa kuuttasataa kilsaa eestaas.

    Eli vahva suositus!

    Lähetetty minun ELE-L29 laitteesta Tapatalkilla
    Triumph Tiger XC -11

    Tarinoita motukkaretkiltä: http://tommitravels.blogspot.fi/
  4.  
  5. #184
    MP - huolto S.Sirniö.

    http://t-mi-s-sirnio.kunnostaa.fi/

    Edulliset huoltohinnat ja korjaa huolella ajan eikä kiireen kanssa.
    <p>Suzuki Intruder</p>
Sivu: 7 / 7:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 567