Katso äänestykset tulokset: Gallup, Oulun seudun moottoripyörä liikkeistä - Anna äänesi mielestäsi parhaalle...

Äänestäjät
458. Et voi äänestää tässä kyselyssä
  • Euro Motor Center

    112 24,45%
  • Hirvonen Taisto Oy

    17 3,71%
  • J. Kärkkäinen, Oulu,

    11 2,40%
  • J. Kärkkäinen, Ylivieska

    15 3,28%
  • Motokeskus, Vojakkala

    11 2,40%
  • Motorman

    115 25,11%
  • Raahen Motocafe

    23 5,02%
  • Tatun Tarvike, Tornio

    15 3,28%
  • Spare Wheel

    87 19,00%
  • Muu, Mikä?

    52 11,35%
Sivu: 4 / 7:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 23456 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 91:stä 120:een 184:sta
  1. #91
    Joo, kyllä oli Euro Motor Centerissä mukava käydä sovittelemassa Arain kypäriä kaikessa rauhassa. Kukaan ei tullut koko n. 15 minuutin aikana lähimaillekaan häiritsemään.
  2. #92
    Ääni ehdottomasti Motormanille! Mahtavaa palvelua, myyjillä sentään yritystä kaupatakkin pärriä, toisin kuin EMC:llä (jossa naista ei pidetä potentiaalisena ostajana). Motormanin Timolle kiitokset, oli ilo tehdä kauppoja!
  3. #93
    Lainaa kirjoitti
    Tatun Tarvike....eipä tuu mielenkään käydä siellä....
    Toivottavasti ei kuunaan tule sellaista hätää, että pitäis Tatu tarvikkeeseen mennä, varsinainen dick se tatu!
  4. #94
    Lainaa (Suzuki GSX-F 600 @ Maalis. 04 2006,11:27) kirjoitti
    Ehdottomasti EMC * Ainoa liike missä oikeasti ymmärretään asiakaspalvelun päälle näillä leveyksillä.
    Siis mitä * Puhutaanko samasta liikkeestä, joka sijaitsee limingantullissa? Palvelu on ihan perseestä!!! Tai siis eihän sieltä saa edes mitään palvelua. Puolituntia pitää metsästää myyjää ja sitte ku viimein saa sen paikalle kommentit on tyyliin, emmä tiiä mä oon vaan töissä täällä. Kyllä sä ite varmaan tiiät paremmin...
    Eikä tämä ole yhden kokemuksen perusteella kirjoitettu kommentti. Enkä ole ainut joka tällaista palvelua on saanu.
    Tosin olen tuolta pari kypärää ja takkia ostanu. Mutta nyt päätin että ei tarvi kuluttaa tuon liikkeen oven saranoita *
  5. #95
    Lainaa (IGI @ Touko. 04 2006,10:18) kirjoitti
    Lainaa (Suzuki GSX-F 600 @ Maalis. 04 2006,11:27) kirjoitti
    Ehdottomasti EMC Ainoa liike missä oikeasti ymmärretään asiakaspalvelun päälle näillä leveyksillä.
    Siis mitä Puhutaanko samasta liikkeestä, joka sijaitsee limingantullissa? Palvelu on ihan perseestä!!! Tai siis eihän sieltä saa edes mitään palvelua. Puolituntia pitää metsästää myyjää ja sitte ku viimein saa sen paikalle kommentit on tyyliin, emmä tiiä mä oon vaan töissä täällä. Kyllä sä ite varmaan tiiät paremmin...
    Eikä tämä ole yhden kokemuksen perusteella kirjoitettu kommentti. Enkä ole ainut joka tällaista palvelua on saanu.
    Tosin olen tuolta pari kypärää ja takkia ostanu. Mutta nyt päätin että ei tarvi kuluttaa tuon liikkeen oven saranoita
    EMC:llä käyn vain jos ihan pakko. Motormanilta tai Sparewheelistä mut löytää. Tässä tapauksessa kun vain yhtä saa äänestää niin pojot Sparewheelille
  6. #96
    Onneksi on nykysin jo Stormin liike täällä Oulussaki. Hyvä paikka vaikka ei aloittajan listalla olekaan. Asioin siellä viime viikolla varusteostoksilla ja sain sekä hyvää palvelua että edullisesti
    CBR 600 --> VTR 1000F --> GSX R 1000
    "Antaa kaikkien kukkien kukkia, myös kuukusten"
    "Rakasta, kärsi ja kaadu"
    "Minähän sanoin että mitä minä sanoin"
  7. #97
    Pisteet meni Spare Wheelille. Siellä osien toimitus nopeaa, hinnat edullisia ja henkilökunta ystävällistä ja osaavaa. Tekstiviesti ilmoitus saapuneista osista on myös mukava juttu. Palvelu on aina hyvää. Sparen mukava Neiti-X piristää aina päivää kummasti Kaikki ajovarusteeni saappaita lukuunottamatta olen Sparesta ostanut ja mopon osat tilannut. Taidan jatkaa samalla linjalla.

    Motormanin myyjät ovat myös mukavia ja asiantuntevia kun heidät kiireiltään kiinni saa. Varustepuolen blondiino on asiantunteva ja ystävällinen

    EMC:ssä saa monesti kössäillä kaikessa rauhassa ilman myyjien häirintää. Silloinkun myyjä sattuu paikalle niin palvelu on hyvää.

    Kärkkäisellä ja Stormilla asiakaspalvelu on kans ihan hyvää, lähes jokakerta kysellään voisiko olla avuksi.



    Tässä mallia allekirjotuksiin.
  8. #98
    Ääni Sparelle. Harvinainen mopoliike, vastaavat sähköposteihinkin Toinen plussa Motormanille, sinne kehtaa mennä kyselemään tyhmempiäkin.


    Käkkäräisellä ja EMC:llä ei paljoa myyjät häiriköi ja palvelua kaivatessa nuo on viimeisiä paikkoja minne menen.


    Hirvonenkin on palvelultaan OK, vaikkeivat tiedä niin ottavat selvää.


    Ensimmäisenä menen kuitenkin Stormille.



    Suzuki DR 650
  9. #99
    Ääni meni Motormanille. Ei siellä mahdolliseen asiakkaaseen tai liikkeessä harhailijaan aktiivisesti kiinni isketä, mutta kuten jo todettua, tyhmiinkin kysymyksiin saa yleensä tietopitoisen vastauksen. Ja meikäläiseltä irtoaa luontevimmin vain tyhmiä kysymyksiä. Lisäksi huollon puolelta on omakohtaisesti ja ainakin toistaiseksi vain hyvää sanottavaa. Mopohan kulkee eli
    Ei ole hyvyyttä yrittää olla parempi kuin huonoimmat

    ~Most motorcycle problems are caused by the nut that connects the handlebars to the seat.~
    - The Nut
  10. #100
    Ratavastaava wbaum:n avatar
    Rata & Koulutus
    Liittyi May 2006
    MotOrg ry jäsen
    Ensimmäisen mopoilukesän jälkeen kyllä täytyy sanoa että eri hankinnoissa olen muutaman liikkeen aina tavannut läpi käydä, ja selvästi parasta settiä on tarjonnut spare wheel.

    Asiakkaat otetaan tosissaan, renkas on vaihtunut kahdesti yhden tarjotun kahvikupillisen aikana. Varusteita on esitelty hyvin ja asiantuntevasti. Ja tilattu kama tulee ajallaan ja puhelimeenkin oikein soitetaan sovitusti. Vielä kun olisi sopivat öljypurkki löytynyt hyllystä niin olisi saanut täydet pisteet.

    Kiva tyttö tiskillä :P
  11. #101
    Ite annoin äänen Spare Wheelille. Ostanu sieltä kypärän ja ajopuvun. Aina saanu hyvää palvelua eikä oo tarvinu jäädä ootteleen myyjiä niinku eräässä toisessa liikkeessä Oulussa.

    Myös Motormanilla palvelu pelaa *



  12. #102
    Stormilla ja Sparellan on luokattoman hyvää palvelua.
    Emc:n palvelu ei niin hyvää mutta antoi vahingossa ajotakin naiselleni edukkaaseen hintaan joten hyvältä tuntui sekin.

    Oli muuten edullisia x-liten pottia Stormilla asiakasillassa.



  13. #103
    Ääni Raja-Motorille... palvelu 10+. Mitään muuta huonoa ei voi paikasta sanoa, ku että siellä käydessä tuppaa kulumaan aina hiukan enemmän aikaa ku on ollu suunnitelmissa

    Tatun-Tarviketta en voi kyllä kehua ollenkaan.. palvelu luokattoman huonoa,ylimielistä ja kaikenlisäksi on muutama huijaus tapaus tullu myös. Jos jotain hyvää pitää sanoa niin plussa naismyyjälle, joka tuntuu tietävän että millä alalla on töissä. Huoltopuoli on ollu vähän sitä sun tätä, eivät saaneet aikoinaan edes kaverin skootterista takarengasta irti, joten siinä joutu kaveri itse töihin. Omasta piikki dt:stä kasasivat koneen väärin, koneen ku polkas käyntiin, niin tuntu että hampaat tippuu suusta ku täristi niin kovasti, tasapainotusakseli oli väärin. Ja kerran kun yritin saada muistaakseni alle euron alennusta etupumppujen stefoista, niin ei onnistunu, siinä kun lähdettiin kaverin kanssa ovea päin kävelemään, niin paikan pomo tokas viellä kaverille että "annas kaverilles vähän rahaa ettei koirat kuse kintuille". Siinä tuli viimenen niitti, sen jälkeen ei ole kyseisen puljun "palvelut" kiinnostanu. Myös meidän perhe oli ollut pitkään asiakkaana.

    Ja jos tähän viellä yhden laittas joka tutulle kävi. Tyyppi oli ollu iät ja ajat tatun asiakas. Noh menipä ostamaan perämoottoria veneeseen, olivat sopineet (pomon) kanssa että kaupanpäälle tulee viellä erinlainen potkuri, kirjotettiin jopa paperi asiasta (perämoottori + potkuri). Ei siinä viellä mitään, kun potkuria mentiin hakemaan, niin vastaus oli että "siinähän on jo potkuri, niinku kauppakirjassa käy ilmi". Siihen loppui yhden pitkänajan asiakkaana olleen rahankanto kyseiseen firmaan. Ja onhan noita muitaki epäselvyyksiä ollu, mutta en jaksa niitä tarinoida..

    Mutta joo.. kukin tyylillään

    e: Nyt on pakko pyörtää puheet.. Omistajan vaihdoksen myötä tatun-tarvikkeessa homma toimii, ja hyvin



  14. #104
    Oulun uusi liike Dirtbike puuttuu myös vaihtoehdoista, siellä palvelu on huippuluokkaa.
    KTM950SE
  15. #105
    Ihan vain ajatuksena: herättääkö luottamusta, jos myyjä aikaisemmin ollut sohvamyyjänä ja nyt juuri aloittanut motoliikkeessä? Tietämys ilmeisimmin huippuluokkaa?
    Noo, jostain on aloitettava
    CBR 600 --> VTR 1000F --> GSX R 1000
    "Antaa kaikkien kukkien kukkia, myös kuukusten"
    "Rakasta, kärsi ja kaadu"
    "Minähän sanoin että mitä minä sanoin"
  16. #106
    itse olen ylivieskasta autotalo savusalolta tilannu pyöriin osat, kun meni maku kärkkäiseen joskus mopoilu vuosinu.
    SS 620i.e
  17. #107
    Lainaa (drzjar1 @ Joulu. 23 2006,17:14) kirjoitti
    Oulun uusi liike Dirtbike puuttuu myös vaihtoehdoista, siellä palvelu on huippuluokkaa.
    Kysely on vuodesta 2003 lähtien ja uusia liikkeitä puuttuu vaihtoehdoista, joten itse gallup tulokset ei pidä enään paikkaansa... Itse antaisin tänä päivänä ääneni muualle kuin mitä äänestin aikoinaan. Joissakin puljuissa on asiat muuttunut näiden vuosien aikana. Pääasiassa olen osani hommanut jostain muualta kuin Oulusta.
    ~ Tässä maailmassa on aina vaaroja niille, jotka ovat peloissaan. ~
    - Bernard Shaw
  18. #108
    EMC:ssä varaosien tilaus ja saanti kestää ja kestää, Sparewheelissa ja Stormilla saanut ihan jees palvelua mitä nyt hieman matematiikkaa vaihtorahojen kanssa joutaisivat opettelemaan Stormilla lisää Kärkkäisen liikkeissä aina kiirettä myyjillä vaikkei asiakkaita olekkaan ?? Motocafessa raahessa ehkä joskus tyrkytetään liikaa...



  19. #109
    Oulun paras on ehdottomasti SpareWheel!

    Ja myös Stormista ei ole muutakuin positiivista sanottavaa...

    Lisäksi Euro motorillakin tulee aina asioitua kun tuon hondan omistaa...

    Muille liikkeilleppä ei ole ollut tarvesta...



  20. #110
  21. #111
    Lainaa (jarim @ Kesä. 29 2007,21:00) kirjoitti
    Storm.
    Ei oikein nappaa enään ellei saa Samin kanssa asioida... sen verta monta hommaa mennyt käsille eikä sitä asiakas palvelua voi oikein kehua.
  22. #112
    Lainaa (peekoo @ Huhti. 25 2006,21:02) kirjoitti
    Lainaa kirjoitti
    Tatun Tarvike....eipä tuu mielenkään käydä siellä....
    Toivottavasti ei kuunaan tule sellaista hätää, että pitäis Tatu tarvikkeeseen mennä, varsinainen dick se tatu!
    Nyt sinne Tatun Tarvikkeeseen uskaltaa taas mennä. Sinne on tullut uutta, palvelualttiimpaa väkeä. Ostin kesällä sieltä nahkapuvun ja homma sujui hienosti. Hinnastakin kärsi jo neuvotella.
    KTM950SE
  23. #113
    Stormilla olen asioinut muutaman kerran tälle kesää ja palvelu on aina ollut huippua. Kerran menin eräänä torstai päivänä alahuuli väpättäen kerjäämään TunturiÄssän etupumppuihin stefoja, kun ne oli oksentanut mehut pihalle. Viikonloppuna pitkä reissu edessä ja mopossa huojuva * etupää. Sami otti heti asian hoitoon, Turun myymälästä löytyi kyseiset stefat ja perjantaina sain ne hakea ennen puolta päivää. Muulloinkin olen saanut huomiota, hyviä neuvoja ja rehellistä ei oota. Ei oon kera on aina tullut hyviä vinkkejä, mistä kannattaa etsiä, jos heiltä ei löydy. Kaikin puolin mukava paikka asioida. *

    Mopot on ostettu yksityisiltä tai muualta, käytettyjä kun ovat olleet, joten varsinaisista motoliikkeistä ei ole kokemusta. Varusteetkin on hommattu omia kanavia käyttäen, joten eipä voi arvostella.

    Selaisenkin huomion voisi tehdä, että Oulusta on vaikeuksia löytää ajovarusteita naiselle. Varsinkin, jos ei ole missimittainen, vaan Simo Salminen -klooni *



  24. #114
    Kyselin Euro Motor Centeriltä alkuperäisvaraosaa vanhaan puimuriini. Lähtivät "kysymään huollon pojilta" ja lupasivat soittaa. Etsivät ilmeisesti tietoa nyt vieläkin eli kuukauden perästä. Soittoa ei ole kuulunut. No...Englannista osa tuli postilaatikkooni alle neljässä vuorokaudessa eikä tarvinut kysellä huollon pojilta mitään.



    On se niiiin väärin!
  25. #115
    Onko kokemuksia LS-MOTOR liikkeen toiminnasta?
    Taitaa enemmän toimia kelkka ja mönkkäri puolella mutta muutama motskari näyttäisi myös olevan myynnissä ja olisi yksi kiikarissa.
    To be or not to be?
  26. #116
    EMC Nopea ja mukava palvelu
    Sitten kun kasvan isoksi hankin elämän *Eiku Pappa tunturin
  27. #117
    Paras liike Oulun seutuvilla on RM.Heino. On tosin jonkunverran kaupungin eteläpuolella mutta voisivat tehdä kaikki kauppiaat sieltä opintomatkan.
    Jahtasin Oulusta ketjuja ja rattaita kesken reissun ja tuli käytyä jokaisessa puljussa.
    Nopeammin sain postissa Tampereelta.
  28. #118
    Lainaa (rellonen @ Tammi. 23 2008,17:30) kirjoitti
    Paras liike Oulun seutuvilla on RM.Heino. On tosin jonkunverran kaupungin eteläpuolella mutta voisivat tehdä kaikki kauppiaat sieltä opintomatkan.
    *Jahtasin Oulusta ketjuja ja rattaita kesken reissun ja tuli käytyä jokaisessa puljussa.
    Nopeammin sain postissa Tampereelta.
    Heh, tylyä palautetta Onhan tuo hieman Oulun eteläpuolella, mutta kun Kusti polkee niin posti kulkee.
    "Hidas mutta kankee"
  29. #119
    Juu.. en mä mitään traumaa siitä saanut mutta kun merkkiliikkeestä ei löydy tuollaisia osia ollaan aika heikoilla jäillä. Siellä kausi on muutenkin lyhyempi ja jos se kuluu vitjojen odotteluun ei ole ihme jos ei maine kohene. Ihan ok myyjiä oli kyllä parissakin liikkeessä.
  30.  
  31. #120
    Vaihtelee... kyllähän se on niin että se myyjä tekee sen liikkeen hyväksi tai huonoksi. Silloin kun kaveri tietää mistä puhuu eikä ala satuilemaan niin yleensä homma toimii !
    -- PV50 ... GSX-R : 1983... 2006 --
Sivu: 4 / 7:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 23456 ... ViimeinenViimeinen