Katso nestykset tulokset: Gallup, Oulun seudun moottoripyr liikkeist - Anna nesi mielestsi parhaalle...

nestjt
456. Et voi nest tss kyselyss
  • Euro Motor Center

112 24,56%
  • Hirvonen Taisto Oy

17 3,73%
  • J. Krkkinen, Oulu,

11 2,41%
  • J. Krkkinen, Ylivieska

15 3,29%
  • Motokeskus, Vojakkala

11 2,41%
  • Motorman

114 25,00%
  • Raahen Motocafe

23 5,04%
  • Tatun Tarvike, Tornio

15 3,29%
  • Spare Wheel

86 18,86%
  • Muu, Mik?

52 11,40%
Sivu: 1 / 7:sta 123 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 1:st 30:een 184:sta
    Mik liike on mielestnne paras Oulun seudulla?

Olen laittanut liikkeit vhn kauempaakin, jos sattuisi olemaan joku erityisen hyv liike ...edes lhi ympristss.

Vinkkej voi antaa mys henkiltasolla, jos on tiedossa hyv myyj, joka osaa hommansa.
    Erityisesti olen kiinnostunut kommenteista hyvist liikkeist,
    koska kokemukseni Oulun seudun MP-liikkeist ovat enemmn negatiivis svytteisi.

Ilmoitella voi mys muista MP alan liikkeist, jotka eivt mahtuneet listalle. Esim kommentteja Eximakesta tai Hoversportista.
    SL125, CB500Four, CX500, K75RT, K1100LT, K1100LT, NX250, K1200LT, F650GS, K1100LT, 1200LT, nykyinen GL1800
    Euromotor centerill min sain ihan OK:ta palvelua.

Saapa nhd laittaako kukaan noitten krkkisten kohdalle pallukkaa? min en ainakaan laita, kun vihdoin ja viimein sain kaikki kauppaan kuuluvat kamat sielt
    No pain no gain.
    Euro motor centeriss on ihan hyv palvelu ja osatkin tulee tilaamalla ihan kohtuu ajassa, viel kun ne ijt osaisivat kytt niit tietokoneita siin ylkassalla niin ei menis niin pitk aikaa odottaessa. Uus puoti muutenkin ihan kiva.

T.Hirvonen, mukavat myyjt, osat tuntuu vlill vhn ketvn ja voisivat soittaa kun osat ovat tulleet. Mys jlkitoimituksen osat pit ite kyd kysymss kun eivt viiti ilmottaa. Huolto vituttaa vielkin...

Motorman, harrikkamiesten p-paikka, vanha ij ryyst aina kahvia, ihan hyv palvelu tietyill myyjill. Takin ja kengt oon ostanut sielt.
    Tuli annettua ni Euro Motor Centerille. Aina on homma toiminut, eik mitn moitittavaa ole.

Motormanille voisi antaa vaikka miinuspallukan... Ikv kyll paikka on ainoa Kawaliike Oulussa. Jos seuraava pyr on Kawa, niin se pitnee hakea muualta.
    Suzuki Bandit 1200T -97
    KTM 690 Enduro R -15
    Ex: Suzuki GSX 1100 T (-89), Yamaha YZ 450 F (-08), KTM 640 LC4 Supermoto -03, Suzuki Bandit 1200N -05, Kawasaki ZZR 1100 -97, Kawasaki GPX 750R -89, Kawasaki KX 125 -90, Yamaha YZ 80 -89, Helkama Raisu -??
    Jaa mulle on tullut aina ihan hyv palvelua Moottorimiehelt. Viime viikolla piano oli korjauksessa siell ja homma hoitui hyvin (mit nyt piti joitakin odottamattomia osia odottaa 2 piv. Muuten homma hoitui, kaffeet tarjoiltiin takahuoneessa odotellessa mopon valmistumista ja toivotettiin koe-ajamaan Aprilia Tuonoa kuhan saavat kilpiin.
    Lainaa (JP_445 @ Touko. 19 2003,11:03) kirjoitti
    Jaa mulle on tullut aina ihan hyv palvelua Moottorimiehelt. Viime viikolla piano oli korjauksessa siell ja homma hoitui hyvin (mit nyt piti joitakin odottamattomia osia odottaa 2 piv. Muuten homma hoitui, kaffeet tarjoiltiin takahuoneessa odotellessa mopon valmistumista ja toivotettiin koe-ajamaan Aprilia Tuonoa kuhan saavat kilpiin.
    Ehk s nytt harlikkamiehelt?
    Suzuki Bandit 1200T -97
    KTM 690 Enduro R -15
    Ex: Suzuki GSX 1100 T (-89), Yamaha YZ 450 F (-08), KTM 640 LC4 Supermoto -03, Suzuki Bandit 1200N -05, Kawasaki ZZR 1100 -97, Kawasaki GPX 750R -89, Kawasaki KX 125 -90, Yamaha YZ 80 -89, Helkama Raisu -??
    EuroMotorCenterist hyv puhelinpalvelua...Jarrukahvaa tilatessa myyj kuvaili kahvan minulle..., tm on pitk ja kapea..ja sitten kummastakin pst kuuluikin naurua...mutta kahva oli sopiva ja palvelu nopeaa..ei siis valittamista thn asti.
    Tatun tarvike on sikamaisen kallis mutta varusteita myyv nuori nainen on hyv ja osaava myyj.Npprsti laittoi Nolaniin tummemman visiirin ja opasti miten sen itsekin teen..Siis plus pisteit.
    Vauhtikampe Rovaniemell ei vakuuta.Soitin ja kysyin stvtk venttiilit ja tarkistavat kaareiden ilmavirtauksen..Kerroin minklainen kone ja ett stn ei prikkoja tarvita.Kun kysyin hintaa, ei osattu antaa edes karkeaa arviota.Kyselin sitten kuinka kauan ty mahdollisesti kest jolloinka myyj neuvotteli asentajan kanssa ja kummallakaan ei ollut harmainta aavistusta..Taidanpa vied Ellun sinne vain httilassa.Tuli tunne ettei kumpikaan pojista paljon pyrist tiennyt..No, uusiahan on helppo myyd...
    EMC:lle annoin neni.
    Alakerrassa oikein mukavaa porukkaa verrattuna ylkerrassa oleviin paskaa syneisiin myyjiin.
    Ainut huonopuoli EMC:ss on, ett siell on aina kydessni pitkt jonot. Sinne saisi tuoda pari lis sohvaa ja antaa heti ovella jonotus numero jolloin asiointi olisi hieman helpompaa *
    Nyt tosin olen odotellut vilkkuja jo 2 viikkoa, ett saa nhr milloin tulee vai tuleeko ollenkaan. Pitnee taas kohta tehd visiitti sinne.

On tuo Motor Man:kin ihan asiallinen paikka. Suurin osa myyjist mukavia.

EDIT: Niin ja tuosta Oulun Krkkisest ei ole kyll minulla mitn hyv sanottavaa. Enp siell ole saanut minknlaista palvelua. Sielt en en kyll osta mitn, jos ei ihan hengenht ole.

<p><strong>Triumph Speedtriple</strong></p>
    Hirvonen sai neni. Tosin thn menness kokemus rajoittuu pyrn osto/vaihtotapahtumaan, joka sujui siin mrin mallikkaasti, ettei moitteelle ole sijaa. Nyt seuraavaksi pyr pitisi tietysti huoltaa (ensihuolto) ja olenkin tss koettanut metsst tietoa Hirvosen huoltopuolesta. Jos jollain on kokemuksia, niin kertokaa ihmeess...ennenkuin on liian myhist. Joku tll jo taisikin ilmaista mielipiteens tyyliin: "V***ttaa vielkin". Siit on hyv lhte liikkeelle... *
    Motormannilla minua on palveltu ainakin hyvin ja osat on tullut kohtuuajassa.
    Tosin kuin Euromotor centerill, palvelu on nihke ja jotenkin vaivaantunutta.
    En kai ole tarpeeksi rikkaan nkinen, enk aja upouudella mopolla ja ole aina valmis maksamaan itseni kipeksi siit vain.
    Pienest tinkimisest vedetn herne nenuun hyvin usein, vltn paikkaa kuin ruttoa, kuten mys krkkist
    Die, spamming faget.
    Meinaatko ettei EMCll voi tinki?
    Mulla onnistunu tinkiminen joka ostokerralla, isommissa ja
    pienemmiss tinkimisiss

Eilen en ostanu mitn mut mielestni sain loistavaa palvelua

Motormanilla sattuu harvoin asia palvelua.
    Ilmeisesti kaikki on prstst kiinni
    F042, M944S.i.e, 250SX-F
    Lainaa (samppavain @ Kes. 03 2003,15:22) kirjoitti
    Ilmeisesti kaikki on prstst kiinni
    Noin meinaa olla meiklisen kohdalla Motormanilla ja mys EMC:ll.
    Mutta viimeksi asioinkin polkupyrll. Siit varmaankin nuiva palvelu.
    -Menevn miehen tuntee siit, ett hnell on kivekset perkkin.-
    Jrken kaikki mit olen motormanilta tilannut on joko vr tai sitten loppunut kokonaan. Kumma homma ett EMC saa kuitenkin oikeat osat hankittua. SpareWheelista taas sain ajokampetta tosi halvalla ja palvelu oli hyv. *
    ZX-9R 2002
    Yamaha YZ 250 2001

" R.I.P. Dimebag 1966-2004 "
    suzukigirl:n avatar
    Liittyi May 2003
    Vaala, Oulujrven kuppeessa...
    * * SPARE WHEEL * * *

olipa liike hakusessa ku harhailin kasarmi alueella.....eihn se ollu siellpinkn en......

menin eilen ostaan taka kumii tzr:n ja sanoin pojille ett laskevat sellaset alennukset ettei tarvi en muihin liikkeisiin menn...ei tarvi muute menn en ku pakosta muille (oli yli 10€ halvempi ku orggi hinta)

ja tnn meni jo uutta tilausta, jos hoituu hyvin ni vakkari asiakkaita ollaan

Suzuki RF600 -96
    (Suzuki GS500EZ -82)
    Yamaha PW50

PITSI PINTAAN SISKOT!! ;)
    Naisellisia kokemuksia mp- liikkeist:
    - EMC:n isnt vei tutustuun keittiliike- kierroksella.
    Myyji liikkess 3 kpl. Kokeilin mulle sopivaa mp:t.Phkiltiin saako stongaa siirretty, satulaa madallettua ja jne, ei myyjt lotkauttaneet korvaansa. Sitten tutustuun kyprvalikoimiin, ei edellen tapahtunut myyjiss liikett. Sen jlkeen metsstn hanskoja, arvatkaa saatiinko apua edes kysymll, lytyisk kokoja..Pyrittiin liikkeess viel 1/2 tuntia.Lhtiessni huikkasin "kiitos ja hei". Ei edellnkn vastausta..Toiste ei tarvi mua sinne saada...
    - Motormanilta pari piv myhemmin aivan eri tason palvelua.Asiakkaista huolehditaan rennolla tunnelmalla..Kuten esim. R.M.Heinolla Tampereella.
    And again Im running around, too..
    Buutseja yms. oon ostanut Motormanilta, ja erinomainen palvelu.

Toisin kuin tss toisessa puuhastelufirmassa, EMC:ss. Joka kerta kun olisin sielt jotain tarvinnut on:

a) saanut odotella ajotakki pll hikoillen vhintn 20 min.
    b) saanut eioota
    c) henkilkunta sekoillut mikrofilmiens kanssa ikuisuuden

Lisksi naurattaa tuo vaihtopyrvalikoima: ikivanhoja CBX:i, ruosteisia TransAlppeja, 100 000 ajettuja XJ:t yms.romuja n.5000 euron kypn hintaan.

Hondan kulutusosia tuleekin tilailtua netin kautta. Paha tll pohjoisessa, kun ei oikein ole kovin lhell isoja kaupunkeja miss voisi asioida, ts. olisi vaihtoehtoja tllaisille ns.merkkiliikkeille.
    Spare Wheeliss olen viime aikoina asioinut. Tilatut tavarat ovat tulleet parissa pivss, jopa seuraavaksi pivksi! Palvelu pelaa.
    Suskan alkuperiset Hirvoselta, palvelu parantunut viime aikoina.
    EMC:st ei huvita, jonotusta ja kallista.
    Motormania ei jotenkin paljon tule kytetty, en tied miksi.

Pisteet Sparelle!
    Old Suzuki never dies, it just looks that way.
    Spare Wheel on meiklisen mielest selkesti asiallisin mopotarvikekauppa. Yksikn tilaamani osa ei ole viipynyt matkalla vuorokautta kauempaa. Kertaakaan ei ole vr osaa tullut. Palvelu on kohdallaan, eik tartte jonotella. EMC:ll on niit jonoja jo senkin vuoksi, ett ihmiset palauttelee niit oikeiden osien sijasta toimettuja vri osia... ;) Asiasta on meinaan useita omakohtaisia kokemuksia, mutta se oli Hondan aikaan se.
    Hirvonen on tosiaan petrannut. Mopo kvi huollossa ja ilmeisesti se oli tehty kunnialla, koska mopo on pelannut moitteitta ja muutenkaan ei ollut huomattamista. Varaosia en ole viel Hirvoselta tilannut, kun ei ole ollut tarvis. Tosin bandiittiin voisi laittaa suizan alkuperisen bug spoilerin ja siinp sen sitten nkisi... Palvelukin on aina pelannut. Porukkaahan siell on usein melko riskisti mutta eip ihme, kun siell tehdn mopokaupan lisksi paljon muutakin pisnist.
    Vara renkaassa oli hyv palvelua. Poikettiin Jullen kanssa katsomassa pojalle nahkoja ja siihen kyseiseen takkiin ei ollut passeleita housuja paikalla niinp lupasivat tilata se sinne jotta voi sovitella, kyselivt koon ja kaikki valmiiksi kuntoon. Nyt pitnee kattella ainakin ajokamppeiden ostoa sielt. Muuten vien rahani edelleen Moottorimiehelle.
    Tulipa taas kyty Motormanilla. Kerta kerran jlkeen vaan tulee karttavampi fiilis ko. kaupan suhteen. Tllkertaa tutkiskelin ajovarusteita ja olisin saattanut jopa ostaakin jos joku olisi halunnut myyd..

Noh, onneksi kaupungissa on muitakin liikkeit, mihin voi rahansa vied ja saa jopa ehk palveluakin kaupanplle.

-Mikko
    BMW R1150GSA
    Yksi ni Moottorimiehelle. Hyv palvelua olen saanut niin Motor-Manilta, EMC:lt kuin Varapyrst... loput tuleekin sitten jossain takana.
    EMC:n kellarissa oleva jono on aika tuskaa, mutta palikoita lytyi hyllyst ja ylkerran jannu laski rensseleihin valmiiksi kunnon alennukset. Varapyrst saa melkein mit vain ylihuomiseksi, mutta Motor-Manilla on tullut asioitua eniten, ehk siksi kun jamahalla ajelen.
    Katotaan nyt kenell menee reisille ensimmisen.
    Pisteet laski EMC:lta, kaaduin Bemarilla. Heilt meni melkein kaksi viikkoa pyrn arviointiin ja sekin tehtiin vasta sitten kun menin paikan plle odottelemaan. Seuraavana pivn mainitsi, ett pari tuntia oli hommassa mennyt, tosi vaikeeta.

Kaadoin pyrni uudelleen pari viikon pst (ei kiitos kuittailua, vielkin arka aihe) kolari oli lhes samanlainen.
    Soitin Mototripiin kysykseni katteen vri, koodin perusteella.
    Kaveri kertoi samalla kaikkien korjattavien osien hinnat 15 minuutissa. Olin ihan ymmllni!?! Jos oisin vienyt pyrn arvioitavaksi EMC:lle olisi edess ollut taas kahden viikon odotus. ... osaamisessa on eroja.
    SL125, CB500Four, CX500, K75RT, K1100LT, K1100LT, NX250, K1200LT, F650GS, K1100LT, 1200LT, nykyinen GL1800
    Ku ei oman paikkakunnan kauppa ollu saanu yhtn nt, pitihn mun sit nest .
    kaupahan nykyn perustuu voimakaasti palveluun. Ne jotka ei palvelua kaipaa tilaa netist. Nin ainakin itse. Kun siis menen liikeeseen odotan ett minua palvellaan tai saan tarvittavia neuvoja.

Siksip neni Raahen MotoCafelle. Tuonne viitsii menn toistekkin ja saa apua tarpeeseen.

EMC:lle en mene vaikka ksiraudoissa vietisiin. Samoiten Motorman:lle - ei kiitos. Nist on eriniset tarinat kaveripiirist.

SpareWheelsilt ei ole kokemusta joten siit ei sen enemp. Kuulemma pyrittvt kumit vanteille halvalla.

Saapa nhd milloin oikeasti alkaa viikate viuhumaan noiden paksaa palvelevien firmojen yll. Luulisi ett niit kiinnostaa se ett asiakas tulee toistekkin. Monella muulla alalla tm ollaan jo huomattu - pyr busineksessa vaan amatrit rehottaa.

Yksi palvelun merkki on se kun menee hakemaan jotain erikoisempaa osaa pyrn. Jos ei ole runko numeroa niin ei edes viitsit vaivautua. Itse yritin hakea puslaa pyrni taka vanteelle. Vaihdoin ns toisen merkkisest pyrst levemmn vanteen. Vaikka kiikutin vanteen liikkeeseen niin ei vaan puslaa ruettu etsimn. Vanteen in ja pyrmallinkin tiesin, mutta kun ei. Ei amatrit osaa katsoa kuin luettelosta ja sekin homma monessa liikkeess ontuu. No loppujen lopuksi sain puslat, mutta nekin romikselta. Siell tunnuttiin tievn mist on kyse kun vain lhetti kuvat.

Eli netin kautta hoidin senkin puslakaupan.
    --JaSa
    TFM
    Valkkari / Tunned by TT-motorsport / 350++km/h
    BUSANISTIT +200 MPH CLUB FINLAND
    Lainaa (rosmo @ Kes. 03 2003,01:01) kirjoitti
    olenkin tss koettanut metsst tietoa Hirvosen huoltopuolesta. Jos jollain on kokemuksia, niin kertokaa ihmeess...ennenkuin on liian myhist.
    Kaveri vei oliko se vuosi sitten toukokuussa kamppeen korjattavaksi Hirvoselle. OK, ruuhkia luonnollisesti oli, mutta kyll 5 viikkoa huollossa oli kohtuutonta. Vika oli shkpuolella ja oli pakko jo uskoa, ettei homma natsannu. Seuraavalla kerralla kun vastaavia ongelmia tuli, oli Krkkisen huollon vuoro kokeilla ja sillon homma toimi. Krkkiksen huoltomies oli sit mielt, ettei eka huoltokeikka ollut lytnyt vian perimmist syyt (ehk nin, tied sitten...)
    Spare Wheeliss on ollu erittin hyv palvelu joka kerta kun olen siell kyny. Pit yritt sponssata poikia, kun ovat tuolle alalle lhteneet. Tilasin pyrn telineet ja toimitus oli nopea ja hinta kohillaan(piti alunperin tilata .orgista. sori Italowesternille, kun juoksutin turhaan).
    edelleenkin kes odotellessa
    Tulipa sitten tilattua uusi pyr Ylivieskan krkkiselt ja tytynee sit vastapainoksi hieman kehua sit. Kaupan teko onnistu loistavasti. Kaupat hoitui puhelimitse loistavasti kun taas muutamassa muussa paikassa ei ollut kiinnostusta myyd edes moisella tavalla.

Sinns jin vain ihmettelemn ett miksi minun olisi pitnyt menn edes paikanplle keskusteleen kun kyseist pyr ei ole viel kelln edes esitteill?!!?
    "Screw you guys! I'm going home!" - Eric Cartman
    Jlleen kerran kehuja Spare Wheelsiin.Palvelu oli hyv.
    Jatkakaa pojat samaan malliin!!!!
    Joulu viikon maanantaina tilasin Spare Wheelist jarruletkut ja ylltys ylltys seuraavana pivn viesti "tilaamanne tavarat ovat noudettavissa". Siis nyt oli kyse Joulu viikosta... Pojat tekee tosissaan hommia siell..
  30.  
    En nestnyt viel mitn, mutta tss muutama kokemus:

- Spare wheel : hyv palvelu, ostettiin miehen kanssa molemmille ajotakit sielt, vaikka ei oikeasti edes ollut rahaa, mutta kun se palvelu *

- Motorman : olen kynyt liikkeess varmaan lhes kymmenen kertaa, enk ole tainut kertaakaan saada palvelua, en vaikka olen istuskellut pyrien pll sen nkisen, ett saattaisin vaikka ostaakin. Ollaan ostettu ajokengt motormanilta, mutta silloinkaan ei saatu palvelua, onneksi tiedettiin itse, mit haluttiin. Kyprnkin ostin joskus vuonna kivi ja kirves, silloin joku myyj kvi muutaman minuutin nyttmss, ett mist malleista heill oli mun kokoa viel jljell, mutta sen tarkemmin ei kypri esitellyt. Lysinp kuitenkin omani sielt noin puolen tunnin sovittelun jlkeen. Kokonaisuudessaan hieman negatiivinen mielikuva.

- Krkkinen Oulu : en ole tainut koskaan saada palvelua, kerran olen katsellut sielt ajokamppeita ja pyri useampaankin otteeseen, eivt ilmeisesti ole halukkaita myymn (ehk nytn niin kyhlt, ett ovat ptelleet, ettei mulla olis kuitenkaan rahaa ostaa *) *
    2008 -> CBR 600
    2004 - 2008 ZZR 250
Sivu: 1 / 7:sta 123 ... ViimeinenViimeinen