Tulokset 1:stä 6:een 6:sta
    Viime kesänä alkoi kytkin hieman lipsutella, käytännössä vasta ihan kovimmilla kierroksilla ja 1. / 2. vaihteilla vedätettäessä.

Piisaako vaihtaa kytkinlevyt ja jouset vai olisiko syytä vaihtaa myös teräslevyt?

Mittarissa n. 56tkm, enkä usko että kytkimelle on tähän asti tehty mitään..
    Viimeksi muokannut: Zuba; 03.12.2012 klo 19:29.
    Honda GL1800 -06
    Vanhat: VF750C, GL1500C
    Jos ne on sinistyneet ja/tai kierot, sitten kannattanee vaihtaa. Korjaamokirjassa on yleensä speksit noillekin, ainakin kieroudelle.
    Honda VF1000F2 -85
    Honda VF1100S -85
    Aprilia RST Futura -01
    ^
    Jos et oo kovin luistatellu, niin voi olla että pelkillä massalevyillä pääsee...
    Tosin, samakai se on laittaa kerralla uutta sinee, kun sen aukoo.
    Kopan tiivaria voi kattella stormilta, merkkiliike ei voinu auttaa, olis pitäny tilata koko tiivarikasa.
    Voit tehä ittekki sen, käytä 05-08 paperia.

Paa samalla uudet jouset, standardit riittää...

Samalla kurkkaa se starttikello, pura ja putsaa se, samoin tarkasta toiminta. Se menee samalla ja aikaa menee noin tupakanverta.
    Starttikellon pultit sitte liimalla kiinni oikeaan kireyteen.
    Muutenki käytä momenttiavainta, ei se väärin oo... Etkä hukkaa koneen poskessa olevaa liukulaakeria/tukiholkkia.
    Se oli jo rikki...
    Jos on tarvetta massalevyille, niin minulla olisi yhdet uudet myytävänä:
    http://www.huuto.net/kohteet/kytkinl...umph/246551852
    Lainaa l150040 kirjoitti Katso viesti
    Jos on tarvetta massalevyille, niin minulla olisi yhdet uudet myytävänä:
    http://www.huuto.net/kohteet/kytkinl...umph/246551852
    Oliko nuo levyt minkä merkkiset?

Kiitos vastauksista, täytyy joku viikonloppu vääntäytyä tallille ja ropata kylki auki ja tarkistaa tilanne.
    Honda GL1800 -06
    Vanhat: VF750C, GL1500C
  6.  
    En muista levyjen merkkiä, koska ehdin heittää pakkauksen menemään. Olivat sellaisessa läpinäkyvässä muovisessa umpipakkauksessa, joka tuhoutuu avatessa. Minulla on kuitenkin sellainen mielikuva, että levyt olisivat olleet japanilaiset, mutta tästä en ole varma. Levyt ovat kuitenkin täysin käyttämättömät, koska omassa pyörässä vika ei ollut levyissä vaan jousissa.