Tulokset 1:stä 10:een 10:sta
  1. #1
    ihmetyttää kun +15 lämpömittari ei nouse kuin nippanappa asteikon alareunaan, +25 helteilläkään nousee ainoastaan muutaman millin asteikon alareunan päälle. Termari on ok.
    onko tässä mallissa (-92 1100) laiskanpuoleinen mittari tai liian tehokas jäähdytys?
    mites muilla lämpenee?
  2. #2
    Mitenhän tuo oli..
    Taitaa mittarin neula pysytettä siinä reilun kolmasosan verran nousussa normaaliajossa.
    Vähän laiskalta kuulostaa tuo sinun mittarin neula.
  3. #3
    Äläpäs huolestu. Samallalailla toimii mulla ja muistaakseni kawabata kertoillu samaa. Ei se nouse vauhdissa juuri mihinkään, mutta käytäpä hetki paikoillaan ni alkaa flektii huudella. Varsinkin ruuhkaryöminnässä kuumana kesäpäivänä niin johan toimii.
  4. #4
    sama juttu mulla...ajossa viisari nousee just sen verran että huomaa,mutta kaupunki köröttelyssä nousee nopeesti puoleenväliin ja puhallin rupee puhaltaan.
  5. #5
    Tää ihmettely ei ota loppuakseen eli luin mp foorumista että zetorissa on KAKSI öljyn tyhjennysproppua!
    Oon vaan kiltisti tyhjentänyt öljyt ja vaihtanut suodattimen sekä lyöny 3.5 litraa öljyä sisään.
    pitäisiköhän käydä alfamerin sivuilla tilausmielessä....
  6. #6
    Piti ihan seurata ajaessa.
    Eipä tuo minunkaan viisari näytä oleva paljoa viriilimpi.
    Käy ajaessa noin kolmanneksen ylöspäin mutta enimmäkseen on siinä "normaalialueen" alalaidassa.
    Mittaristo hieman poikkeaa 90-92 mallissa verrattuna tuohon mun -01 malliin.

    Öljynvaihdossa olen itsekkin avannut vain sen alimmaisen propun.
  7. #7
    Nippanappa nousee normaalialueelle maantienopeuksissa. Näin myös heinäkuun helteillä. Kaupungissa pyöriminen taas saa flektiinkin joskus eloa. Täysin normaalia Kawa-toimintaa...
    Moottoripyöräily on edullinen ja antoisa harrastus.
  8. #8
    eipä kannata hermostua pistä mopos käymään tyhjäkäynnillä pitäis jossain vaiheessa lämmöt nousta sinne missä termostaati aukee ja flekti lähtee huutaanja siitä lämmöt putoon jos ei näin tapahdu niin sitten on jossain vikaa(ei näillä leveysasteilla lämmöt paljon nouse paitsi liikevaloissa pyörällä ja kuskilla kesällä)
    1100 ajelen ja 1000 muistelen
  9. #9
    ihan normaalia käyttäytymistä toi on! Mulla on tossa -93:ssa ihan sama juttu näillä keleillä ajellessa, eli ei paljoa tappi nouse...( ) mutta kyllä kesähelteellä keskustassa ajaessa flekti huutaa ja mittari nousee!!

    sitten siitä öljyproppu asiasta niin riittää kun käytät sitä toista, eli sitä takimmaista. Öljynsuodatin kannattaa muuten muistaa kanssa vaihtaa samalla koska sen on tosi helppo operaatio, eikä maksa paljoa - esim. Allrightissa 5.20e
    aina noit menee...noit menee aina.
  10.  
  11. #10
    Ei oo kokemuksia zz-r:stä, mutta ei mun zx-9r:n lämpömittarin neula nouse paljoo alarajaa ylemmäs. Helteistä tai kaupunkiajelusta ei ole vielä perstuntumaa...

    Eli kai toi normaalia on.