Tulokset 1:stä 7:een 7:sta
  1. #1
    Nyt ei saa nauraa...
    Siis oikeasti, mitä tarkoittaa tuo Fireblade cebareissa?

    Mulla on -87 600cc Saksasta uitettu cebari ja siinä on fireblade tarrat kyljissä. Ne tuskin ovat alkuperäiset, koska pyörä on maalattu jälkikäteen. Mutta voiko se olla Fireblade vai otanko tarrat pois. Tosin ne kyllä sopii kokonaisuuteen hyvin...

    Valaiskaa minua!
    Misteepä sen tietää mihinkä pystyy ennen kun kokkeiloo.
  2. #2
    Eikös toi oo suoraan käännettynä "tuliterä".... *
    Fireblade on CBR 900:n lisänimi (tms?)
    Honda on antanut kaikille malleilleen tollasen "komeen" nimityksen. VTR 1000 Firestorm jne.....
    Esim. kuten Nissan Primera "Fantasy"
    *Mielipiteeni on voinut muuttua, mutta ei se tosiasia, että olen oikeassa*
    *Jättäydy ajoissa jälkeen, niin sinulle jää enemmän aikaa ottaa muut kiinni*
  3. #3
    Lainaa (ZX12R @ Touko. 08 2003,20:47) kirjoitti
    Eikös toi oo suoraan käännettynä "tuliterä".... *
    Fireblade on CBR 900:n lisänimi (tms?)
    Eli voiko 600 olla Fireblade..?
    Mun pyörässähän ei missään ole merkintää kuutioista. Joten sehän vois mennä täysillä 900:sta
    Misteepä sen tietää mihinkä pystyy ennen kun kokkeiloo.
  4. #4
    No, ei kait virallisesti, mut jos tekstit on hyvän näköiset niin anna olla vaan paikallaan muitten kiusaks.... *
    Tosin kyllä Honda "asiantuntija" erottaa ko. mopot toisistaan ja muistaakseni 9satku tuli vasta -92 markkinoille....

    Toisaalta, Bikessä oli kerran juttu kun kaveri oli laittanut 900:n koneen 600:en, joten voihan se sitten olla FB *
    *Mielipiteeni on voinut muuttua, mutta ei se tosiasia, että olen oikeassa*
    *Jättäydy ajoissa jälkeen, niin sinulle jää enemmän aikaa ottaa muut kiinni*
  5. #5
    Lainaa (ZX12R @ Touko. 08 2003,20:59) kirjoitti
    No, ei kait virallisesti, mut jos tekstit on hyvän näköiset niin anna olla vaan paikallaan muitten kiusaks.... *
    Tosin kyllä Honda "asiantuntija" erottaa ko. mopot toisistaan ja muistaakseni 9satku tuli vasta -92 markkinoille....
    Jee, kiitos tuesta!! Tarrat pysyy.
    Itseasiassa olen ihmetellytkin, ettei kukaan ole koskaan kommentoinut tarroista (paitsi Madmax). Siksi olenkin olettanut, että ne kuuluukin siihen.
    Misteepä sen tietää mihinkä pystyy ennen kun kokkeiloo.
  6. #6
    Juu, ja ne jotka kommentoi ovat vaan kateellisia..... * *
    *Mielipiteeni on voinut muuttua, mutta ei se tosiasia, että olen oikeassa*
    *Jättäydy ajoissa jälkeen, niin sinulle jää enemmän aikaa ottaa muut kiinni*
  7.  
  8. #7
    FireBlade on CBR900RR lisänimi ja sitä ei ole kuussatasissa.
    Mutta itsekkin laitan kuussataseen cebariini 900 kuutiosen RR-teippaukset
    I feel the need - the need for speed!
    F.H.O.C