Tulokset 1:stä 15:een 15:sta
  1. #1
    jep kuka omistaa jo paljon kehutun gixxerin? ottaa pannuun ku ei oo vielää saanu sitä...siis mallia 2003. kuume aikas hemmetin kova!!!!
  2. #2
    Tänään vilahti Kotkassa yks. Kuola valuu vieläkin.
  3. #3
    mul on 03 gixeri ja keula on kevyt...SUOSITTELEN!!!
  4. #4
    kisakuskit sano et sillä ei tee mitää ja se on vaa POSEReita
    varten ja että yamaha on ainoa oikea moottoripyörien
    valmistaja!
    tos pöydällä on purkki mis lukee HAISTA P###A >ota siitä!
  5. #5
    Jeps kävin koeajopäivillä ja heitin reilun lenkin, itse en pitänyt pyörää kovinkaan hääppösenä.
    Se mikä ulkomuodossa häiritsee on tuo uusi etuvalo joka on liian hajabusamainen...
    Tehoja pyörässä on järkyttävä määrä painoonsa nähden joten tosi mukava leikkikalu mutta eipä ketään ole kyytiin ottamista ainakaan jos toisen takamusta arvostaa (tosin RR pyörä nyt ei tätä varten olekkaan keksitty).
    Koneesta n muuten tiedä oikein mitään mutta eipä niistä ole pahaakaan kuulunut joten eiköhän ne kasassa pysy.
    Ns125R -> CBR1000F -> XX -> 1000RR -> GSX1400 -> Gen2 Busa -> S1000RR -> K9 Gixxer
  6. #6
    Eipä teidän tarvii mun keulavalaistusta(joka on helvetin tehokas!)katella,ku Yamaha kuskit ja muutkin alitehoisen pyörän omistajat joutuvat tuijottaa Suzukin hienoa takavaloa!!!Mun kyytiin ei amatsonit tuu ja niillä jotka mun kyytiin pääsee on senverran hyvä perse,ettei se heti puudu!!!NIIN...mikäs pyörä voitti viimeisimmän Biken sporttipyörä testin,jossa oli vastakkain SUZUKI GSX-R 1000,rykkönen,blade ja 9r kawa???No tietenki SUZUKI!!!Kone sai täydet 10 pistettä joka osa alueelta ja käytännössä sen todellakin huomaa!!!Tota vertailua ei oo tehty nakkikioski jonossa...eikä uudenkarhea prätkä edes toimi niin pehmeesti,ku kunnolla sisäänajettu..
  7. #7
  8. #8
    koeajoin myös uuden suzukin,en itse henkilökohtaisesti tykännyt,2002 malli ulkomuodoltaan parempi,heppoinen kuin 125 gamma,pelkkään rataajoon,en siis vaihtaisi zx12r kawaani siihen kovin helposti jossa onneksi täs uudessa mallissa mennään eteempäin ulkomuodon kehittämisessä päinvastoin kuin suzukit
  9. #9
    Lainaa (Guest @ Kesä. 12 2003,11:15) kirjoitti
    koeajoin myös uuden suzukin,en itse henkilökohtaisesti tykännyt,2002 malli ulkomuodoltaan parempi,heppoinen kuin 125 gamma,pelkkään rataajoon,en siis vaihtaisi zx12r kawaani siihen kovin helposti jossa onneksi täs uudessa mallissa mennään eteempäin ulkomuodon kehittämisessä päinvastoin kuin suzukit
    Happamia, sanoi kettu pihlajanmarjoista....................
    H-D Sportster Bobber kyhäelmä, enemmän säätöä vähemmän ajoa
  10. #10
    No eihän näitä kaikki saakkaan, edes rahalla...Ensimmäinen 1000 kilsaa takana ja ei voi muuta sanoo kun ketterä ja pirun tehokas, täytyy malttaa toi sisäänajo tehdä kunnolla, niin sitten.... Ainoo pyörä joka pääsee edes lähelle näitä ominaisuuksia on toinen Gixxeri. * *
  11. #11
    Kävinpä sitten koeajamassa em. mopon.

    Voin vain sanoa että onpas ajoneuvo mitä tosiaankin pitää kutsua mopoksi

    Kyllä on semmonen peli ettei paremmasta väliä.. hurjaa kyytiä antaa, mutta onpas ketterä ajaa. Oma yzr 750 tuntui sen jälkeen lähinnä taisteluvaunulta, ainakin painonsa puolesta.

    Mä tahtoo kanssa tämmöisen.. ei vain ole rahaa

    Hieno pyörä ei voi muuta sanoa

    Serkkupoika ajeli sillä vuorokauden 'koeajoa' ja viestitteli yöllä että kelas aika nopsaa mittariin 295 ja vielä ois ollu vähän varaakin

    Onnea vaan kyseisen mopedin omistajille hienosta valinnasta !!

    -E

    Niin ja hyvää juhannusta kaikille
    Todellisuus on viinan puutteen luoma illuusio !
    http://www.ekinet.com/
  12. #12
    kävin heittämässä reilumman lenkin kurvipätkiä ja kyllä tarvii sanoa että sv:llä kovana pitämäni vauhti tuntui olevan kilogikserillä sunnuntaiajelua olen uudestaan rakastunut ...mielestäni mahtava pyörä jossa on tarpeeksi tehoa vauhdinpitoon ja kikkailuun(ei ole ollut alla helpompaa pyörää vetää megahytityksiä tähän asti)mutta tuntui toimivan loistavasti ns.normaaliajossakin.eli pistin loton vetämään
  13. #13
    Kävin tänään koeajamassa moisen pelin. Täytyy sanoa, että aika äärimmäinen peli. Hyppi pystyyn vielä sadassaviidessäkympissä . Tuntui oma Thundercat melko laimealta koeajon jälkeen Äiti lähetä lisää rahaa!
    Ei pienet munat haittaa jos on nopee perse
  14. #14
    En viitsinyt tehdä uutta aihetta suzukista joten jatkan tässä.

    Millainen pyörä 1000 gsxr 03 on normaalissa ajossa?
    Itse en ole päässyt ajamaan kyseistä pyörää joten kokemukset jää ainoastaan kylmätyyppeihin.

    Parin viikon kuluttua saan tarjoukset uudesta 03 1000gsxr:stä ja 04 Millestä

    Tämän jälkeen alkaa armoton pohdinta kumpi pyörä on minulle parempi
    Riippuen tietenkin tarjouksista.

    Kiitos jo etukäteen vastauksista
    Aprilia RSV 1000 R 04
  15.  
  16. #15
    Minulle kertyi viime kesänä reilut 8.000 km K3:n sarvissa. Ensimmäisestä päivästä saakka olen ollut valintaani todella tyytyväinen. Alusta toimiii erittäin hyvin, pyörä menee kevyesti mutkiin ja niistä ulos kuin riivattu. Täyskiihdytyksessä kuskista loppuu uskallus ennen kuin pyörän menohalut laimenee, ainakin jos on yhtään mutkaisempi reitti.

    GSX-R:n ehdoton valtti on vahva kone. Se kiihdyttää kapineen kahteensataan reilussa seitsemässä sekunnissa, eikä kiihtyvyys todellakaan lopu edes 250 km/h kohdalla, kuten 600 cc tapauksessa. Ohituksissa pitää kiihtyvyys huomioida tarkasti, tai muuten pääsee viranomaisten puheille ja helposti jopa oikeuteen saakka.

    Itse ajan kaupunkiruuhkissa työmatkat ja iltaisin huvittelen mutkateillä. Molempia pystyy tekemään erittäin jouhevasti, mutta jälkimmäisillä Suzuki varsinaisesti loistaa. Niillä hoituu sekä hidasvauhtinen maisemien katselu että Mansaaren TT-tyyppinen räyhääminen...

    Suzuki ei ole markkinoiden parhaan näköinen laite, mutta ominaisuuksiltaan uskon sen kohtuullisesti pärjäävän jopa 2004-mallisten uusien tonnisten rinnalla. Kyllähän Kawa ja Yammu, ehkä Hondakin saattavat radalla muutaman kymmenyksen kierrosta kohti jättää, mutta minua se tieto ei vielä ole häirinnyt.

    Loppuun voisi epätarkasti siteerata arvostettua ulkomaista mp-lehteä: "Suzuki GSX-R1000 on kaikilta ominaisuuksiltaan erinomainen moottoripyörä, ja uskallan perustellusti väittää sen olevan paras ja nopein koskaan valmistettu sarjavalmisteinen supersportti, kaikki hintaluokat huomioiden."

    Tämä siis vuonna 2003, ja kuten tiedetään, kilpailijat ovat varmasti tehneet kotiläksynsä vuoden 2004 mallistoa suunnitellessaan.