Tulokset 1:stä 25:een 25:sta
  1. #1
    Pyytteetömät kehut sivujen tekijöille ja ylläpitäjille.
    Olen viimeaikoina tutustunut sivuihin jopa ammatillisessakin mielessä ja voin todeta ettei Suomessa ole montakaan yhtä ammattimaisesti ja hyvin toteutettua ilmaista web-palvelua. Huomioni kiinnittyy juuri tuohon sanaan ilmainen, sillä kaverit tekevät työtään ilman siitä saatavia tuloja (mikäli tuloja on esim. mainoksista, ovat ne kohtalaisen pieniä), ja tämä on kunnioitettavaa.
    Parannuksia voisi tehdä tukuttain, mutta mille sivustolle ei voisi??? Uskon että kun vertaillaan resursseja ja tulosta, tulee .org:lle hyvä arvosana.
    Kiitos hyvästä sivustosta.
    antti.kemppainen@smoto.fi - Suomen motoristit Ry - www.smoto.fi - Modified Motorcycle Association of Finland - www.mmaf.info
  2. #2
    Joo toi on kyllä ihan totta, paitsi että saavathan nämä sivujen pitäjät henkistäravintoa ja palkkaa...
    C B R
  3. #3
    mutta tuohon tukuttain parannuksia ja hyvä arvosana minä antaisin kiitettävän arvosanan (9 koulunumeroissa)
    C B R
  4. #4
    Jumankaut.. nyt vasta huomasin tämän topicin. Kiitoksia oikein paljon positiivisesta palautteesta.

    Välillä tuntuu että parannusehdotuksia ym. satelee niin pilvin pimein että joskus olisi kiva lukea näitäkin... ja sieltähän sitä tulee
    "Auta minua olemaan varovainen toisten varpaille astumisen suhteen, koska voi olla, että ne varpaat ovat yhteydessä perseeseen, jota voin joutua huomenna nuolemaan."
  5. #5
    Samaa mieltä, loistava foorumi
    Suosittelen kaikille motoristikavereilleni!
    - Fly on, little wing... -
  6. #6
    Lainaa kirjoitti
    Samaa mieltä, loistava foorumi
    Suosittelen kaikille motoristikavereilleni!
    Tästä muuten on pitänyt monesti kiittää teitä... teidän ansiostahan tämä foorumin suosio on kasvanut. Sana on kiirinyt motoristi piireissä todella hyvin ja vähän väliä joku rekisteröityy ja ilmoittaa että kun kaveri suositteli niin olihan sitä pakko tulla kanssa
    "Auta minua olemaan varovainen toisten varpaille astumisen suhteen, koska voi olla, että ne varpaat ovat yhteydessä perseeseen, jota voin joutua huomenna nuolemaan."
  7. #7
    Kaikki vaan urakalla lähettämään tiedotuksia tuolta etusivulta kavereille, myös puhumalla saa paljon aikaan, itse olen suositellut kovasti, on nimittäin aiheellistakin tuo suosittelu, tämä on yksi ainoista foorumeista jossa on "hyvä porukka henki" , uskon tämän johtuvan osittain pääosin aikuisemmasta porukasta ja lukuisista kokoontumisista.
    C B R
  8. #8
    Ensiluokkaiset sivut. Olenkin tässä koko pienen .org-elämäni ajan ihmetellyt, miten löysin nämä vasta nyt (5/2003)! No mutta hyvä, että löytyivät. Keep up the excellent work, poistun paikalta äänekkäästi taputtaen...
    Kasvankohan mä ikinä isoksi?
  9. #9
    Lainaa (Meisseli @ Touko. 14 2003,19:16) kirjoitti
    Kaikki vaan urakalla lähettämään tiedotuksia tuolta etusivulta kavereille, myös puhumalla saa paljon aikaan, itse olen suositellut kovasti, on nimittäin aiheellistakin tuo suosittelu, tämä on yksi ainoista foorumeista jossa on "hyvä porukka henki" , uskon tämän johtuvan osittain pääosin aikuisemmasta porukasta ja lukuisista kokoontumisista. * *
    Olen kyllä mainostanut kaikille motoristikavereille.

    Tämä hyvä henki täällä jaksaa minuakin innostaa orgiin. On tosi hienoa, että keskustelut ovat asiallisia ja nämä tapaamiset ovat loisto ideoita.
    Kiitos kaikille sivustoilla työskenteleville ja muuten vaan osallistuville.
    Misteepä sen tietää mihinkä pystyy ennen kun kokkeiloo.
  10. #10
    On hienoa, että porukalta tulee parannusehdotuksia, mutta niihin kannattaa suhtautua riittävän kriittisesti. Kuten varmaan ylläpito tekeekin. Kaikkea ei kuitenkaan voi saada kaikille mieleiseksi, enkä ainakaan itse ole havainnut täällä mitään oleellista mokaa tai puutetta. Kiitokset ylläpidolle!
    * Arctic Ranger *
  11. #11
    Minäkin nostan hattua ORG:n poppoolle
    Hyvä ja asiallinen paikka kaikenikäisille

    Olen käynyt muutamassa muussa foorumissa ja en ole niissä viihtynyt.
    No pain no gain.
  12. #12
    Totta, tälle sivustolle ei löydy realistista vertailukohtaa mistään!!! Kiitos siitä ylläpitäjille!

    Itekkin oon suositellu sivuja lähes kaikille, keitä oletan asian kiinnostavan.
    Aurinko paistaa aina, toisinaan vaan pilvet ovat edessä!
  13. #13
    Suuri kumarrus niille jotka sivustoa tekevät
    Ja ei pidä unohtaa sitä että ihmisethän tästä foorimusta tekevät sen mikä se on!
    Itse myös mainostan tätä jatkuvasti, syytä en tiedä miksi täällä Jykylän suunnalla ei ole jäseniä enempää
    Kun analogiset lähetykset loppuvat...
    ... siirrymmekkö oralogisiin???
  14. #14
    Lainaa (timon @ Touko. 15 2003,14:28) kirjoitti
    en tiedä miksi täällä Jykylän suunnalla ei ole jäseniä enempää *
    Ainakin yksi ilmoittautuu.
  15. #15
    Lainaa (mihail @ Touko. 15 2003,14:46) kirjoitti
    Lainaa (timon @ Touko. 15 2003,14:28) kirjoitti
    en tiedä miksi täällä Jykylän suunnalla ei ole jäseniä enempää *
    Ainakin yksi ilmoittautuu. *
    ja ei muuta kuin jyväskylän tapaamisia järjestämään...

    kyllä noi miittingit voi aloittaa pienemmälläkin porukalla.. sovitte vaan sopivan kaffittelupaikan, siitä se lähtee..
    Terveys on hitain tapa tehdä kuolemaa
  16. #16
    Kiitos ja helevetin syvä kumarrus täältäkin suunnasta. *

    Yksi parhaimmin toteutetusta foorumista, joka on vastaan tullut ja minä olen sentään foorumiaddikti
    Jälleen yksi tehottomaan pastakoneeseen hairahtunut
  17. #17
    ei voi muuta kun hienoo työtä..
    Täytyy olla vähintään 4 eri pyörää kesän aikana.....
  18. #18

    Kiitoksia minunkin puolestani Webvastaaville.
    Uskompa, että teidän "vapaa-aikanne" kuluu paljolti sivuja kehitellessä.
    Toivottavasti osaatte kuitenkin irtautua motoilemaankin ?!
    Liian väsyneenä ei tule välttämättä hyvää "jälkeä".
    Ottakaa välillä rennosti !
  19. #19
    Aivan mahtavat sivut
    GSX-R750 K7
  20. #20
    Mun mielipiteitä löytyy vähän joka puolelta. Hyvinki myönteisiä.



    "If a..holes could fly, this place would be an airport"
  21. #21
    Kieltämättä voin sanoa että nämä on ainoat SELKEÄT sivut... Jenkkifoorumit on niin älyttömän sekavia ja muutenkin muut suomalaiset mp-foorumit. Niissä ei näe lainauksen, itse tekstin ja automaattisen allekirjoitusten välillä mitään eroa... toivottavasti tänne ei sellasta sekamelskaa tuu..
    - "No! It's not a Harley" -
  22. #22
    Aivan nää on ihan huippu mageet sivut!!! kiitos perustajille!!!!!
    Pitäkää Jumala mielessä ja Housut jalassa...
  23. #23
    Toudella hienoja ihmisiä olette .Orgin kehittäjät ja ylläpitäjät, kiitoksia!!
    Tein itse ja YRITIN säästää.
  24. #24
    tosi hyvät sivut
  25.  
  26. #25
    Komiat ja parhaat
    Tallissa: Kawasaki Concours (GTR) 1400 -16 ja Suzuki Burgman 650 ABS -14