Tulokset 1:stä 4:een 4:sta
  1. #1
    Kilometrit eivät tunnu vaikuttavan hintoihin kovin paljon... Ostin ite äsken cbr 600 vm -94 ja siinä oli hp 7500 ekiä... *

    Mutta tietääkseni -91:en hinta pitäisi olla jossain 5000 - 7000 paikkeella...

  2. #2
    yhdyn McRideriin, kilometrit eivät tosiaan pahemmin vaikuta hintaan, saksassa on tapana ruuvailla mittareita ja eikös nuo 91 pyörät yleensä sieltä oo tuotu suomen silloisen lamavuosien vähäisen pyöräkannan takia niinku joku jossain toisessa voorumissa jo totesi. mittarilukemaan ei siis kannata katsoa vaan pyörän yleiseen kuntoon.

    hinta riippuu paljon pyörän kunnosta, -91 cebaria muokattiin rajusti ja se on melkeen kokonaan eri pyörä kuin edellisten vuosien 600 cbr:t. -91 jälkeen tullut vain pieniä muutoksia, ja vasta muistaakseni -98 tuli joku vähän merkittävämpi muutos taas. -91 pyörä on kuitenkin jo erittäin hyvätasoinen, joten tuo 5000-7000 aikas hyvä haarukka. uusi verolakikaan ei vanhojen pyörien hintoihin pahemmin vaikuta

    edit: niin tosiaan 7000€ voi saada pari vuotta uudempiakin pyöriä mutta koska eroja ei tuon -91 mallin jälkeen ole paljoa tullut, niin kannattaa mielummin katsoa kuntoa kuin vuosimallia



  3. #3
    Itse ostin 96 mallin cebarin jolla oli ajettu 26000 ja saksasta tuotu.Hinta oli 7000€

    En ole vielä katunut ostostani
    Aprilia RSV 1000 R 04
  4.  
  5. #4
    Itse ostin tässä keväällä -91 mallisen 600 Cebarin, 44tkm mittarissa ja 5900€ oli hinta. Tyytyväinen olen ollut tosin vasta 1800km takana, mutta hyvältä tuntuu. Toi nokkaketjun kiristäjä ehkä hieman ääntelee, mutta se on kuulemma normaalia ja on ainakin helppo vaihtaa. Hintaa sillä on noin 60€. Omastani kärvähti jännitteensäädin, mutta se meni takuuseen liikkeestä kuin ostin. Muuten ois ollut aika kallis paukku.

    Ennen kaikkea CBR on hyvä käsitellä. Itsellä kokemusta aikaisemmin lähinnä kevarista ja jonkun verran isommista ja täytyy sanoa, että ainakin itselle pyörä sopii tosi hyvin käteen. Olen 180 cm. Potkuakin on ihan kivasti ainakin näin aluksi. *
    DT125R-95>CBR600F-91>ZX9R-01>ZX6R-04>ZX10R-05>BSE 125 minisupermoto>CBR900RR-92