Sivu: 1 / 7:sta 123 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 1:stä 30:een 188:sta
  1. #1
    Ongelmat ym. kannattaapi kertoa meille tässä tämän keskustelun alla niin tiedämmepä mistä niitä samantien etsiä...


    HUOM!! Jos kirjautuessa herjaa, että salasanasi on liian lyhyt niin lue nämä ohjeet huolella!!!

    Nykyään foorumin päivityksen johdosta eivät enään vanhat alle 5 merkkiset salasanat kelpaa.

    Vaihtaaksesi salasana pidemmäksi, toimi seuraavasti:

    - Klikkaa tätä linkkiä http://moottoripyora.org/cgi-bin....CODE=00
    - Anna käyttäjätunnuksesi ja lue saapunut sähköposti (saapuu osoitteeseen, jonka olit määritellyt rekisteröityessäsi)
    - Klikkaa meilissä olevaa linkkiä, joka resetoi salasanasi ja lähettää sinulle uuden meilin jossa on foorumin luoma uusi salasana
    - Kirjaudu tällä salasanalla sisään ja tämän jälkeen Ohjauspaneelistasi voit vaihtaa uuden toimivan salasanan.

    HUOM!! Salasanan resetoiminen ei onnistu jos sinulla on ollut väärä sähköpostiosoite ohjauspaneelissasi. Tässä tapauksessa ota yhteyttä
    yllapito@moottoripyora.org ja kerro käyttäjänimesi sekä uusi salasana.

    UUSIA OMINAISUUKSIA MM. UUDESSA FOORUMISSA.

    1. Kalenteri foorumissa, joka näyttää Moottoripyora.Orgin tapahtumat ja linkit näihin (jokainen voi itse lisätä tapahtuman kalenteriin kirjoittamalla viestin Moottoripyora.Orgin tapahtumat ja ratatapahtumat ja määrittelemällä aloituspäivän)

    2. Jokaisen henkilökohtaiseen ohjauspaneeliin tullut lisää uusia ominaisuuksia mm.
    * tarkemmat omat tiedot esim. oikea nimi sekä sukupuoli
    * aihe etsivä lähettää meiliä laatikkoon halutessa uusista vastauksista
    * viestiboxissa paljon uusia ominaisuuksia
    * muistivihko muistiinpanoille
    * ulkoasu itse määriteltävissä Ohjauspaneelista

    3. Foorumissa viimeisintä viestiä klikkaamalla ohjautuu suoraan viimeiseen viestiin eikä ketjun alkuun

    4. Suojatuista foorumeista ei enään näy viimeisimmän viestin aihe eikä otsikko

    5. Käyttäjälle voidaan tarvittaessa antaa varoituksia ja 5 varoituksen jälkeen häneltä poistuu kirjoitusoikeudet
    esim. Kawa henkilöä on tässä varoitettu 4 kertaa (näkyy palkkien määrästä)
    http://moottoripyora.org/cgi-bin....;t=3004

    6. Viesteissä henkilötietojen kohdalla on "lamppu", joka palaessa tarkoittaa, että käyttäjä on foorumissa sillä hetkellä eli Onlinena.

    7. Vielä englanninkielellä Back to top - toiminto, jolla nopeasti päästään siirtymään viestiketjuissa ylös.

    8. Henkilön profiilia tarkastellessa uusia tietoja mm.
    Jäsenen numero 736
    Viimeinen profiilin päivitys Maalis. 29 2003,16:44
    Viimeksi kirjautuneena: Huhti. 21 2003,23:17
    Viimeisin viesti Agostini kirjoitti viimeksi foorumiin Kehitysehdotukset, risut ja ruusut, kysymykset jne. aiheeseen UUSI FOORUMI!!! ONGELMAT YM. klo Huhti. 21 2003,21:55


    9. Automaattiset syntymäpäivä sekä uusille rekisteröityneille tervetuloviestit. Eli sivusto automaattisesti lähettää syntymäpäivä sankareille sekä uusille rekisteröityneille viestin


    10. Useita virheitä ym. korjattu myös foorumin toiminnassa. Nyt pitäisi kaiken säilyä ennallaan, kuten kävijäennätykset, viestien määrät jne.

    Tässä vähän listaa ominaisuuksiin, joihin kannattaa tutustua tarkemmin.


    Uutiset osiosta teksti liitetty myös tähän...

    Foorumi softa on nyt päivitetty uudempaan versioon. Kanta ei siirtynyt aivan ongelmitta vaan tiettyjä häiriöitä voi ilmetä vielä vähän aikaa foorumin puolella.

    Tietoa näistä ongelmista, virheistä ym. palautteesta kerätään seuraavaan osoitteeseen:
    http://moottoripyora.org/cgi-bin....ry35122

    Jos ongelmat ym. jatkuvat niin voitte ottaa yhteyttä suoraan ylläpitoon osoitteella yllapito@moottoripyora.org

    HUOM!! Jos kirjautuessa herjaa, että salasanasi on liian lyhyt niin lue nämä ohjeet huolella!!!

    Nykyään foorumin päivityksen johdosta eivät enään vanhat alle 5 merkkiset salasanat kelpaa.

    Vaihtaaksesi salasana pidemmäksi, toimi seuraavasti:

    - Klikkaa tätä linkkiä http://moottoripyora.org/cgi-bin....CODE=00
    - Anna käyttäjätunnuksesi ja lue saapunut sähköposti (saapuu osoitteeseen, jonka olit määritellyt rekisteröityessäsi)
    - Klikkaa meilissä olevaa linkkiä, joka resetoi salasanasi ja lähettää sinulle uuden meilin jossa on foorumin luoma uusi salasana
    - Kirjaudu tällä salasanalla sisään ja tämän jälkeen Ohjauspaneelistasi voit vaihtaa uuden toimivan salasanan.

    HUOM!! Salasanan resetoiminen ei onnistu jos sinulla on ollut väärä sähköpostiosoite ohjauspaneelissasi. Tässä tapauksessa ota yhteyttä
    yllapito@moottoripyora.org ja kerro käyttäjänimesi sekä uusi salasana.

    Kirjautuminen etusivulta on nyt poistettu tilapäisesti ongelmien ratkeamisen ajaksi. Kirjoitelkaapa ongelmistanne. Niistä on meille paljon tällä hetkellä apua.



    "Auta minua olemaan varovainen toisten varpaille astumisen suhteen, koska voi olla, että ne varpaat ovat yhteydessä perseeseen, jota voin joutua huomenna nuolemaan."
  2. #2
    Jaa-a...mulla ei oikein toimi tää uus tsydeemi.
    Ku loggaan sisään tunnuksellani, ja siirryn chatin puolelle, niin mut potkitaan ulos. Foorumi tuntuu tällä hetkellä olevan ainoa osa mikä toimii, mutta kuitenkin, joskus kun menen takaisin pääsivulle, olen muka logannut ulos?
    Vaikka vaeltaisin pimeyden laaksossa, en pelkää koska olen laakson suurin paskiainen...

    " Been there, wrecked that... "

    En se ollu minä, ja sitäpaitsi se oli vahinko!!!

    The more I learn about women, the more I love my motorcycle
  3. #3
    ns. cookie ongelmia pikkaisen ilmassa. Etusivun kirjautuminen ei vielä tällä hetkellä toimi. Korjataan tuo pikapuoliin.

    Kannattaa ensimmäiseksi kokeilla korjata ongelma poistamalla boardin cookiet klikkaamalla tästä..

    http://moottoripyora.org/cgi-bin....Cookies

    Tai jos ei tuolla onnistu niin foorumin pääsivulla kelaamalla alas on sama juttu.



    "Auta minua olemaan varovainen toisten varpaille astumisen suhteen, koska voi olla, että ne varpaat ovat yhteydessä perseeseen, jota voin joutua huomenna nuolemaan."
  4. #4
    Etusivu on ainoa sivu mikä hyväksyy mun sisäänkirjautumista, ja pysyn kirjautuneen kun vaihdan foorumiin, mutta ku meen esim chatti-sivulle, niin nimeni on listassa että olen logannut sisään, mutta en pääse chattiin, ilmoittaa että sivustot ovat väliaikasesti poissa käytöstä?
    Vaikka vaeltaisin pimeyden laaksossa, en pelkää koska olen laakson suurin paskiainen...

    " Been there, wrecked that... "

    En se ollu minä, ja sitäpaitsi se oli vahinko!!!

    The more I learn about women, the more I love my motorcycle
  5. #5
    Mites Grizzly nyt tuo chatin sivu?? Sitä on korjattu. Etusivun kirjautuminen ei tällä hetkellä toimi. On kytköksissä väärään kantaan.
    "Auta minua olemaan varovainen toisten varpaille astumisen suhteen, koska voi olla, että ne varpaat ovat yhteydessä perseeseen, jota voin joutua huomenna nuolemaan."
  6. #6
    Näyttäs että muutama kuva on hävinnyt tuolta albumista
    <p>Teknik sano ryssä kun saranan näki </p>
  7. #7
    Mitä albumia tarkotat?? Foorumiuploads pitäisi olla taas kohta pystyssä.. vai onko jostain muustakin kadonnut kuvia? Ei kyllä pitäisi...

    Foorumi Uploads kansio tyhjennettiin päivityksen ajaksi tilan lisäämiseksi...
    "Auta minua olemaan varovainen toisten varpaille astumisen suhteen, koska voi olla, että ne varpaat ovat yhteydessä perseeseen, jota voin joutua huomenna nuolemaan."
  8. #8
    Oho.. albumit ovat heittäneet siirrossa näköjään voltin. Täytyy korjailla tuo kunhan vain saa nämä muut jutut kuntoon.

    Kuvia ei ole hävinnyt eli kaikki on kyllä tallella.
    "Auta minua olemaan varovainen toisten varpaille astumisen suhteen, koska voi olla, että ne varpaat ovat yhteydessä perseeseen, jota voin joutua huomenna nuolemaan."
  9. #9
    Samat on ongelmat kuin Grizzlyllä, eikä keksien poisto auta.
  10. #10
    Korjaillaan tuo tuota pikaa.. mistään suuresta ongelmasta ei pitäisi olla kysymys... Foorumissa olette kuitenkin kirjautuneena??
    "Auta minua olemaan varovainen toisten varpaille astumisen suhteen, koska voi olla, että ne varpaat ovat yhteydessä perseeseen, jota voin joutua huomenna nuolemaan."
  11. #11
    Lainaa (JP-800 @ Huhti. 21 2003,18:59) kirjoitti
    Foorumissa olette kuitenkin kirjautuneena??
    Jep jep...

    BTW.Aiemmin kun klikkasi tuota [Merkitse tämä foorumi luetuksi] tekstiä niin pääsi siirtymään suoraan *foorumin "etusivulle", päivitysten jälkeen em. toiminto "jättää" jo luetuun foorumiin....
  12. #12
    Samat on ongelmat kuin Grizzlyllä, eikä keksien poisto auta.
    - Moottoripyörä on moottoripyörä, skootteri on lälläripyörä -
  13. #13
    Lainaa kirjoitti
    Samat on ongelmat kuin Grizzlyllä, eikä keksien poisto auta.
    Bluuska laittoi tuon kuntoon eli nyt pitäisi kaiken toimia taas... kokeilkaapa.

    Jos ei vieläkään toimi niin kirjautukaa ulos. Sammuttakaa selain. Hakekaa moottoripyora hakusanoilla koneeltanne ja hauksi ilmestyy esim. xxxx@moottoripyora[1].txt niin poistakaa tämä file pois koneeltanne. Voi myös olla esim. muodossa xxxx@moottoripyora[2].txt
    "Auta minua olemaan varovainen toisten varpaille astumisen suhteen, koska voi olla, että ne varpaat ovat yhteydessä perseeseen, jota voin joutua huomenna nuolemaan."
  14. #14
    Toi kirjautuminen nayttaa hiukka sekoilevan.. paasivulta kun kirjaa sisaan ja siirtyy foorumiin, niin ihan ok. Sit kun menee takas paasivulle, ei olekaan kirjautunut (refresh ei auta) ja klikkaamalla foorumia nayttas ainakin olevan sisalla taas

    Pikkuvikoja Komeita uudistuksia, hymiokoodit nayttas ainaskin paljon kirjotettavammilta nyt
  15. #15
    Pläääh... just huomasin saman virheen itse... jatketaan
    "Auta minua olemaan varovainen toisten varpaille astumisen suhteen, koska voi olla, että ne varpaat ovat yhteydessä perseeseen, jota voin joutua huomenna nuolemaan."
  16. #16
    juu...kirjautuneena en mäkään pääse chattiin ineen vaan se herjaa et pitää kirjautua tai rekisteröityä foorumiin... !
    Tyyli ennen tarkoitusta.
  17. #17
    Ei mulla nyt vaan skulaa...kun vaihdan sivua niin mua potkitaan pihalle ja joudun kirjautumaan uudestaan.
    Foorumi on nyt ainot sivut mitkä mulla toimii (edelleen)
    Vaikka vaeltaisin pimeyden laaksossa, en pelkää koska olen laakson suurin paskiainen...

    " Been there, wrecked that... "

    En se ollu minä, ja sitäpaitsi se oli vahinko!!!

    The more I learn about women, the more I love my motorcycle
  18. #18
    Lainaa kirjoitti
    Ei mulla nyt vaan skulaa...kun vaihdan sivua niin mua potkitaan pihalle ja joudun kirjautumaan uudestaan.
    Foorumi on nyt ainot sivut mitkä mulla toimii (edelleen)
    Juu, tuo äskeinen olikin liian aikaista hihkumista. Bluuska vääntää sitä kasaan para-aikaa uudestaan. Toivotaan että onnistuu..
    "Auta minua olemaan varovainen toisten varpaille astumisen suhteen, koska voi olla, että ne varpaat ovat yhteydessä perseeseen, jota voin joutua huomenna nuolemaan."
  19. #19
    Hmmhmm. Html koodaus ei tunnu oikeen toimivan enää noissa allekirjoituksissa. (kts.alla )
  20. #20
    Minua viskoo samallatapaa ku koettaa tsättiin mennä, ei ole kiinni selaimesta, eikä paikallisesta proxystäni, saati sitten suojausasetuksista.. joku hänksöttää vielä siellä päässä.
  21. #21
    Ja sellanen noissa yksityisfoorumeissa, että ois kiva nähdä (edelleen), että millon sinne on kirjotettu viimeks viestejä. (siis samaan tapaan kun ennenkin.) Nyt siinä näkyy vaan --- . Jos on vaan tilapäinen häiriö niin sorry
  22. #22
    Viat on suunnilleen samat kuin jokaisella muullakin... mutta mä olen aina jo valmiina etusivun mukaan,vaikken ole ollutkaan.... ja chattiin mua ei hyväksytä enää ollenkaan....sinnekuin yrrää,niin kiksii tulee.. jovain asiat tietty korjaantuu,mutta...
  23. #23
    Lainaa kirjoitti
    Minua viskoo samallatapaa ku koettaa tsättiin mennä, ei ole kiinni selaimesta, eikä paikallisesta proxystäni, saati sitten suojausasetuksista.. joku hänksöttää vielä siellä päässä.
    Johtuu tuosta samasta ongelmasta kaikki nämä ongelmat eli kohta varmasti ratkeaa suurimman osan ongelmat.

    Kiitoksia kun jaksatte informoida meitä näistä ongelmista niin tiedetään mitä pitääpi korjailla.
    "Auta minua olemaan varovainen toisten varpaille astumisen suhteen, koska voi olla, että ne varpaat ovat yhteydessä perseeseen, jota voin joutua huomenna nuolemaan."
  24. #24
    Heh.. tamahan menee viela mielenkiintosemmaks, nyt etusivu nayttaa etta pete on kirjautuneena sisaan, mut kun klikkaa foorumia, se olenkin mina

    Ja ihan itte tassa oon viimeset tunnit ollu sisaankirjautuneena..nooh..
  25. #25
    ja miun etusivu meni ihan oudoksi...ei vaakunaa ei nimee...
  26. #26
    Lainaa kirjoitti
    ja miun etusivu meni ihan oudoksi...ei vaakunaa ei nimee..
    Se män kaikilla. Sen aikaa pois tuo kunnes ongelma ratkeaa..

    Tämän johdosta myös osalla ongelmia
    - Chattiin pääsyssä
    - Albumeihin pääsyssä

    Eli nämä tulee kyllä ratkeamaan.... malttakaa. Nero työskentelee eli Bluuska
    "Auta minua olemaan varovainen toisten varpaille astumisen suhteen, koska voi olla, että ne varpaat ovat yhteydessä perseeseen, jota voin joutua huomenna nuolemaan."
  27. #27
    Menkää ihmiset chattiin...se on auki kaikille nyt...

    Etusivun kirjautumisessa on niin paljon ongelmia, että se on toistaiseksi suljettu...foorumissa pääse kirjautumaan normaalisti.
    Ei puu miestä kaada, ellei mies puuta.
    --------------
  28. #28
    CHATTIIN PÄÄSY NYT TÄMÄN AIKAA KAIKILLE!!
    "Auta minua olemaan varovainen toisten varpaille astumisen suhteen, koska voi olla, että ne varpaat ovat yhteydessä perseeseen, jota voin joutua huomenna nuolemaan."
  29. #29
    Lainaa kirjoitti
    Eli nämä tulee kyllä ratkeamaan.... malttakaa. Nero työskentelee eli Bluuska
    Ei tässä chatti auta! Ei ole tarkoitus luoda paineita, mutta alkaa tulemaan vieroitus oireita, jos org ei pian normalisoidu. * *

    Ei vaan... Hiljaa hyvä tulee, vai mikäs se kustom motoristin motto olikaan. * Hmm... Sori nyt vaan menee meikällä paskanjauhamiseksi, kun teillä on varmaan muutakin tekemistä.



    http://www.etukaista.com/ Houkuttelevan helposti loistokaupat ja -kohteet
  30.  
  31. #30
    Kaipaisin sellasia surullisia hymiöitä. Kaikki on män.
    (Otsikkona lukee että valittavat hymiöt mutta ihan iloisilta ne kaikki näyttää Nojoo )
Sivu: 1 / 7:sta 123 ... ViimeinenViimeinen