Sivu: 7 / 7:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 567
Tulokset 181:stä 188:een 188:sta
  1. #181
    Kunnia pj Jassu:n avatar
    Pääylläpitäjä
    Rata & Koulutus
    Liittyi Mar 2002
    Vantaa
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa (kuulapää @ Heinä. 09 2005,11:41) kirjoitti
    Huomasin että paskanjauhanta otsikoita ei näy pääsivuilla uusimmat viesteissä? Tilttaileeko kone vai näinkö on säädetty? Ihan sama se mulle mut kiinnostaapahan vaan..
    Näin on säädetty muutama kk takaperin...
    Pyörätön motoristi...

    Exät: KTM 690 SMC, kilvetön Yamaha YZF-R6R, BMW S1000 RR, Suzuki GSX1300R Hayabusa, Yamaha YZF 600R Thundercat
  2. #182
    Etusivulla on mainos Moottoripyöräkorjaamo Kaskelan racing team sivustolle mutta painamalla sitä tulee ainakin mulla
    "url kirjoitettu väärin. Linkki pitäisi olla esim.: http://moottoripyora.org/redir3.....hp?http "

    ??
  3. #183
    Kunnia pj Jassu:n avatar
    Pääylläpitäjä
    Rata & Koulutus
    Liittyi Mar 2002
    Vantaa
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa (kuulapää @ Elo. 01 2005,16:44) kirjoitti
    Etusivulla on mainos Moottoripyöräkorjaamo Kaskelan racing team sivustolle mutta painamalla sitä tulee ainakin mulla
    "url kirjoitettu väärin. Linkki pitäisi olla esim.: http://moottoripyora.org/redir3.....hp?http "

    ??
    Juuh, no ei liity foorumiin mutta kuten tuolla toisessa threadissa totesin niin asia on tiedostettu ja laitettu asiaa hoitaville henkilöille tiedoksi
    Pyörätön motoristi...

    Exät: KTM 690 SMC, kilvetön Yamaha YZF-R6R, BMW S1000 RR, Suzuki GSX1300R Hayabusa, Yamaha YZF 600R Thundercat
  4. #184
    Lainaa (Jassu @ Heinä. 09 2005,11:46) kirjoitti
    Lainaa (kuulapää @ Heinä. 09 2005,11:41) kirjoitti
    Huomasin että paskanjauhanta otsikoita ei näy pääsivuilla uusimmat viesteissä? Tilttaileeko kone vai näinkö on säädetty? Ihan sama se mulle mut kiinnostaapahan vaan..
    Näin on säädetty muutama kk takaperin...
    Voisikohan näin säätää myös tuon uuden in memoriam-osaston kohdalla?
  5. #185
    Kunnia pj Jassu:n avatar
    Pääylläpitäjä
    Rata & Koulutus
    Liittyi Mar 2002
    Vantaa
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa (Wasserschwein @ Elo. 02 2005,14:09) kirjoitti
    Lainaa (Jassu @ Heinä. 09 2005,11:46) kirjoitti
    Lainaa (kuulapää @ Heinä. 09 2005,11:41) kirjoitti
    Huomasin että paskanjauhanta otsikoita ei näy pääsivuilla uusimmat viesteissä? Tilttaileeko kone vai näinkö on säädetty? Ihan sama se mulle mut kiinnostaapahan vaan..
    Näin on säädetty muutama kk takaperin...
    Voisikohan näin säätää myös tuon uuden in memoriam-osaston kohdalla?
    Tuo on ollut alusta lähtien noin, eli eivät näy tuossa etusivun listauksessa.
    Pyörätön motoristi...

    Exät: KTM 690 SMC, kilvetön Yamaha YZF-R6R, BMW S1000 RR, Suzuki GSX1300R Hayabusa, Yamaha YZF 600R Thundercat
  6. #186
    Lainaa (Jassu @ Elo. 02 2005,14:10) kirjoitti
    Lainaa (Wasserschwein @ Elo. 02 2005,14:09) kirjoitti
    Lainaa (Jassu @ Heinä. 09 2005,11:46) kirjoitti
    Lainaa (kuulapää @ Heinä. 09 2005,11:41) kirjoitti
    Huomasin että paskanjauhanta otsikoita ei näy pääsivuilla uusimmat viesteissä? Tilttaileeko kone vai näinkö on säädetty? Ihan sama se mulle mut kiinnostaapahan vaan..
    Näin on säädetty muutama kk takaperin...
    Voisikohan näin säätää myös tuon uuden in memoriam-osaston kohdalla?
    Tuo on ollut alusta lähtien noin, eli eivät näy tuossa etusivun listauksessa.
    Oho, niinpäs onkin. Olin ilmeisesti oppinut jo niin hyvin ignooraamaan ne (tai sitten mun silmät harittaa pahasti), että en edes huomannut niiden katoamista.

    Olisiko muuten mahdoton homma tehdä tuohon uusien viestien rinnalle toinen vastaava toiminto, joka näyttäisi uudet viestit kuten nykyinenkin uudet viestit-toiminto, mutta vain käyttäjän haluamilta keskustelualueilta? Halutut alueet voisi määritellä jossakin käyttäjäprofiilissa.

    Varmasti tuo teettäisi työtä, mutta olisi se vaan niin hienoa kun siellä listalla ei roikkuisi kaiken maailman Ducati-poitsujen (sori nyt vaan Ducatistit, mutta en uskalla haukkua Yamahaa silloin kun pyydän ylläpidolta jotakin ) keskusteluita ja me paskanjauhajat saisimme sinne näkyviin paskanjauhannat yms. halutessamme.
  7. #187
    Dodiin..

    Eli laitoinpa tuonne kynttiläketjuun kynttilän. Noh empäs ollu vahingossa kirjottautunu sisään ja kävi seuraavaa:

    Halusin laittaa kynttilän hienosti keskelle center-såådilla. No sisäänkirjottautuneena se onnistuupi, mutta vieraana ei

    ..ja mistä se keksi laittaa miun nimeksi Ressu. Siis olin kuitenkin vierailija Vai johtuuko se jostain tän netskaappi kasin ominaisuuksista...

    Kunhan kyselen ihan mielenkiinnosta

    <center> </center>
    Good to the bone
    ...
  8.  
  9. #188
    Morgon. Täällähän näitä vastaavia on veivattu joten:

    Safarilla (Mac OSX 10.4.5, Safari 2.0.3) foorumin haku haistattaa poikkeuksetta näin:
    <table border="0" align="center" width="95%" cellpadding="0" cellspacing="0"><tr><td>Koodi esimerkki </td></tr><tr><td id="CODE">
    Ikonboard CGI Error
    Ikonboard has exited with the following error&#58;

    Can't call method &#34;query_count&#34; without a package or object reference

    This error was reported at&#58; Sources/Lib/FUNC.pm line 874.

    Please note that your 'real' paths have been removed to protect your information.[/QUOTE]

    Pitää aina kaivaa Firefox esiin kun haluaa tehdä hakuja ja sekös nyppii... Täällä jo aiemminkin näköjään vastaavaa virhettä tarjottiin. *Ikonboardin omien sivujen haku toimii Safarillakin, joten lieneekö versiopäivityksen tarvetta? Ropleema on tainnut olla koko Safarin 2-sukupolven, eli 10.4 käyttiksen ajan. Pantterilla muistaakseni vielä toimi (laiha lohtu).
    // Honda Blackbird 1100 XX
Sivu: 7 / 7:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 567