Sivu: 3 / 7:sta EnsimmäinenEnsimmäinen 12345 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 61:stä 90:een 188:sta
  1. #61
    Lainaa kirjoitti
    (Miks kukaan ei huomioi mun privaatti foorumipyyntöä.....(ylempänä)
    Ollaan tätä asiaa tässä tutkailtu ja näyttäs olevan niin että noihin yksityisfoorumeihin täytyy jatkossa mennä sisään nähdäkseen uudet viestit. Tuohan oli itseasiassa bugi viime versiossa mikä on nyt korjattu.

    Korjaillaan myös nuo kirjoitusvirheet kun päästään näistä pahimmista ja kiireellisimmistä töistä eroon...

    Noita on kuitenkin hyvä kerätä tähän osioon, josta ne on sitten meidän helposti löydettävissä.
    "Auta minua olemaan varovainen toisten varpaille astumisen suhteen, koska voi olla, että ne varpaat ovat yhteydessä perseeseen, jota voin joutua huomenna nuolemaan."
  2. #62
    Joku on saattanut asiasta jo raportoidakin, mutta ongelma on yhä olemassa...

    Nimittäin vaikka merkitsen kaikki aiheet luetuksi avoimia kirjekuoria jää silti näkyviin. Foorumin pääsivulta kyllä liikennemerkeistä värit katoavat kuten pitääkin.
    Elämässä täytyy olla muutakin kuin se, että saa kaiken.
  3. #63
    Kertokaapa mestarit olenko ollut unissani org:issa kun "viimeinen tapahtuma"-sarakkeen mukaan olisin ollut foorumissa äänestämässä 29.4. klo 02:11. * *
    Kun katson, mitä tuli kirjoitettua aikatietona on 24.4. klo 15:43.
  4. #64
    Positiivista palautetta. Tämä sivusto on mahti juttu, itse olen ollut mukana vasta vajaan viikon, mutta tuntuu, että sivut toimii hienosti ja porukka on järkevää. Mitä muuta kaipaa? (no, ehkä muutama lonkero?)
    * Arctic Ranger *
  5. #65
    Lainaa kirjoitti
    Kertokaapa mestarit olenko ollut unissani org:issa kun "viimeinen tapahtuma"-sarakkeen mukaan olisin ollut foorumissa äänestämässä 29.4. klo 02:11.
    Kun katson, mitä tuli kirjoitettua aikatietona on 24.4. klo 15:43.
    Tähän on ratkaisu omassa ohjauspaneelissasi.. voit säätää tuon kellon näyttämään oikein.
    "Auta minua olemaan varovainen toisten varpaille astumisen suhteen, koska voi olla, että ne varpaat ovat yhteydessä perseeseen, jota voin joutua huomenna nuolemaan."
  6. #66
    Lainaa kirjoitti
    Nimittäin vaikka merkitsen kaikki aiheet luetuksi avoimia kirjekuoria jää silti näkyviin. Foorumin pääsivulta kyllä liikennemerkeistä värit katoavat kuten pitääkin
    Tämä ongelma on huomioitu ja yritetään selvitellä tuota. Tosissaan nuo liikennemerkit ym. muuttuvat, mutta avoimia kirjekuoria jää silti. Poistuvat vasta sen jälkeen kun on oikeasti käynyt nuo kaikki lukemassa. Onko tämä nyt sitten bugi vai ei niin yritetään selvitellä.
    "Auta minua olemaan varovainen toisten varpaille astumisen suhteen, koska voi olla, että ne varpaat ovat yhteydessä perseeseen, jota voin joutua huomenna nuolemaan."
  7. #67
    on tää uus voorumi hieno, kiitoksia jp:lle ja bluuskalle aherruksesta..!!

    yksi häiritsevä muutos, minne on kadonnut hymiöistä hymiö.. se kun sopii mun kirjoituksiin lähes aina.. *



    Terveys on hitain tapa tehdä kuolemaa
  8. #68
    Lainaa kirjoitti
    yksi häiritsevä muutos, minne on kadonnut hymiöistä "paikallatuulee" hymiö.. se kun sopii mun kirjoituksiin lähes aina..
    Minkäköhänlainen hymiö se oli??

    P.S Puuhis.. kannattaa katsoa tarkkaan tätä foorumia FAQ - osiota tehdessäsi.
    "Auta minua olemaan varovainen toisten varpaille astumisen suhteen, koska voi olla, että ne varpaat ovat yhteydessä perseeseen, jota voin joutua huomenna nuolemaan."
  9. #69
    Lainaa kirjoitti
    Positiivista palautetta. Tämä sivusto on mahti juttu, itse olen ollut mukana vasta vajaan viikon, mutta tuntuu, että sivut toimii hienosti ja porukka on järkevää. Mitä muuta kaipaa? (no, ehkä muutama lonkero?)
    Loistavaa!! Positiivistakin palautetta. Mutta eikös se yleensä ole niin että kun suomalainen ei hirveästi valita niin se on tyytyväinen Näin me ollaan ainakin yritetty ajatella...
    "Auta minua olemaan varovainen toisten varpaille astumisen suhteen, koska voi olla, että ne varpaat ovat yhteydessä perseeseen, jota voin joutua huomenna nuolemaan."
  10. #70
    Lainaa (JP-800 @ Huhti. 30 2003,10:21) kirjoitti
    Tähän on ratkaisu omassa ohjauspaneelissasi.. voit säätää tuon kellon näyttämään oikein.
    Nää tietsikat ei oo ihan vahvinta aluettani. Selailin ohjauspaneelin sivuja ylhäältä ja alhaalta, vasemmalta ja oikealta, mutta kellon säätömahdollisuutta en onnistunut löytämään.
  11. #71
    Lainaa kirjoitti
    Nää tietsikat ei oo ihan vahvinta aluettani. Selailin ohjauspaneelin sivuja ylhäältä ja alhaalta, vasemmalta ja oikealta, mutta kellon säätömahdollisuutta en onnistunut löytämään.
    Ohjauspaneeli -> Tiliasetukset -> Aikavyöhyke

    Sieltä löytyy.....
    Pupu
  12. #72
    öööö, pari kertaa käynyt siten, että lähettämäni juttu ei ookkaan ilmestynyt foorumiin.....?
    Onkohan vika täällä päässä *vai missä?

    Toinen ongelma joka on kiusannut, pitää kahteen kertaan kirjautua sisään? Ensin pääsivulla ja sen jälkeen uudessa ikkunassa? Sama vika kuin *



    *Mielipiteeni on voinut muuttua, mutta ei se tosiasia, että olen oikeassa*
    *Jättäydy ajoissa jälkeen, niin sinulle jää enemmän aikaa ottaa muut kiinni*
  13. #73
    Lainaa (Riku @ Huhti. 21 2003,19:12) kirjoitti
    BTW.Aiemmin kun klikkasi tuota [Merkitse tämä foorumi luetuksi] tekstiä niin pääsi siirtymään suoraan *foorumin "etusivulle", päivitysten jälkeen em. toiminto "jättää" jo luetuun foorumiin....
    So, onko tämä siis tarkoitus.
    Muuten kyllä on hiiienot uuudet sivut.

    * *
  14. #74
    Lainaa (JP-800 @ Huhti. 29 2003,15:15) kirjoitti
    Lainaa kirjoitti
    Heh, oletteks te nyt ihan miettineet loppuun asti....tuo,tuo lamppu vai mikä se nyt oli siinä kuvan vieressä näyttää ihan siltä kuin joku pyllistäis...eiks kelleen muulle ole tullut mieleen?
    Oot varmaan ainut pervo Ei, kyllä tuo on ihan hyvä huomio ja onkin ollut TODO - listoilla jo jonkin aikaa.
    Täältä löytyy toinen pervo...onhan toi aika kökön näkönen.

    Lamppu muuten ilmaisee onko käyttäjä foorumilla vai ei...
    Ei puu miestä kaada, ellei mies puuta.
    --------------
  15. #75
    Lainaa (Puuhis @ Huhti. 30 2003,10:35) kirjoitti
    on tää uus voorumi hieno, kiitoksia jp:lle ja bluuskalle aherruksesta..!!

    yksi häiritsevä muutos, minne on kadonnut hymiöistä hymiö.. se kun sopii mun kirjoituksiin lähes aina.. *
    Kaipaan myös * ...yritetään etsiä jossain välissä
    Näistä hymiöistä väännetään vielä kättä jos minusta riippuu... *
    :kummaltasittenikinäloppuukaanhampaanpesut :...vai mitä JP *
    ...ei vaan millään tahdo tottua näihin palloihin( ) kun mänä vanhat selkeät () tuntuu niin kotosilta....


    ......Barrikaadeille!
    Ei puu miestä kaada, ellei mies puuta.
    --------------
  16. #76
    Lainaa (Bluuska @ Huhti. 30 2003,20:09) kirjoitti
    Lainaa (Puuhis @ Huhti. 30 2003,10:35) kirjoitti
    on tää uus voorumi hieno, kiitoksia jp:lle ja bluuskalle aherruksesta..!!

    yksi häiritsevä muutos, minne on kadonnut hymiöistä hymiö.. se kun sopii mun kirjoituksiin lähes aina.. *
    Kaipaan myös * ...yritetään etsiä jossain välissä
    Näistä hymiöistä väännetään vielä kättä jos minusta riippuu... *
    :kummaltasittenikinäloppuukaanhampaanpesut :...vai mitä JP *
    ...ei vaan millään tahdo tottua näihin palloihin( ) kun mänä vanhat selkeät () tuntuu niin kotosilta....


    ......Barrikaadeille!
    juu, järjestetään kohta bluuskan kanssa hymiö-mielenosoitus..!!

    en tykkää näistä uusista ollenkaan...
    Terveys on hitain tapa tehdä kuolemaa
  17. #77
    Mä liityn teidän vastarintajoukkoon

    (ainut hyvä on tää: , kerranki joku kunnon vihanen )
  18. #78
    Lainaa (bubblefaerie @ Huhti. 30 2003,23:02) kirjoitti
    Mä liityn teidän vastarintajoukkoon *

    (ainut hyvä on tää: * , kerranki joku kunnon vihanen )
    minen oo koskaa noin vihainen, että tota tarttis..
    Terveys on hitain tapa tehdä kuolemaa
  19. #79
    Eräs teksti on muuttunut: kun haet uusimmat viestit, tulee teksti - "Paina tästä jos halua odottaa"

    Nappulan toimintohan on kyllä päinvastoin

    Missäs muuten se kirjoitusvihreotsikko on nykyään?
  20. #80
    Lainaa kirjoitti
    Joku on saattanut asiasta jo raportoidakin, mutta ongelma on yhä olemassa...

    Nimittäin vaikka merkitsen kaikki aiheet luetuksi avoimia kirjekuoria jää silti näkyviin. Foorumin pääsivulta kyllä liikennemerkeistä värit katoavat kuten pitääkin.
    Suurilta ja viisailta koodaireilta tätä ongelmaa kysyessä sain seuraavanlaisen vastauksen (enklanniksi)....

    Lainaa kirjoitti
    The topic markers work as folows in forum view:

    When there are new posts in a topic that you haven't read the marker is as follows

    Another marker is located on the right side of the topic in the "last action" column. If you click on that marker, the board will take you to exact spot where you have last read the topic. EX: On a topic with 5 pages you have visited the topic when it was 2.5 pages long and you are visiting it again. It will take you to page 2.5 when you click on that. The forum markers work exactly the same as this later marker. It will be darker like this All of it works if your logged in. If your logged out, only the forum markers will work. The topic markers wont show if you have read the post or not. They will will default back to the way that they where working with 3.0.x
    Ja sitten vielä tiedoksi..

    : Ei uusia viestejä

    : Uusia viestejä



    "Auta minua olemaan varovainen toisten varpaille astumisen suhteen, koska voi olla, että ne varpaat ovat yhteydessä perseeseen, jota voin joutua huomenna nuolemaan."
  21. #81
    Vai ainoa pervo....heh,kerrankin ainoa lajissani...
    Mutta asiaa:kyllähän varmaan ylläpitäjätkin huomaa että ongelmat on aika pieniä.Voitte olla aika tyytyväisiä onnistuneista sivuista
    No niin, sitte niitä vastakehuja....
  22. #82
    Duoda duoda? Kun ei pääse enää kuvia kattelee....?
    Kun koittelen mennä katselemaan albumeja niin alkaa haukkumaan etten oo rekisteröitynyt ja heittää kaavakkeen silmille? Kuitenkin foorumin puolelle kiittää komiasti sisään kirjautumisesta?
    Onkohan muutoksia tullut vai nakkisormissa vika..... *
    *Mielipiteeni on voinut muuttua, mutta ei se tosiasia, että olen oikeassa*
    *Jättäydy ajoissa jälkeen, niin sinulle jää enemmän aikaa ottaa muut kiinni*
  23. #83
    Lainaa kirjoitti
    Duoda duoda? Kun ei pääse enää kuvia kattelee....?
    Kun koittelen mennä katselemaan albumeja niin alkaa haukkumaan etten oo rekisteröitynyt ja heittää kaavakkeen silmille? Kuitenkin foorumin puolelle kiittää komiasti sisään kirjautumisesta?
    Onkohan muutoksia tullut vai nakkisormissa vika.....
    Milläs tavalla kirjaudut? Eli poistatko ruksin kohdasta muista kirjautumistiedot? Jos tuolla tavalla kirjautuu niin siinä on ainakin tiettävästi ongelmia tällä hetkellä, joita korjataan kyllä...

    Toinen vaihtoehto on sitten nämä paljon puhutut keksit taas eli poista jne.
    "Auta minua olemaan varovainen toisten varpaille astumisen suhteen, koska voi olla, että ne varpaat ovat yhteydessä perseeseen, jota voin joutua huomenna nuolemaan."
  24. #84
    Mulla on edelleen suurimman luokan kuppa shopin kanssa, se ei suostu toimimaan, ei sitten millään. Olen kokeillut sekä Operalla 7.01 ja 7.10 sekä Internet Explerrorilla, ja kumpaisellakin browserilla sama onkelma.

    Eli pieni kuvaus onkelmasta lienisi paikallaan; laitan shopin asiakastunnukseni ja käyttäjänimet ja salasanat ja kaikki. Mistään se ei herjaa, että vika olisi jossain ilmiselvässä paikassa. Kaikki browserit avaavat tämän jälkeen vasempaan reunaan pienen framen, jossa on identtinen sisältö "pääsivun" eli tässätapauksessa siellä on shopin kirjautumiskohdat. Ja "pääsivu" pysyy samanlaisena kuin aikaisemminkin. Olen kokeillut sitten kirjautua shoppiin sekä framesta, että "pääsivusta" muttei missään toimi mikään. Kaikki cookiet olen heittänyt metsään ja seuraava vaihtoehto olisi polttaa proppu, kypäriä pitäis päästä tutkailemaan

    Eikä muuten toimi automaattinen kirjautuminenkaan.

  25. #85
    Lainaa kirjoitti
    Eikä muuten toimi automaattinen kirjautuminenkaan.
    Automaattiseen kirjautumiseen on varmasti syynä vanhat keksit. Skannaappa konees läpi hakusanalla moottoripyora ja tämän jälkeen alkaakin txt tiedostoja tulla ja poistappa keksit pois ja tule takaisin niin pitäisi alkaa toimimaan...

    Tuosta Shopista vastaa Italowestern ja Hjalliksen-mopo, joten heille kannattaa lähettää palautetta osoitteeseen
    pekka.lehtinen@reliatec.com ja jaakko.hirvenkivi@reliatec.com
    "Auta minua olemaan varovainen toisten varpaille astumisen suhteen, koska voi olla, että ne varpaat ovat yhteydessä perseeseen, jota voin joutua huomenna nuolemaan."
  26. #86
    duoda duoda.... *kalenterin päivänäkymällä on viikonpäivät yhdellä pielessä toukokuun 10 ilmoitetaan sunnuntaiksi vaikka onkin lauantai on muummuassa tusari ja liedon kirkolle ajo...ettei mee jollain päivät sekaisin linkki tässä
    Maailma voisi olla pahempikin paikka elää...
    -----M------
  27. #87
    Ainakin täällä foorumissa noista yläosan navi-linkeistä on(ko?) jäänyt fontin muotoilumääritykset pois. Mulla ne ainakin näyttävät olevan huomattavasti suuremmat kuin Pääsivulla. Tämä johtuu taas IE:ni vakiofontti-asetuksista, jos ladattavalta sivulta ei löydy fonttimäärityksiä.

    Samanlainen 'vika' on myös pääsivulla vasemmassa laidassa Uusimmat viestit -kohdassa jokainen "Aloitti: (nick)" on samalla tavalla muita isompaa laatua...
  28. #88
    Lainaa (ittobor @ Touko. 08 2003,15:45) kirjoitti
    Ainakin täällä foorumissa noista yläosan navi-linkeistä on(ko?) jäänyt fontin muotoilumääritykset pois. Mulla ne ainakin näyttävät olevan huomattavasti suuremmat kuin Pääsivulla. Tämä johtuu taas IE:ni vakiofontti-asetuksista, jos ladattavalta sivulta ei löydy fonttimäärityksiä.

    Samanlainen 'vika' on myös pääsivulla vasemmassa laidassa Uusimmat viestit -kohdassa jokainen "Aloitti: (nick)" on samalla tavalla muita isompaa laatua...
    Tuo oli hyvää tietoa.. täytyykin korjailla nuo kohdilleen.
    "Auta minua olemaan varovainen toisten varpaille astumisen suhteen, koska voi olla, että ne varpaat ovat yhteydessä perseeseen, jota voin joutua huomenna nuolemaan."
  29. #89
    Nyt on semmonen ropleema, että FTP ei skulaa mulla (eikä moneella muullakaan) Kun yritän avata jonkun kuvan/videon/mikä tiedosto tahansa FTP:ltä, niin tulee teksit "Sivua ei voi näyttää"...

    Kokeilin sammuttaa palomuurin, eikä auttanut.

    Eli missä vika vois olla? aika moni muukin on ilmoittanut etteivät saa kuvia näkymään´?
    Vaikka vaeltaisin pimeyden laaksossa, en pelkää koska olen laakson suurin paskiainen...

    " Been there, wrecked that... "

    En se ollu minä, ja sitäpaitsi se oli vahinko!!!

    The more I learn about women, the more I love my motorcycle
  30.  
  31. #90
    Nyt kun Puuhis on nähnyt paljon vaivaa laatiessaan tuon FAQ - osion niin käyttäkääpä sitä Siellä on hyvät ohjeet....
    "Auta minua olemaan varovainen toisten varpaille astumisen suhteen, koska voi olla, että ne varpaat ovat yhteydessä perseeseen, jota voin joutua huomenna nuolemaan."
Sivu: 3 / 7:sta EnsimmäinenEnsimmäinen 12345 ... ViimeinenViimeinen