Katso äänestykset tulokset: ORG. Tarra kotiloon ! - Oliskos Kiva ??

Äänestäjät
77. Et voi äänestää tässä kyselyssä
  • Tarra 1.  ORG! I'd rather be driving my Bike!

31 40,26%
  • Tarra 2.  ORG! Ajelen mieluiten Moottoripyörällä!

18 23,38%
  • Tarra 3.  ORG! Moottoripyörä Rules!

2 2,60%
  • Tarra 4.  ORG! Jysärissä tavataan 2003! Moottoripyörillä tietenkin!

1 1,30%
  • Tarra 5.  ORG! Emmä tarvi tarroja, mä vaan ajelen Prätkällä!

5 6,49%
  • Tarra 6.  ORG! Moottoripyörällä Jysäriin 2003!

0 0%
  • Tarra 7.  ORG! ORG! JYSÄRI 2003!

0 0%
  • Tarra 8.  ORG! Mulla on oma hyvä idea. Katsokaa vastaukseni..

3 3,90%
  • Tarra 9.  ORG! OMA MP ON IHANA!

1 1,30%
  • Tarra 10. En tartte tarraa..

16 20,78%
Sivu: 1 / 3:sta 123 ViimeinenViimeinen
Tulokset 1:stä 30:een 73:sta
    Minusta olisi hauskaa, jos muut MP-kuskit tajuis autoillessani itsenikin olevan myös motoristi ja ajelevan mieluummin prätkälläni...

Sehän onnistuu, kun laitetaan .ORG-tarra takalasiin, tyyliin esim. yllämainitut.

Kiinnostaisikos?? Pistäkäähän äänestäen. Ehdottakaa omaa, jos on hyvä idea..

Loppuun voisi vielä laittaa esim. tuon nettiosoitteen kuvatuksineen ainakin autotarroihin. Vai kui?
    Moottoripyöräily nuorentaa ja parantaa suorituskykyä. Tämä on japanialaisten tiedemiesten tutkima tosiassia. Otas siis ilo irti kurvailusta.
    Hyvä Idea!! Ajattelin myös että .ORG - tarra mopossa esim. pleksin "väärällä" puolella sekä takajarruvalossa voisi olla hyvä, vai mitä mieltä olette?
    "Auta minua olemaan varovainen toisten varpaille astumisen suhteen, koska voi olla, että ne varpaat ovat yhteydessä perseeseen, jota voin joutua huomenna nuolemaan."
    Ilmammuuta! *

Öh...saakohan jarruvalon päällä olla tarroja

Vois olla myös yks mahdollisimman lyhyt, jota ei tossa ollut lainkaan:

ORG! MP RULES !

Ja sitte se mutkamerkki tai jotain..
    Moottoripyöräily nuorentaa ja parantaa suorituskykyä. Tämä on japanialaisten tiedemiesten tutkima tosiassia. Otas siis ilo irti kurvailusta.
    Muuten hyvä idea, mutta mulla ei oo talvella autoa eikä muulloinkaan.
    Voin laittaa sen aina bussin takaikkunaan...
    Laita se pusakan selkään !
    tuo jarruvalotarra olisi kyllä aikasen rääd!

ehdottaisin myös että ylläpitäjä/ joku muu osaava suunnittelisivat vaikkapa moottoripyora.org tekstin sisältäviä ihan normaaleja tarroja joita voisi sitten tilata kohtuulliseen hintaan ja lätkiä ympäri pyörää ja muutkin tunnistaisivat että on merkitty mies (pyörä)
    -WTF Racing Team-
    http://tepiz.ouns.net/wtf/
    ORGing since 2002
    Tuossa on ajatusta kyllä ja katsotaan nyt, mitä porukat äänestelee. Saadaan hieman tilastova.
    Eiköhän correct form would be I'd rather be ridin' my bike eikä driving
    Vaan just tommosen
    .ORG! I'd rather be riding my bike!
    mä haluun Sierran persiiseen talveksi
    Sitten tosiaan joku pikkunen valkonen .org-teksti pyörään et tuntee kun tapaa =)
    "On se ny per... kun ei letitetyllä parrallakaa saa...!"
    </span><table border="0" align="center" width="95%" cellpadding="3" cellspacing="1"><tr><td>Siteeraus (-RD- @ Syys. 03 2002,23:34)</td></tr><tr><td id="QUOTE">Eiköhän correct form would be I'd rather be ridin' my bike eikä driving
    Vaan just tommosen
    .ORG! I'd rather be riding my bike!
    mä haluun Sierran persiiseen talveksi
    Sitten tosiaan joku pikkunen valkonen .org-teksti pyörään et tuntee kun tapaa =)[/QUOTE]<span id='postcolor'>
    Kas noinhan se kaiketi olikin, jos jenkkienkkua käytetään. No se on helppo korjata ja tarrakin lyhenee hieman. Tänks for korrekting Aar Dii !
    ajattlin tuota tarra juttua pari päivää sitten ja nyt italo jo sen tänne toi. Orgilaisten kollektiivinen tajunta toimii

MP:
    Pieni ja tyylikäs tarra etuplexiin (siihen missä rr kuskeilla on oma nimi) missä lukee yksin kertaisesti .ORG Yksinkertainen on kaunista.

Auto:
    ihan sama, siinä on kuitenkin peltii niin helvetisti.
    Pyörä vaihtui, nick ei

Thrust me, i know what i am doing
    </span><table border="0" align="center" width="95%" cellpadding="3" cellspacing="1"><tr><td>Siteeraus (geepeez @ Syys. 04 2002,09:02)</td></tr><tr><td id="QUOTE">Pieni ja tyylikäs tarra etuplexiin (siihen missä rr kuskeilla on oma nimi) missä lukee yksin kertaisesti .ORG Yksinkertainen on kaunista.[/QUOTE]<span id='postcolor'>
    Mulla ainakaan ei ole muuta etupleksiä kuin aurikolasit, joten se tarra saa olla aika pieni ettei isommin haittaa näkyvyyttä.
    Olen myös yksinkertaisen .ORG-tarran kannalla, yleensä en suostu mitään tarroja ajoneuvoihini laittamaan, mutta tuollainen pieni pelkistetty vaihtoehto kävis kyllä...
    Rakastan Itseäni
    Mitenkäs olisi yksinkertaisesti tuo logossa oleva liikennemerkki pleksin kulmaan?
    "Kyl siinä vielä pitoa on, kankaat ei näy vielä."
    Tarraidea on oikeen hyvä, varsinkin tuo vaihtoehto1 RDn sanomin korjauksin Ja sitten mitä siihen jarruvalotarraan tulee, niin mulla semmonen on yhdessä autossa sen "kolmannen" jarruvalon päällä, valon ja takalasin välissä. Ei siihen kukaan ole koskaan puuttunut missään, joten lienee jos ei laillista niin ainakin hyväksyttävää, jos vaan muuten osaa ratsiassa olla ihmisiksi
    Kannatan enklanninmurteista tarraa ja vastustan Peten väitettä, että hän muka osaa olla ihmisiksi. Eilenkin se ajoi mopolla ja herätti pahennusta!
    </span><table border="0" align="center" width="95%" cellpadding="3" cellspacing="1"><tr><td>Siteeraus (kaasunalle @ Syys. 04 2002,09:58)</td></tr><tr><td id="QUOTE">Kannatan enklanninmurteista tarraa ja vastustan Peten väitettä, että hän muka osaa olla ihmisiksi. Eilenkin se ajoi mopolla ja herätti pahennusta! [/QUOTE]<span id='postcolor'>
    Ja ajan muuten tänäänkin ihan vaikka naapureita kiusatakseni Ja sen taidon olla ihmisiksi osaan hyvin, joskin joskus voi hiukan lipsua Eli odotahan vaan kun sinne Omaha-beachille mennään
    Toimisko tuo tarra idea jos sille laittaisi läpinäkyvän taustan? Saattaisi valkoinen tekstikin toimia.

Aattelin vaan että voipi olla aikasta tökerön näköinen jos tummalla pinnalla on täysin valkoisella pohjalla teksti. Valkoiseen pintaanhan se kyllä toimii... ja autoillehan se nyt on aivan sama!

Tai no, hyvähän se on suunnitella kun ei oo tällä hetkellä edes pyörää.
    Ajattelin että tuo nimenomaan pitää olla läpinäkyvällä taustalla tai sitten irtokirjaimina tulee kaikista paras...

Tummalla pohjalla ORG -tarra esim. jarruvalossa ei ole kovin hyvä idea
    "Auta minua olemaan varovainen toisten varpaille astumisen suhteen, koska voi olla, että ne varpaat ovat yhteydessä perseeseen, jota voin joutua huomenna nuolemaan."
    Juu-u... Kyä oon sitä mieltä ett kooltaan n 5x5 cm läpinäkyvällä tarralla mutkamerkki jossa texti .ORG ja vastaava esim valkoisella pohjalla niin voi tintata autoon tai kypärän taakse... Olis iltapäivälehdilläkin ihmettelemistä .ORG-jengistä...
    * Yamaha Tenere 700 -22
    * KTM 200 EXC -10
    * KTM 250 EXC-F -10
    * KTM 300 EXC Six Days -11
    * Husqvarna TE 450 -10
    * Yamaha YZ 250 -00
    * Suzuki Bandit 1200 GSF -04
    * Honda Transalp 600 -96
    Sellanen läpinäkyvällä taustalla oleva on aivan ehdoton tai sitten irtokirjaimet. Yks vaihtoehto on myös, että tekee sen niin, että leikkauttaa sen niiden kirjainten ääriviivojen mukaan ja niistä kohdista mistä se on kiinni toisiin kirjaimiin niin on läpinäkyvää muovia.
    Miten toimisi lisäksi entisen kansallisuustunnuksen tyyppinen tarra, jossa musta kehys, valkoinen pohja, musta teksti tai sen negatiivi. Näkyisi joka vehkeestä hyvin.

Prätkässä oltava lyhyt ja vaikka läpinäkyvä, kuten monet ovat ehdottaneet.

Alkuperäinen ajatus tuli kuitenkin siitä, että nimenomaan autolla suhatessa prätkäkuskit hiffais, että toi on yks meistä, ja ajattelis ehkä jotain myönteistä sillä hetkellä...

Ohessa piristykseksi mun uuden ite tehdyn V-2 prätkän kuva. Siitä tuli vähän pieni, mutta voi sillä ajella pöydällä.. Ai merkkikö? Ihan oma, Dukey Von Tuutitson
    JOO TALLOJA JEE!!!!

Isin autossa on kyllä tilaa vaikka millämitalla.

niin siis en tarkota kumminkaan tuota tekstiä siihen tarraan, vai oisko tuo hyvä.
    Väsäilin ajankuluksi pari sommitelmaa rätkän pleksiin liimattavasta tarrasta, voisi olla kaiketi vaikka tällainen..?:

eli läpinäkyvä tarra, musta teksti jossa valkoiset reunat.
    "Kyl siinä vielä pitoa on, kankaat ei näy vielä."
    Ja tässä luonnos puskuritarraksi, siis tausta valkoinen. Ikkunatarrahan olisi tokikin näkymättömällä taustalla ja valkosella tekstillä...en oo varma onko mahdollista tehdä joka merkille omaa tarraa joten ton vois periaattees jättää poiskin.
    Hyvältä näyttää pojat. Käytännön asia: Tarra on liimattava autossa lasin ulkopuolelle, muuten se ei näy nykylaseilla juuri ollenkaan. (tai koriin..) Valkopohjainen tarra mustalla tekstillä näkyy aina hyvin ja valkoinen läpinäkyvällä vain tummalla pohjalla. Tarkoitan siis, että läpinäkyvä ei ole kovin toimiva yleisesti ottaen autossa.

Prätkässä toimii toisetkin ratkaisut, mutta siinä se on minusta ihan sama, koska se ei ollut alunperin ajatukseni edes.

-RD-.... millois he*****ssä meistä on tullut joku Kasawika foorumi?? * *Muuten näyttää ihan hyvältä tuo mielenkiinto foorumeihin ja tuo -RD-:n idea tuosta tarrasta on hyvä lukuunottamatta tuota ISOA... hmmm.... öö

</span><table border="0" align="center" width="95%" cellpadding="3" cellspacing="1"><tr><td>Siteeraus </td></tr><tr><td id="QUOTE">Tarkoitan siis, että läpinäkyvä ei ole kovin toimiva yleisesti ottaen autossa.[/QUOTE]<span id='postcolor'>

Kyllä läpinäkyvä valkoisella tekstillä näkyy autossa hyvin... vai mitä Jassu? Jos laitetaan jokin taustaväri niin menee mun mielestä vähän mauttomaksi...

</span><table border="0" align="center" width="95%" cellpadding="3" cellspacing="1"><tr><td>Siteeraus (JP-800 @ Syys. 05 2002,21:00)</td></tr><tr><td id="QUOTE">-RD-.... millois he*****ssä meistä on tullut joku Kasawika foorumi?? * *Muuten näyttää ihan hyvältä tuo mielenkiinto foorumeihin ja tuo -RD-:n idea tuosta tarrasta on hyvä lukuunottamatta tuota ISOA... hmmm.... öö[/QUOTE]<span id='postcolor'>
    </span><table border="0" align="center" width="95%" cellpadding="3" cellspacing="1"><tr><td>Siteeraus </td></tr><tr><td id="QUOTE">en oo varma onko mahdollista tehdä joka merkille omaa tarraa joten ton vois periaattees jättää poiskin.

[/QUOTE]<span id='postcolor'>

Sitä paitsi Kiwasikan logo ei tarraa juuri pahenna, toki senhän tietää vasta kun on Kawaa ajanut...
    </span><table border="0" align="center" width="95%" cellpadding="3" cellspacing="1"><tr><td>Siteeraus (JP-800 @ Syys. 05 2002,21:00)</td></tr><tr><td id="QUOTE">Kyllä läpinäkyvä valkoisella tekstillä näkyy autossa hyvin... vai mitä Jassu? Jos laitetaan jokin taustaväri niin menee mun mielestä vähän mauttomaksi...[/QUOTE]<span id='postcolor'>
    Juu takalasissa valkoinen teksti läpinäkyvällä pohjalla kyllä näkyy ihan tyylikkäästi jees, mutta korissa tietty riippuu väristä...

Ja kunhan nyt vain se tarra saadaan, niin mä oon eka käyttäjä
    Veikkaan että kaikki pistelevät tuon tuohon takaikkunaansa. Enpä uskaltaisi Volvon maalilpinnalle paljoa tarroja liimailla

Minä olen heti sitten toinen käyttäjä, tilaan

Org-tarran autoon
    2 x ORG tarra pyörään (pleksiin ja takajarruvaloon)
  30.  
    Jotain taisin höpistä tuolla aikaisemmin niistä jarruvalon päälle tulevista tarroista tai vastaavista...ohessa kuva siitä mitä tarkoitin, tuommoinen löytyy omasta autosta, eikä ole koskaan tullut mitään sanomista.

Sivu: 1 / 3:sta 123 ViimeinenViimeinen