Tulokset 1:stä 14:een 14:sta
  1. #1
    Näistä enska reiteistä ei oo viel mitää viestii....Mut oon täs jo vouden verran funtsinu et Tikkurila Toijala väli ehkä noin 130km juna raiteiden viertä pitki...onhan siinä haastavia ja kyllä pelkkää sorasuoraa ajamistaki...mut en oo uskaltanu yksin lähtee koittaa jos fillari sanoo ittesä irti.Junasta oon haaveillu monesti sitä retkeä...Ni ja ne setä poliisi sedät dikkaiskohan ne jos ajelis välil pyöräteit ja kiipeilis hämeenlinnan sillan päälle rappusi pitkin...mut siin vois olla varteen otettava retki.
  2. #2
    </span><table border="0" align="center" width="95%" cellpadding="3" cellspacing="1"><tr><td>Siteeraus (WhitePrideWorldWide @ Elo. 21 2002,14:29)</td></tr><tr><td id="QUOTE">Näistä enska reiteistä ei oo viel mitää viestii....Mut oon täs jo vouden verran funtsinu et Tikkurila Toijala väli ehkä noin 130km juna raiteiden viertä pitki...onhan siinä haastavia ja kyllä pelkkää sorasuoraa ajamistaki...mut en oo uskaltanu yksin lähtee koittaa jos fillari sanoo ittesä irti.Junasta oon haaveillu monesti sitä retkeä...Ni ja ne setä poliisi sedät dikkaiskohan ne jos ajelis välil pyöräteit ja kiipeilis hämeenlinnan sillan päälle rappusi pitkin...mut siin vois olla varteen otettava retki.[/QUOTE]<span id='postcolor'>
    Jos olet tuollaista reissua suunnittelemassa, niin lähden mielelläni mukaan, jos joukkoon vaan mahtuu ja aikataulut sopii millään.

    Minut tavoittaa parhaiten mp-foorumista nikillä jerry tai sitten joonas_l@hotmail.com
  3. #3
    Tervehdys! Eipä oo kauheesti ollu oikeen missää jutuja enska reisuista... Kävin tuossa ajelemassa autolla, katselemassa reittejä stadista saloon päin ja löytyhän sieltä mukavia pätkiä ku viittii pikkasen keskittyä reittisuunnitteluun.

    Toi rata juttu kuulostaa mukavalta. Onko kukaan "tutustunut" noihin isoihin sähkölinjoihin?? Tossahan noita menee ku ajelee kehää... En oo kyllä kattonu kartasta minne ne menee tai onko vaikeita(=mukavaa) esteitä...

    Jospa jo päästäisenä lähtis turneelle, saa nähdä mitäs sitä keksii...



  4. #4
    Enduro on toivottavasti tulos taloon pian, onko mitään yo. suunnitelmista tehty ??
    ..be sure to rebel in proper style.. *-J.Biafra-
  5. #5
    Varokaa siellä rautateiden reuniksilla lentäviä paskakikkareita...
  6. #6
    moi , olisin myös kiinnostunut moisesta reissusta.
  7. #7
    Prhana! Ei kai siinä ku suunnittelemaan! ;)

    Otanpa asiaksi jos sais jotain aikaan...



  8. #8
    Mä kans!!! kiitos!

    Eli ehdottomasti mukana näissä pääkaupunkiseudun ja lähiympäristön enduro "safareissa"
    kunhan aikataulu sopii, ja se laitetaaan luultavasti sopimaan *

    motohippi@hotmail.com
  9. #9
    olen itse kanssa miettinyt tuota pätkää kun junalla ohi olen ajanut. pitää joskus tempasta se läpi.
  10. #10
    Lainaa (levyke @ Maalis. 28 2004,15:46) kirjoitti
    olen itse kanssa miettinyt tuota pätkää kun junalla ohi olen ajanut. pitää joskus tempasta se läpi.
    Samoin. Mutta joku "asiantunteva" osasi palauttaa maanpinnalle ja totesi että taitavat olla VR:n omistuksessa ja ajokiellossa nuo rautateiden rinnalla kulkevat huoltotiet.
    Ducati 996 biposto -00, Aprilia: Pegaso 650 -92 & 125 -90 x4, Tuareg 350 -87, AF1 Futura Sport Pro -92 x2 & Futura -91 x3 & Replica -90 x2 & Sintesi -90 x2, Cagiva: Supercity -98, Alazzurra 350 -87, Tamanaco 125 -90, Gilera: RC 600 -90 & SP01 -90
  11. #11
    JOS luulette et kawasaki KLE viissatkul pysyy messis, ettei se oo liian "katu enduro", ni kyl mä sit oon messis. ollipekka.heino@jippii.fi *voi mielellään lähettää tarkemmat ajo-ohjeet / ajat millon mennään.
    Busa -03
  12. #12
    Täällä kanssa yksi enskasti mukana noille pk-seudun retkille yhteyttä voi ottaa s.postilla jan.lemstrom@saunalahti.fi tai puh. 040-7732325
    ps. kyllä se kawan kle mukana pysyy jos sitä ossaa viedä. nimim. samanlainen
  13. #13
    Yksi mahdollinen reitti olisi Koski TL -Mellilä -Oripää -Virttaa.
    Suurin osa hiekkatietä jos haluaa tiellä ajaa.....
  14.  
  15. #14
    Onko Pirkanmaalla kukaan järkänny "alottelija-sarjan" enska ajeluita?