Tulokset 1:stä 13:een 13:sta
  1. #1
    Kertokaapa mulle viisaat dukatti tietäjät mitä eroa on dukattien s (sport) ja ss (supersport)malli sarjoissa. Niissä kun tuntuu olevan sama runko ja kone ainakin mitä numero tiedoista voi päätellä. Ainoan eron mitä m-starin webbisivulta sain selville oli väri valikoima (pirun kallista toi punainen ja keltainen väri ) ja tietty ss sarjan korkeampi hinta.

    Kyseleepi dukattien(kin) vetovoimaan joutunut.
    Pyörä vaihtui, nick ei

    Thrust me, i know what i am doing
  2. #2
    Seiskapuolikkaassa eroina on lähinnä ässästä puuttuva toinen jarrulevy ja säätömahdollisuuksia vailla olevat kahvat. Ysisatasten eroista ei ole tietoa, lieneekö muuta kuin väri? Jousituksen säätömahdollisuuksissa saattaa olla eroja.
  3. #3
    Kone on täysin sama......kuten tuossa jo mainittiinkin erot ovat, väri vaihtoehdot "vain mattamusta S", säädettävä etupumpu Supersportissa.....ja tuplalevy edessä Supersportissa......käytännössä ton Supersportin hinta on siis aivan persiistä kun käytännössä saman mopon saa nätimmällä värillä halvemmalla....... tämä on sitten varmaa tietoa T: Omistin ennen Sportin
    Ex hippi!
  4. #4
    Hei muuten, tietääkö joku onko iso homma asentaa Sporttiin toinen etujarrulevy? Entäpä levypaketin hinta? Mistä saisi edullisesti?
  5. #5
    Suunittelin aikoinaan samaa juttua....eli tuplalevyä Sporttiin......mulle kuitenkin sanottiin että Brembon osat on niin maan......kalliit.... mutta selvitäppä tuo jostain mikäli vaan kykenet....olisi kiva tietää ihan mielenkiinnosta. Itseltäni kun into Sportin pitämiseen loppui kesän loppupuolella....
    Ex hippi!
  6. #6
    </span><table border="0" align="center" width="95%" cellpadding="3" cellspacing="1"><tr><td>Siteeraus (Guest @ Loka. 23 2002,10:28)</td></tr><tr><td id="QUOTE">Ysisatasten eroista ei ole tietoa, lieneekö muuta kuin väri?[/QUOTE]<span id='postcolor'>
    Eipä niissä ysisatasissa näytä olevan edes hinta-eroa...

    Luulis että ne bermon jarru osat irtoo alle 1800 euro joka on sportin ja superin ovh:n ero.... niin olihan siinä ne etu pamput.

    Kuinkas se sportti pyähtyi yhellä levyllä ? tuntuikos siltä että jarrutehoo olis tarvinnut lisää, kuumeniko jarrut....
    Pyörä vaihtui, nick ei

    Thrust me, i know what i am doing
  7. #7
    Jossakin testissä mainittiin, että yhdellä levyllä pärjää hyvin normaaliajossa. Toisaalta omalla yksilevyisellä Monsterillani olen ajellut myös radalla, enkä sielläkään ole huomannut jarrujen "väsymistä". Mutta varmaan toinen levy kannattaa laittaa, jos enemmän aikoo radalla ajella. En tähän hätään löytänyt levysatsien hintatietoa netistä, mutta tuolta saa osviittaa:
    http://www.redracingparts.it/en/list/upgdbremboduca.htm
    Näyttäisi hinnat olevan tuossa 450 euron tuntumassa. Spottia ei tosin tuossa ole mainittu.
  8. #8
    Ducatien eroja voi itse vertailla M-Starin sivulla oman valikkonsa kautta tai ducati.com:lla on vastaava vertailutaulukko valikkona.

    Ducati Kämna Saksassa tarjoaa tuplalevysatsia hintaan EUR 664 sisältäen kaksi jarrulevyä, jarrupuristimen, jarrukahvan ja letkut...+postit päälle.
    "Mies ilman Ducatia on kuin pilvinen päivä"
  9. #9
    Itsellä ainakin vanhemmassa (-91) 750SS:ssä on jonkinverran parempi tuntuma sekä jarrut eivät häivy oikeastaan lainkaan, verrattuna alkuperäiseen yksilevyiseen. Nyt 2 levyä + brembon puristimet ja teräspunosletkut.

    Olen ainakin todella tyytyväinen nykyisiin jarruihin, harvassa uudemmassakaan pyörässä jarrut ovat näin tunnokkaat + tehokkaat. (omakehu)
    <br />
  10. #10
    </span><table border="0" align="center" width="95%" cellpadding="3" cellspacing="1"><tr><td>Siteeraus (Guest @ Loka. 23 2002,10:28)</td></tr><tr><td id="QUOTE">Seiskapuolikkaassa eroina on lähinnä ässästä puuttuva toinen jarrulevy ja säätömahdollisuuksia vailla olevat kahvat. Ysisatasten eroista ei ole tietoa, lieneekö muuta kuin väri? Jousituksen säätömahdollisuuksissa saattaa olla eroja.[/QUOTE]<span id='postcolor'>
    SS750 tangot alumiinia, S750 terästä ja sitten S750 jarru- ja kytkinnestesäiliöt ovat yhdysrakenteisia. Siinä ne erot tulikin sitten. Ja toista jarrulevyä ja puristinta (sekä sen letkua) varten on kaikki valmiina.
    On tärkeää erottaa terve innostus ja addiktio. Terve innostus tuo jotain elämääsi, mutta addiktio vie jotain pois.
    -prof. Mark Griffiths
  11. #11
    Yhdelläkin kiekolla edessä pärjää kyllä tavallisessa ajossa, kunhan ei ota ketään tarakalle kovassa ajossa. Eipä sportti muutenkaan ole mikään perhepeli... Mun kokemuksen mukaan (viikko kyykyssä sportin selässä viime kesänä vaimokin kyydissä miltei koko ajan) kahva painuu aikasen syvälle jarrutuksissa, mutta pyörä kyllä pysähtyy. Ja onhan se tietty ihan hyvä, että oikeankin käden sormet saa jumppaa, kun vasuri veivaa kytkintä edestakas (se ei ollut ihan mikään maailman kevyin käytellä, mutta onneksi kone vääntää kuitenkin = )
    hei me mopoillaan taas!
  12. #12
    Itselläni on s malli ja kyllä se sillä yhdellä levylläkin takapyörän jaksaa ilmaan nostaa vaikka painoa on minullekin kertynyt n. 100 kg. Ja vaikka vaimonkin kanssa olen ajellut niin ei ole jarrutehot loppuneet koskaan (takajarrukin on olemassa). Pidin punaisesta väristä niin paljon että sain sellaisen sporttiini ja maksoi n. 600 euroa.
    O you who turn the wheel and look to windward, Consider Phlebas ,who was once handsome and tall as you.

    T. S. Eliot. *Death By Water
  13.  
  14. #13
    Vuoden 2003 malleissa tuplalevyt on kaikissa, mukaanlukien 620 Sport. Mitä kuullut olen, kyllä tuo yksikin levy kuitenkin riittää hyvin.