Sivu: 1 / 2:sta 12 ViimeinenViimeinen
Tulokset 1:stä 30:een 36:sta
  1. #1
    Ajatuksena olisi laittaa Monsteriin pieni pleksi - ihan vaan sellainen joka peittää mittariston - onko kellään kokemuksia?

    Ohjaako tuulta yhtään? Vinkkejä mistä kannattaa lähteä ostamaan? Tänään pitää kahvitauolla käydä Stormissa haistelemassa tuulia...

    -Miksi olla hankala, kun vähällä vaivalla voi olla mahdoton-
  2. #2
    Ainakin Buellissa pieni mittariston peittävä deflektori/pleksi, ohjasi tuulta yllättävän hyvin. Ei se tietenkään isoa katetta vastaa, mutta on se motarilla mukavampi kuin ei mitään.
  3. #3
    Stormissa esittelivät sellaista muovista käikälettä - ihan jees muuten, muttase oli ainoa kappale, eikä kuulemma tilata lisää Ja hintakin oli aika "rasvainen"...

    Buelleissa ne pleksit on muuten ihan tyylikkään näköisiä... Niitä kun on tullut kateltua koko kesä tosta ikkunasta. Perhana, eikö ne voi olla ajelematta tossa mun ikkunan alla. Haittaa työntekoa! No, onneksi nyt liikenne on vähentynyt huomattavasti...
    -Miksi olla hankala, kun vähällä vaivalla voi olla mahdoton-
  4. #4
    Ducatin oman pitäis olla kohtailsen suojaava vaikkasta moottoritie ajossa, kuulemma. Joissakin Monstereissa semmonen on vakiona, kai.
    H-D Sportster Bobber kyhäelmä, enemmän säätöä vähemmän ajoa
  5. #5
    Taitaa Allrightillakin olla muutama aika asiallinen microkate...vai olisiko ollut Givin esitteessä? 620 i.e ssä onkin kate ja kaikkea muuta vakiona...tehoakin enämmän ...TANA!
  6. #6
    Monsteri: ei saa olla kade! Jos ei oma pyörä ole ihan sellainen kuin haluaisi, niin ainahan sitä voi rakennella. Nyt on hyvää aikaa, kun säätkin on tälläiset. Hrrr...
    -Miksi olla hankala, kun vähällä vaivalla voi olla mahdoton-
  7. #7
    Monsteriin ja ylipäätänsä noihin ducatin mopoihin tuntuu nuo optio-osat olevan aika kiitettävän hintaisia.... mutta rakentelu on mukavaa kylläkin!!
  8. #8
    Kokeilin pikkukatteella ollutta S4:ää ja suojaa yllättävän paljon katteettomaan verrattuna. Suosittelen lämpimästi.
    Moottoripyöräily nuorentaa ja parantaa suorituskykyä. Tämä on japanialaisten tiedemiesten tutkima tosiassia. Otas siis ilo irti kurvailusta.
  9. #9
    Italo: sulla on vastaus aina kaikkeen. Tässä on koko pitkä talvi aikaa etsiä sopivaa käikälettä Beastiin... Kai se siihen tulee. Oon sellainen sanoista tekoihin -nainen
    -Miksi olla hankala, kun vähällä vaivalla voi olla mahdoton-
  10. #10
    Aivan ja oikein! Kaikista paras on tietenkin kokeilla itse, koska voi olla, että esim. kuljettajan pituudella on vaikutusta katteen mukavuuden määrään...
    Moottoripyöräily nuorentaa ja parantaa suorituskykyä. Tämä on japanialaisten tiedemiesten tutkima tosiassia. Otas siis ilo irti kurvailusta.
  11. #11
    No voisi kuvitella, että tällainen hukkapätkä kuin minä, hyötyy enemmän siitä pienestä pleksistä kuin joku, jolle on suotu tota vartta enemmälti...

    Kaikki, joiden kanssa olen asiasta joutunut puheisiin, ovat kehuneet pleksiä. Mulla vaan toi asennevamma vielä haraa vastaan. Mutta jos löytäisi sellaisen oikein tyylikkään...
    -Miksi olla hankala, kun vähällä vaivalla voi olla mahdoton-
  12. #12
    Katselin tossa Monsterin pikku-katteiden hintoja...näkyvät vaihtelevan siinä 180 - 300 Euron välissä Saksassa.

    Liitteenä kuva Italo-Shop Neussin katteesta..EUR 265
    "Mies ilman Ducatia on kuin pilvinen päivä"
  13. #13
    Liian ISO! Mä haluan sellaisen ihan snadin ja PAHAN! Jos vaikka koko musta tai hiilikuituinen. Sellainen, joka sopisi hiilikuituputkilla varustettuun Darkiin.
    -Miksi olla hankala, kun vähällä vaivalla voi olla mahdoton-
  14. #14
    Liian ISO ?... herrajumala...kuinka pieni ja paha sen sitten pitäisi olla ? Tommonenko ?
    "Mies ilman Ducatia on kuin pilvinen päivä"
  15. #15
    No jotain tollaista - vaikka toi Alien-look ei pure muuten! Mä tiedän mitä mä haluan, olen nähnyt Kompassilla kerran sellaisen yhdessä Monsterissa. Nyt vaan pitää löytää SE! Miksi aina pitää olla näin, tietää mitä haluaa, mutta mahdotonta löytää SITÄ.

    Mä diggaan sun allekirjoituksesta!
    -Miksi olla hankala, kun vähällä vaivalla voi olla mahdoton-
  16. #16
    No onnea vaan etsinnälle !!

    ...eikä HÄN edes mitään "katetta" kaipaa ...nakuna peräti parempi...
    "Mies ilman Ducatia on kuin pilvinen päivä"
  17. #17
    Tietysti on nakuna nätimpi, mutta kun kuskin niskat on tykännyt vähän pahaa tosta nakuilusta...

    -Miksi olla hankala, kun vähällä vaivalla voi olla mahdoton-
  18. #18
    No yks kiva konsti on saada just sellainen kuin haluaa. Arvaapa mikä..?

    No tehdäänpäs se itse. Ko muovilajike on helppo käsitellä ja kun sulla on vielä musta pyörä, niin siitä tulee ihan hyvä. Aerodynamiikka on monimutkainen asia, mutta sekin on melko helppo juttu noin pienessä palasessa. Jos onnistuu ekalla, niin se on siinä. Ei muuta kuin kynä käteen ja piirustus mulle, niin katsotaan mitä syntyy.

    t. Italomuovisti
    Moottoripyöräily nuorentaa ja parantaa suorituskykyä. Tämä on japanialaisten tiedemiesten tutkima tosiassia. Otas siis ilo irti kurvailusta.
  19. #19
    Sähän olet oikea monitoimimies! Itse olen niin huono noissa piirtelyhommissa, että mun suunnittelema kapistus ei taatusti toimisi. Pitänee mennä alakertaan keskustelemaan Möhkö-miehen kanssa...
    -Miksi olla hankala, kun vähällä vaivalla voi olla mahdoton-
  20. #20
    Joo, suunnitelkaa yhdessä siihen sopiva lookki ja sitten vaan muovia lämmittämään ja kiinnikkeet sekä maali... Siinä se onkin
    Moottoripyöräily nuorentaa ja parantaa suorituskykyä. Tämä on japanialaisten tiedemiesten tutkima tosiassia. Otas siis ilo irti kurvailusta.
  21. #21

    Mitäs muovia olet toveri Ducato ajatellut...lasikuitua...vai akryyli...eteenie, kuinka ohutta? ja miten meinaat tehdä muotin?

    Kerroppa pari vinkkiä!

    _M_
  22. #22
    Jos löydät jostain alkuperäisen pleksin, niin sen avulla on helppo tehdä muotti.

    1.Peitä alkuperäinen pleksi alumiinifoliolla, niin että pleksin alkuperäiset muodot säilyvät. Pinnoita pleksi siis täydellisesti foliolla ja teippaile kaikki saumat umpeen, niin ettei folio pääse falskaamaan.
    2.Lado folion päälle lasikuidusta reilu kerros, ja anna kuivua. Lasikuitu kerroksia saa laittaa aika monta, että muotti on varmasti jäykkä ja siinä on muokkausvaraa.

    Siinä sinulle hyvä muotti. Jos haluat tehdä muottiin jotain muutoksia, niin siitä vaan lasikuitua lisäilemään ja ylimääräisiä poistamaan.

    Samalla menetelmällä muotin voisi tehdä myös kipsistä.
  23. #23
    Tuota kipsi muottia ajatelin koittaa satulapeitoksi...tai siis sen tekoon....tuo meijän ukko on mallimestari...joten siltäkin kyllä apuja saa , tuo italo vaan meinasi kuumailmapuhallinta....?
  24. #24
    Ja autovahinko keskuksesta saa skootterien nokkakatteita aivan puoli ilman joten sieltä saa fighter aihioita...valot vaan joutunee hommaan muuata
  25. #25
    </span><table border="0" align="center" width="95%" cellpadding="3" cellspacing="1"><tr><td>Siteeraus (Monsteri @ Joulu. 06 2002,13:34)</td></tr><tr><td id="QUOTE">tuo italo vaan meinasi kuumailmapuhallinta....?[/QUOTE]<span id='postcolor'>
    Kyllähän akryylin työstö onnistuu kuumailmapuhaltimellakin. Tekee puristusmuotin puusta, johon painaa kuumennetun akryylilevyn. Puristamisen jälkeen pitää vaan sahata ylimääräiset akryylit reunoilta pois.
  26. #26
    Aivan...juu niinhän se menee
  27. #27
    m-star importin hyllyssä näin muutaman ( jäljellä) monsterin pleksin,ne on raakaversioita et joutuu vähän työstään mut ei mitään ylivoimasta ,omaan monsteriin aikoinaan tein sellasesta. väri oli fordin pantera musta ja mattalakka päälle,käysitte darkkiin,alumiini tangiosta pienet-tuet ja siinä se on.pleksin hinta tais olla n.500mk.tarkempia vinkkejä voin antaa puhelimella. T: ST2
  28. #28
    louisilta löytyy muutama todella pieni plexi monsteriin, eivätkä hinnatkaan päätä huimaa, alk. 25,- eur..
    Terveys on hitain tapa tehdä kuolemaa
  29. #29
    </span><table border="0" align="center" width="95%" cellpadding="3" cellspacing="1"><tr><td>Siteeraus (puuha-pete @ Joulu. 09 2002,07:00)</td></tr><tr><td id="QUOTE">louisilta löytyy muutama todella pieni plexi monsteriin, eivätkä hinnatkaan päätä huimaa, alk. 25,- eur..[/QUOTE]<span id='postcolor'>
    Kerro lisää!
    -Miksi olla hankala, kun vähällä vaivalla voi olla mahdoton-
  30.  
  31. #30
    en pysty laittamaan suoraa linkkiä, johtuen frameistä louisin sivuilla mutta mene www.louis.de ja sieltä on-line-shop, sieltä Motorradbekleidung ja edelleen Windschutzscheiben, merkiksi ducati niin löytyy...

    lisäksi tarjouspuolelta löytyy jotain esim tuotenro:
    10006451 musta pieni plexi, pitäisi sopia myös monsteriin..
    Terveys on hitain tapa tehdä kuolemaa
Sivu: 1 / 2:sta 12 ViimeinenViimeinen