Sivu: 2 / 2:sta EnsimmäinenEnsimmäinen 12
Tulokset 31:stä 38:een 38:sta
  1. #31
    </span><table border="0" align="center" width="95%" cellpadding="3" cellspacing="1"><tr><td>Siteeraus (Pelle_nero @ Loka. 29 2002,19:32)</td></tr><tr><td id="QUOTE">Hmm... jos laitan putket ylös, ei saa sivulaukkua, täytyy käyttää reppua, ja sit taas tarvittais silikoneja painoa tasaamaan?! * *
    Miten Beast toi sun reppusysteemi pysyy tarakalla? Tuleeko hihnoista jälkiä?[/QUOTE]<span id='postcolor'>
    AARRGHH!!... ei laukkuja Monsteriin.

    Remmien/Verkon mahdollisesti aiheuttamilta naarmuilta säästyy helposti vetämällä läpinäkyvän kontaktimuovin peräkatteen päälle.
  2. #32
    Olen ehdottomasti samaa mieltä kuin GTracer, eli Monster ei ole matkajuhta vaan nautiskeluväline...Ducatilla on muita malleja matkailuun...reppu selkään jos tarvii sporttipyörällä tai vastaavalla enemmän kuin kukkaron matkaan...

    (Minulla ei ole Ducateihin edes tankkilaukkua jostain sivulaukuista nyt puhumattakaan...sivulaukut pyörässäni (silloisessa brittipyörässä) oli viimeksi vuonna 1976 tai 1977...senjälkeen en ole tarvinnut...)
    "Mies ilman Ducatia on kuin pilvinen päivä"
  3. #33
    Olen joskus nähnyt Monsterissa sivulaukut, enkä tykännyt. Reppu selässä on raskas ajaa - ainakin pidempää matkaa, joten olen tehnyt periaatepäätöksen käyttää tavararullaa ja verkkoa. Pysyy hyvin kiinni, jos on tarpeeksi kamaa mukana ja saa verkon kireälle. Takapenkillähän mulla ei ole kuoria, joten naarmuuntuminenkaan ei ole ongelma. Tosin en usko, että naarmuttaa...
    -Miksi olla hankala, kun vähällä vaivalla voi olla mahdoton-
  4. #34
    ..Eiköhän tankin päällä ole paras paikka kuormalle Monsterissa vaikka omassa "kuormurissa" sivulaukut onkin.. Siinä se on painopisteen keskivaiheilla.

    Beastin ideaa sen enempää arvostelematta...
    Moottoripyöräily nuorentaa ja parantaa suorituskykyä. Tämä on japanialaisten tiedemiesten tutkima tosiassia. Otas siis ilo irti kurvailusta.
  5. #35
    Jossain toisessa keskustelussa muuan 1000GSX-R kuski kommentoi asiaa hyvin...

    "povitaskuun mahtuu helposti Visa", tai ainakin jotain tuohon tyyliin, ja sen allekirjoitan täysin. Eli jos ei reppu riitä, niin sitten lisää katetta korttiin...
  6. #36
    Italo: luuletko, että tällainen hukkapätkä kuin minä edes NÄKEE sen tankkilaukun yli! Varmasti joillekin ihan käyttökelpoinen idea, mutta ei toimi mulla...
    -Miksi olla hankala, kun vähällä vaivalla voi olla mahdoton-
  7. #37
    ...aivan Sulla on ainakin pätevät perustelut..
    Moottoripyöräily nuorentaa ja parantaa suorituskykyä. Tämä on japanialaisten tiedemiesten tutkima tosiassia. Otas siis ilo irti kurvailusta.
  8.  
  9. #38
    Mähän olen selittämisen maailmanmestari.
    -Miksi olla hankala, kun vähällä vaivalla voi olla mahdoton-
Sivu: 2 / 2:sta EnsimmäinenEnsimmäinen 12