Sivu: 1 / 2:sta 12 ViimeinenViimeinen
Tulokset 1:stä 30:een 38:sta
  1. #1
    Eli ei kuulemma tämä tauti helpota ennenkuin putket on kiinni Eli:
    Onko kellään tietoa mitä maksaa seuraava setti 600 hirviöön:
    -Ducati Corse ovaalit hiilarit
    -Suutinsarja
    -Ilmanrai....puhdistin?
    - Suomi/Saksa hintaero?

    Kuulemma vaikuttavat pelin käyttäytymiseen *jonnin verran?
  2. #2
    Tais olla 1200 eeroo, mutta sen minkä tinkii jaksaa ei tartte maksaa. Kokemus siis M-Starista, jossa ST4s:n satsi asennettiin... Siis kaikkinensa. Äänet on "ihan kivat" ja kulku myös
    Moottoripyöräily nuorentaa ja parantaa suorituskykyä. Tämä on japanialaisten tiedemiesten tutkima tosiassia. Otas siis ilo irti kurvailusta.
  3. #3
    Katsoppa esim seuraavia nettisivuja:
    www.stein-dinse.de
    www.ducati-kaemna.de
    www.ital-shop.com
    www.biscaya.com
    Kolme ensimmäistä firmaa on Saksassa ja viimeisin Ruotsissa. Itse olen tilannut palikoita Stein-Dinseltä ja aina ovat olleet halvempia kuin Suomesta.

    Ducatien varaosahinnat nousivat pilviin kun TPG eli jenkit ostivat Ducatin ja alkoivat luoda siitä "brändiä" ala Harley.

    Itse ostin hiilikuitu-Termignonit Ducatiini v. 1994 ja maksoivat kokonaista 3000 fim !!...siis yhteensä 2 kpl.Silloin italialainen Gio.Ca.Moto oli halvin, mutta Ducati osti senkin pois häiriköimästä...

    Hintoja kannattaa tosiaan vertailla koska täällä... en nyt sano että ryöstetään...mutta kun kilpailua ei käytännössä ole...
    "Mies ilman Ducatia on kuin pilvinen päivä"
  4. #4
    Täytyy tarkkalilla....
    Mitenkäs toi rahti puoli? Onko tyyristä vai tuliko FedEx:llä edullisesti?
  5. #5
    Paketti tulee postissa ...normaalit ulkomaan pakettihinnat...ei kovin suurta merkkaa...riippuen tietysti tilattavan erän suuruudesta...

    Luettelot on kuitenkin hyvä olla nettisivujen lisäksi, koska ovat paljon kattavampia...
    "Mies ilman Ducatia on kuin pilvinen päivä"
  6. #6
    Itse sain tinkattua aika hyvät alet M-Starista ja takuun hoito on aika paljon helpompaa + itse ei ohjelmointia / chipin vaihtoa voi tehdä, koska takuu poistuu...

    Realismia peliin ja tavara on just sitä mitä pitää, ennekuin maksaa. Ainakin tässä hiilariasiassa varmempi ratkaisu Ducatin kohdalla.
    Moottoripyöräily nuorentaa ja parantaa suorituskykyä. Tämä on japanialaisten tiedemiesten tutkima tosiassia. Otas siis ilo irti kurvailusta.
  7. #7
    Niinhän se on että jokainen saa tehdä ja kannattaa tehdä, mitä itse haluaa ja näkee omalta kohdaltaan viisaaksi...itse en tule osia Suomesta varmaankaan ostamaan koska rahavarani ovat niukanpuoleiset...ja haluan käyttää niitä mahdollisimman tehokkaasta...vielä en ole joutunut pahemmin pettymään...

    Takuista minun ei tarvitse välittää, koska kalustoni on sen verran vanhempaa (nuorinkin jo lähes kymmenvuotias...). Tottakai takuun voimassaollessa kannattaa olla varovainen omien tekemisiensä kanssa!!

    Eli minunkin puolestani "realismia peliin"...
    "Mies ilman Ducatia on kuin pilvinen päivä"
  8. #8
    Toki juu... Mutta ohjelmointi ilman laitteita on kait hankalaa.. Sitä vaan ajattelin.

    Muut roinathan voi hyvin ostaa, mistä mielii. Ja kuten mainitsin, sen minkä tinkiä jaksaa, ei tartte maksaa...

    Ja pääasia. Ne hiilarit ON ihanat
    Moottoripyöräily nuorentaa ja parantaa suorituskykyä. Tämä on japanialaisten tiedemiesten tutkima tosiassia. Otas siis ilo irti kurvailusta.
  9. #9
    Mielestäni ei ST4 mallissa (ainakaan vanhemmissa) ole vakiona ohjelmoitavaa lastua vaan riippuen moottorin viritysasteesta siihen saa ostaa valmiiksi ohjelmoituja chippejä jotka syöttävät tarvittavan määrän soppaa oikeaan aikaan ja lyövät salaman perään...

    "Aivoista" vaan kansi auki ...vanha lastu pois ja uusi tilalle...huomaa kuitenkin että ruuvien päällä olevat tarrat menevät rikki ja takuu raukeaa...jos sitä jälellä on...

    Ohjelmointitietokonetta tarvitaan todella vasta kun on hankittu ohjelmoitava lastu ja halutaan itse säätää ruiskutuksen ja sytytyksen parametreja...toisaalta ao. vempaimella voi katsella ovatko kaikki anturit ja potikat kunnossa myös vakiosysteemissä...Hyvä toimittaja löytyy Austraaliasta (&#33 ja sen firman ohjelmointitietokonetta on kaverin kanssa joskus käytetty...kts. www.fuelinmoto.com.au

    Uuden lastun toimivuus kannattaa kuitenkin tsekata koepenkissä, jolloin paljastuu käykö moottori jollain kierroslukualueella liian laihalla tai rikkaalla seoksella ja miettiä korjaavia toimenpiteitä.
    "Mies ilman Ducatia on kuin pilvinen päivä"
  10. #10
    Näinhän se on ST4:ssä. Chippi vaan peliin ja se on siinä.
    Moottoripyöräily nuorentaa ja parantaa suorituskykyä. Tämä on japanialaisten tiedemiesten tutkima tosiassia. Otas siis ilo irti kurvailusta.
  11. #11
    </span><table border="0" align="center" width="95%" cellpadding="3" cellspacing="1"><tr><td>Siteeraus (Italowestern @ Syys. 06 2002,00:56)</td></tr><tr><td id="QUOTE">Ja pääasia. Ne hiilarit ON ihanat [/QUOTE]<span id='postcolor'>
    Ihan totta! Tosin nyt ei vaan voi enää unohtaa korvatulppia...
    -Miksi olla hankala, kun vähällä vaivalla voi olla mahdoton-
  12. #12
    ai.. *ootsäkin jo hommannut ne äänirasiat?

    ONNEA!

    Ootko tyytyväinen?
    Moottoripyöräily nuorentaa ja parantaa suorituskykyä. Tämä on japanialaisten tiedemiesten tutkima tosiassia. Otas siis ilo irti kurvailusta.
  13. #13
    Ne oli ihan pakko saada * *joten ei ollut muuta vaihtoehtoa kuin hankkia mölytoosat. Voitte vaan arvata, että olen taloyhtiön mummojen suosioissa *

    Täytyy kyllä sanoa, että olen ollut tyytyväinen! Aivan erilainen fiilis ajaakin - puhumattakaan siitä, että kaverit kuuntelee kateellisina hyviä "saundeja"
    -Miksi olla hankala, kun vähällä vaivalla voi olla mahdoton-
  14. #14
    No sitähän minäki.. Vielä kun sais kesäkuumalla ajaa ilman kypärää kaupungissa, niin olis tosi makeeta. Silloin ne saundit on parhaimmillaan. Kypärä resonoi sen verran, että se möly sattuu korviin ja tulpilla kuuluu taas liian vähän... Tarttee varmaan hommata jotkut erikoistulpat.

    Huomasitko, että vääntö ja teho parani myös tuntuvasti?
    Moottoripyöräily nuorentaa ja parantaa suorituskykyä. Tämä on japanialaisten tiedemiesten tutkima tosiassia. Otas siis ilo irti kurvailusta.
  15. #15
    Italo, aja ilman tulppia ja anna kuulon huonontua sen verran, ettei enään satu korviin ja saundit kuuluu sopivasti
  16. #16
    HÖH. Musa on kanssa tärkeetä, ja oikeesti ne putket on aavistuksen liian mölyisät kopassa. Tarttee musatulpat, mutta ilman kovia varsia. Ne on jotain 50 ekee.
    Moottoripyöräily nuorentaa ja parantaa suorituskykyä. Tämä on japanialaisten tiedemiesten tutkima tosiassia. Otas siis ilo irti kurvailusta.
  17. #17
    Mä oon muutenkin AINA käyttänyt mopoillessa korvatuppia ... Kuuluu jotenkin vain perusjuttuihin. Mutta nyt niitä ei voi unohtaa - muuten tulee paha tinnitus.

    Onneksi mä oon sellaisessa paikassa töissä, missä hyllystä löytyy aika monen moista korvatulppaa ja hinnat on hlökunnalle kohdallaan! Meillä on täällä niin monta motoristia *

    Kyllä lisääntynyt teho ja vääntö tuntuu. Jopa enemmissä määrin kuin mölyt. Vaikka poliisikaveri uhkaili jo sakoillakin moisen möykän aiheuttamisesta!
    -Miksi olla hankala, kun vähällä vaivalla voi olla mahdoton-
  18. #18
    AAARGH... Mä en kestä olla ilman prätkää. Tää on tosi outoa, kun ei voi ajella. On siellä kyllä just nyt ollut tosi kalsaa, mutta jotenkin tuo jytinä rauhoittais. Pliis tulis nyt vielä hetkeks lämmintä

    Kyllä kesä oli sentään kesä
    Moottoripyöräily nuorentaa ja parantaa suorituskykyä. Tämä on japanialaisten tiedemiesten tutkima tosiassia. Otas siis ilo irti kurvailusta.
  19. #19
    Mä meinasin saada pyörän talveksi duuniin... Harmi, ettei se onnistunut - muuten voisi käydä ihailemassa vaikka joka päivä kaksi kertaa! Mutta nyt on pyörä Lohjalla ja minä Helsingissä. Onneksi Beastilla on seuraa broidin Trumpasta!
    -Miksi olla hankala, kun vähällä vaivalla voi olla mahdoton-
  20. #20
    </span><table border="0" align="center" width="95%" cellpadding="3" cellspacing="1"><tr><td>Siteeraus (The Beast @ Loka. 15 2002,10:32)</td></tr><tr><td id="QUOTE">Voitte vaan arvata, että olen taloyhtiön mummojen suosioissa *[/QUOTE]<span id='postcolor'>
    Kummasti alkoi kesäkuumalla paukkua ikkunat kiinni, kun startattiin Guzzi (hiilikuituputkilla) ja mun Ducati meidän pihassa. Mun mopo oli ennen ensimmäistä huoltoa säädetty aika "köyhälle" seokselle (olikohan tuo nyt oikeaoppisesti ilmaistu * ) joten myllyä piti helteistä huolimatta lämmittää jonkin aikaa ennen liikkeelle lähtöä. *Talven aikana olisi tarkoitus laittaa putket + kate Ducatiin. Pähkäilin aikani silikonirintojen ja hiilikuituputkien välillä mutta hiilarit voitti! * * *
  21. #21
    Siis oletkin plikka... No eiköhän niillä omilla tisseillä aina pärjää, mutta ilman hiilareita tulee itku

    Oikea valinta Ja tervetuloa porukkaan! Itse ajelen ST4s:llä, mikäs kaunotar sulla on alla?
    Moottoripyöräily nuorentaa ja parantaa suorituskykyä. Tämä on japanialaisten tiedemiesten tutkima tosiassia. Otas siis ilo irti kurvailusta.
  22. #22
    Kaunis kiitos tervetulotoivotuksesta, Italowestern!
    Viime kesän alussa tulin Ducati Monster Dark 600:n onnelliseksi omistajaksi! Mikään muu kuin Italopyörä ei tullut kysymykseenkään, joten valinta oli helppo. Siippa teki pohjustus/painostustyötä pari vuotta ennenkuin silmä tottui Monsterin muotoihin.
    Ei ole tarvinnut katua! Nyt se on silmissäni maailman kaunein pyörä, ja juuri sopiva tällaiselle metri-Kyllikille. Tosin en pidä sitä KAUNOTTARENA, vaan KOMISTUKSENA.
    Sinun pyöräsi on kyllä kaunotar.
  23. #23
    Niin.. no tietysti.. aivan oikein! Mulla se on tietty feminiini ja sulla maskuliini peli

    Tosin jos ihan totta puhutaan, niin mulle nuo moottorikäyttöiset silmälle kauniit laitteet on aina olleet jotenkin neutreja voimanlähteitä tai biseksuaaleja.. ihan miten vain

    Hauska kuulla, että olet iloinen hankinnastasi. On se hienoa omistaa aito kuumaverinen.
    Moottoripyöräily nuorentaa ja parantaa suorituskykyä. Tämä on japanialaisten tiedemiesten tutkima tosiassia. Otas siis ilo irti kurvailusta.
  24. #24
    </span><table border="0" align="center" width="95%" cellpadding="3" cellspacing="1"><tr><td>Siteeraus (Pelle_nero @ Loka. 26 2002,15:36)</td></tr><tr><td id="QUOTE">Pähkäilin aikani silikonirintojen ja hiilikuituputkien välillä mutta hiilarit voitti! * * *[/QUOTE]<span id='postcolor'>
    Asiaa tarkemmin tuntematta...noin motoristina sanon, että oikea ratkaisu, ja miehenä en uskalla ilman tarkempia faktoja vielä kantaa ottaa...
  25. #25
    </span><table border="0" align="center" width="95%" cellpadding="3" cellspacing="1"><tr><td>Siteeraus (Pelle_nero @ Loka. 26 2002,20:40)</td></tr><tr><td id="QUOTE">Siippa teki pohjustus/painostustyötä pari vuotta ennenkuin silmä tottui Monsterin muotoihin.[/QUOTE]<span id='postcolor'>
    Mulla toi Monster on aina ollut sellainen silmää hivelevän muotoinen. Ennen oman hankintaa kävin aina tilaisuuden tullen kuolaamassa muiden Monstereita Hivellä en uskaltanut kuitenkaan - ettei tulis omistaja mustasukkaiseksi.

    Italohan on oppinut jo, että tyttöjen pyörät on maskuliineja ja poikien pyörät feminiinejä. Ei kai sitä muuten ilkeis pitää jalkojensa välissä...
    -Miksi olla hankala, kun vähällä vaivalla voi olla mahdoton-
  26. #26
    </span><table border="0" align="center" width="95%" cellpadding="3" cellspacing="1"><tr><td>Siteeraus (Pelle_nero @ Loka. 26 2002,16:36)</td></tr><tr><td id="QUOTE">Talven aikana olisi tarkoitus laittaa putket + kate Ducatiin. Pähkäilin aikani silikonirintojen ja hiilikuituputkien välillä mutta hiilarit voitti! *[/QUOTE]<span id='postcolor'>
    Näin vanhempana motoristina sanoisin, että päätöksesi oli ehdottomasti oikea ! ...

    Vanha sanontahan naisten etuvarustuksista menee, jotta " kaikki on ylimääräistä mikä ei suuhun mahdu"....

    ...mutta osta Monsteriin ylösvedetyt pakoputket niin tulee pyörä vielä paremman näköiseksi...sivulaukut kylläkään eivät silloin sovi...ainakaan kunnolla...
    "Mies ilman Ducatia on kuin pilvinen päivä"
  27. #27
    Kuvat unohtus ! Minusta nämä on hyvän näköisiä, mutta tietenkin makuasioita...
    "Mies ilman Ducatia on kuin pilvinen päivä"
  28. #28
    Tää on taas näitä makuasioita - ei auta kiistellä. Musta Monster on komea alaputkisenakin...
    -Miksi olla hankala, kun vähällä vaivalla voi olla mahdoton-
  29. #29
    Näinhän se asia todellakin on !
    "Mies ilman Ducatia on kuin pilvinen päivä"
  30.  
  31. #30
    Kääääk! Just kun toi silikonihomma oli ratkaistuna niin sitten täytyy ratkaista laittaisko putket ylös vai alas??!! Pelkkää päätöksentekoa koko ajan... GRR. Putket ylhäällä näyttää tooosi hyvältä! Hmm... jos laitan putket ylös, ei saa sivulaukkua, täytyy käyttää reppua, ja sit taas tarvittais silikoneja painoa tasaamaan?! * *
    Miten Beast toi sun reppusysteemi pysyy tarakalla? Tuleeko hihnoista jälkiä?
Sivu: 1 / 2:sta 12 ViimeinenViimeinen