Tulokset 1:stä 3:een 3:sta
  1. #1
    en ole ainakaan huomannut että olisi tälläinen vähältä piti tilanne liikenteessä,joka tuli mieleen pari tuntia sitten.
    Meinaan meinasin joutua perään ajetuksi olin tulossa kotiin päin kun eräs auto yritti lähtee ohittaa mutta auto pyörähti tiellä ympäri molempien kaistojen leveydeltä ,mutta ei onneksi tapahtunut mitään vakavampaa ja auto pääsi pienen säihkähdyksen jälkeen jatkamaan matkaa.
    olisi kiva kuulla jos jollekin on käynyt liikenteessä samankaltaisia vähältä piti tilanteita.
    ei muuta kuin olkaapa varovaisia siellä?
  2. #2
    Onhan niitä pienempiä esim. kun autoilijat yrittävät tunkea samalle kaistalle ja muuta.....
    Itse aiheutettuna jokunen vuosi sitten Kakskertaan johtavalla kapealla tiellä lähdin ohittamaan hidasta pakettiautoa.
    Ensin kurkkasin takaa että tuleekos vastaan ketään, ei näkynyt ja suoraakin naytti riittävän.
    Jostain syystä palasin sekunniksi takasin pakun taakse ja sitten vasta lähdin kovalla ryminällä ohitse sen enemmin enää miettimättä.
    Noh, jostain oli kuitenkin ilmestynyt henkilöauto! Siinä sitten yllättäen kolme rinnakkain melkein peilit kiinni toisissamme....
    Siinä kohtaa sydän pompahti kurkkuun ja kalsareihin jarrutusjäljet....
    Tai oikeastaan muutama sekuntti myöhemmin kun tajusin mitä oikein oli tapahtunut. Itse tapahtuma kävi niin äkkiä.
    Viime kesänä radalla kävi myös aika lähellä.
    Ensimmäinen kerta radalla ja hitaassa ajoryhmässä mentiin hissukseen jonossa, kun yhtäkkiä kuulin takaa kumien vinkunaa ja
    samantien joku viuhahtaa vasemmalta ohi ja jokin osuu kyynärpäähän....
    Vielä taaempaa tullut kaverini kertoi että takana tullut oli vaan kiihdyttänyt liikaa mittareita katellessaan ja
    meinasi ajaa perään mutta oli viime tingassa saanut sen verran väistettyä ettei kuitenkaan osunut takapyörään.

    Kaikenlasta voi sattua jollei ole tarkkana eikä sekään aina auta....
    *Mielipiteeni on voinut muuttua, mutta ei se tosiasia, että olen oikeassa*
    *Jättäydy ajoissa jälkeen, niin sinulle jää enemmän aikaa ottaa muut kiinni*
  3.  
  4. #3
    Aihe siirretty osastoon +keskustelua joka jollain tavalla...
    "Be careful out there"