Sivu: 2 / 2:sta EnsimmäinenEnsimmäinen 12
Tulokset 31:stä 38:een 38:sta
  1. #31
    Minä ajelen tekstiiliasulla ihan käytännön syistä. En aja radalla ja vaatteen pitää myös pitää vettä, kun matkaillaan. Tälläiselle peruspyöräilijälle tekstiilit on hyvät. Kyykyt ja customit varmaan käyttää ulkonäkösyistä nahkaa. Tämä on tosiaan ikuisuuskysymys ja paljolti makuasia, sekä käyttökysymys.
    Nauru nuorentaa, rakkaus kaunistaa.
    Lady, Sexy Lady.
  2. #32
    molemmanlaisia löytyy, just hommasin narufarkkumalliset
    tyylikkäät nahkahousut, mallia custom, sen vuoksi kun olivat halvat ja sopivat, varsinkin sopivuus ratkaisi, koko 64 istui hyvinkin.

    kylmällä ja pitkällä reissulla al goret,
    tai seka-asu, koretakki ja nahkahousut,
    lämpimäällä ja radalla nahkat, sadehaalari tarvis saaha,
    kuulemma tarjoustalo myy eurohintaan 6,90 rukkamallista sinisenä tai tummanvihreänä, samanlainen maksaa 60euroa
    sporttikaupassa tai mopoliikkeessä jopa 100ekua.

    mieluiten nahkat,
    kylmällä goret,
    sateella ihan sama mitä on, kastuu kumminkin.
    Delvac 1400 Super 15W-40 luokituksiltaan on ylihyvää useimpiin prätkiin. *pöriö. Delvac inside. Delvac moottoripyöräkerhon ylipappi, hallelujaaahh!! )
  3. #33
    Jos jännittää saksasta tilata, niin ainakin Motokeskus tuo maahan Louis:in kamoja. http://www.motokeskus.fi/index_.html
    Klikkaa ja liity: ANY10 RACEBOOK!

    OUTLAW BIKE # 99
  4. #34
    Kiitti vinkistä. Tosin tuo Kemi on lähes yhtä kaukana, kuin Saksa...
    'Like a soul without a mind
    In a body without a heart
    I'm missing every part'
  5. #35
    Itse ajelin viime viikon ensimmäistä kertaa nahoilla Gorejen jälkeen ja kun lämpimät kelit on niin kyllä nahat on ylivoimaiset. Eilen taas oli jo sen verran viileää, että Goreja meinasi tulla ikävä.

    Itse tilasin nahkani Italiasta Dainesen Pro Shopista.. rahtikulut 0 €!
    "Auta minua olemaan varovainen toisten varpaille astumisen suhteen, koska voi olla, että ne varpaat ovat yhteydessä perseeseen, jota voin joutua huomenna nuolemaan."
  6. #36
    Mulla on IXS:n Kyalami 1-osanen nahkapuku ja oon ollu enemmän kun tyytyväinen (sekä ulkonäköön että käyttömukavuuteen). Löytyy myös 2-osanen IXS, mut se on kerran kaaduttu. Siitä käytän vaan rotsia. Oma mielipiteeni on,että ostan sellaset varusteet joilla on kiva ajella sitten kun aurinko paistaa, enkä osta omasta mielestäni epämukavaa Gorea siksi että olisi sitten vähän siedettävämpää ajella kun
    tulee VETTÄ JOKA SUUNNASTA YHTÄAIKAA!!!!

    Siis yhteenveto edellisestä: Nahkapuku + satulan alle pieneen tilaan mahtuva sadepuku on mun valinta.

    KUIVAA JA AURINKOISTA KESÄÄ KAIKILLE!!! *
  7. #37
    Jaa, nahka vai gore? Molempia kokeilleena totean itselleni paremaksi goren. Mulla on mp-asun takki ja jotku "gorefarkut". On toiminut ihan hyvin ja pitää tuulen ja pienen tihkun pois iholta. Tosin custom pyörällä ajavana pakko todeta että onhan se nahka tyylikkäämpää...
  8.  
  9. #38
    No nyt on nahkat tilattu! Pääsee radalle myös kokeilemaan
    vauhdin huumaa
    bon voyage...
Sivu: 2 / 2:sta EnsimmäinenEnsimmäinen 12