Sivu: 1 / 2:sta 12 ViimeinenViimeinen
Tulokset 1:stä 30:een 38:sta
  1. #1
    Mitä mielipiteitä; nahkapuku vai goretexia? Olen ajellut nyt vuosia gorepuvulla mutta nyt himottaisi hankkia nahkapuku. Minkä merkkisiä / mallisia nahkapukuja suosittelette?
    bon voyage...
  2. #2
    nahka vs gore on kestoväittelyaihe jokaisella foorumilla. Tälläkin foorumilla on ollut useita
    ja tässä niistä yksi

    No itse suosin nahkaa sekä turvallisuus että mukavuussyistä. Juu varsinkin mukavuussyyt tuntuvat toisilla olevan perusteena miksi valitsevat anytexit. Minun tapauksessa ainakin nahkat ovat osoittautuneet paljon viielämmiksi kuin gore-tex (tai anytex) puvut.

    Radalle en menisi missään nimessä anytexit päällä. Olen nähnyt ihan tarpeeksi mitä tapahtuu jos goret päällä kaatuu.
    ...Er..Houston we have a problem here...

    Honda CBR 954RR -02
    Suzuki S1 -91, SuperMoPo
    KTM 525 exc -03, SuperMoTo
    Suzuki RM50 -80, kisacrossi
    Pappa Tunturi -71,
    Tunturi Sport ( käsivaihteinen, aihio kisamopoon)-??
  3. #3
    Tuo radalle meno goreissa on hyvä pointti! Pitää käydä ostoksilla
    bon voyage...
  4. #4
    Armacor -kankaan väitetään olevan hankauksenkestoltaan (taitaa tarkoitaa esim. asfaltiin hinkkaamista) parhaiden nahkojen tasoinen. Esim. Batavia (Yoko), Arma Protection (Rukka)

    Moto 1/2003 s. 28-29 "Ajovarusteissa paljon kehitystä: -Valinnan vapaus ja vaikeus (Jouko Kuningas)"

    Tekstiilien ulkonäköhän on toki aika lähellä tuulipukua, sopii siis tuulipukukansalle. (Mulla on Rukan gore ja Halvarssonin nahka, kummassakin on hyvät ja huonot puolensa).
    Where ever you go, there you are .
  5. #5
    Lueppa tuolta alempaa ketjusta kohta; Ikuisuuskysymys, nahka vai joku muu.. siinä on ainakin jotain ko. aiheesta ja aikapaljon aiheen vierestäkin
    On kumma miten vähän saa aikaan, jos vain lakkaa yrittämästä.
    Pauline 8v.
  6. #6
    Jätä lukematta ja osta nahat
  7. #7
    Joo uskotaan jo. Nahkat menee hankintaan!
    bon voyage...
  8. #8
    Kerrankin aivopesu tuottaa oikeita tuloksia
  9. #9
    Joo olen jo tutkaillut erilaisia pukuja. Taitaa olla Dainesen puku joka menee hankintaan.
    bon voyage...
  10. #10
    Joo Dainese tuntuu olevan mullakin se nr 1. En oo kyllä sovittanu sen lisäksi muita ku Alpinestaria, joka ei istunut oillenkaa. Toi D sopi ihan ku mulle leikattuna!! Onko D:n maahantuoja Storm? Eli löytyykö sieltä paremmin malleja kuin esim. masterbike Tre jossa myydäään myös D:tä?
    Supermotard
  11. #11
    Onko kellään kokemuksia sellasesta merkistä kuin
    Vanucci? Louisin luettelossa noita näyttäisi olevan ja
    ei todellakaan pahan hintaisia. Itse meinasin
    hommata kyseisen merkin nahkapökät täydentämään "wannabe" gore-tex "lue bull-tex"
    -takkia. On noi umpisiistejäkin.
  12. #12
    Nahkaa ehdottomasti (jos lompakko vain on tarpeeksi paksu). Itse ajattelin hankkia IXSn asusteet, hieman perinteisempää custom kuskille.
  13. #13
    Juu nahkat ostasin kun jos löytäs sopivan hintaset tällä hetkellä coret
    Life is too short to drink cheap beer.
  14. #14
    Kylläkin riippuu siitä missä ja milloin ajelet. Jos rataa sekä isoja teitä kyykyllä ja helteellä, niin ostaisin nahka-asun, mutta kun ajelen myös kylmässä pikkuteitä ja soraa että polkuja niin tekstiiliasu.
  15. #15
    </span><table border="0" align="center" width="95%" cellpadding="3" cellspacing="1"><tr><td>Siteeraus (Tuppuzx6 @ Maalis. 04 2003,10:22)</td></tr><tr><td id="QUOTE">Joo Dainese tuntuu olevan mullakin se nr 1. En oo kyllä sovittanu sen lisäksi muita ku Alpinestaria, joka ei istunut oillenkaa. Toi D sopi ihan ku mulle leikattuna!! Onko D:n maahantuoja Storm? Eli löytyykö sieltä paremmin malleja kuin esim. masterbike Tre jossa myydäään myös D:tä?[/QUOTE]<span id='postcolor'>
    Stormilta saa ja sitten Bike Worldistä myös
  16. #16
    </span><table border="0" align="center" width="95%" cellpadding="3" cellspacing="1"><tr><td>Siteeraus (Atte @ Maalis. 04 2003,10:02)</td></tr><tr><td id="QUOTE">Joo olen jo tutkaillut erilaisia pukuja. Taitaa olla Dainesen puku joka menee hankintaan. * * * *[/QUOTE]<span id='postcolor'>
    Hyvä valinta..Mulla ja muutamalla kaverilla on Dainesen nahat enkä oo kuullu negatiivistä palautetta
  17. #17
    Ja mikäköhän olisi sopiva nahkamerkki, johon tällainen hoikka-herteikas-kaksimetrinen sovitetaan??


  18. #18
    Herrat ja leidit gurut.

    Kertokaapa aloittelevalle motoristille mielipiteenne.
    Ruumiinrakenteestani johtuen (tällä kertaa patti on
    reidessä) vain harva nahka-asu malliltaan käy päälle.
    Olen löytänyt farkkumalliset nahkahousut, mutta
    epäilyttää tuuleeko takaa selkään sisään, kun niitä ei saa
    takkiin kiinni?

    Kokemuksia??
  19. #19
    Frost ja miksuman: Kattokaapa Louísin kuvastosta Vanuccia. Olen kans lähemmäs kahtametriä pitkä ja hoikka vartaloinen. Kyseiseltä merkiltä löytyy ainakin kahdesta erimallista isoja/erikoiskokoja nahkahousuista ja yksi useessa eri koossa oleva takki.
    Itse tilasin peukut pystyssä housut kokoa 102 ja on just eikä melkein. Ja noissa housuissa on vetoketju lantiolla että saa sen takinkin kiinni.
    Aika hevonen!
  20. #20
    goret on ja olen ajatellut ostaa halwan nahka asun kai all rightistä .harmi etteiwät anna puhelimessa alennusta ei oikein kehtaa sen takia ajella kehä kolmoselle ,kun ei ole todellakaan muuta asiaa...........
  21. #21
    </span><table border="0" align="center" width="95%" cellpadding="3" cellspacing="1"><tr><td>Siteeraus (arzei @ Maalis. 25 2003,00:03)</td></tr><tr><td id="QUOTE">Frost ja miksuman: Kattokaapa Louísin kuvastosta Vanuccia. Olen kans lähemmäs kahtametriä pitkä ja hoikka vartaloinen. Kyseiseltä merkiltä löytyy ainakin kahdesta erimallista isoja/erikoiskokoja nahkahousuista ja yksi useessa eri koossa oleva takki.[/QUOTE]<span id='postcolor'>
    Niin täytyy tarkentaa että en ole hoikka kaksimetrinen vaan
    ponteva 185 senttinen. Housut on suuri ongelma enkä uskalla
    tilata niitä kokeilematta. Sen vuoksi harmittaa kun löysin
    sopivat housut, mutta ilman vetskaria jolla sen saisi takkiin
    kiinni. Se oli kysymykseni takana eli jos ajaa pitkää matkaa
    ilman että housut on takissa kiinni, niin saako pätkä jälkeen
    kaivaa jäätyneet munuaiset lusikalla pois??
  22. #22
    </span><table border="0" align="center" width="95%" cellpadding="3" cellspacing="1"><tr><td>Siteeraus </td></tr><tr><td id="QUOTE">Niin täytyy tarkentaa että en ole hoikka kaksimetrinen vaan
    ponteva 185 senttinen. Housut on suuri ongelma enkä uskalla
    tilata niitä kokeilematta. Sen vuoksi harmittaa kun löysin
    sopivat housut, mutta ilman vetskaria jolla sen saisi takkiin
    kiinni. Se oli kysymykseni takana eli jos ajaa pitkää matkaa
    ilman että housut on takissa kiinni, niin saako pätkä jälkeen
    kaivaa jäätyneet munuaiset lusikalla pois??[/QUOTE]<span id='postcolor'>

    En hirveesti asiasta tiedä, mutta itsekään en saa housuja takkiin kiinni, niin ostin munuaisvyön jonka pitäs lämmittää. On niitä tosi hyviäkin olemassa pidemmille ja kylmemmille matkoille.
  23. #23
    Ei niitä tarvia kaivaa pois, kyllä ne on tippuneet jo itsellään. Mulla on Hallwarssonin puku, jossa tuntuu olevan kohtuulisesti tilaa reisissä (itselläni myös "pikkuset jalat").
  24. #24
    </span><table border="0" align="center" width="95%" cellpadding="3" cellspacing="1"><tr><td>Siteeraus (arzei @ Maalis. 25 2003,00:03)</td></tr><tr><td id="QUOTE">Frost ja miksuman: Kattokaapa Louísin kuvastosta Vanuccia. [/QUOTE]<span id='postcolor'>

    arzei, kerrotko vielä, mistä noita louisin kataloogeja löytyy?
    'Like a soul without a mind
    In a body without a heart
    I'm missing every part'
  25. #25
    </span><table border="0" align="center" width="95%" cellpadding="3" cellspacing="1"><tr><td>Siteeraus (Guest @ Maalis. 24 2003,16:47)</td></tr><tr><td id="QUOTE">Ja mikäköhän olisi sopiva nahkamerkki, johon tällainen hoikka-herteikas-kaksimetrinen sovitetaan??


    [/QUOTE]<span id='postcolor'>
    Kokeile IXS nahkapukuja.
  26. #26
    </span><table border="0" align="center" width="95%" cellpadding="3" cellspacing="1"><tr><td>Siteeraus </td></tr><tr><td id="QUOTE">arzei, kerrotko vielä, mistä noita louisin kataloogeja löytyy?[/QUOTE]<span id='postcolor'>

    Itse ostin Progatesta Suonenjoelta tuon kataloogin mutta www.louis.de :stä löytyy myös. Kirjottaa tuohon produktsucheen että Vanucci niin rupee löytymään.Tässä pari suoraa linkkiä:

    Nämä housut mulla on:
    Mun pökät Vanucci

    Tässä on vastaavat, joissa on myös paikka sille pohkeeseen tulevalle palalle:
    Vanucci housut

    Tässä rotsi
    Tässä sopivatakki Löytyy myös isoissa koossa
    Aika hevonen!
  27. #27
    Kiitos vinkeistä. Löytyykö tuolle Louis:lle jälleenmyyjä Suomesta? Näyttivät varsin järkevän hintaisilta.
    'Like a soul without a mind
    In a body without a heart
    I'm missing every part'
  28. #28
    Tuo louis on valtava saksalainen moottoripyörävaruste liikeketju. Itse katoin mittataulukosta sopivan koon, ja tilasin housut Fuldaan pienempään louisin liikkeeseen, josta isäni otti ne työmatkalla mukaansa. Suoraanhan tuolta pystyy tilaamaan myös ja olen itsetilannut mm, lamput pyörään. Toimituksessa kesti viikko ja postikulut on muistaakseni 10e tai 20e.

    Noi Vanuccin housut on suht. paksua nahkaa ja niissä on reilun kokoset polvi/säärisuojat. Ettei ole mitkään pelkät pehmusteet ja rysäpöksyt vaan ihan kunnon nahkahousut!

    Eriasiahan on kuitenkin noita vaatteita tilata, kun niitä ei täältä käsin pääse sovittamaan. Itse otin riskin ja housut oli täysin sellaiset kuin pitikin.

    Jos tarvitset, pistä sähköposti osoite niin voin skannata kuvastosta mittataulukot ja laittaa sulle.
  29. #29
    Arzei, jos suinkin viittit skannailla, niin pistä vaikka tällaseen osoitteeseen:
    daywalker_1999@hotmail.com
    'Like a soul without a mind
    In a body without a heart
    I'm missing every part'
  30.  
  31. #30
    Ai, kato löytykin ne mittataulukot tuolta louis:n webbisaitilta, kun tarpeeksi tuota teutoonien kieltä muisteli!
    'Like a soul without a mind
    In a body without a heart
    I'm missing every part'
Sivu: 1 / 2:sta 12 ViimeinenViimeinen