Tulokset 1:stä 20:een 20:sta
  1. #1
    Ihmettelin tässä kun olisin halunnut etsiä Deinesen asuja mutta en löydä mistään (=huono hakukoneen käyttäjä!?)
    Voisko kukaan kertoa mistä suomesta/ulkomailta löytyy deidesen pukuja? Entä linkkejä?
    The Black line
  2. #2
    Tarkoitatko Dainesen asuja?

    www.dainese.com

    Suomesta Daineset myy ainakin Bike World, Masterbike ja Storm. Ulkomailta löytyy vaikka mistä... Vaimoke osti Dainesen nahkapukunsa Dainesen omasta liikkeestä Italiasta.



  3. #3
    Arvelinkin että siinä täytyy olla jotain hämärää.. ;) kiitti
    The Black line
  4. #4
    Entä mistä löytyy Alpinestars-nahka-asuja?Tiedossa että All Right myy Suomessa kyseistä merkkiä mutta naisille tulossa vain yhtä mallia ja väriä ensi kesäksi!Intermotista Saksasta sain Alpinestarsin kuvaston ja siinä meille naisille monia eri malleja ja värejä.
  5. #5
    Itse tilasin täältä....

    www.diavoletto.com

    ja saapui juuri postimiehen kantamana kotiovelle.

    Hyvin sopii, mutta kannattaa katsoa koko oikein.
    "Auta minua olemaan varovainen toisten varpaille astumisen suhteen, koska voi olla, että ne varpaat ovat yhteydessä perseeseen, jota voin joutua huomenna nuolemaan."
  6. #6
    </span><table border="0" align="center" width="95%" cellpadding="3" cellspacing="1"><tr><td>Siteeraus (JP-800 @ Helmi. 04 2003,17:33)</td></tr><tr><td id="QUOTE">Itse tilasin täältä....

    www.diavoletto.com

    ja saapui juuri postimiehen kantamana kotiovelle.

    Hyvin sopii, mutta kannattaa katsoa koko oikein.[/QUOTE]<span id='postcolor'>
    Joo mä tykkään, että noi deineset on tosihyvännäköisiä. Harmi että tuli ostettua noi halvarssonin housut, toisaalta voishan sitä yksosoisen ostaa lisäksi.. Kunhan nyt pääsen ton uuden (uuden, -93!m hah!) VFR:n makuun ja ratatesteihin, ehkä sitten vois harkita. Muuten tiedätkös mikä on tämän deinesen malli ja mistä tätä saa vai onko vanha malli? No huomasin juuri pienen "next >>" näppäimen antamallasi web-kauppasaitilla ja tää löytyy sieltä "safetypro" merkkisenä 820 euroa..!
    Oliko omasi ok?
    The Black line
  7. #7
    Itse tilasin täältä. Myyvät vanhempia malleja alennetuilla hinnoilla. Noin viikon kesti toimitus.
    "Kyl siinä vielä pitoa on, kankaat ei näy vielä."
  8. #8
    </span><table border="0" align="center" width="95%" cellpadding="3" cellspacing="1"><tr><td>Siteeraus </td></tr><tr><td id="QUOTE">Noin viikon kesti toimitus[/QUOTE]<span id='postcolor'>

    Sepä tuli nopeasti, oliko odotusten mukainen puku.
    Elämässä täytyy olla muutakin kuin se, että saa kaiken.
  9. #9
    Mä tilasin kanssa tuolta motorradladenilta Alpinestarsin nahkatakin viime viikon tiistaina ja ei len torstaina tuli perille. On aivan vimpan päälle!

    Takissa oli hintalappu 490,- ja mä maksoin 199,-
  10. #10
    </span><table border="0" align="center" width="95%" cellpadding="3" cellspacing="1"><tr><td>Siteeraus (teammate @ Helmi. 05 2003,22:27)</td></tr><tr><td id="QUOTE">Joo mä tykkään, että noi deineset on tosihyvännäköisiä. Harmi että tuli ostettua noi halvarssonin housut, toisaalta voishan sitä yksosoisen ostaa lisäksi.. Kunhan nyt pääsen ton uuden (uuden, -93!m hah!) VFR:n makuun ja ratatesteihin, ehkä sitten vois harkita. Muuten tiedätkös mikä on tämän deinesen malli ja mistä tätä saa vai onko vanha malli? *No huomasin juuri pienen "next >>" näppäimen antamallasi web-kauppasaitilla ja tää löytyy sieltä "safetypro" merkkisenä 820 euroa..!
    Oliko omasi ok?[/QUOTE]<span id='postcolor'>
    Ostin tänään kyseisen puvun stadin Stormilta poisto myynnistä (pari vuotta vanha malli). Aikas kisahenkinen, väri vähintään makuasia, suojat suorastaan hyvät (mm.kova selkäsuoja), hinta huokeahko 799€. Muutama hajakoko vielä jäljellä, väri kyseinen antr/musta/pun, kannattaa käydä tsekkaamassa (jollei sit oo turhan trenditietoinen)
    Erona vaan se että tässä "pro 2:ssa" on paremmat sujat kun tossa "pro:ssa"

    http://moottoripyora.org/galleri....y_pro_2

    <a href="http://moottoripyora.org/galleria/view_photo.php?set_albumName=SEKALAISIAKUVIA&id=Da inese_Safety_pro_2_back" target="_blank">http://moottoripyora.org/galleri...._2_back

    </a>







    H-D Sportster Bobber kyhäelmä, enemmän säätöä vähemmän ajoa
  11. #11
    </span><table border="0" align="center" width="95%" cellpadding="3" cellspacing="1"><tr><td>Siteeraus (Markku @ Helmi. 07 2003,16:13)</td></tr><tr><td id="QUOTE">Sepä tuli nopeasti, oliko odotusten mukainen puku.[/QUOTE]<span id='postcolor'>
    Kyllä vaan. Tosin tilausvaiheessa lähetin vielä toisen mailin ja pyysin sittenkin lähettämään eri koon. Mukana tulleessa tilauslistassa koko oli se ensiksi tilattu, mutta itse puku oli oikeaa kokoa.
    "Kyl siinä vielä pitoa on, kankaat ei näy vielä."
  12. #12
    </span><table border="0" align="center" width="95%" cellpadding="3" cellspacing="1"><tr><td>Siteeraus (Ryde @ Helmi. 08 2003,19:11)</td></tr><tr><td id="QUOTE">Ostin tänään kyseisen puvun ...
    ... (jollei sit oo turhan trenditietoinen)[/QUOTE]<span id='postcolor'>
    Wou! Hyvännäköinen tuo on! * Värikin on ihan "trendikäs". * Onneksi olkoon hyvästä löydöstä * , messuilta ei tainnut olla mitään vastaavaa tarjolla?
    Sieltä Italiasta olisi vain saanut sen 1.mallin mustana jota olen himoinnut. Mutta en kai mä nyt sellaista voi ostaa, kun on lähes "uunituoreet kamat" kaapissa, joten ajelen nyt näillä ainakin yhden kesan .. * * *
    The Black line
  13. #13
    Ryde, toihan on oikein hieno, väri tooodella hyvä!

    *tosin edelleen katkera että veit ne viimeiset selkäsuojat*
    Rakastan Itseäni
  14. #14
    </span><table border="0" align="center" width="95%" cellpadding="3" cellspacing="1"><tr><td>Siteeraus (Gixxerrr @ Helmi. 10 2003,10:19)</td></tr><tr><td id="QUOTE">....*tosin edelleen katkera että veit ne viimeiset selkäsuojat* *[/QUOTE]<span id='postcolor'>
    Onko sullakin Dainese? Minkälainen malli?
    The Black line
  15. #15
    </span><table border="0" align="center" width="95%" cellpadding="3" cellspacing="1"><tr><td>Siteeraus (teammate @ Helmi. 10 2003,17:55)</td></tr><tr><td id="QUOTE"></span><table border="0" align="center" width="95%" cellpadding="3" cellspacing="1"><tr><td>Siteeraus (Gixxerrr @ Helmi. 10 2003,10:19)</td></tr><tr><td id="QUOTE">....*tosin edelleen katkera että veit ne viimeiset selkäsuojat* *[/QUOTE]<span id='postcolor'>
    Onko sullakin Dainese? Minkälainen malli? *[/QUOTE]<span id='postcolor'>
    Eiei, mulla on IXS wizzard, profiilissa näkyykin vähän.. toi Ryde perskele vaan osti messuilla viimeiset 40€ maksavat selkäsuojat...
    Rakastan Itseäni
  16. #16
    </span><table border="0" align="center" width="95%" cellpadding="3" cellspacing="1"><tr><td>Siteeraus (JP-800 @ Helmi. 04 2003,17:33)</td></tr><tr><td id="QUOTE">Itse tilasin täältä....

    www.diavoletto.com

    ja saapui juuri postimiehen kantamana kotiovelle.

    Hyvin sopii, mutta kannattaa katsoa koko oikein.[/QUOTE]<span id='postcolor'>
    Vertailitko JP noita hintoja että miten paljon halvemmaksi toi tuli netistä kuin stormilta. Mulla ei oo tota stormin kuvastoo niin en tiedä niitä niiden hintoja.
    Supermotard
  17. #17
    Onko kokemusta Dainesen motodrom kombi nahkapuvusta? Onko sitä stormin viimevuotises kuvastos? Mulla ei oo tota kuvastoa, jos jolloin on voisko skannata sen sivun tai näpytellä tänne, hinnan, suojat... ym. mitä siitä sanotaan.

    Kiitos * *
    Supermotard
  18. #18
    Dainesen asut linkki!!!
    *Viini, ruoka ja hyvä elämä*
    *ZX 10 R*
  19. #19
    Eipä nuo hinnat kauhean paljon halvammilta tuntuneet kun muutti ne euroiksi. *

    Nahkatakin hinnaksi tulee n. 420 euroa, taitaa postituskulut jo nostaa hintaa kotimaiselle tasolle. Saatika sitten paljonko rahaa palaa jos hakee tavarat laivalla, kännissä tulee ostettua kuitenkin väärän kokoinen... *
  20.  
  21. #20