Sivu: 3 / 4:sta EnsimmäinenEnsimmäinen 1234 ViimeinenViimeinen
Tulokset 61:stä 90:een 110:sta
  1. #61
    Mutta tuossa mallissakin askarruttaa tuo aika korkea korko kannassa. Haittaa nimittäin ajamista kuitenkin merkittävästi.
  2. #62
    Tietääkö joku mistä löytyis noita Sidin kenkiä oulun seutuvilta sovittelu tarkoituksessa? Ja onko kokemuksia Strada Tepor Evosta?
    Jos ei ota kahvia niin saako kaksi pullaa?
  3. #63
    Lainaa (bertta @ Touko. 03 2003,09:12) kirjoitti
    Tietääkö joku mistä löytyis noita Sidin kenkiä oulun seutuvilta sovittelu tarkoituksessa? Ja onko kokemuksia Strada Tepor Evosta?
    Sidin kenkiä myy Spare Wheel Oulussa.
    Jos ei ota kahvia niin saako kaksi pullaa?
  4. #64
    Lainaa (bertta @ Touko. 09 2003,11:16) kirjoitti
    Lainaa (bertta @ Touko. 03 2003,09:12) kirjoitti
    Tietääkö joku mistä löytyis noita Sidin kenkiä oulun seutuvilta sovittelu tarkoituksessa? Ja onko kokemuksia Strada Tepor Evosta?
    Sidin kenkiä myy Spare Wheel Oulussa.
    Kävin eilen katsastamassa SpareWheelin SIDI:t. Kovin oli köyhä tarjonta. Joten vaihdoin liikettä...
    -Menevän miehen tuntee siitä, että hänellä on kivekset peräkkäin.-
  5. #65
    http://www.polo-motorad.de/polo-prodpics/P0004415-1.jpg
    tos on linkki minun kenkiin..eikä pahan hintaiset Gore-texiks 99 E.Nyt omillani ajellut sateessa ja rännässä ja tyytyväinen olen..
  6. #66
    Lainaa (Earthend @ Huhti. 12 2003,19:17) kirjoitti
    Kirottua.. tuli tilattua nuo saappaat MPA:lta kun viimeksi katsottuna noiden hinta shopissa oli 300 euroa. Ei jaksaisi joka hinnasta laittaa kyselyä että miksi on kalliimpi kuin muualla *:minäapea:
    Sorry kamalasti!
    Nuo oli lisätty shoppiin heti kun tuotenumerot sai auki ja ennen kuin toiselta tukkurilta ehti tulla hinnat. Tokimoton alennus oli Sidissä niin pieni, että siksi hinta oli liian korkea. Huono tuuri. Nyt siis Sidi Vertebra Race Carbon on 249,-

    t. Sapgetti



    Moottoripyöräily nuorentaa ja parantaa suorituskykyä. Tämä on japanialaisten tiedemiesten tutkima tosiassia. Otas siis ilo irti kurvailusta.
  7. #67
    Tuli sitten hankittua nuo Oxtarin Matrixit.
    Toivottavasti kaikki jotka ovat kehunneet niitä täällä ovat oikeassa, muuten tulee taas Jysärissä kiire...
    Vaikka vaeltaisin pimeyden laaksossa, en pelkää koska olen laakson suurin paskiainen...

    " Been there, wrecked that... "

    En se ollu minä, ja sitäpaitsi se oli vahinko!!!

    The more I learn about women, the more I love my motorcycle
  8. #68
    Nytpä saakin sitten Sidit sähäkästi, kun Tokimotokin noteerasi ORG-porukan ostovoiman, joten saappaat lähtee postissa tai on noudettavissa ainaskin seuraavana arkipäivänä tilauksesta, jos vaan Tokimoton hyllystä löytyy ja jos sitten ei jotain löydy niin tilataan.

    t. Saapasjalka Lasagne
    Moottoripyöräily nuorentaa ja parantaa suorituskykyä. Tämä on japanialaisten tiedemiesten tutkima tosiassia. Otas siis ilo irti kurvailusta.
  9. #69
    Lainaa (Italowestern @ Touko. 30 2003,20:13) kirjoitti
    Nytpä saakin sitten Sidit sähäkästi, kun Tokimotokin noteerasi ORG-porukan ostovoiman, joten saappaat lähtee postissa tai on noudettavissa ainaskin seuraavana arkipäivänä tilauksesta, jos vaan Tokimoton hyllystä löytyy ja jos sitten ei jotain löydy niin tilataan.

    t. Saapasjalka Lasagne
    Ja nyt sen kerrot...oisit kertonut joku tunti aikasemmin
    Vaikka vaeltaisin pimeyden laaksossa, en pelkää koska olen laakson suurin paskiainen...

    " Been there, wrecked that... "

    En se ollu minä, ja sitäpaitsi se oli vahinko!!!

    The more I learn about women, the more I love my motorcycle
  10. #70
    Älä sure. Ne on kuulemma hyvät saapikkaat. Mutta sitten ensikerralla shoppiin ostoksille
    Moottoripyöräily nuorentaa ja parantaa suorituskykyä. Tämä on japanialaisten tiedemiesten tutkima tosiassia. Otas siis ilo irti kurvailusta.
  11. #71
    Onkos kellään kokemusta biker-bootseista? Sellaisia aina silloin tällöin näkee myös "vedenpitävät" mainoksen kanssa kaupoissa. Mikäköhän totuus lienee? Ajattelin pihisti iskeä kaksi hyttystä yhdellä kypärällä (?) ja saada järkevän näköiset talvikengät samalla.
    Viime kesän ajelin Salomonin Gore-Tex vaelluskengillä; vettä pitivät niin kauan kuin Helsingistä ajaa Kuopioon (vaikka ovat 5 vuotta vanhat ja useamman tuhat km kävellyt), mutta nilkka on niissä lukossa ikävässä asennossa, mikä estää nopean vaihtamisen (ja takajarrun käytön kunnolla). Sama ongelma lienee Sievin turvakenkien kanssa. Mutta täytyy käydä kokeilemassa, kun on Sieviä myyvä kauppa alakerrassa. Kiitos siis vinkistä!
    hei me mopoillaan taas!
  12. #72
    Ostin Louisilta customsaappaat 49€ ja puolenkilon purkin jotain mehiläisvaha pohjasta rasvaa jota kehuivat hyväksi olikohan n.7€.Eipä ole vielä vedet tulleet sisälle...niin ja niiden nameless liikkeestä kunnon nahkafarkut 50€...että tällälailla
  13. #73
    Onkos kellään kokemuksia Alpinestars S-MX 5 saappaista?.
  14. #74
    Kouluttajan retale Knaku:n avatar
    Rata & Koulutus
    Liittyi Jun 2012
    Kirkkonummi
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa XX kirjoitti Katso viesti
    Onkos kellään kokemuksia Alpinestars S-MX 5 saappaista?.
    Mulla on käytössä versio, joka on ilman gorea jne... Mukavat jalassa, hengittää kohtuullisesti ja on helpot pukea päälle. Ainoa miinus, minkä kengistä keksin, on niiden nilkan vaatimaton suojaus. Ajoin näillä kyllä radalla, mutta tuli hankittua paremmin suojatut just in case. Tarrat ja vetoketjut on kahden vuoden käytön jälkeen vielä täydessä iskussa. Ja vaikkei noissa ole mitään kalvoa, niin pitävät myös vettä kun ne on keväällä rasvannut. Lesti sopii suomalaiselle suontallaajalle eli leveälle jalalle hyvin.

    Valkoinen nahka luonnollisesti on herkkä ja värjäytyy ajan kanssa, mutta sen nyt jokainen tietää valkoisia kenkiä ostaessaan.

    Hyvät popot ja ovat varmasti hintansa väärtit. Ja jos jostain saa "halvalla" niin kannattaa hankkia.
    "The only easy day was yesterday."
    2012 S1000RR
    GSX-R 750 K8 (ex)

  15. #75
    Mulla myös ollut käytössä smx 5 kalvolla pari vuotta ja olen edelleen tyytyväinen. Toisen kengän velcro irvistää vähän yhdestä kulmasta, mutta muuten on hyvät kengät. Suosittelen
    Yamaha YZF-R6R 2009 + Ktm 350 Exc-f 2014
    Kawasaki Z750R 2012 exä
  16. #76
    Kiitti vastauksista, tuo nilkkahan ois aika tärkee mutta tulee enimmäkseen matka ajoon , fc motossa 149,90e oisko hintasa väärtit?.
  17. #77
    Kouluttajan retale Knaku:n avatar
    Rata & Koulutus
    Liittyi Jun 2012
    Kirkkonummi
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa XX kirjoitti Katso viesti
    Kiitti vastauksista, tuo nilkkahan ois aika tärkee mutta mutta... , fc motossa 149,90e oisko hintasa väärtit?.
    Mun mielestä kyllä. Eikä toi suojaus nyt niiiin huono ole. Mutta vois olla jäykempikin...
    "The only easy day was yesterday."
    2012 S1000RR
    GSX-R 750 K8 (ex)

  18. #78
    Lainaa Knaku kirjoitti Katso viesti
    Mun mielestä kyllä. Eikä toi suojaus nyt niiiin huono ole. Mutta vois olla jäykempikin...
    OK, siinä ois ainakin sitten yks vaihtoehto, motonetissä kokeilin TCX S-RACE AJOSAAPPAAT VALKOINEN 99,50e saappaita mutta ei oikein ollu hyvät jalkaan ja hieman hankala kävellä, mietitään vielä.
  19. #79
    Lainaa Knaku kirjoitti Katso viesti
    Mun mielestä kyllä. Eikä toi suojaus nyt niiiin huono ole. Mutta vois olla jäykempikin...
    Mites nuo koot, jos on 43 talvikengän koko niin onko sama näissä mp-saappaissa?.
  20. #80
    Kouluttajan retale Knaku:n avatar
    Rata & Koulutus
    Liittyi Jun 2012
    Kirkkonummi
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa XX kirjoitti Katso viesti
    Mites nuo koot, jos on 43 talvikengän koko niin onko sama näissä mp-saappaissa?.
    Mulla on sama koko kuin muidenkin jalkineiden kanssa. 42 kävelykengät, maiharit, vaelluskengät ja addun nappikset, 42,5 Asicsin lenkkarit ja Astarsit 42. Eli kyllä mun mielestä melko lailla samaa on. Toki jalkineiden lesteissä on eroja.

    Ja mitä tuohon hankalaan kävelemiseen tulee, niin kaikki kengät on mun mielestä aluksi vähän jäykät. Ne missä on muoviset tuet / suojukset eivät siitä paljoa pehmene, mutta kokonahkaiset muuttuu käytössä. Ja vaikka olis aluksi vähän kapeat, niin nahka venyy kyllä hieman. Mutta ei noi TCX:t huolo vaihtoehto ole.

    Makuasioita, sano koira kun ****aan nuoli...
    "The only easy day was yesterday."
    2012 S1000RR
    GSX-R 750 K8 (ex)

  21. #81
    Lainaa Knaku kirjoitti Katso viesti
    Mulla on sama koko kuin muidenkin jalkineiden kanssa. 42 kävelykengät, maiharit, vaelluskengät ja addun nappikset, 42,5 Asicsin lenkkarit ja Astarsit 42. Eli kyllä mun mielestä melko lailla samaa on. Toki jalkineiden lesteissä on eroja.

    Ja mitä tuohon hankalaan kävelemiseen tulee, niin kaikki kengät on mun mielestä aluksi vähän jäykät. Ne missä on muoviset tuet / suojukset eivät siitä paljoa pehmene, mutta kokonahkaiset muuttuu käytössä. Ja vaikka olis aluksi vähän kapeat, niin nahka venyy kyllä hieman. Mutta ei noi TCX:t huolo vaihtoehto ole.

    Makuasioita, sano koira kun ****aan nuoli...

    OK, TCX:t paino sisäpuolelta jalkaan ja jäykän oloiset oli mutta kai ne käytössä pehmenee.
  22. #82
    Siirrytääs sitten nahkahousuihin , oisko näistä kokemusta http://www.motonet.fi/fi/tuote/40102...kahousut-musta
  23. #83
    Karavanaamari suopo:n avatar
    Moderaattori
    Liittyi Mar 2008
    Vantaa
    MotOrg ry jäsen
    Mulla on tommoset. Ihan jees perushousut.
    Muistaakseni menee myös kengän varren päälle jos niinpäin haluaa pitää.
    Absit iniuria verbis, te absolvo....no eikä
    KTM Super Adventure 1290 -2015
    Exät FJR-2009, FJR-2004, Honda VF1100C-1984, Suzuki DR650
  24. #84
    Lainaa suopo kirjoitti Katso viesti
    Mulla on tommoset. Ihan jees perushousut.
    Muistaakseni menee myös kengän varren päälle jos niinpäin haluaa pitää.

    OK, on vaan tuo koko 54 Jyväskylässä mikä saattais sopia, pitäis kokeilla onko sopiva hoikalle.
  25. #85
    Motorg ry, rahastonhoitaja shyhander:n avatar
    Pääylläpitäjä
    Hallitus
    Liittyi Mar 2010
    Vantaa
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa XX kirjoitti Katso viesti
    OK, TCX:t paino sisäpuolelta jalkaan ja jäykän oloiset oli mutta kai ne käytössä pehmenee.
    Perussääntönä voinee pitää, että mitä suojaavampi kenkä, sitä ikävämpi kävellä. Mulla TCX S-R1 eikä ne mitenkään ole menettäny jäykkyyttä.
    RF900R, ZX6R, (XJ600S)
  26. #86
    Lainaa XX kirjoitti Katso viesti
    Mites nuo koot, jos on 43 talvikengän koko niin onko sama näissä mp-saappaissa?.
    Mulla on S-MX kutoset, gore-versiona. Normaalisti kengänkoko mulla on 43, mutta näissä piti ottaa 44 että tuntui mukavalta.
    e. itse kävin sovittamassa kivijalkaliikkeessä ja tilasin nimenomaan moto.de-puljusta.
    -11 BMW F800GS
    ex:
    -11 KTM 990SMT
    -04 Suzuki SV1000S
    -94 Suzuki GSX750F
    -98 Honda CB Sevenfifty
    -84 Yamaha RD125
    -86 Helkama Raisu
    -84 Honda Monkey Dax 73cc
  27. #87
    Kouluttaja BANDIT-R:n avatar
    Rata & Koulutus
    Liittyi Apr 2007
    Mänttilä
    MotOrg ry jäsen
    Mul vois olla ylimääräisenä TCX s-Speed kengät kokoa 44, oma jalkine yleensä 43.
    Käytetty alle 5krt joten ovat kuin uudet.
    Maksoi muistaakseni viime syksynä yli 200 joten tarjoa jotain sen alle
    Mikko
    nollaviisnolla3805471
    Hallitusaktiivi,EVP
    Honda CBR1000F 1991
    Toyota Celica 1990


  28. #88
    Eikös noi saapasrasvalla hinkatut nahkakengät pitäis olla ihan hyvät sateellakin tosin en omillani ole ollu missään monsuuni sateilla ajelemassa mutta viellä toistaiseksi on jalat pysynneet kuivana
    Vanhalla oppimisen vaikeus
  29. #89
    Sweepin GPR Evo Racing ajosaappaat saapuivat tänään postissa. Koko on periaatteessa just passeli, mutta hieman napakka jalkapöydän päältä. Onko kokemusta muotoutuvatko ja venyvätkö nuo käytössä yhtään? Luistimia on kyllä muotoiltu erilaisin keinoin ja bootsit venyvät käytössä sopiviksi, mutta mites nämä?
  30.  
  31. #90
    Kouluttajan retale Knaku:n avatar
    Rata & Koulutus
    Liittyi Jun 2012
    Kirkkonummi
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa IlluH kirjoitti Katso viesti
    Sweepin GPR Evo Racing ajosaappaat saapuivat tänään postissa. Koko on periaatteessa just passeli, mutta hieman napakka jalkapöydän päältä. Onko kokemusta muotoutuvatko ja venyvätkö nuo käytössä yhtään? Luistimia on kyllä muotoiltu erilaisin keinoin ja bootsit venyvät käytössä sopiviksi, mutta mites nämä?
    Ao mallista ei kokemusta, mutta toistaiseksi kaikki nahkakengät ovat muotoutuneet ajan myötä. Ei kai näissä ne nahan perusominaisuudet ja lainalaisuudet mihinkään ole muuttuneet.

    Ja samoilla menetelmillä niitä voi koittaa venyttää kuin muitakin nahkatuotteita.
    "The only easy day was yesterday."
    2012 S1000RR
    GSX-R 750 K8 (ex)

Sivu: 3 / 4:sta EnsimmäinenEnsimmäinen 1234 ViimeinenViimeinen