Sivu: 2 / 4:sta EnsimmäinenEnsimmäinen 1234 ViimeinenViimeinen
Tulokset 31:stä 60:een 110:sta
  1. #31
    Voi perkale tulikohan otettua sittenkin ihan pa***t kengät
    IXS Ultra. No onneksi tulee mopon mukana eikä siten lisää kuluja.
  2. #32
    Duunipaikan piikkiin hain tänävuonna sievin goretex turvamonot. Luulen, että niillä on mukava ajella, kunhan sitten pitää veden ulkopuolella.
    http://www.etukaista.com/ Houkuttelevan helposti loistokaupat ja -kohteet
  3. #33
    Hyväksi on havaittu Alpinestarsin Webit. Vettä pitää ja ovat hyvät jalassa.
    bon voyage...
  4. #34
    Lisää kehuja Oxtarin Matrix Goreille (viime la 170 rahaa)! Istuu jalkaan mahtavasti verrattuna muihin saman hintaluokan kenkiin. Tietty jaloissakin on eroja.
    F042, M944S.i.e, 250SX-F
  5. #35
    Vaikuttaa nuo ajokengät aikamoiselta rahastukselta, tässä kun on selannut luetteloita ja ravannut liikkeissä niin kaikki kengät näyttävät samalta. Mitä eroa noilla kenkien materiaaleilla on sitten käytössä? Ihan pitempi aikaisen käytön aiheuttaman kulumisen/ulkonäön/ajomukavuuden/vedenpitävyyden...

    Sen vähän mitä olen ajellut niin aina on tullut ajeltua jollain perus maihareilla, mutta pitemmässä ajossa tulee vilu ilman villasukkia (ja niiden kanssa taas kuuma).

    Eihän se mukava ole palellakkaan, kuivailla sukkia tai myöhemmin kuunnella nilkkojensa narisevan.

    Siis nahka vai Gorekengät?
  6. #36
    </span><table border="0" align="center" width="95%" cellpadding="3" cellspacing="1"><tr><td>Siteeraus (Atte @ Maalis. 17 2003,15:46)</td></tr><tr><td id="QUOTE">Hyväksi on havaittu Alpinestarsin Webit. Vettä pitää ja ovat hyvät jalassa. :kieltäsullevaan:[/QUOTE]<span id='postcolor'>

    Niinhän siinä sit kävi, ett itekin hankin tuollaiset Web:it. Ainakin hyväntuntoiset ja jämäkät jalassa ja mitä kommentteja olen lukenut noista niin positiivisia ovat olleet. Toivottavasti itekin voin sanoa samaa kunhan olen päässyt tesmaamaan niitä ajossa.
    ** Hengitä vapaasti **
  7. #37
    </span><table border="0" align="center" width="95%" cellpadding="3" cellspacing="1"><tr><td>Siteeraus </td></tr><tr><td id="QUOTE">Vaikuttaa nuo ajokengät aikamoiselta rahastukselta, tässä kun on selannut luetteloita ja ravannut liikkeissä niin kaikki kengät näyttävät samalta.[/QUOTE]<span id='postcolor'> Kyllä se veden pitävyys on mun mielestä se juttu. Siihen voisin jopa rahaa upottaakkin. Toki kenkien täytyy mukavatkin olla!
    http://www.etukaista.com/ Houkuttelevan helposti loistokaupat ja -kohteet
  8. #38
    Itse ostin tuossa talven kuluessa Oxtarin T.C.S. Sport Goretexit, joissa nimensä mukaisesti on myös ihka oikeat GoreTEX kalvot (kuinka yllättävää). Parannuksia viimekaudelle on tapahtunut mm. lestin levennys (Itse en saanut viimevuoden 43 jalkaani, ja ostin tämänvuotiset 43??) Nilkan tukisysteemi on kokenut joitain uudistuksia, ja titaanin väriset laaharit ovat ilmestyneet kärkiin, sekä kengän "hengitysaukkoihin" on laitettu tuning-verkkoa.
    Mukana kengissä tulee pullo silikoni oljyä jolla natiseva muovi vaikenee... kannattaa vain varoa uittamasta nahkaa sillä silikonilla kun nuo kalvot eivät siitä oikein pidä!!

  9. #39
    jpette:n avatar
    Liittyi Feb 2003
    Rovaniemi... Nykyään jo hiukan pysyvämmin
    </span><table border="0" align="center" width="95%" cellpadding="3" cellspacing="1"><tr><td>Siteeraus (-devil- @ Joulu. 30 2002,12:56)</td></tr><tr><td id="QUOTE">Ajelin viime kesänä Haix:n Rangerit jalassa.. vettä tuli jonkin verran taivaalta mut jalat pysyi kuivina ja lämpiminä. Eikä suurempaa kulumistakaan huomannu eikä muutenkaan vaihteen vaitamisessa ollu mitään ongelmia. Mut toisaalta hintakin noissa popoissa on kohillaan et melkein suosittelen ajokenkien ostamista niinkuin itsekin sitten tein. [/QUOTE]<span id='postcolor'>
    On ittellä myös samaiset Rangerit ja todella hyvin pitävät vettä, koskaan ei ole niissä varpaat kastuneet oli keli mikä hyvänsä, mutta mun mielestä ajokengiksi liian pehmeät ja paksukärkiset. Ostin sitten itelle alpinestarsin ajopopot ja oon ollu tyytyväinen kyseisiin töppösiin
    ...hyvät oli pirskeet. Toivottavasti jatkuvat muualla...

    Semper fidelis

    "Töistäni masentukaa, valtiaat! Ei muuta. Jättimäisen raunion saarsivat kaikkialta erämaat, levisi hiekka paljas, tasainen."
    P.B.Shelley
  10. #40
    Onko tosiaankin olemassa vedepitäviä "goretex" kenkiä, jotka pitävät vettä, vaikka sataisi kolme päivää putkeen???????
    Itselläni on ollut muutama vuosi sitten n.1200mk goretex kengät, mutta kyllä ne on alkanut jo vuotamaan toisena päivänä, eikä niitä sen jälkeen saa millään kuivattua.
    Olen käyttänyt kumppareita reissussa viimeiset pari vuotta eikä oo jalat kastunu.
    Kertokaa kommentteja "goretex" (tai sympatex tms.) kengistä, jotka on pitkillä reissuilla, usean päivän sateilla pitäneet jalat kuivana.
    SL125, CB500Four, CX500, K75RT, K1100LT, K1100LT, NX250, K1200LT, F650GS, K1100LT, 1200LT, nykyinen GL1800
  11. #41
    Itselläni oli aiemmin noin 200-300 markan maiharit jotka pitivät vettä paremmin kuin kumisaappaani. Hengittävyys sitten oli toinen asia, vedenpitävyys kun siis tarkoitti sitä että myöskään ilma ei kiertänyt. Nyt sitten olisi tarkoitus ostaa oikein kunnon ajokengät, mutta kun pitäisi tietää mitkä ovat hyvät ja mielellään nahkaa. Myyjän mukaan kaikki ajokengät ovat tietysti hyviä, mutta kalliimpi aina parempi...
  12. #42
    käytössä tällä hetkellä hywäksi todetut ajo saabbaat ROADSTONE MONCAYO
  13. #43
    Mitäs noi Sievin kengät noin pyöreesti maksaa (maihari, steel cap, GoreTex) ja missä noita myydään?? Millaiset mallit teillä Sievin käyttäjät on?
  14. #44
    Mulla on sievin perus maiharit. Hintaa oli 100 euroa.
    Ostin ne ihan talvikengiksi, mutta toivottavasti nuilla voi ajella myös mp:llä.
    <p><strong>Triumph Speedtriple</strong></p>
  15. #45
    Mulla on Alpinestarsin WEB gore tex saappaat, hinta on näköjään laskenut 27 euroa 225 euroon.Hyvät ovat, ja lämpimät.
  16. #46
    On kyllä yhdyttävä tuohon edellisen mielenpiteeseen, lämpimät ovat. Tosin kokemukseni noista saappaista rajoittuu vasta bout viikon sisällä rällättyihin n.500 km, eikä esim. vedenpitävyydestä ole vielä mitään havaintoa.
    ** Hengitä vapaasti **
  17. #47
    </span><table border="0" align="center" width="95%" cellpadding="3" cellspacing="1"><tr><td>Siteeraus (Vante @ Huhti. 05 2003,00:55)</td></tr><tr><td id="QUOTE">On kyllä yhdyttävä tuohon edellisen mielenpiteeseen, lämpimät ovat. Tosin kokemukseni noista saappaista rajoittuu vasta bout viikon sisällä rällättyihin n.500 km, eikä esim. vedenpitävyydestä ole vielä mitään havaintoa.[/QUOTE]<span id='postcolor'>
    Juu no kyllä ainakin syksyllä kestivät 150km rankkasateessa ajoa, muuten kuin uitettu koira kun ei kunnon takkeja sun muita ollut, mutta jalat oli kotoisan kuivat ja lämpimät.Tosi hyvät perus katukäyttöön.
  18. #48
    Tuli tilattua kuvan mukaiset Sidin Vertebra Race Carbon kengät yhdessä Earthendin kanssa.
    Saa nähdä miten kauan toimitus kestää, on jo sen verran ovella tämä ajokauden avaus että soisi sen pian tapahtuvan

  19. #49
    Paljos noille monoille jäi hintaa? vois kelvata mulle myös * *

    jep hokasin, et oli tullu tonne shoppiin



  20. #50
    </span><table border="0" align="center" width="95%" cellpadding="3" cellspacing="1"><tr><td>Siteeraus ("R" Sujari @ Joulu. 22 2002,11:30)</td></tr><tr><td id="QUOTE">Mulla on Sidi vertebra cromo tai jotain sinnepäin..Siis se vedenpitävä malli..Ostin vuonna 2000,enkä oo putsannu/hoitanu mitenkään..Ainakin vielä viime kesänä piti vettä.Voin suositella..Suomessa myy ainakinTokimoto *[/QUOTE]<span id='postcolor'>
    Ja ORG!-WebShoppi...
    Moottoripyöräily nuorentaa ja parantaa suorituskykyä. Tämä on japanialaisten tiedemiesten tutkima tosiassia. Otas siis ilo irti kurvailusta.
  21. #51
    </span><table border="0" align="center" width="95%" cellpadding="3" cellspacing="1"><tr><td>Siteeraus (ULoop @ Huhti. 12 2003,00:13)</td></tr><tr><td id="QUOTE">Tuli tilattua kuvan mukaiset Sidin Vertebra Race Carbon kengät yhdessä Earthendin kanssa.
    Saa nähdä miten kauan toimitus kestää, on jo sen verran ovella tämä ajokauden avaus että soisi sen pian tapahtuvan

    [/QUOTE]<span id='postcolor'>
    ORG! WebShopista löytyy:

    SIDVRCRF43 Sidi: Vertebra Race Carbon, Red-Fluorescent, ulkoinen nilkkasuoja, size:43 249.00 €

    t. Lasagne
    Moottoripyöräily nuorentaa ja parantaa suorituskykyä. Tämä on japanialaisten tiedemiesten tutkima tosiassia. Otas siis ilo irti kurvailusta.
  22. #52
    Kirottua.. tuli tilattua nuo saappaat MPA:lta kun viimeksi katsottuna noiden hinta shopissa oli 300 euroa. Ei jaksaisi joka hinnasta laittaa kyselyä että miksi on kalliimpi kuin muualla *



    Kawasaki ZXR400 -> Honda SP-1 -> Yamaha R6R -> Yamaha FZS600 Fazer -> Fazer myyty 25.9.2012
  23. #53
    Missähän noita Sidin ORG. malleja olisi soviteltavissa omaan jalkaan pk seudulla. Kuka tietää ?
    Elämässä täytyy olla muutakin kuin se, että saa kaiken.
  24. #54
    Tokimotossa.
    Kawasaki ZXR400 -> Honda SP-1 -> Yamaha R6R -> Yamaha FZS600 Fazer -> Fazer myyty 25.9.2012
  25. #55
    Itse ostin pari päivää sitten jotkin ajokengät * *touring ja hiporat. Veden pitävyydestä en vielä tiedä, mutta ainoat täältä Kuopion kaupoista jalkaani sopivat. Hintaa niillä oli 99 ekua. Sain omaa 37 kokoa ja monessa kaupassa ei ollut niin pieniä kokoja vaan naisten tarjonta lähti 38/39. Lasten kengät olivat sitten erikseen. Kengät tuntuvat mukavilta ja pari iltaa olen jo tallustellut. Ajattelin käyttää niitä ihan työmatkoilla, että muotoutuvat hiukan ennen kovaa koitosta.


    Minulla kun on pieni ja leveä lesti kuin Akulla * . Yleensä kun kenkä muuten sopi jäi kärkeen monta senttiä tyhjää tilaa ja ISX:n kengät (made by italy) ne vasta ahtaat olivatkin. *Ja pohja niissä oli ohut kun ajattelee, että mihin ne on tarkoitettu. Niin no takana istumiseen varmaan ja vielä sivuttain *


    Hanxilla vastaan oloiset olivatkin toista sataa ekua, joten jos vesi pysyy ulkona olen tyytyväinen. Muutenkin kun katsoin ajoasuja tulin hyvälle mielelle ostoksestani sassan maalta. Pololta irtosi koko asu postimaksuineen Hanxin takin (by very lady look) hinnalla . Ja muutenkin niissä asuissa oli suojat enemmän jääkiekkoon sopivat kuten polvisellaiset. *

    No jonkun * *kuukauden perästä sitä saa * *tai *
    Nenu kohti aurinkoa
  26. #56
    Tänään ostin Oxtar:in Explorerit, Gore kalvon kanssa. Ilmeisesti se on pykälää halvempi malli kuin tuo Matrix.

    169Eur oli lähtö ja 155Eur niin sai ottaa mukaan. Pikaisen lenkuran kävin heittämässä ja kyllä vanhoihin verraten taas hieman parani...

    Niin juu, ostin Saloselta Turusta.
    1290SAR, 950SE, 701LR Aurora, R75/5 Toaster
  27. #57
    Itellä on Falcon vedenpitävät, jo parisenvuotta olleet ja ihan ok on.Sit maihareita oon käyttänyt-ne ei siis vettäpidä ollenkaan,nauhajutut ei oikein oo siinähyvät,mutta toisaalta kuumalla kesäkelillä ok vastaavasti. Toki peruslenkkareillakin tulee kurvailtua ja milloin milläkin työpopoilla-mutta kyllä silti kannattaa hankkia munmielestä ajoontarkoitetut saappaat , ne on ainaparhaat tarkoitukseensa..
    onhan se niinkin,mutta....
  28. #58
    Mitenkäs gore -kenkiä pitäisi hoitaa? Tiedän, notta olemassa on rasvoja tuollaisia popoja varten...
    Mutta millaisia toimenpiteitä saappaiden kunnossapitämiseen olette tehneet?
    ** Hengitä vapaasti **
  29. #59
    Mikä malli teillä on noista sievin turvakengistä ajokenkinä? Paljonko niillä on listahinta ja olisiko siitä mallista missä kuvia?
    Kiitoksia!
  30.  
  31. #60
    Esim. http://www.sievinjalkine.fi/finnish/tur-gt-gt7s3.html on gorellinen turvamaihari. Hintoja en osaa sanoa, mutta noitahan myy varmaan isot rautakaupat ja maalla ihan kenkäkaupatkin.
    - life is tough, but it's unfair -
Sivu: 2 / 4:sta EnsimmäinenEnsimmäinen 1234 ViimeinenViimeinen