Tulokset 1:stä 7:een 7:sta
  1. #1
    Kamakasaluettelo kertoo: spoileripleksi lisää pyörteitä kypärään...hanki UUSI kuplamalli sitä ja sitä.
    Olen aina luullut, että spoileripleksi olisi pitkän kundin pelastus näistä matalaprofiiliplekseistä.

    Pyörteistä on jo kokemusta, muttei spoilereista. Honda CBR1000 on pyörä, johon mokomaa suunnittelen.

    Onk kokemusta?

    Kevättä rinnassa Janilla
  2. #2
    Transalpiini ostin muistaakseni Kapan valmistaman spoileriplexin matalan alkuperäisen tilalle ja yksin ajettaessa pyörteet hävisi mutt kaksin mentäessä meno, ainakin emon mielestä, huononi... Niinpä olenkin nyt kahden vaiheilla, kumman vaihdan: plexin vai emännän..?
    * Yamaha Tenere 700 -22
    * KTM 200 EXC -10
    * KTM 250 EXC-F -10
    * KTM 300 EXC Six Days -11
    * Husqvarna TE 450 -10
    * Yamaha YZ 250 -00
    * Suzuki Bandit 1200 GSF -04
    * Honda Transalp 600 -96
  3. #3
    Mulla spoileripleksi ja olo on motarilla kuin joku mättäis tosissaan turpaan, sopisi varmaan pidemmälle henkilölle paremmin... ts. joillekin sopii joillekin ei...
    ooo
  4. #4
    Minä käytin aiemmin 1000 F:ssä vuoroin spoileri- ja vakio plexiä. Pituuteni on hulppeat 1720mm. Spoilerilla (Giwi) pyörteily ja vauhdin "tunto" hävisivät, mutta en jotenkin pitänyt siitä ja enimmäkseen ajoin alkuperäisellä. Sillä ajamisessa oli jotenkin välittömämpi tuntu. Spoileria käytin pidemmillä matkoilla ja kotinurkille vaihdoin takaisin alkuperäiseen.
  5. #5
    Olen useammalla "kyttäbemarilla" ajellut joissa spoileriplexi, olen n. 190 ja jos istuu ryhdikkäästi, pyörittää aivan helvetisti!! No, normaalisti löhöän ryhdittömästi ajaessani, jolloin pyörteitä ei tullut..
    Rakastan Itseäni
  6. #6
    Taitaa olla sen verran pyörä/kuski-kohtaista että vaikea tuohon on mitään mennä sanomaan Jotenkin vain itseä kammostuttaa tuo spoileri - luulisi että tasaisen korkea olisi parempi => tasaisempi virtaus kun plexissä ei ole suurta, jyrkkää muodonmuutosta. Itsellä plexissä on pikemminkin kolo keskellä kuin lippa => tasainen, pyörteetön virtaus kypärän tasolle => ei heittele päätä ja paukuta korvissa





    Suzuki GSF 1250 SA GT ABS Bandit -08
  7.  
  8. #7
    Spoileripleksi On GPz Kawassa ainakin infernaalinen. Aion vaihtaa kuuppaan. 140 nopeuteen asti menettelee kirkuen parkuen, mutta sitten alkaa piina. 200 jälkeen lähtee taatusti taju.
    ...while I'm working, 'am working on the road...