Tulokset 1:stä 10:een 10:sta
  1. #1
    Tekstiili asua tässä haeskellut katuenturo käyttöön ja tuttava piirillä ei ollut kokemuksia Hanx-asuista. Siis kysynkin teiltä onko ne kilpailukykyisiä esim. Rukka, IXS ja Mp asuille. Mp asun street-housut meni viimekesänä takuu vaihtoon, joska olivat jättäneet haaroista saumat teippaamatta.
  2. #2
    Sellainen harmaa käsitys on jäänyt Oravikoskella käydessä, että ainakin tehtaanmyymälästä löytyy suhteellisen kilpailukykyisesti hinnoiteltuja asuja. Myös pienet muottaukset taitavat onnistua helpohkosti. Juniorille (11vee) ostin Hanxin yhdistelmän ja viime kesän vähäiset sateet eivät ainakaan tulleet sisälle.
    Varmaahan ei tiedä vasta kuin vertailemalla tarkasti eri valmistajien tuotteita. Täydellistä asua tuskin on vielä tehty, mutta toiseksi parhaan voi löytää etsimällä.
  3. #3
    Täytynee käväistä tuolla Oravikoskella tai tuleehan ne kai mp-messuille.
    Millaisia suojia he käyttänevät? Rukalla on hyvät (ne reikämalliset) taipuisat ja luultavasti hiostamattomat, mitä minä olen koettanut kauppiaan "rekistä".
  4. #4
    Ainakin pojan asusteessa suojat olivat sellaista muotoonvalettua vaahtomuovin tapaista tavaraa. Eivät siis Rukan suojien veroiset. Suojille on olemassa jonkinlainen eurooppalainen normi ja kokemukseni mukaan asuvalmistajat kyllä mainitsevat siitä tuotteidensa infolapuissa.
    Minkälainen ratkaisu on sitten suojaliivi, siis sellainen ajokamppeiden alle puettava vekkain joka sisältää niin hartia, selkä kuin kyynärsuojatkin?

  5. #5
    Missä päin on Oravikoski ja onko siellä kyseisten asujen tehtaanmyymälä?
  6. #6
    Viitostien varresta keskeltä pimeintä Savoahan se Oravikoski löytyy. Suurinpiirtein Leppävirran ja Kuopion moottoritien eteläpään puolivälistä. Viitoitus lähtee heti käännyttyäsi viitostieltä taajamaan. Matkaa on noin 500 metriä tehtaan pihaan. Käytännössä näkyy melkein viitostielle.
  7. #7
    Kolme ajokautta olen jo pörrännyt Hanxin vehkeissä, eikä niistä ole kummoistakaan pahaa sanottavaa.
    ...while I'm working, 'am working on the road...
  8. #8
    Hommasin Hanxin ajoasun (takki,housut) & hanskat samalla kun ostin pyörän.
    Käyttökokemuksista en vielä osaa sanoa mutta ens ajokauden jälkeen kyllä... *
    Musta hinta/laatusuhde ihan ok ja onhan ne kotimaisia, harvoin kun tulee kotimaista suosittua...
    haastaMut.fi
  9. #9
    Puoliskolle hankittiin viime messuilta Hanxin puku. Takki oli ok kokoinen, mutta housuja piti vähän rukata. Maksoivat muistaakseni noin 200 euroo per pala. Kaulus on kuulemma siinä takissa kova. Mulla on MP-Asun takki, jossa on pehmeempi kaulus. Muuten se on ollu ihan jees. Se mittatilaus maksoi muistaakseni 35 euroa extraa.
  10.  
  11. #10
    Itse olen vanhan Rukan tilalle kuolannut nimenomaan Hanxin "Päijanne Special" vehkeitä, ei niistä nimenomaisista olisi kellään kokemusta?

    Messuilla noita pääsee kyllä kohtapuoleen hipelöimään.
    1290SAR, 950SE, 701LR Aurora, R75/5 Toaster