Sivu: 2 / 2:sta EnsimmäinenEnsimmäinen 12
Tulokset 31:stä 56:een 56:sta
  1. #31
    Olen yrittänyt selailla mainoksia, mutta en ole VIELÄ onnistunut löytämään pukua, jossa käytettäisiin Armacoria tai Bataviaa. Kaikenlaisia muita ihmemömmöjä kylläkin, eli kertokaas jotain pukuja joissa näitä "uusia" aineita käytetään, ja minkä hintaisia ovat?
  2. #32
    Kyllä ne tiedot pitäisi olla luetteloissakin näkyvillä... Ehkä tämä nyt menee vähän mainostamisen puolelle, mutta:
    -Armacoria kankaan valmistaja ei toistaiseksi luovuta kuin kolmelle mp-asujen valmistajalle. Ne ovat BMW, Kushitani ja Rukka. Tämähän on vanha ja hyväksi havaittu keino, millä tuotteen hinta ja ehkä arvostuskin saadaan pidettyä korkeana. On kangas kyllä ominaisuuksiltaan jotakin aivan uutta mp-puvuissa. Rukan Armatech maksaa n.1500 euroa, BMW:n Streetguard vähän vähemmän. Kushitania ei tietääkseni tuoda Suomeen.
    * Batavia on periaatteessa sama kangas kuin Armacorin ulkopinta. Siihen ei ole kiinnitetty gore-texiä, joka täytyy näin ollen liittää pukuun muuten(=Z-liner). Bataviaa löytyy ainakin Yokon Optima-takista. Semmoinen maksaa 850 euroa.
    * Yoko ja Rukka ovat molemmat erittäin laadukkaita tuotteita, vaikkeivat ne ehkä ole(-edellisiin viesteihin viitaten) parhaita vaihtoehtoja sinne tanssilattialle... ;)
    * Eikös minulle jo pikkuhiljaa alkaisi kuulua edes pienet provikat?? Lukeeko siellä Rukalla ja Yokolla kukaan näitä??
    * Terveisin kunijo-1
  3. #33
    Heitetäänpäs parit kyssärit lisää

    Z-liner vs. laminoitu: Mitenkäs kun se pintakangas päästää veden läpi ja se pysähtyy "vasta" kalvoon niin eikös Z-linerin kanssa sinne jää "vesitasku" väliin => epämiellyttävä

    Kun kattelee vaikka Yokon pukuja, niin kaikissa muissa on Gore-kalvo, paitsi karvalakkimalleissa => takaako brändi kuitenkin paremmuuden "halpavalmistajiin" (Mp-Asu?) nähden

    Itse kun tuota kalvon paremmuutta joskus kyselin, taisi olla Yokon myyjä, niin hän vastasi kysärillä "Numeroinahan ollaan ihan eri dekadeilla, mutta onko tuolla loppuen lopuksi mitään merkitystä jos kopiokalvokin kestää useita tunteja ennen kastumistaan? Tietty kyllähän mulle raha kelpaa jos sulla sitä ylimääräistä aitoon Goreen on..." Eipä ollut ja kopiot tuli - Yoko Wild Champion takki + housut yht. 350€
    Suzuki GSF 1250 SA GT ABS Bandit -08
  4. #34
    </span><table border="0" align="center" width="95%" cellpadding="3" cellspacing="1"><tr><td>Siteeraus (HiTec @ Syys. 26 2002,21:37)</td></tr><tr><td id="QUOTE">Z-liner vs. laminoitu: Mitenkäs kun se pintakangas päästää veden läpi ja se pysähtyy "vasta" kalvoon niin eikös Z-linerin kanssa sinne jää "vesitasku" väliin[/QUOTE]<span id='postcolor'>Juuri näin. Z-linereissäkin on kyllä eroja. Päällikankaat ovat erilaisia, samoin saumaratkaisut. Pahimmoillaan(-ei aina!) tuollainen puku voi sisältää puoli ämpärillistä vettä, joka sitten valuu ravintolan tai hotellin lattialle... Tässä on yksi syy, miksi Armacor on niin hyvä. kestävyyden lisäksi se ei ime vettä juuri lainkaan. Kun kävelet sateesta sisälle, puvussa ei kulje vettä mukana. Tärkeämpi pointti on se, että puvussa oleva kosteus jäähdyttää tehokkaasti ajoviimassa (-ns. jääkaappi-ilmiö). Armacor-puku ei tunnu kylmältä sateessa.

    </span><table border="0" align="center" width="95%" cellpadding="3" cellspacing="1"><tr><td>Siteeraus (HiTec @ Syys. 26 2002,21:37)</td></tr><tr><td id="QUOTE">Kun kattelee vaikka Yokon pukuja, niin kaikissa muissa on Gore-kalvo, paitsi karvalakkimalleissa => takaako brändi kuitenkin paremmuuden "halpavalmistajiin" (Mp-Asu?) nähden[/QUOTE]<span id='postcolor'>Nyt voin vain esittää oman mielipiteeni, faktaa ei ole olemassa ainakaan minulla. Yoko käyttää tunnettuja materiaaleja, joista on saatavilla tekniset arvot. Hipora on yksi tunnetuimpia gore-texin kilpailijoita. Se on numeroiden valossa huomattavasti gorea heikompi hengittävyydessa, vedenpitävyydessä sekä kestävyydessä. Sama juttu Koduran kanssa.
    * Yokolla on minusta selvä linja. Materiaaleista kerrotaan ja karvalakkimallien heikkoudet myönnetään. KO. mallit valmistetaan Baltiassa. Jokainen voi tehdä valintansa tarpeiden ja varojensa mukaan.
    * Kuka tietää MP-Asun materiaaleista? Kodura on sama mutta entä ne muut? Valmistus tapahtuu muistaakseni Vietnamissa.

    </span><table border="0" align="center" width="95%" cellpadding="3" cellspacing="1"><tr><td>Siteeraus (HiTec @ Syys. 26 2002,21:37)</td></tr><tr><td id="QUOTE">Itse kun tuota kalvon paremmuutta joskus kyselin, taisi olla Yokon myyjä, niin hän vastasi kysärillä [i]"Numeroinahan ollaan ihan eri dekadeilla, mutta onko tuolla loppuen lopuksi mitään merkitystä jos kopiokalvokin kestää useita tunteja ennen kastumistaan?[/QUOTE]<span id='postcolor'>Ei ollut myyjä tilanteen tasalla, mielestäni. Ensiksikin luulen, että lähes jokainen ajaa enemmän poutasäällä kuin sateella. Silloin hengittävyys on paljon tärkeämpää kuin vedenpitävyys. Tässä suhteessa erot ovat käytännössä suurempia kuin vedenpitävyydessä.
    * Sateella erot tulevat esiin esim. takapuolen kohdalla. Kuinka monelta ovat housut kostuneet sateessa(-ilman omaa syytä)? Paine satulan ja housujen välillä ylittää monen ns. vedenpitävän kalvon vastustaa kosteutta.
    * Mistä sitten tietää, mikä puku on hyvä ja mikä huono? Ainakaan minun silmiini ei ole tänä kesänä osunut täysin pieleen hinnoiteltua pukua. Halvalla ei ole löytynyt hyvää eikä yksikään kokeilemani kallis puku ole ollut huono. Erilaisia ne kylläkin ovat. Maksetaanko tuotteen hinnassa tuotemerkistä, on mahdoton kysymys vastattavaksi. Jos joku alkaa valmistaa Mersua Mossen nimellä ja myy sen puoleen hintaan, kyllä se minulle kelpaisi. Vaan kun ei valmista - tai myy!

    * Kunijo-1



  5. #35
    Ihan alkuun anteeksipyyntö Kunijolle kun menin käpläämään viestiäsi, mutta nyt oma sepustukseni erottuu sinun asiantuntevasta lausunnostasi paremmin

    </span><table border="0" align="center" width="95%" cellpadding="3" cellspacing="1"><tr><td>Siteeraus (kunijo-1 @ Syys. 27 2002,11:38)</td></tr><tr><td id="QUOTE">Tärkeämpi pointti on se, että puvussa oleva kosteus jäähdyttää tehokkaasti ajoviimassa (-ns. jääkaappi-ilmiö).[/QUOTE]<span id='postcolor'>Näinhän sitä joskus teku-fyssassa ilmankosteuttakin mitattiin, kahden lämpömittarin avulla

    </span><table border="0" align="center" width="95%" cellpadding="3" cellspacing="1"><tr><td>Siteeraus (kunijo-1 @ Syys. 27 2002,11:38)</td></tr><tr><td id="QUOTE">KO. mallit valmistetaan Baltiassa.[/QUOTE]<span id='postcolor'>Ja mä kun luulin ostaneeni KOTIMAISEN ajoasun Tosin Yokon eduksi on laskettava myös täydellinen CE-suojasarja, sisältäen myös selkä ja lonkka, vakiona jo noissa "hinnat alkaen" malleissakin. Myös asujen mitoitukset (hihapituus vs. lihavuus) sopivat allekirjoittaneelle mm. Italialaisia paremmin

    </span><table border="0" align="center" width="95%" cellpadding="3" cellspacing="1"><tr><td>Siteeraus (kunijo-1 @ Syys. 27 2002,11:38)</td></tr><tr><td id="QUOTE">Sateella erot tulevat esiin esim. takapuolen kohdalla... Halvalla ei ole löytynyt hyvää eikä yksikään kokeilemani kallis puku ole ollut huono. Erilaisia ne kylläkin ovat.[/QUOTE]<span id='postcolor'>Tuon takapuolenhan se myyjäkin mainitsi. Siitä sitten laskemaan kuinka suuren hydrostaattisen paineen ko. matsku kestää vs. paljonko sitä itse muodostaa pintapainetta takapuolellaan Halpaa ja hyväähän ei taida olla olemassakaan, mutta usein kelpaa riittävänkin hyvä jos vain hinta on sen mukainen
    Suzuki GSF 1250 SA GT ABS Bandit -08
  6. #36
    Joo kiitos HiTec tuon jutun ulkoasun siistimisestä. Sitten kun minä kasvan isoksi ja opin lukemaan yhtä hyvin kuin kirjoittamaan, minä osaan tehdä sen itse. Ehkä.
    * Niinhän se on, että lähes jokaiselle kelpaisi se riittävän hyvä, kunhan vain tietäisi mikä sellainen on. Kaikki eivät ostaisi kalleinta pukua, vaikkei se rahasta kiinni olisikaan - ja kenelläpä motoristilla siitä...
    * Mistä vain saisi sen kaiken tarpeellisen ja oikean tiedon valinnan tekemiseksi?

    * Kunijo-1
  7. #37
    </span><table border="0" align="center" width="95%" cellpadding="3" cellspacing="1"><tr><td>Siteeraus (kunijo-1 @ Syys. 27 2002,14:13)</td></tr><tr><td id="QUOTE">Mistä vain saisi sen kaiken tarpeellisen ja oikean tiedon valinnan tekemiseksi?[/QUOTE]<span id='postcolor'>Ehkäpä se vain on se mutu Näitähän valintoja sitä itse kukin joutuu jatkuvasti tekemään parhaan harkintansa ja senhetkisen tietonsa mukaan, meni syteen tai saveen - sehän selviää vasta jälkeenpäin Jos sitä päätöksentekoa pelkää, joutuu olemaan ilman - ja sehän ei ole kiwaa
    Suzuki GSF 1250 SA GT ABS Bandit -08
  8. #38
    </span><table border="0" align="center" width="95%" cellpadding="3" cellspacing="1"><tr><td>Siteeraus (kunijo-1 @ Syys. 26 2002,18:46)</td></tr><tr><td id="QUOTE">-Armacoria kankaan valmistaja ei toistaiseksi luovuta kuin kolmelle mp-asujen valmistajalle. Ne ovat BMW, Kushitani ja Rukka. Kushitania ei tietääkseni tuoda Suomeen.[/QUOTE]<span id='postcolor'>
    Kushitanit ostin kotilo-Bikestä Tikkurilasta. Takki ja housut 1000€ Ihan kivat.
    Moottoripyöräily nuorentaa ja parantaa suorituskykyä. Tämä on japanialaisten tiedemiesten tutkima tosiassia. Otas siis ilo irti kurvailusta.
  9. #39
    Täytyypä käydä katsomassa noita kotilo-bikessä
  10. #40
    </span><table border="0" align="center" width="95%" cellpadding="3" cellspacing="1"><tr><td>Siteeraus (HiTec @ Syys. 27 2002,13:43)</td></tr><tr><td id="QUOTE">Ja mä kun luulin ostaneeni KOTIMAISEN ajoasun [/QUOTE]<span id='postcolor'>
    Muistelenpa, että ainoo oikeesti kotimainen olisi Hanx. Ja sitten joku toinen tekisi joitain kalliimpia malleja kotomaassa. Tuotekehitys noilla muilla kotimaisilla merkeillä kuitenkin on täällä. Tosta oli juttua joku aika(>vuosi) sitten Motossa. Toi tuntuu olevan se trendi yleensäkin noissa asusteissa.
  11. #41
    Tämä ois ehkä oikeemmin Kunijolle privateviestiksi, mutta laitetaan nyt tänne joskos vaikka toisiakin ihmetyttäs

    Elikkäs sain vihdoinkin eilen Pe tuon Yokon takin kun ei liikkeessä viikko sitten hyllyssä ollutkaan ja myyjä lupasi sen mulle koneen saldon perusteella => tilaukseen, mutta myönsi saman alen kuin hyllystä löytyneistä (-30%) kun kerran oli puhelimessa luvannut - ERINOMAISTA PALVELUA, BikeWorld Vantaa! No takki nykästiin jo liikkeessä päälle ja lappuset taskuun. Kotona sitten kattelin tarkemminkin sitä takkia, niin selän heijastinkolmio oli "tippunu" niskasta vyötärölle ja lappunippun Hipora-lappu oli vaihtunut johonkin ihmeen Brespo:on Mikäs ihmeen vesieriste toi nyt sitten on? Googlekin löysi vain jotain keinonahkoja
    Suzuki GSF 1250 SA GT ABS Bandit -08
  12. #42
    Terve HiTec!
    Johan kyselet vaikeita. Hetken luulin, etten tiedäkään kaikkea... Selitykseksi paljastui virheellinen liputus, tuolla Bresbolla ei ole mitään tekemistä takkisi kanssa - Wild Championhan se oli? Siihen on vain lipsahtanut hipora-lapun tilalle väärä lappu. Eli takissa on hipora-kalvo. Eiköhän hinta-laatusuhde ole maksamallasi hinnalla kohdallaan ja nyt alkaa olla kelitkin kohdallaan ominaisuuksien testaamiseen!
    * *terveisin kunijo-1
  13. #43
    </span><table border="0" align="center" width="95%" cellpadding="3" cellspacing="1"><tr><td>Siteeraus (kunijo-1 @ Loka. 07 2002,12:30)</td></tr><tr><td id="QUOTE">nyt alkaa olla kelitkin kohdallaan ominaisuuksien testaamiseen![/QUOTE]<span id='postcolor'>
    Yep, yep! Kerrankin oli kiwaa tulla aamun -3 pakkasessa mopella kun ei viima purrut eikä takki lepattanut Kehtasipa mokoma myyjä BikeWorldissa sanoa että "Ota toi henkarikin mukaan, niin saat sen talveksi roikkumaan nätisti." Nythän ne kelit vasta alkaa!
    Suzuki GSF 1250 SA GT ABS Bandit -08
  14. #44
    Hienoja juttuja teillä noista eri käsittely ym. materiaaleista.
    Kannampa nyt korteni kekoon ja osallistun keskusteluun..

    Ostin keväällä saksasta tekstiilipuvun, eikä mulla ole hajuakaan mitä materiaalia ko. asu on mutta olen ollut todella tyytyväinen.
    Myyjä oli tosi tarkka siitä, ettei asu ole liian suuri ja kiristykset/suojat löytyy joten ei varmasti lepata.
    Sateella ei vesi päässyt mistään läpi ja tänäkin aamuna kun ajelin töihin pikku pakkasessa, kylmä iski ainoastaan sormiin.

    Kymmenisen tuhatta km tänäkesänä ja kun en radalla ole ajellut, niin aivan riittävä asuste.

    Hinta-laatusuhde erinomainen n. 150 ekee koko puku.

    Nahat ensi kesänä, mut vaan ihan brassailu tarkoitukseen






    *
    Meinaan vaan, et köyhäkin voi pukeutua mukavasti..
    On kumma miten vähän saa aikaan, jos vain lakkaa yrittämästä.
    Pauline 8v.
  15. #45
    150!!?! Taitaa olla Saksan reissu edessä...

    Täällä pyydettiin samaa hintaa pelkistä housuista rompetorilla, myyjä olisi myynyt mulle minkä kokoisen vain (miesten s = mä voin käyttää sitä telttana) ja niin poispäin...

    *huokaus*
  16. #46
    Siis miesten s-koon takkia voin käyttää telttana...
  17. #47
    </span><table border="0" align="center" width="95%" cellpadding="3" cellspacing="1"><tr><td>Siteeraus (Michelle @ Loka. 08 2002,12:20)</td></tr><tr><td id="QUOTE">Meinaan vaan, et köyhäkin voi pukeutua mukavasti..
    [/QUOTE]<span id='postcolor'>
    Ai että kun tääkin köyhä sais noin halvalla nahkatakin edes, ni kyllä lähtis!
    ...Mut sitähän sanotaan että raha on järjestelykysymys. Eli ei muuta kun nyt säästämään kevättä varten
    ...born to be child...
  18. #48
    Kansakunta kaipaa teryleeniä..
    Kyllähän coretexit näyttää vähän sellaiselta kelkkahaalarilta.
    Itse käytän nahkapöksyjä ja MP-asun tekstiilitakkia.
    ou jee, sillä kyllä pärjäilee..
  19. #49
    Säästäminen on kova sana. Nyt on ollut juuri nälkäkuuri päällä kun tuli ostettua uusi nahkapuku ihan kotimaasta. Pitkään harkitsin tekstiilin ja nahan välillä, mutta nahka vei voiton, kun se entinenkin puku oli nahkaa ja olen ollut siihen tyytyväinen, vaikkakin se on vanha sinisalon nahkapuku. Pitää vettä noin tunnin, haarovälistä alkaa ensiksi vuotamaan, suuri vaikutus nahkapuvussa miten on hoitanut. Jos on rasvaus unohtunut niin vettä alkaa ripottelemaan jo 15 jälkeen haaroista sisälle, mutta kunnon huolenpidolla kestää melkeipä tunnin vesisadetta. Puku on n. 15 vuotta vanha, mutta melkeinpä uuden oloinen lukuunottamatta naarmuja selässä, jotka tuli kaadosta. Tuli vaan uusien osto eteen kun ei tuohon aikaan oikein ole vielä paljoaakaan suojia ajateltu
    <br />
  20. #50
    Nahka on nahkaa ,naiset käyttää nailoneita.No joo mulla molemmat sekä goretexit että nahat.Tosin vaan nahka-farkut ja -rotsi.Gore oli turhan kuuma viime kesänä .Lyhkäsillä *ajokeikoilla :kauppareissut,työmatkat,nahka-asut myös toimivampia.
    "Morning has broken , blackbird has spoken"
  21. #51
    Goret todella kuumat viime kesänä.. HUH! Nahkat tarkoitus ostaa ensi kesäksi joten sitten voi vertailla. Jonkun verran kesäkuumalla tuli pelkillä farkuilla ajeltua, mutta lippaamisen kannalta kaiketi turvallisempaa olla kunnon ajokamat päällä.. Tietysti jos pitkään reissuun lähtee kuumalla ja sattuukin satamaan matkalla niin onkos sitten kannettava molemmat kamat mukana???
    "Parempi märkä teltta, kuin kuiva seura!"
  22. #52
    Olen joskus ajellut kaupunki nopeuksissa pelkät shortsit ja t-paita päällä .Lipan sattuessa tahtoo vaan lähteä paras kiilto omasta "nahkapuvusta"pois.Nykyisin on saatavilla pieneen tilaan mahtuvia sadeasuja jotka voi vetäistä (jos kerkeää)nahkojen päälle sateen sattuessa.
    "Morning has broken , blackbird has spoken"
  23. #53
    Pulkkamäkeen GoreTexit, maantiellä nahkaa
  24. #54
    </span><table border="0" align="center" width="95%" cellpadding="3" cellspacing="1"><tr><td>Siteeraus (Jussi @ Joulu. 19 2002,13:24)</td></tr><tr><td id="QUOTE">Pulkkamäkeen GoreTexit, maantiellä nahkaa * *[/QUOTE]<span id='postcolor'>
    Edellinen teksti ei tarkennusta kaipaa
    Mä en kaipaa gorea kun vesisateella..
  25. #55
    Goret on kaapissa , mutta en ole niitä päälleni tainnut laittaa muutamaan vuoteen, pois lukien huhtikuun alkupäivät. Silloinkin yleensä pidän vain Gore-housuja ja nahkapuvun nahkatakkia. Normaalisti ,satoi tai paistoi, päällä on nahkat.

    Itse pidän nahkoja käytännössä koko ajokauden. Minulle tärkeitä syitä ovat:

    1) nahkapuku, jos se on edes kohtuullisesti tehty kestää kulutusta (kontatessa) paremmin kuin mikä tahansa gore/anytex.

    2) nahkapuku , ainakin minun, on miellyttävämpi ajettaessa, hengittää paremmin kuumalla kesäsäällä eikä ole aivan niin tukahduttavan kuuma kuin gore.

    3) edelleen kontatessa gore/anytex puku (riippuu ehkä myös mallista) ,ikään kuin, kuorituu helposti pois päältä eikä se suojaa edes senkään vertaa. Tästä on ihan omakohtainen kokemus. onneksi vauhti oli suht hidas kun lopulta mätkähdin nurmelle. Siitä huolimatta kaivoin housuista aikamoisen määrän multaa, hiekkaa ja heinää.

    4) nahkapuku, ainakaan minun, ei lepata tuulessa/normaalissa matkanopeudessa saati radalla ,päin vastoin kuin gore-takkini. Ikävää kun ohittaessa gore puvun kauluksen lepatus/tärniä saa kypärän&pään tärisemään.


    Vedenpitävyys on toki anytexin lyömätön etu ja varmasti monikäyttöisyys. Toki nahkojen päälle voi aina vetää sadepuvun. Sadepuku ei paljoa tilaa vie ja kulkee helposti vaikka satulan alla.

    Jos harrastat talvilajeja, kuten moottorikelkkailu, crossi tai enduro niin anytex puvun käyttöaika kasvaa huomattavasti. tosin silloinkin minä käyttäisin gore pukua vain noissa talvilajeissa ja kylmällä.

    Minulle ei ihan hirveästi merkkaa miltä jokin näyttää päälläni vaan enemmänkin turvallisuus ja käyttömukavuus.

    Lopuksi niille jotka puolustavat anytexin hyvää kulutuskestävyyttä, heitän provon, jos anytexi on niin kestävä ja hyvä, miksi kisakuskit edelleen käyttävät nahkoja?

    Olenpa nähnyt radalla tapauksen jossa Motoparkin takasuoran mutka meni pitkäksi nopeudesta en tiedä muuta kuin että pyörä ja kuski lensivät ainakin 20 metriä puku pysyi ehjänä, ainoastaa katu-uskottavuus kasvoi. Pyörä meni saman tien lunariin. Vastaavalla radalla ennen maalisuoraa oleva hidastusmutka ZZR 1100 kuskilla jarrutus pitkäksi ja kuski nutulleen gore-housut riekaleina ja takki rikki/käyttökelvoton. Vauhtia huomattavasti vähemmän kuin Busakuskilla takasuoran päässä. Vastaavia esimerkkejä näkee jokainen rata-ajopäivillä käynyt.

    Niin tai näin olipa pukusi nahkaa tai anytexiä, laadusta ei kannata tinkiä! Lisäksi jokaisen pakolliseen varustukseen pitäisi kuulua selkäpanssari! Turvallisuus ennen kaikkea.
    ...Er..Houston we have a problem here...

    Honda CBR 954RR -02
    Suzuki S1 -91, SuperMoPo
    KTM 525 exc -03, SuperMoTo
    Suzuki RM50 -80, kisacrossi
    Pappa Tunturi -71,
    Tunturi Sport ( käsivaihteinen, aihio kisamopoon)-??
  26.  
  27. #56
    Muistelen viime syksyltä kerran jolloin ajelin mopolla noin reilun tunnin sateessa, välillä satoi enempi välillä vähemmän, ja perillä katselin Jokkis kisoja tunnin ja sieltä kotia. Päällä nahka vermeet ja en kastunut. Tässä tullaan siihen miten niitä varusteita hoitaa ja nyt voidaan puhua molemmista niin nahka kuin textiili. Oman nahkapukuni olen käsitellyt Tummelin lypsyrasvalla.... kyllä luitte oikein lypsyrasvalla. Ensin pinta jaa sellaiseksi himmeäksi mutta jo muutamassa tunnissa kirkastuu ja on siisti. Sen jälkeen pintaan vaan sellainen suoja mikä suojaa nahkaa UV säteilyltä. Sitä rasvaa kannattaa laittaa ihan kunnolla käsin hieroen. Tietysti vaimo/tyttöystävä voi katsoa pitkään, kun saavut kotia mukanasi purkki lypsyrasvaa, mutta kannattaa heti ovella selittää että käytän tätä vain nahkahousuissa... eiku nahkahousuihin.
Sivu: 2 / 2:sta EnsimmäinenEnsimmäinen 12