Sivu: 33 / 43:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 233132333435 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 961:stä 990:een 1271:sta
  1. #961
    Kävin tänään vaihtamassa R1200S:n MM:ään. Tuntuu aika kivalta mopolta, ajoasento huomattavasti mukavampi keski-ikäiselle toimistotyöläiselle. Ja muutenkin aika messevä, kunhan sais vielä jostain killerit putkeen ettei äänet häiritse (naapureitakaan).

  2. #962


    tuollainen pari viikkoa ollut ja ei kyllä yhtään kaduta...=)
    m*0*m
  3. #963
    Ilta otos Jyväskylän reissulta
    Full throttle til you see God...Then brake!
    Honda cbr1000rr -13
    ex:Kawasaki ZX-6r -06
  4. #964
  5. #965
    Aattelin että käyn nappaamassa pari kuvaa pyörästä ja laitan myyntiin vähäisten kilometrien takia (vähän reilu 1000 tälle kesää ), mutta taidankin pitää itse kun on toi vaan niin kivaa joka kerta



  6. #966
    ^Tuo on hyvä väri 929RRään. Eikä tule liian usein vastaan juuri samanmoista.
  7. #967
    Ratakausi päätöksessä.

    Common sense - so rare, it's a goddamn superpower.

    RC36 > RC51
  8. #968
    Lainaa liuzka kirjoitti Katso viesti
    Aattelin että käyn nappaamassa pari kuvaa pyörästä ja laitan myyntiin vähäisten kilometrien takia (vähän reilu 1000 tälle kesää ), mutta taidankin pitää itse kun on toi vaan niin kivaa joka kerta



    Ai hemmetti, tää on kyllä noiden VTR SP mallien kans yks hienommista Håndista. Ja väritys on tosi makee myös! KYLLÄ, vannoutuneena Håndafoobikkona = tykkään!
    It´s better to die on your feet than live on your knees...
  9. #969
    Lainaa s&s kirjoitti Katso viesti
    Megamoto sunnuntaiajelulla.

    Kääntyykö tuo mutkiin motojen lailla? Näyttää rivitalon pituiselta, mutta joustovarat näyttäs olevan kunnossa.
    ?
  10. #970
    Lainaa Smistik kirjoitti Katso viesti
    Kääntyykö tuo mutkiin motojen lailla? Näyttää rivitalon pituiselta, mutta joustovarat näyttäs olevan kunnossa.
    Vaikea sanoa kun ei ole motoista juurikaan kokemusta, aiemmista ehkä super duke on lähimpänä... Mutta menee mutkat sekä suorat vaivattomasti ja tasainen vääntö tekee ajamisesta törkeän helppoa. Honeymoon on vielä päällä, tässä vaiheessa sanoisin että ajo-ominaisuuksiltaan paras mopo mitä mulla on koskaan ollut, mutkatiellä senkun kerjää lisää löylyä ja kuski vaan toivoo ettei mutkan takana ole traktorin perse tai tutka.
  11. #971
    Lainaa Smistik kirjoitti Katso viesti
    Kääntyykö tuo mutkiin motojen lailla? Näyttää rivitalon pituiselta, mutta joustovarat näyttäs olevan kunnossa.
    Arvelen jotta toi ON MAHTAVA! Mä vieläkin kaipaan vanhan BMW K1200R Sportin käyttäytymistä silloin tällöin... Sekin oli ns. "rivitalon mittainen". Mut edelleen ominaisuuksiltaan paras pyörä jonka olen omistanut.
    It´s better to die on your feet than live on your knees...
  12. #972
    Lainaa s&s kirjoitti Katso viesti
    Kävin tänään vaihtamassa R1200S:n MM:ään. Tuntuu aika kivalta mopolta, ajoasento huomattavasti mukavampi keski-ikäiselle toimistotyöläiselle. Ja muutenkin aika messevä, kunhan sais vielä jostain killerit putkeen ettei äänet häiritse (naapureitakaan).

    Pitkään tuota katselin nettimotossa. Hieno peli varmasti. Onnea.
    Noita ei montaa Suomessa ole.
    Niin kauan kun ihmiset ajavat autoilla puhelin korvalla,
    minä ajan Termignonit kiinni pyörässä.
  13. #973
    Lainaa vtwin kirjoitti Katso viesti
    Pitkään tuota katselin nettimotossa. Hieno peli varmasti. Onnea.
    Noita ei montaa Suomessa ole.
    Kiitoksia. Joo, aloin kesällä katselemaan seuraajaa ässälle kun huomasin että ajoasento ei enää toimi ja tuo MM osui silmään potentiaalisena vaihtoehtona... Olin tosin varma että se on mennyt siinä vaiheessa kun saan sen verran säästöön että viitsin alkaa kyselemään välirahasta, mutta tällä kertaa tähdet sattuivat olemaan linjassa ja pääsin kaupoille.
  14. #974
    Tässä on minun pyörä Triumph Street Triple ABS, vm 2014
    Pyörä: Triumph Street Triple ABS, vm 2014

  15. #975
    ^ Komiasti sattuu yhteen mopo & kuskin ajokamat. Katuhaukka-fiilistä!
    It´s better to die on your feet than live on your knees...
  16. #976
    Viimeksi muokannut: antizero; 06.09.2020 klo 09:30.
  17. #977
    kyl meni hankalaksi, miten tänne ladataan kuvia
    King for a day, fool for a lifetime
  18. #978
  19. #979
    Lainaa Fatboyslim kirjoitti Katso viesti
    kyl meni hankalaksi, miten tänne ladataan kuvia

    Tossa kun vastaat, niin toinen rivi tekstiboxin yläpuolella, jossa on "B / U internet, kirje, poista linkki ja sit lisää kuva" Sen kuvan pitää olla jossain netissä ja kopsaat sen kuvan urli osotteen siihen riville ja ok ja sit lähetä vastaus
    Pyörä: Triumph Street Triple ABS, vm 2014

  20. #980
    Eläkeläisen matkamoto

    Eläkeläisen mutkamoto
    pl
  21. #981
    Lainaa Anzsi kirjoitti Katso viesti
    Tossa kun vastaat, niin toinen rivi tekstiboxin yläpuolella, jossa on "B / U internet, kirje, poista linkki ja sit lisää kuva" Sen kuvan pitää olla jossain netissä ja kopsaat sen kuvan urli osotteen siihen riville ja ok ja sit lähetä vastaus
    ok,mut jos kuva siis omissa kuvatiedostoissa niin mites sit saadaan siihen toi URL osoite?
    King for a day, fool for a lifetime
  22. #982
    Lainaa Fatboyslim kirjoitti Katso viesti
    ok,mut jos kuva siis omissa kuvatiedostoissa niin mites sit saadaan siihen toi URL osoite?

    Tonne kun lisäät niin saat nettiin sen kuvan ja jaettua tänne meille

    http://aijaa.com/
    Pyörä: Triumph Street Triple ABS, vm 2014

  23. #983
    Olen ottanut url osoitteet tätä kautta:
    http://kuva.pw/
    pl
  24. #984
    Lainaa Fatboyslim kirjoitti Katso viesti
    kyl meni hankalaksi, miten tänne ladataan kuvia
    Ohjeet esim. tästä: http://www.moottoripyora.org/keskust...iin-foorumille
    BMW G650XChallenge
    gozamite-blogi
  25. #985
    no niin, kesti vähän oppia[IMG][/IMG]
    King for a day, fool for a lifetime
  26. #986
  27. #987
    Tuollainen on alla

    --------
    Honda NT
    K4 GSXR 1000 rata
  28. #988
    Omituisten Otusten Kerho
    Yamaha GTS 1000 '93
    Cagiva Mito Evo2 4t turbo-projekti '05
    Ex:Bashan BS200-S7 `07 katumönkkäri
    Ex:Benelli Tornado TRE Novecento '06
    Ex:Triumph Daytona 955i DSSA `02 fighter
    Ex:Honda CBR 600F2 '91
  29. #989
    Lainaa antizero kirjoitti Katso viesti


    Pistetään kesältä yks ajokuvakin, hellevarustus
    Et eilen sunnuntaina 14.9 raumalla ajellut?
    Katselin, että samanvärinen ja tyylikäs mopo jossa vielä ihan asialliset pörinätkin.
    "Jokainen enskalla metsässä ajettu kilometri tukehduttaa raivoonsa yhden viherpiipertäjän"
  30.  
  31. #990
    Pikkuveli haki lauantaina pyörän lainaan, mutta ei ollut kuulemma Raumalla päin käynyt..
Sivu: 33 / 43:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 233132333435 ... ViimeinenViimeinen