Sivu: 1 / 43:sta 12311 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 1:stä 30:een 1271:sta
  1. #1
    Pistelkääpä tänne kuvia omista pyöristänne

    Tunnistaapa ainakin kun kohtaamme tienpäällä
    Kun analogiset lähetykset loppuvat...
    ... siirrymmekkö oralogisiin???
  2. #2
    Ducati V2.....ainoa mitä tarvitsen naisen lisäksi....


    ......no ehkä rahaa.......
    Ex hippi!
  3. #3
    Kun liitätte kuvia ja valitsette Browse -> kuva niin odotelkaapa vähän aikaa ennenkuin painatte lähetä nappia... näin liittäminen onnistuu paremmin...

    Tässä minun "pommi" ja PK - seudulla varsinkin Porvoon mutkateillä nähdään usein...
    "Auta minua olemaan varovainen toisten varpaille astumisen suhteen, koska voi olla, että ne varpaat ovat yhteydessä perseeseen, jota voin joutua huomenna nuolemaan."
  4. #4
    Tällä vielä vuoden tai pari ajelen...

    Minunkin huviajelut suuntautuvat Sipoo-Porvoo suuntaan.
    Elämässä täytyy olla muutakin kuin se, että saa kaiken.
  5. #5
    Tässäpä tännekin osastolle EL Duke... nykysin pakarit on mustat eli hiilarit
    Moottoripyöräily nuorentaa ja parantaa suorituskykyä. Tämä on japanialaisten tiedemiesten tutkima tosiassia. Otas siis ilo irti kurvailusta.
  6. #6
    Pannanpa tuo Tuutsonikin tänne kuvien sekaan... On sitte siellä missä muutkin

    Jotenkin tuo resoluutio ei ikinä mun kuvissa riitä.. Mikäköhän juttu se on, että jos mä otan 51.2kT kuvan ja yritän laittaa, se ei mene ikinä läpi. Siis onko mun kameran kuvissa liikaa värejä vai mikä on. Tuosta ei oikein näe, miltä se näyttää..

    Ootteko tehneet jotain värimäärälle tai mitä, kun ne kuvat näyttää noin paljon paremmilta, kuin mitä itse saan läpi...
    Moottoripyöräily nuorentaa ja parantaa suorituskykyä. Tämä on japanialaisten tiedemiesten tutkima tosiassia. Otas siis ilo irti kurvailusta.
  7. #7
    Mun mopo....

    Die, spamming faget.
  8. #8
    Tässä olisi toinen Shadow.
    Mukava pyörä rauhalliseen kurvailuun.
    Moottoritielle ei tällä kannata lähteä.



    * *
  9. #9
    Tässä se lepää......näyttää niin kiltiltä kun se nukkuu.....
    Ex hippi!
  10. #10
    Vanha sai väistyä uuden tieltä ja uusi kaunokainen on tämä eli..

    Suzuki TL 1000 R, sportti twini kahdella putkella.. aina mitä olen haaveillut
    "Auta minua olemaan varovainen toisten varpaille astumisen suhteen, koska voi olla, että ne varpaat ovat yhteydessä perseeseen, jota voin joutua huomenna nuolemaan."
  11. #11
    Tässäpä tämä minun kaunokaiseni on. Saa nähdä seuraako
    kuva mukana. Yritin pienentää sitä ja saada mahtumaan
    mukaan.
    Numero selkään ja baanalle, Jawa on luotu miehille.....
  12. #12
    Hei,

    hyvännäköisiä pyöriä iso liuta. Laitanpa vielä omanikin näytille, eli Tampereella kurvailen ja Pynsällä aina vaan jos mahdollista. Tulkaa ottamaan hihasta kiinni ja juttelemaan kun tunnistattte, aina on mukava tutusua uusiin motoilijoihin !
    Lennu Tampesterista
  13. #13
    Tommosella pöristellään Espoosta käsin. Tää on liikkeen myyntifoto, jonka jälkeen vaihdoin äänenvaimentajat (noi piti aivan hirveetä metakkaa). Eli kyseessä vähän kustomoitu Honda VT1100 Shadow -89.
    "Asialliset hommat hoidetaan, muuten ollaan kuin ellun kanat."
  14. #14
    Onnistuiskohan nyt???
    Yöllä syöminen on kai yhtä harmitonta kuin unissakäveleminen?

    Reissunainen & SV1000S
  15. #15
    Tässä olis uudenkarhean motoristin pyörä. Tällasella päästellään Lahden seutuvilla, tod.näk. enemmän sitten ensi keväänä, kun ilmat lämpenee.
    ...born to be child...
  16. #16
    Tossa olis mun suitsa
    Fun is not a straight line
  17. #17
    Tässä ois mun pikku kultani Turussa tulee ajeltua ensikesänä. Tänä kesänä vain 90 km tuli mittariin.

    Terv.

    Hepa
    Kawasaki zx6r 636 vm. 03
  18. #18
    Tämmösellä menopelillä sitä liikutaan pk-seudulla ja tietty aika paljon Kirkkonummi,Myrskylä,Vihti,Lahti,Mikkeli alueilla Sorry et kuva on pieni mut eiköhän siit näy!
    BMW 1200 LT
  19. #19
    Oulusta siirrytään tässä talven mittaan Helsinkiin. Jos lämmin talli tiedossa, tyrkkää mailia. Innolla uutta kesää odotellessa.
  20. #20
    Tähän en ole vielä kyllästynyt. nam.
  21. #21
  22. #22
    </span><table border="0" align="center" width="95%" cellpadding="3" cellspacing="1"><tr><td>Siteeraus (Mr.Saki @ Joulu. 05 2002,14:14)</td></tr><tr><td id="QUOTE">Tähän en ole vielä kyllästynyt. nam.[/QUOTE]<span id='postcolor'>
    Aikas hyvän värinen konepyörä sullakin

    Suzuki GSF 1250 SA GT ABS Bandit -08
  23. #23
    XX vaihtuis syksyllä 02 tälläiseen
    ...Er..Houston we have a problem here...

    Honda CBR 954RR -02
    Suzuki S1 -91, SuperMoPo
    KTM 525 exc -03, SuperMoTo
    Suzuki RM50 -80, kisacrossi
    Pappa Tunturi -71,
    Tunturi Sport ( käsivaihteinen, aihio kisamopoon)-??
  24. #24
    tässä VFR 96
    ...Er..Houston we have a problem here...

    Honda CBR 954RR -02
    Suzuki S1 -91, SuperMoPo
    KTM 525 exc -03, SuperMoTo
    Suzuki RM50 -80, kisacrossi
    Pappa Tunturi -71,
    Tunturi Sport ( käsivaihteinen, aihio kisamopoon)-??
  25. #25
    Tällänen tuli hommattua *
    I want to die peacefully in my sleep like my grandfather. Not screaming in terror like his passengers.
  26. #26
    No koitetaas liittää munkin mopo tänne:




    <p>Teknik sano ryssä kun saranan näki </p>
  27. #27
    jahas, no ängetäänpä tuo omaki pyörä tänne vaikka se jo tuolla albumissakin lymyilee
    Naiset ovat kuin joulukuusia: kun olet kaatanut yhden, huomaat että lyhyen matkan päässä olisi ollut paremman näköinen.
  28. #28
    Siinähän ne lepää.... ihan äsken kävin ottamassa kuvan *

  29. #29
    Tässä mun mopo yksi kesä ja 8000 km takana.
    -jarrut on vauhdin surma-
  30.  
  31. #30
    tässäpä porukoitten kawasaki zl600 eliminator: *
    Naiset ovat kuin joulukuusia: kun olet kaatanut yhden, huomaat että lyhyen matkan päässä olisi ollut paremman näköinen.
Sivu: 1 / 43:sta 12311 ... ViimeinenViimeinen